.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رسوایی اخلاقی خانواده بایدن از زمان انتخابات آمریکا تا کنون تیتر یک رسانه‌های غربی شده است. خانواده آقای رئیس جمهور، غرق در فساد اخلاقی!
رسوایی اخلاقی خانواده بایدن از زمان انتخابات آمریکا تا کنون تیتر یک رسانه‌های غربی شده است.(ادامه)
مادر زهرا گفت او دو شب قبل از حادثه به ما و یکی از دوستانش گفته بود: «به کشفی رسیدم که جایزه نوبل فیزیک را می‌گیرد. می‌ترسم اگر کسی بفهمد، آن را به زور از چنگم درآورد یا بلایی سرم بیاورند.» خودکشی یا قتل دانشجویی که به کشف بزرگ فیزیک رسیده بود؟
مادر زهرا گفت او دو شب قبل از حادثه به ما و یکی از دوستانش گفته بود: «به کشفی رسیدم که جایزه نوبل فیزیک را می‌گیرد. می‌ترسم اگر کسی بفهمد، آن را به زور از چنگم درآورد یا بلایی سرم بیاورند.»(ادامه)
مهراب قاسم خانی نوشت: پیشنهادم اینه که یه دفترچه راهنما از کسایی و چیزایی که میتونیم نقدشون کنیم، همراه با جملاتی که میتونیم استفاده کنیم منتشر بشه که بتونیم هر وقت نقدی داشتیم به عنوان رفرنس ازش استفاده کنیم که به چیزی متهم نشیم. مهراب قاسم خانی به دادگاه احضار شد + جزئیات
مهراب قاسم خانی نوشت: پیشنهادم اینه که یه دفترچه راهنما از کسایی و چیزایی که میتونیم نقدشون کنیم، همراه با جملاتی که میتونیم استفاده کنیم منتشر بشه که بتونیم هر وقت نقدی داشتیم به عنوان رفرنس ازش استفاده کنیم که به چیزی متهم نشیم.(ادامه)
ما در درجه اول موجودات بصری هستیم که به جای کلمات تصاویر را به بهترین شکل به خاطر می‌آوریم. چالش واقعی برای حافظه (و هوش) ما این است که چیز‌هایی را که معمولا با هم فکر نمی‌کنیم را با یکدیگر مرتبط سازیم. ۱۰ تکنیک عالی تقویت حافظه / چگونه حافظه عالی داشته باشیم؟
ما در درجه اول موجودات بصری هستیم که به جای کلمات تصاویر را به بهترین شکل به خاطر می‌آوریم. چالش واقعی برای حافظه (و هوش) ما این است که چیز‌هایی را که معمولا با هم فکر نمی‌کنیم را با یکدیگر مرتبط سازیم.(ادامه)
رئیس سازمان سنجش گفت: تا به امروز ۳۵۷ شبکه مدعی تقلب شناسایی و ۵۹ ابزار تقلب کشف شده است. کشف ده‌ها ابزار تقلب در کنکور ۱۴۰۱ تاکنون
رئیس سازمان سنجش گفت: تا به امروز ۳۵۷ شبکه مدعی تقلب شناسایی و ۵۹ ابزار تقلب کشف شده است.(ادامه)
از یک روز قبل از کنکور تا فردای همان روز که کنکور برگزار می شود باید چند نکته مهم را داوطلبان رعایت کنند. چند توصیه مهم به داوطلبان کنکور
از یک روز قبل از کنکور تا فردای همان روز که کنکور برگزار می شود باید چند نکته مهم را داوطلبان رعایت کنند.(ادامه)
معاون سازمان سنجش با اعلام اینکه کنکور قطعا برگزار میشود، بیان کرد: داوطلبان ساعت ۷:۳۰ قبل از بسته شدن درها وارد حوزه امتحانی شوند. آزمون ۸:۳۰ شروع می‌شود. کنکور 1402 آخر هفته برگزار می‌شود
معاون سازمان سنجش با اعلام اینکه کنکور قطعا برگزار میشود، بیان کرد: داوطلبان ساعت ۷:۳۰ قبل از بسته شدن درها وارد حوزه امتحانی شوند. آزمون ۸:۳۰ شروع می‌شود.(ادامه)
معاون سازمان سنجش گفت: کنکور قطعاً در آخر هفته برگزار می‌شود و از نظر وسایل گرمایشی نیز با همه دستگاه‌ها هماهنگی‌های لازم انجام شده است. برگزاری کنکور در آخر هفته قطعی است
معاون سازمان سنجش گفت: کنکور قطعاً در آخر هفته برگزار می‌شود و از نظر وسایل گرمایشی نیز با همه دستگاه‌ها هماهنگی‌های لازم انجام شده است.(ادامه)
کارت ورود به جلسه داوطلبان شرکت در نوبت اول کنکور ۱۴۰۲، یکشنبه (۲۵ دی) در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش منتشر می‌شود. آغاز توزیع کارت کنکور ۱۴۰۲ از فردا
کارت ورود به جلسه داوطلبان شرکت در نوبت اول کنکور ۱۴۰۲، یکشنبه (۲۵ دی) در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش منتشر می‌شود.(ادامه)
سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان مازندران با اذعان این مطلب که ثبت‌نام پذیرش بهمن‌ماه دانشگاه جامع علمی کاربردی در حال انجام است، گفت: علاقمندان هر چه سریع‌تر نسبت به ثبت‌نام خود در دوره های مهارتی اقدام کنند، زیرا مهلت تعیین شده برای ثبت نام تمدید نمی شود. مهلت ثبت نام مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی تمدید نمی شود
سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان مازندران با اذعان این مطلب که ثبت‌نام پذیرش بهمن‌ماه دانشگاه جامع علمی کاربردی در حال انجام است، گفت: علاقمندان هر چه سریع‌تر نسبت به ثبت‌نام خود در دوره های مهارتی اقدام کنند، زیرا مهلت تعیین شده برای ثبت نام تمدید نمی شود.(ادامه)
سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان مازندران با اذعان این مطلب که ثبت‌نام پذیرش بهمن‌ماه دانشگاه جامع علمی کاربردی در حال انجام است، گفت: علاقمندان هر چه سریع‌تر نسبت به ثبت‌نام خود در دوره های مهارتی اقدام کنند، زیرا مهلت تعیین شده برای ثبت نام تمدید نمی شود. مهلت ثبت نام مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی تمدید نمی شود
سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان مازندران با اذعان این مطلب که ثبت‌نام پذیرش بهمن‌ماه دانشگاه جامع علمی کاربردی در حال انجام است، گفت: علاقمندان هر چه سریع‌تر نسبت به ثبت‌نام خود در دوره های مهارتی اقدام کنند، زیرا مهلت تعیین شده برای ثبت نام تمدید نمی شود.(ادامه)
 رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان مازندران از ثبت‌نام بدون کنکور مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی ‌کاربردی مازندران خبر داد ثبت نام دوره های کاردانی و کارشناسی دانشگاه جامع علمی کاربردی آغاز شد
رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان مازندران از ثبت‌نام بدون کنکور مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی ‌کاربردی مازندران خبر داد(ادامه)
سربازان غایب از کسرخدمت ایثارگری بهره مند می‌شوند
رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا از امکان بهره‌مندی سربازان غایب حین خدمت از کسرخدمت ایثارگری والدین خبرداد.(ادامه)
بیمه‌شدگان مشمول شرایط تامین اجتماعی می‌توانند هدیه نقدی تامین اجتماعی که به اندازه یک ماه حقوقشان است را دریافت کنند. این بیمه شدگان به اندازه یک ماه حقوق خود هدیه نقدی دریافت می کنند
بیمه‌شدگان مشمول شرایط تامین اجتماعی می‌توانند هدیه نقدی تامین اجتماعی که به اندازه یک ماه حقوقشان است را دریافت کنند.(ادامه)
جزئیاتی جدید از ماجرای دردناک دختر بچه ای که جسدش در یخچال پیدا شد
جسد باران، دختربچه ۶ ساله، در یخچال خانه یک قاچاقچی پیدا شد، مادر باران و مرد قاچاقچی دستگیر شدند، اما در بازجویی‌ها ادعا‌های عجیبی مطرح کردند.(ادامه)
روایت شهید دانش‌آموز ۱۴ ساله‌ای که برای رفتن به جبهه بی‌تابی می‌کرد
مادر شهید تورج مطلق می‌گوید: کلاس اول نظری بود و دو ماهی بود که سال تحصیلی شروع شده بود ولی تورجم آرام و قرار نداشت من هم وقتی حالش را می‌دیدم نمی‌توانستم به او حرفی بزنم.(ادامه)
آیت الله العظمی جوادی آملی تاکید نمودند: بله، «زن» هست، «زندگی» هست، «آزادی» هست، مرد هم همین طور است، همه اینها سرجایش محفوظ.

آیت الله جوادی آملی: شعار «زن، زندگی، آزادی» را ما هم قبول داریم اما ...
آیت الله العظمی جوادی آملی تاکید نمودند: بله، «زن» هست، «زندگی» هست، «آزادی» هست، مرد هم همین طور است، همه اینها سرجایش محفوظ. (ادامه)
آغاز ثبت نام در کنکور سراسری ۱۴۰۲
فرآیند ثبت نام در اولین نوبت کنکور سراسری ۱۴۰۲ در سایت سازمان سنجش آغاز شد.(ادامه)
شمال نیوز : اطلاعیه دبیرخانه شورای سنجش و پذیرش دانشجو در خصوص پذیرش متقاضیان ورود به آموزش عالی در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ براساس مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی صادر شد. آنچه کنکوری‌های ۱۴۰۲ باید بدانند/ اطلاعیه شورای سنجش درباره پذیرش متقاضیان
شمال نیوز : اطلاعیه دبیرخانه شورای سنجش و پذیرش دانشجو در خصوص پذیرش متقاضیان ورود به آموزش عالی در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ براساس مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی صادر شد.(ادامه)
وقتی قماربازهای کلاهبردار دایه دلسوزتر از مادر می شوند
می گویند آب که سربالا برود قورباغه هم ابوعطا می‌خواند. حالا شده حکایت این روزها و قماربازان اینستاگرامی؛ همان چهره‌هایی که با کلاه گذاشتن سر جوان‌ها در سایت‌های شرط بندی و هک کردن حساب ها و خالی کردنشان هزاران خانواده را به خاک سیاه نشاندند و آن ور برای خودشان زندگی لاکچری راه انداخته‌اند. حالا لم داده در استخر و سونای خانه هایشان برای جوان های ما نسخه می پیچند.(ادامه)
اعلام جزئیات محاسبه سوابق تحصیلی در کنکور ۱۴۰۲
دبیرخانه شورای سنجش و پذیرش دانشجوی سازمان سنجش کشور، اطلاعیه‌ای درباره پذیرش متقاضیان ورود به آموزش عالی در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ منتشرکرد.(ادامه)
سازمان سنجش در اطلاعیه‌ای از نام نویسی دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور و آزاد خبر داد. نام نویسی دوره‌های فراگیر ارشد تا ۳۱ شهریور
سازمان سنجش در اطلاعیه‌ای از نام نویسی دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور و آزاد خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : مدیر شعب بانک مسکن مازندران در نشست خبری خود در جمع خبرنگاران استان حاضر و به تشریح عملکرد این بانک در استان پرداخت. حاجی پور : مازندران رتبه نخست قراردادهای منعقد شده در بافت های فرسوده را کسب کرد / برای تأمین مالی تکمیل واحدهای باقیمانده مسکن مهر آمادگی داریم / قرارداد ۵۲۹۴ واحد از نهضت مسکن ملی در مازندران منعقد شده است
شمال نیوز : مدیر شعب بانک مسکن مازندران در نشست خبری خود در جمع خبرنگاران استان حاضر و به تشریح عملکرد این بانک در استان پرداخت.(ادامه)
سواد مالی در یک تعریف کوتاه و ساده به این معناست که بدانید چگونه پول خود را مدیریت کنید. راهکار‌های سرمایه‌گذاری و پس‌انداز که والدین باید بدانند
سواد مالی در یک تعریف کوتاه و ساده به این معناست که بدانید چگونه پول خود را مدیریت کنید.(ادامه)
رشته‌ها و مواد امتحانی آزمون دکتری سال ۱۴۰۲ اعلام شد+ جزییات
شمال نیوز: معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام رشته ها و مواد امتحانی و ضرایب دروس هر یک از مجموعه‌های امتحانی آزمون ورودی مقطع دکتری سال ۱۴۰۲ خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر از آغاز ثبت‌نام بدون آزمون در ۱۲۰ رشته کارشناسی و کاردانی این دانشگاه خبر داد. آغاز ثبت‌نام بدون آزمون در ۱۲۰ رشته‌ کارشناسی و کاردانی دانشگاه آزاد اسلامی قائم‌شهر
شمال نیوز: معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر از آغاز ثبت‌نام بدون آزمون در ۱۲۰ رشته کارشناسی و کاردانی این دانشگاه خبر داد. (ادامه)
مهلت انتخاب رشته آزمون سراسری تا ۲۴ مرداد تمدید شد
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ تا پایان روز دوشنبه ۲۴ مردادماه خبر داد.(ادامه)
برخی کارشناسان اقتصاد مسکن معتقدند مصوبه اخیر دولت در خصوص تغییر نحوه محاسبه حق الزحمه مشاوران املاک می‌تواند یک گام به جلو در زمینه ساماندهی مشاوران املاک باشد/ قیمت زمین نیز با توجه به کاربری و موقعیت جغرافیایی از لحاظ تجاری، مسکونی ....(خبر)
(ادامه)
نتایج اولیه کنکور ارشد گروه پزشکی منتشر شد/اعلام زمان انتخاب رشته
نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی سال ۱۴۰۱ به صورت کارنامه برای داوطلبان حاضر در جلسه آزمون منتشر شد.(ادامه)
دستگیری ۴۸۰ داوطلب متقلب
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور آخرین وضعیت روند برگزاری کنکور ۱۴۰۱ را اعلام کرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.097 seconds.