.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
تغيير 5 فرماندار گيلان ،بدهي 40 ميليوني صدا و سيماي گيلان به شركت برق ، انتخاب غير قانوني اعضاي خانه احزاب گيلان ،توهين تاج زاده به احمدي نژاد در رشت و خبر هاي انتخاباتي مجلس هشتم و ... خبرهای در گوشي از استان گیلان !!
تغيير 5 فرماندار گيلان ،بدهي 40 ميليوني صدا و سيماي گيلان به شركت برق ، انتخاب غير قانوني اعضاي خانه احزاب گيلان ،توهين تاج زاده به احمدي نژاد در رشت و خبر هاي انتخاباتي مجلس هشتم و ...(ادامه)
مردم بزرگوار، متدين و مهربان ديار مازندران  از لطف و محبت بي دريغ شما نسبت به تجديد عهد با نماينده محترم ولي فقيه در استان مازندران که نشان از ميثاق با آرمانهاي انقلاب و امام راحل (ره) و شهداي ... تقدیر ستاد انتخاباتی آیت الله طبرسی از مردم شریف مازندران
مردم بزرگوار، متدين و مهربان ديار مازندران از لطف و محبت بي دريغ شما نسبت به تجديد عهد با نماينده محترم ولي فقيه در استان مازندران که نشان از ميثاق با آرمانهاي انقلاب و امام راحل (ره) و شهداي ...(ادامه)
تبلیغات برخی نامزدهای شورای شهر در نهادهای دولتی در آمل
برخی نامزدهای شورای شهر آمل، ستادهای تبلیغاتی خود را در برخی اماکن و نهادهای دولتی تشکیل داده‌اند. در حالی که بر اساس قانون انتخاباتی، اماکن و نهادهای دولتی برای تبلیغات کاندیداها ممنوع است، اما این کاندیداها به صورت علنی تبلیغات را در این اماکن دولتی از قبیل راه و ترابری، منابع طبیعی، شهرداری و برخی ادارات حواشی مرکز شهر، با جدیت و شور تبلیغاتی ادامه می دهند. (ادامه)
تدابیر لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در گلستان مهیا ست
جانشین رئیس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: تدابیر لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و سالم همراه با آرامش در استان مهیا شده است. به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومي فرمانداري گرگان، سید قاسم حسینی امروز در کارگروه آموزشی کارشناسان انتخابات فرمانداری ها و (ادامه)
قناعت: تمام ارکان نظام ما به مجلس خبرگان مرتبط می شود
قناعت : تمام ارکان نظام ما به مجلس خبرگان مرتبط می شود تمام ارکان نظام ما به مجلس خبرگان مرتبط می شود و انتخابات مجلس خبرگان یکی از مهمترین وحساسترین انتخابها در نظام ما است. قناعت معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران و رییس ستاد انتخابات استان با بیان این مطلب در ادامه (ادامه)
قبلي 1 ... 48 49 50 51 52 53

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.352 seconds.