.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
۷ میوه‌ای که افراد دیابتی از خوردن آن باید اجتناب کنند
با توجه به اینکه بیش از ۱۰ درصد جمعیت کشور را افراد مبتلا به دیابت تشکیل می‌دهند، شیوه زندگی مردم علت اصلی افزایش آمار ابتلاء به دیابت می‌باشد.(ادامه)
7 میوه‌ای که دیابتی‌ها نباید بخورند
میوه برای افراد دیابتی ممنوع نیست اما قند برخی میوه ها زیاد می باشد که استفاده از این میوه ها می تواند برای افراد دیابتی خطرناک باشد.(ادامه)
با ۹ شستشودهنده کلیه آشنا شوید
(ادامه)
ویتامین C این خوراکی ۷ برابر پرتقال است!
چگونه می‌توان فقط با یک لیوان نوشیدنی به میزان ۷ برابر یک پرتقال به بدن ویتامین سی رسانید؟(ادامه)
۲۹ علامت پرکاری "تیروئید" + روش‌های درمانی
در این مطلب، ۲۹ علامت پرکاری "تیروئید" بیان شده و روش‌های درمان و پیشگیری از این بیماری نیز تشریح شده است.(ادامه)
مفیدترین میوه‌ها برای مردان و مفیدترین میوه‌ها برای زنان کدامند؟
تا به حال به این فکر کرده‌اید که میوه‌ها را می‌توان به دو گروه زن و مرد تقسیم کرد؟ جالب است بدانید که یکسری میوه‌ها برای خانم‌ها فواید بیشتری دارند تا آقایان و برعکس(ادامه)
بلوبری چیست و چه خواصی دارد؟
بلوبری یا همان زغال اخته آبی سرشار از ویتامین C، ویتامین K، منگنز و سایر آنتی اکسیدان‌هایی است که به سلامت بدن کمک می‌کنند.(ادامه)
قوی ترین میوه‌های لاغر کننده
مصرف میوه، یکی از راه های سالم برای کاهش وزن سریع است، اما بهترین میوه برای کاهش وزن کدام است؟(ادامه)
۱۰ فایده شگفت‌انگیز توت فرنگی برای بدن
ویتامین C موجود در توت فرنگی تولید کلاژن را افزایش می‌دهد و این امر می‌تواند اثر ضد پیری روی پوست داشته باشد. توت فرنگی سطوح بالایی از آنتی اکسیدان‌های مفید برای قلب، مانند اسید ellagic و فلاونوئید‌ها مانند آنتوسیانین، کاتچین، کورستین و کپسفل را دارد. این ترکیبات فنلی با مهار تشکیل کلسترول بد یا همان (LDL) خطر بیماری‌های قلبی عروقی را به میزان قابل توجه‌ای کاهش می‌دهد.(ادامه)
خوراکی های شگفت انگیز برای سلامت کبد
(ادامه)
فواید خوردن سماق و نحوه مصرف آن
آنتی اکسیدان‌ها یکی از مهمترین مزایای سلامت ادویه جات و ترشی جات هستند. سماق توانایی آنتی اکسیدانی فوق العاده‌ای را به خود اختصاص می‌دهد. این توانایی کاهش اثرات رادیکال‌های آزاد است که می‌تواند باعث سرطان، بیماری‌های قلبی و علائم پیری شود.(ادامه)
فواید خوردن سماق و نحوه مصرف آن
آنتی اکسیدان‌ها یکی از مهمترین مزایای سلامت ادویه جات و ترشی جات هستند. سماق توانایی آنتی اکسیدانی فوق العاده‌ای را به خود اختصاص می‌دهد. این توانایی کاهش اثرات رادیکال‌های آزاد است که می‌تواند باعث سرطان، بیماری‌های قلبی و علائم پیری شود.(ادامه)
ویتامین‌هایی که درد کمرتان را آرام می‌کنند!
کمردرد یکی از مشکلات رایج پزشکی در سراسر دنیاست؛ به طوری که ۷۵ درصد مردم آمریکا در دوره‌ای از زندگی‌شان آن را تجربه می‌کنند.(ادامه)
۷ مسکن طبیعی برای کمر درد
ویتامین B-۱۲ یک ویتامین محلول در آب است که به تولید گلبول‌های قرمز خون کمک می‌کند، موجب حفظ سلامت سلول‌های عصبی می‌شود، از فشار و سنگینی در کمرتان می‌کاهد، درد مزمن کمر را کاهش می‌دهد و خطر ابتلا به آنمی پرنیشز که نوعی کم‌خونی است را کاهش می‌دهد.(ادامه)
۵ میوه را هر روز بخورید، تا چاق نشوید!
تا به حال از مزایای سلامتی مصرف چهار وعده میوه در روز زیاد شنیده ایم، اما خیلی از ما هنوز نمی‌دانیم مصرف برخی میوه‌های خاص، باعث پیشگیری از چاقی و اضافه وزن می‌شود.(ادامه)
با مصرف روزانه ۵ میوه، چاق نمی‌شوید!
خیلی از ما هنوز نمی دانیم مصرف برخی میوه های خاص، باعث پیشگیری از چاقی و اضافه وزن می شود.(ادامه)
در حالات روحی مختلف چه غذاهایی بخوریم؟
حتما برای شما هم پیش آمده که در زمان خوشحالی یا ناراحتی، سریع به سراغ یخچال رفته‌اید؛ آیا می‌دانید که در این زمان‌ها بهتر است چه چیزی بخورید؟(ادامه)
مولتی ویتامین نخورید!
این که مصرف میوه ها و سبزیجات منجر به جلوگیری از خطر ابتلا به بیماری های قلبی، سکته مغزی، برخی سرطان ها و حفظ وزن در محدوده سالم می شود، ثابت شده است. ولی چنین ادعایی هنوز در مورد مکمل های غذایی یا همان مولتی ویتامین ها ثابت نشده است.(ادامه)
۵ ماده غذایی، دوست دیـابتی‌ها
اگر دیابتی هستید یا در مرحله پیش دیابت قرار دارید، برای داشتن سطح سالم گلوکز خون، باید توجه زیادی به رژیم غذایی خود داشته باشید.(ادامه)
۱۰ گیاه مفید برای قلب
مرکز ملی آمارهای بهداشتی ایالات متحده برآورد می‌کند که بیش از ۶۸ میلیون نفر در آمریکا از بیماری‌های قلبی رنج می‌برند.(ادامه)
6 غذایی که خستگی را از بین می برند
احساس خستگی در زمان های خاصی از روز به ویژه زمان بیدار شدن از خواب صبحگاهی یا پایان یک روز طولانی طبیعی است اما خستگی مداوم بخصوص بعد از مصرف برخی مواد غذایی می تواند نشانه ای از یک رژیم نامناسب باشد.(ادامه)
نوشیدنی‌های مجاز برای دیابتی‌ها در ماه رمضان
متخصصان تغذیه معتقدند که افراد دیابتی می توانند چند نوع نوشیدنی سالم را بدون نگرانی از نوسان قند خون خود در فاصله بین افطار تا سحر استفاده کنند.(ادامه)
اگر این میوه‌ها را بخورید؛ چاق نمی‌شوید!
تا به حال از مزایای سلامتی مصرف چهار وعده میوه در روز زیاد شنیده ایم اما خیلی از ما هنوز نمی دانیم مصرف برخی میوه های خاص، باعث پیشگیری از چاقی و اضافه وزن می شود.(ادامه)
تاثیر بلوبری در کاهش وزن
بلوبری اگرچه میوه ای خارجی است اما در کاهش وزن تاثیر فوق العاده ای دارد.(ادامه)
اهمیت تغذیه در پیشرفت آلزایمر
در حال حاضر بیماری آلزایمر آسیبی است که میلیون‌ها نفر در دنیا از آن رنج می‌برند. این بیماری در سال‌های اولیه، خود را به صورت فراموشی خفیف نشان می‌دهد که به مرور زمان، پیشرفت می‌کند و اختلالات جدی در حافظه، زبان و ذهن را سبب می‌شود.(ادامه)
با این خوردنی‌ها کبدتان را سم زدایی کنید
با صنعتی شدن زندگی و کم تحرکی، بیماری‌های کبدی افزایش چشمگیری پیدا کرده که با مصرف برخی مواد غذایی می‌توان از بروز این ناراحتی‌ها پیشگیری کرد.(ادامه)
دیابتی ها این غذاها را در بهار بیشتر بخورند
ترکیبی از غذاهای سالم مخصوص فصل بهار و اضافه کردن آنها به رژیم غذایی برای بهبود سلامت کلی مبتلایان به دیابت سودمند است.(ادامه)
برای پاکسازی فوری کبد چه کنیم؟
با صنعتی شدن زندگی و کم تحرکی بیماری های کبدی افزایش چشمگیری پیدا کرده که با مصرف برخی مواد غذایی می توان از بروز این ناراحتی ها پیشگیری کرد.(ادامه)
با 12 ماده غذایی سالم، دیرتر پیر می شوید!
راه های زیادی برای به تاخیر انداختن پیری و حفظ جوانی وجود دارد که یکی از آنها اتخاذ رژیم غذایی سالم به نفع پوست و سایر قسمت های بدن است.(ادامه)
15 ماده غذایی که تسکین دهنده انواع دردها هستند
التهاب و درد ناشی از آن ناشی از واکنش بافت های بدن نسبت به عفونت، آلودگی، جراحت و یا یک ماده محرک است. نشانه های التهاب از این قرارند: درد، تورم و قرمز شدن محل درد. گاهی اوقات عملکرد بافت و یا اندام ملتهب شده دچار اختلال می گردد و فرد دیگر به درستی قادر به حرکت نیست. برخی از بیماری های مزمن مانند بیماری های قلبی همیشه با التهاب همراه هستند....(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.042 seconds.