.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
چگونه کلیه‌های سالمی داشته باشیم؟
در بسیاری از موارد برای درمان بیماری‌های کلیوی احتیاجی به داروهای شیمیایی نیست و با دمنوش‌های گیاهی می‌توان آنها را درمان کرد.(ادامه)
پرخاصیت ترین میوه های پاییزی
با آغاز فصل پاییز، بروز سرما و ریزش برگ درختان، شمار مبتلایان به سرماخوردگی، آنفولانزا و حساسیت های پوستی زیاد شده و به تبع آن میزان مراجعان به کلینیک های پزشکی افزایش پیدا می کند. (ادامه)
خوراکی ها و نوشیدنی های موثر در کاهش التهاب
ماده اصلی موجود در انگور قرمز موسوم به رسوراترول می تواند موجب توقف التهاب در بدن شود.(ادامه)
بهترین آب‌میوه‌ ها برای جذب ویتامین‎ها
در صورت مصرف آب‌میوه تازه، ویتامین‌ها و مواد معدنی بیشتری جذب بدن می شود.(ادامه)
راهکارهایی برای جلوگیری از اضطراب
اضطراب یک احساس منتشر، ناخوشایند و مبهم و شامل عدم اطمینان، درماندگی و برانگیختگی فیزیولوژیکی است. همه افراد به درجاتی دچار اضطراب می شوند ولی نوع مزمن تا شدید آن غیر عادی و مشکل ساز است.(ادامه)
7 جایگزین طبیعی مُسکن ها
(ادامه)
27 خوراکی برای سم زدایی از بدن
سیر و پیاز هرچه تندتر و تیزتر باشد، خاصیت آن بیشتر است. سیر و پیاز تمام باکتری های مضر را می کشد و همچنین انگل های روده، ویروس ها، قارچ های داخلی بدن و... از بین می برد. یک کارایی مهم دیگر سم زدایی کبد است. امروزه پزشکان از سیر برای پایین آوردن فشار و تنظیم قند خون استفاده می کنند و سیر داروی ضدسرطانی است. همچنین برای پاکسازی مجرای تنفسی، ریه و سینوس بسیار مفید است.(ادامه)
بهبود حافظه سالمندان با رایحه رزماری
یك مطالعه نشان می دهد استنشاق رایحه رزماری قدرت مغز را افزایش می دهد و سبب بهبود حافظه در سالمندان می شود.(ادامه)
17 خوراکی برای طول عمر بیشتر
سیر، هر خوراکی لذیذی را خوش طعم‌تر می‌کند، و شما نیز ممکن است آن را به غذایتان اضافه ‌کنید: چون خوردن سیر، ظرفیت افزایش عمر را دارد. سیر حاوی آنتی‌اکسیدان‌ها است و عقیده بر این است که فشارخون را تنظیم می‌کند.(ادامه)
17 خوراکی برای طول عمر بیشتر
سیر، هر خوراکی لذیذی را خوش طعم‌تر می‌کند، و شما نیز ممکن است آن را به غذایتان اضافه ‌کنید: چون خوردن سیر، ظرفیت افزایش عمر را دارد. سیر حاوی آنتی‌اکسیدان‌ها است و عقیده بر این است که فشارخون را تنظیم می‌کند.(ادامه)
مهم‌ترین ویتامین‌های مورد نیاز بدن
عناصر شیمیایی و مواد معدنی از جمله مهم‌ترین عوامل مؤثر بر کارکرد درست ارگان‌های بدن محسوب می‌شوند که نبود یا کمبود آن‌ها اثرات‌گاه ناگوار بر این اعضا می‌گذارد و در اغلب موارد به بروز بیماری‌های گوناگون یا ظهور اختلالاتی در سلامتی منجر می‌شود. (ادامه)
با این خوراکی ها کبد چرب را درمان کنید
کبد چرب مشکلی است که با اشتباهات غذایی ایجاد می شود و عوارض شدیدی برای اعضای بدن ایجاد می کند. (ادامه)
تا عید کاملا تضمینی 10 کیلو لاغر شو!
به کمک رژیم غذایی و ورزش طی 2 هفته 10کیلو وزن کم کنید.(ادامه)
مغز خود را با تغذیه جوان کنید
مطالعات نشان داده است که گردو به علت داشتن مقادیری از اسیدهای چرب امگا 3، ویتامین E، آنتی‌اکسیدان‌ها و ملاتونین عملکرد مغز را تقویت می‌کند.(ادامه)
روش‌هایی برای تقویت ذهن و هوش
برای افزایش حافظه خود بهتر است از روش های موثری کمک بگیرید توصیه می کنیم از برخی ترفندهای موثر در این زمینه کمک بگیرید و به کمک آن ها به پیشگیری از بروز مشکلات حافظه در سالمندی کمک کنید.(ادامه)
مواد غذایی ضروری برای افراد بالای 45 سال
(ادامه)
چربی سوز ترین قرص لاغری طبیعی در دنیا
گونه‌های خاصی از میوه‌ها و سبزیجات به دلیل دارا بودن ترکیبات ویژه خاصیت لاغرکنندگی و ایجاد تناسب اندام در افراد را دارند. (ادامه)
چگونه موهای سالم داشته باشیم؟
مصرف متعادل تمام مواد معدنی و ویتامین‌هایی که در زیر ذکر می‌شود،مواد غذایی مورد نیاز مو را فراهم می‌کند و باعث براق ، درخشان و قوی شدن مو می‌شود.(ادامه)
نشانه‌های چرب‌شدن کبد
هر موجود زنده از سلول‌هایی تشکیل شده است و هر سلول برای حیات و انجام وظایفش به موادی نیاز دارد. کبد یکی از ارگان‌های مهم بدن به شمار می‌رود که از سلول‌های زیادی تشکیل شده و چربی هم یکی از موادی است که سلول‌های این عضو بدن به آن نیاز دارد.(ادامه)
27 خوراکی که سموم را از بدن خارج می‌کنند
همه مواد غذایی که ما روزانه مصرف می‌کنیم، سمومی دارند که می‌توان از طریق مصرف بعضی خوراکی‌ها بدن را از این سموم پاکسازی کرد.(ادامه)
12 گیاه و ادویه مفید برای دیابتی ها
اگرچه بیماران مبتلا به دیابت نوع 2 نیاز به پیگیری های متعدد میزان قند خون و ادامه روند دارودرمانی دارند، اما در کنار داشتن یک شیوه زندگی مناسب، ثابت شده است که برخی ادویه جات می توانند در درمان و یا کنترل قندخون در افراد دیابتی مفید واقع شوند.(ادامه)
پوستی شاداب با غذای ۷ رنگ
در طول چند دهه اخیر، به‌خصوص ۱۰ سال گذشته میزان استفاده از منابع آنتی‌اکسیدان افزایش چشمگیری داشته است. (ادامه)
اعلام اسامی تنقلات ترش غیرمجاز توسط سازمان غذا و دارو
(ادامه)
انگور قرمز علیه سرطان روده
انگور قرمز مملو از آنتی اکسیدان است ولی تحقیقات جدید نشان می دهد که بیشتر خواص این ماده به دلیل ترکیباتی به نام رسوراترول است که خاصیت ضد سرطانی دارد. علاوه بر انگور قرمز، زغال اخته و تمشک نیز دارای این ترکیب هستند. (ادامه)
غذاهای تابستانی برای افزایش تندرستی(خبر)
(ادامه)
6 میوه ضد سرطان (خبر)
(ادامه)
چربی های شکم را با "زغال اخته" از بین ببرید!
(ادامه)
چی بخوریم تا سرطان نگیریم
برخی مواد غذایی در پیشگیری از ابتلا نقش بسیار مهمی دارند، بطوریکه مصرف ۹ ماده غذایی باعث می‌شود، از ابتلا به سرطان جلوگیری شود.(ادامه)
با آب سبزیجات سرطان را دور بزنید
یکی از بهترین و سالم‌ترین شیوه‌های در امان ماندن از سرطان مصرف آب سبزیجات است.(ادامه)
اگر حافظه قوی می‌خواهید این‌هارا بخورید
اغلب افراد فکر می‌کنند به مرور زمان و با پیر شدن حافظه آنها ضعیف می‌شود در حالی که مصرف غذاهایی مانند ماهی، عسل، انواع سبزیجات و غذاهایی حاوی ویتامین B می‌تواند حافظه را تقویت کند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.065 seconds.