.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
نمایندگان مجلس تصویب کردند که از زمان ثبت نام تا پایان مهلت رای گیری، جلب یا بازداشت داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در رابطه با اتهامات قبل از داوطلبی یا تخلفات و جرائم انتخاباتی ممنوع است. ممنوعیت بازداشت نامزدهای انتخابات مجلس از زمان ثبت نام تا پایان رای گیری
نمایندگان مجلس تصویب کردند که از زمان ثبت نام تا پایان مهلت رای گیری، جلب یا بازداشت داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در رابطه با اتهامات قبل از داوطلبی یا تخلفات و جرائم انتخاباتی ممنوع است.(ادامه)
همچنین ایجاد هم‌افزایی همه حوزه‌های پیام در سازمان در هماهنگی با قرارگاه محتوایی مأموریت مهم خدا بخشی در این مسئولیت عنوان شده است. رئیس ستاد انتخابات صداوسیما منصوب شد
همچنین ایجاد هم‌افزایی همه حوزه‌های پیام در سازمان در هماهنگی با قرارگاه محتوایی مأموریت مهم خدا بخشی در این مسئولیت عنوان شده است.(ادامه)
هادی طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری ـ که صبح روز چهارشنبه برگزار شد ـ با تشریح آخرین طرح‌ها و لوایح مورد بررسی در شورای نگهبان گفت: از آغاز سال تا امروز، ما ۵۹ مصوبه از مجلس دریافت و نسبت به آن اعلام نظر کردیم که از این تعداد ۳۱ مورد طرح و مابقی لایحه بود که ۱۲ مصوبه در همان مرحله نخست تایید شد. فقدان مصوباتی در مورد مالکیت صنعتی، تشکل‌های صنفی و تخصصی و جهش تولید دانش بنیان احساس می‌شد / مهم‌ترین ایرادات به لایحه بودجه به مجلس ارسال شده است/ تمامی مصوبات مجلس مهم است / حمایت شورا از بهینه‌سازی سربازی(خبر)
هادی طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری ـ که صبح روز چهارشنبه برگزار شد ـ با تشریح آخرین طرح‌ها و لوایح مورد بررسی در شورای نگهبان گفت: از آغاز سال تا امروز، ما ۵۹ مصوبه از مجلس دریافت و نسبت به آن اعلام نظر کردیم که از این تعداد ۳۱ مورد طرح و مابقی لایحه بود که ۱۲ مصوبه در همان مرحله نخست تایید شد.(ادامه)
شمال نیوز :  با یک نگاه کلی به آمار می توان به این نتیجه رسید که کمتر بودن تعداد راه یافتگان زن به مجلس، ناشی از رغبت نداشتن بانوان به حضور در عرصه های انتخاباتی است. هر زمان که تعداد کاندیداهای زن بیشتر شده ، نمایندگان خانم بیشتری هم به مجلس راه یافته اند. سهم بانوان مازندرانی از خانه ملت ! / رویایی که تعبیر نمی شود ....
شمال نیوز : با یک نگاه کلی به آمار می توان به این نتیجه رسید که کمتر بودن تعداد راه یافتگان زن به مجلس، ناشی از رغبت نداشتن بانوان به حضور در عرصه های انتخاباتی است. هر زمان که تعداد کاندیداهای زن بیشتر شده ، نمایندگان خانم بیشتری هم به مجلس راه یافته اند. (ادامه)
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز یکشنبه نهم بهمن، به بررسی رسیدگی به طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس پرداختند و با ۱۴۶ رای موافق، ۵۹ رای مخالف و ۱۶ رای ممتنع از ۲۲۱ رای، با کلیات این طرح، موافقت کردند. کلیات طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس تصویب شد / طرح اصلاح چه می‌گوید؟
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز یکشنبه نهم بهمن، به بررسی رسیدگی به طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس پرداختند و با ۱۴۶ رای موافق، ۵۹ رای مخالف و ۱۶ رای ممتنع از ۲۲۱ رای، با کلیات این طرح، موافقت کردند.(ادامه)
جانشین ستاد کل نیروهای مسلح با بررسی ابعاد فتنه ۸۸ و اشتراکات آن با ناآرامی‌های اخیر، تاکید کرد که هر زمان ایران اسلامی بر روی باند قدرت و اقتدار و تعالی و توسعه قرار گرفت، دشمن فتنه‌ای شکل داد و حمله کرد. بعضی‌ها نامه نوشتند و از رهبری خواستند تا با آمریکا کنار بیاییم
جانشین ستاد کل نیروهای مسلح با بررسی ابعاد فتنه ۸۸ و اشتراکات آن با ناآرامی‌های اخیر، تاکید کرد که هر زمان ایران اسلامی بر روی باند قدرت و اقتدار و تعالی و توسعه قرار گرفت، دشمن فتنه‌ای شکل داد و حمله کرد.(ادامه)
 پس از آن که بهادری جهرمی سخنگوی دولت از ۱۰ تغییر مدیریتی ملی و استانی تا پایان آذر ماه خبر داد، گمانه‌زنی‌ها برای تغییر برخی استانداران و مدیرانی که کارنامه موفقی از خود به جای نگذاشته‌اند، آغاز شد. استاندار منفعل روزهای سخت استان، کنار گذاشته می شود؟
پس از آن که بهادری جهرمی سخنگوی دولت از ۱۰ تغییر مدیریتی ملی و استانی تا پایان آذر ماه خبر داد، گمانه‌زنی‌ها برای تغییر برخی استانداران و مدیرانی که کارنامه موفقی از خود به جای نگذاشته‌اند، آغاز شد. (ادامه)
محسن پیرهادی در رابطه با جزییات «کلیات طرح یک فوریتی اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی» گفت: نظر شورای نگهبان در بررسی فرایند صلاحیت داوطلبان و یا اعتراض قطعی است. تنها داوطلبانی .... جزییات طرح جدید اصلاح قانون انتخابات مجلس/ طرح چهارشنبه بررسی می شود
محسن پیرهادی در رابطه با جزییات «کلیات طرح یک فوریتی اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی» گفت: نظر شورای نگهبان در بررسی فرایند صلاحیت داوطلبان و یا اعتراض قطعی است. تنها داوطلبانی ....(ادامه)
نارضایتی‌ها به جان باختن مهسا امینی دختر ۲۲ ساله سقزی بعد از بازداشت توسط پلیس گشت ارشاد، برخلاف پیش‌بینی‌های اولیه، در دو هفته گذشته ابعاد گسترده‌تری به خود گرفته و در روز‌های گذشته شاهد موجی از اعتراضات در شهر‌های مختلف ایران بوده‌ایم. سخنگوی جبهه اصلاحات: اصلاح‌طلب‌ها در حاشیه قرار گرفته اند و بیشتر نظاره‌گرند
نارضایتی‌ها به جان باختن مهسا امینی دختر ۲۲ ساله سقزی بعد از بازداشت توسط پلیس گشت ارشاد، برخلاف پیش‌بینی‌های اولیه، در دو هفته گذشته ابعاد گسترده‌تری به خود گرفته و در روز‌های گذشته شاهد موجی از اعتراضات در شهر‌های مختلف ایران بوده‌ایم.(ادامه)
کیهان نوشت: پرواضح است پس‌ازآنکه طی یکی دو روز آینده، مرزبندی‌ها شفاف‌تر و صف شهروندان از اشرار جدا شود، مردم با بصیرت و انقلابی ایران چنان صحنه‌گردانی می‌کنند که بار دیگر تیر دشمنان نظام به سنگ می‌خورد. دیروز هم جمعی از شهروندان در نقاط مختلف کشور و همچنین دانشجویان دانشگاه‌های تهران در اعتراض به ماجرای درگذشت مهسا امینی تجمع کردند و خواستار برخورد جدی با اغتشاشگران شدند؛ خواسته مردم آگاه ایران این است؛ «به جنایتکاران امان ندهید.»» کیهان: طی یکی دو روز آینده مردم انقلابی وارد صحنه می‌شوند؛ به جنایتکاران امان ندهید
کیهان نوشت: پرواضح است پس‌ازآنکه طی یکی دو روز آینده، مرزبندی‌ها شفاف‌تر و صف شهروندان از اشرار جدا شود، مردم با بصیرت و انقلابی ایران چنان صحنه‌گردانی می‌کنند که بار دیگر تیر دشمنان نظام به سنگ می‌خورد. دیروز هم جمعی از شهروندان در نقاط مختلف کشور و همچنین دانشجویان دانشگاه‌های تهران در اعتراض به ماجرای درگذشت مهسا امینی تجمع کردند و خواستار برخورد جدی با اغتشاشگران شدند؛ خواسته مردم آگاه ایران این است؛ «به جنایتکاران امان ندهید.»»(ادامه)
شمال نیوز: وزیر آموزش و پرورش به ابهامات و حواشی رتبه‌بندی از بارگذاری مدارک در سامانه گرفته تا زمان صدور احکام و مشکلات معلمان طرح مهرآفرین پاسخ داد و اعلام کرد که تا کنون ۶۰ درصد معلمان مدارک خود را در سامانه رتبه‌بندی بارگذاری کرده‌اند. پاسخ وزیر آموزش‌وپرورش‌ به ابهامات «رتبه‌بندی» معلمان؛ تعیین رتبه دوساعت بیشتر طول نمی‌کشد !
شمال نیوز: وزیر آموزش و پرورش به ابهامات و حواشی رتبه‌بندی از بارگذاری مدارک در سامانه گرفته تا زمان صدور احکام و مشکلات معلمان طرح مهرآفرین پاسخ داد و اعلام کرد که تا کنون ۶۰ درصد معلمان مدارک خود را در سامانه رتبه‌بندی بارگذاری کرده‌اند.(ادامه)
استاندار : مازندران رتبه ۱۱ تعداد شرکت های دانش بنیان را در کشور دارد
استاندار مازندران با بیان اینکه ریل اقتصادی کشور به سمت دانش بنیان شدن در حال تغییر است، گفت: مازندران رتبه ۱۱ تعداد شرکت های دانش بنیان را در کشور دارد.(ادامه)
شمال نیوز: استاندار مازندران، طی حکمی سرپرست جدید فرمانداری فریدونکنار را منصوب کرده است. سرپرست جدید فرمانداری فریدونکنار منصوب شد
شمال نیوز: استاندار مازندران، طی حکمی سرپرست جدید فرمانداری فریدونکنار را منصوب کرده است.(ادامه)
شورای نگهبان دخالت‌ نمایندگان مجلس در عزل و نصب‌ها را رصد می‌کند
رئیس دفتر نظارت شورای نگهبان مازندران با هشدار به نمایندگان مجلس نسبت به دخالت در عزل و نصب‌ها گفت: دخالت نمایندگان مجلس در امور اجرایی استان در پرونده صلاحیتی نمایندگان درج و در احراز صلاحیت انتخابات 1402 تاثیر گذار خواهد بود. (ادامه)
شعار دولت تعامل با دنیاست/ روایت رئیسی از دستاوردهای سفر روسیه/ آمریکا ابتدا تحریم‌ها را بردارد، سپس از گفتگو با ایران صحبت کند/ در بورس میراث‌دار دولت قبل شدیم/ برای ارز ۴۲۰۰ تومانی حتما اجماع و اقناع عمومی صورت بگیرد، غافلگیری مردم در ....(خبر)
(ادامه)
آسیب شناسی جناح های پیروز در انتخابات(يادداشت)
(ادامه)
استاندار گیلان در کشور اول شد!
(ادامه)
شمال نیوز : داماد روحانی گفت : به‌ هر حال آقای روحانی جعبه سیاه نظام است، ایشان مدت‌ها نفر دوم کشور بودند و همیشه منافع ملی برای او مطرح بوده است. افتخار می‌کنم داماد روحانی هستم؛ شخصیت کمی نیست/ امریکا رئیس روابط عمومی دنیاست/ الان مشغول نوشتن خاطرات و جلسات است/ با لاریجانی، حسن خمینی و جهانگیری جلساتی داشته/ خیلی اهل‌خواب نیست
شمال نیوز : داماد روحانی گفت : به‌ هر حال آقای روحانی جعبه سیاه نظام است، ایشان مدت‌ها نفر دوم کشور بودند و همیشه منافع ملی برای او مطرح بوده است.(ادامه)
ظاهرا به دلیل اختلاف نظرهای موجود میان تشکل های سیاسی حامی رئیس جمهور با نمایندگان استان و استاندار، فرایند صدور احکام فرمانداران توقف صدور احکام فرمانداران استان +اسامی گزینه های مطرح
ظاهرا به دلیل اختلاف نظرهای موجود میان تشکل های سیاسی حامی رئیس جمهور با نمایندگان استان و استاندار، فرایند صدور احکام فرمانداران(ادامه)
 مردی که از پیروزی انقلاب تا ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ هیچ‌روزی دور از مسئولیت‌های انتخابی و انتصابی نبود حالا چند صباحی است که دور از تمامی مسئولیت‌ها در سکوت به‌سر می‌برد. اما شنیده‌های خبرنگار ایلنا حکایت از آن دارد که رئیس‌جمهور سابق چندان هم غیرفعال نیست. حسن روحانی این روزها کجاست؟
مردی که از پیروزی انقلاب تا ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ هیچ‌روزی دور از مسئولیت‌های انتخابی و انتصابی نبود حالا چند صباحی است که دور از تمامی مسئولیت‌ها در سکوت به‌سر می‌برد. اما شنیده‌های خبرنگار ایلنا حکایت از آن دارد که رئیس‌جمهور سابق چندان هم غیرفعال نیست.(ادامه)
شمال نیوز: معاون پارلمانی رئیس جمهور در حکمی سید علی ادیانی را به عنوان معاون امور تقنینی این معاونت منصوب کرد . پست جدید ادیانی / از وزارت نفت دولت دوازدهم تا معاونت پارلمانی دولت سیزدهم
شمال نیوز: معاون پارلمانی رئیس جمهور در حکمی سید علی ادیانی را به عنوان معاون امور تقنینی این معاونت منصوب کرد .(ادامه)
خاتمی به من گفت اگر شما کاندیدا نمی‌شوی من بشوم/ آیت‌الله گلپایگانی در خواب به من شال سبز داد/ جهانگیری گفت هیچ کدام از شما شجاعت و شهامت روحانی را ندارید/ صحبت تلفنی با اوباما یک ابتکار دیپلماتیک بود/ ماجرای جلسه سال ۸۴ هاشمی و روحانی در ....(خبر)
(ادامه)
 اگرچه هنوز نمی‌دانیم گزینه نهایی به‌منظور معرفی به مجلس چه کسی خواهد بود، اما می‌توان از فهرستی دست‌کم 10 نفره به عنوان گزینه‌های به ‌نسبت جدی در این راستا سخن گفت. کدامیک از این 10نفر وزیر آموزش و پرورش می شوند؟
اگرچه هنوز نمی‌دانیم گزینه نهایی به‌منظور معرفی به مجلس چه کسی خواهد بود، اما می‌توان از فهرستی دست‌کم 10 نفره به عنوان گزینه‌های به ‌نسبت جدی در این راستا سخن گفت.(ادامه)
شمال نیوز : یکی دیگر از نکات قابل توجه در انتخاب استانداران این بوده است که تاکنون تنها چهار استاندار غیربومی در بین این ۱۶ استاندار وجود دارد و قاطبه برگزیدگان بومی هستند. نگاهی به 16 استاندار منصوب شده / 6 رئیس ستاد انتخاباتی رئیسی / 3 نظامی و 4 غیر بومی + گزینه های مطرح استانداری مازندران
شمال نیوز : یکی دیگر از نکات قابل توجه در انتخاب استانداران این بوده است که تاکنون تنها چهار استاندار غیربومی در بین این ۱۶ استاندار وجود دارد و قاطبه برگزیدگان بومی هستند.(ادامه)
شمال نیوز : شخصیت حقیقی هاشمی رفسنجانی به گونه‌ای بود که توانست اعتدالیون و اصلاح‌طلبان از چپ سنتی تا راست مدرن را گردهم بیاورد؛ نقشی که معلوم نیست روحانی و لاریجانی بتوانند آن را ایفا کنند. حسن روحانی و علی لاریجانی، « هاشمی رفسنجانی » می‌شوند؟
شمال نیوز : شخصیت حقیقی هاشمی رفسنجانی به گونه‌ای بود که توانست اعتدالیون و اصلاح‌طلبان از چپ سنتی تا راست مدرن را گردهم بیاورد؛ نقشی که معلوم نیست روحانی و لاریجانی بتوانند آن را ایفا کنند. (ادامه)
برخی منابع خبری درباره مناصب جدید و احتمالی لاریجانی، جلیلی، صفار هرندی و سردار سعید محمد خبر دادند.

گمانه زنی ها درباره سمت جدید لاریجانی، جلیلی، سعید محمد، دهقان و صفار
برخی منابع خبری درباره مناصب جدید و احتمالی لاریجانی، جلیلی، صفار هرندی و سردار سعید محمد خبر دادند. (ادامه)
شمال نیوز :  دومین نشست وبیناری رؤسا و دبیران استانی جبهه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با حضور غلامعلی حدادعادل رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برگزار شد. حداد عادل: ملاک آیت‌الله رئیسی برای دادن مسئولیت لیاقت افراد است، نه فعالیت انتخاباتی / ما به‌عنوان شورای ائتلاف حقی برای خودمان قائل نیستیم که مثلاً استاندار را ما معرفی کنیم/ شوراهای ائتلاف استان‌ها، ارزیابی و نظارتی از عملکرد نمایندگان مجلسی که به مردم معرفی کرده‌اند داشته باشند(خبر)
شمال نیوز : دومین نشست وبیناری رؤسا و دبیران استانی جبهه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با حضور غلامعلی حدادعادل رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برگزار شد.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس جمهور منتخب که در زمان ثبت نامش، ورود خود در میدان انتخابات، را ورودی مستقل اعلام کرد و خانه های مردم را به عنوان ستادهای انتخاباتی اش معرفی کرد، اکنون با درخواست عظیمی از سهم خواهان جناحی و بعضی از نمایندگان مجلس برای حضور در کابینه‌اش روبرو شده است .... سهم کدام جریان‌سیاسی از کابینه ‌دولت‌سیزدهم بیشتر خواهد بود؟
شمال نیوز : رئیس جمهور منتخب که در زمان ثبت نامش، ورود خود در میدان انتخابات، را ورودی مستقل اعلام کرد و خانه های مردم را به عنوان ستادهای انتخاباتی اش معرفی کرد، اکنون با درخواست عظیمی از سهم خواهان جناحی و بعضی از نمایندگان مجلس برای حضور در کابینه‌اش روبرو شده است ....(ادامه)
شمال نیوز : احمدی نژاد، رییس دولت‌های نهم و دهم طی نامه‌ای اعتراضی و گلایه‌آمیز به حسن روحانی، به ارزیابی عملکرد وی و دولت‌های یازدهم و دوازدهم پرداخته است. حالا دیگر پشیمانی سودی ندارد / ضعیف ترین، فرسوده ترین و ناکارآمدترین کابینه بعد از انقلاب را تشکیل دادید/ ارزش پول ملی علیرغم ادعا و وعده شما برای تقویت آن ، حدود800 درصد سقوط کرده است
شمال نیوز : احمدی نژاد، رییس دولت‌های نهم و دهم طی نامه‌ای اعتراضی و گلایه‌آمیز به حسن روحانی، به ارزیابی عملکرد وی و دولت‌های یازدهم و دوازدهم پرداخته است. (ادامه)
شمال نیوز : علم الهدی: همه افرادی که در ستاد انتخاباتی بودند که نمی‌توانند منصب بگیرند/ انتقام‌جویی نکنید .... علم الهدی: همه افرادی که در ستاد انتخاباتی رئیس جمهور منتخب بودند که نمی‌توانند منصب بگیرند/ انتقام‌جویی نکنید
شمال نیوز : علم الهدی: همه افرادی که در ستاد انتخاباتی بودند که نمی‌توانند منصب بگیرند/ انتقام‌جویی نکنید ....(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.199 seconds.