.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
برگزاری کنکور سراسری در ۱۷ حوزه امتحانی مازندران
مسئول برگزاری کنکور سراسری در مازندران با اشاره به رقابت بیش ۵۰ هزار دانش آموز در کنکور امسال گفت: این آزمون در ۱۷ حوزه امتحانی در استان درحال برگزاری است.(ادامه)
سوال از وزیر بهداشت اعلام وصول شد
هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز پارلمان سوال نماینده آبادان در مجلس از وزیر بهداشت را اعلام وصول کرد.(ادامه)
۱۳ پیشنهاد برای افزایش IQ در سنین بالا
داشتن یک حافظه قوی و ضریب هوشی بالا، یکی از دغدغه‌های افراد است.(ادامه)
آغاز انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱
انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد از امروز آغازشده و تا چهارم تیرماه ادامه دارد. (ادامه)
دفترچه انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۱ منتشر شد
دفترچه انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۱ در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.(ادامه)
جزئیات زمانبندی و تعداد سوالات کنکور سراسری ۱۴۰۱
جزئیات زمانبندی و تعداد سوالات کنکور سراسری ۱۴۰۱ منتشر شد. کنکور ۱۴۰۱ از صبح چهارشنبه ۸ تیرماه آغاز می شود و آخرین نوبت آزمون در صبح شنبه ۱۱ تیرماه برگزار خواهد شد.(ادامه)
شمال نیوز : مدیرکل بیمه سلامت مازندران گفت: تمام پرداختی‌های بیمه سلامت مازندران در سال ۱۴۰۰ به ارزش ۲۹۰میلیارد تومان و بخشی از پرداختی‌های بیمه سلامت در سال ۱۴۰۱ به موقع پرداخت شد. ۳۵هزار نفر امسال در استان بیمه رایگان شدند / با همه موسسات سرپایی و بستری برای سال گذشته تسویه شده است/ / ارائه خدمت بی منت به مردم وظیفه پزشک خانواده است / اختصاص ۵هزار میلیاردتومان بودجه در سازمان بیمه سلامت کشور برای بیماران صعب العلاج
شمال نیوز : مدیرکل بیمه سلامت مازندران گفت: تمام پرداختی‌های بیمه سلامت مازندران در سال ۱۴۰۰ به ارزش ۲۹۰میلیارد تومان و بخشی از پرداختی‌های بیمه سلامت در سال ۱۴۰۱ به موقع پرداخت شد.(ادامه)
مجتبی مطهری فرزند ارشد شهید مطهری گفت: مادرم از رد صلاحیت لاریجانی کمی ناراحت شد، اما به آقای رئیسی رأی داد. فرزند شهید مطهری: مادرم به آقای رئیسی رأی داد
مجتبی مطهری فرزند ارشد شهید مطهری گفت: مادرم از رد صلاحیت لاریجانی کمی ناراحت شد، اما به آقای رئیسی رأی داد.(ادامه)
تغییر پاسخنامه‌های آزمون سراسری در سال۱۴۰۱
سرپرست معاونت امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور از تغییراتی در پاسخنامه و دفترچه آزمون سراسری ۱۴۰۱ خبر داد.(ادامه)
فرصت دوباره برای ثبت‌نام در کنکور ۱۴۰۱
متقاضیان شرکت در کنکور کارشناسی ۱۴۰۱ از امروز برای ثبت‌نام فرصت مجدد دارند.(ادامه)
فردا آخرین مهلت ثبت نام داوطلبان کنکور ارشد ۱۴۰۱
فرصت ثبت ‌نام با تاخیر متقاضیان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ و بیست و هفتمین دوره المپیاد علمی- دانشجویی کشور فردا ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ به پایان می رسد.(ادامه)
ثبت‌نام و شرکت در نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور از روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی: www. sanjesh. org آغاز و در روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ پایان می‌پذیرد. ثبت نام نهمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی آغاز شد | لینک ثبت نام
ثبت‌نام و شرکت در نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور از روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی: www. sanjesh. org آغاز و در روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ پایان می‌پذیرد.(ادامه)
کنکور ۱۴۰۳ هوشمند می‌شود
دکتر پورعباس گفت: همه آزمون‌های سراسری از جمله کنکور تا سه سال آینده به صورت هوشمند و الکترونیکی برگزار می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز: رئیس شورای شهر ساری دست‌دوم بودن تجهیزات خریداری شده برای نیروگاه زباله‌سوز این شهر را تکذیب کرد و گفت: این قبیل اظهارنظرها از سوی مدیران اذهان عمومی را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

اظهارات مدیرکل دیوان محاسبات مازندران درباره دست‌دوم بودن تجهیزات زباله سور ساری تکذیب شد
شمال نیوز: رئیس شورای شهر ساری دست‌دوم بودن تجهیزات خریداری شده برای نیروگاه زباله‌سوز این شهر را تکذیب کرد و گفت: این قبیل اظهارنظرها از سوی مدیران اذهان عمومی را تحت تاثیر قرار می‌دهد. (ادامه)
 شمال نیوز: رئیس شورای شهر ساری دست‌دوم بودن تجهیزات خریداری شده برای نیروگاه زباله‌سوز این شهر را .... واکنش رئیس شورای شهر ساری به دست‌دوم بودن تجهیزات زباله‌سوز
شمال نیوز: رئیس شورای شهر ساری دست‌دوم بودن تجهیزات خریداری شده برای نیروگاه زباله‌سوز این شهر را ....(ادامه)
آخرین مهلت ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۱
فرصت مجدد برای ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۱ که از سوم بهمن آغاز شده بود امروز به پایان می‌رسد.(ادامه)
شمال نیوز: دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون ۸۴ رشته کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ ثبت‌ نام می‌کند. ثبت‌ نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد قائم‌شهر + جزئیات
شمال نیوز: دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون ۸۴ رشته کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ ثبت‌ نام می‌کند.(ادامه)
نماینده تهران در مجلس با بیان اینکه «قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده» همه‌جانبه دیده شده، گفت: برای عدم اجرای «قانون جوانی جمعیت» مجازات تعیین شده است / برخی نمایندگان دوره دهم خانه‌ نصف قیمت گرفتند....(خبر)
(ادامه)
تمدید اعتبار بیمه‌ای صندوق‌های بیمه سلامت همگانی و روستاییان
اعتبار بیمه‌ای صندوق‌های بیمه سلامت همگانی و روستاییان تا پایان خرداد ۱۴۰۱ تمدید شد.(ادامه)
۱۳:۴۹
دوران انبارنشینی‌اش به سرآمده. عجب بخت و اقبالی. این روزگار، آن را هم بالانشین کرد. به لطف جناب تورم، بالاخره فرغون‌خان هم به نوایی رسید و بادی در غبغبه انداخت. آمده، شده، چشم و چراغ قیمت فرغون‌ به قیمت پراید رسید !
۱۳:۴۹ دوران انبارنشینی‌اش به سرآمده. عجب بخت و اقبالی. این روزگار، آن را هم بالانشین کرد. به لطف جناب تورم، بالاخره فرغون‌خان هم به نوایی رسید و بادی در غبغبه انداخت. آمده، شده، چشم و چراغ (ادامه)
اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیکی به دلایل کم کاری دولت‌ها و همچنان تعلل اجرا نشد تا اینکه آیت‌الله رئیسی بر اجرای طرح تأکید کرد و موضوع عملیاتی شدن آن آغاز شد./ نسخه الکترونیک چگونه شفافیت ایجاد می‌کند؟(خبر)
(ادامه)
آمار نهایی داوطلبان آزمون ارشد ۱۴۰۱ اعلام شد
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت نام بیش از ۴۷۱ هزار داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال۱۴۰۱ خبر داد و گفت: این آزمون روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ۲۸، ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد. (ادامه)
ثبت‌نام ۱۴ هزار نفر در کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱
سخنگوی سازمان سنجش گفت: مهلت ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ از ۱۶ آذر آغاز شده است و تاکنون بیش از ۱۴ هزار نفر در این آزمون ثبت نام کرده اند.(ادامه)
آغاز ثبت‌نام آزمون ارشد ۱۴۰۱ از فردا
ثبت‌نام برای آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ از فردا سه‌شنبه مورخ ۱۶ آذر ماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز می شود و به مدت یک هفته ادامه دارد. (ادامه)
اعلام زمان ثبت‌نام در کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱
ثبت نام برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ از روز سه شنبه ۱۶ آذرماه ۱۴۰۰ آغاز می‌شود و داوطلبان تا ۲۳ آذر فرصت دارند در آزمون ثبت نام کنند.(ادامه)
ثبت نام کنکور دکتری ۱۴۰۱ آغاز شد
ثبت نام در آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه‌متمرکز (Ph.D) سال ۱۴۰۱ از امروز دوشنبه اول آذرماه آغاز می شود. این آزمون در اسفندماه ۱۴۰۰ برگزار می شود و سهم بخش های کتبی و شفاهی بدون تغییر ماند.(ادامه)
نسخه نویسی الکترونیکی؛ طرحی که هزینه بر شده است!
طرحی نسخه نویسی الکترونیکی که قرار بود روند درمان را برای بیماران ساده‌تر کند هزینه بر شده و بسیاری از دارو‌ها آزاد حساب می‌شوند.(ادامه)
بیمه تامین اجتماعی برای زنان خانه‌دار و دختران مجرد
مدیرکل تامین اجتماعی مازندران گفت:زنان خانه‌دار و دختران مجرد می‌توانند تحت پوشش بیمه قرار بگیرند.(ادامه)
حذف کامل نسخه‌های کاغذی بیمه سلامت از دی ماه
مدیرکل بیمه سلامت مازندران از حذف کامل نسخه‌های کاغذی از دی ماه خبر داد.(ادامه)
بدهی ۵۳۰۰ میلیارد ریالی بیمه و مالیاتی شهرداری ساری
معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری ساری با اشاره به بدهی پنج هزار و ۳۰۰ میلیارد ریالی به تامین اجتماعی و دارایی گفت: هزار میلیارد ریال از این بدهی بخشوده شده است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.