.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
فوق تخصص گوارش گفت :مصرف داروهای اعصاب و داروهای ضد افسردگی و داروهایی که برای بیماران پارکینسونی استفاده می‌شود یبوست را به همراه دارد. میوه‌هایی برای درمان یبوست
فوق تخصص گوارش گفت :مصرف داروهای اعصاب و داروهای ضد افسردگی و داروهایی که برای بیماران پارکینسونی استفاده می‌شود یبوست را به همراه دارد.(ادامه)
4 دلیل که نباید شب ها هندوانه بخوریم
(ادامه)
پاپریکا (paprika) نوعی ادویه است که از آسیاب فلفل خشک شده تهیه می‌شود. این ماده به عنوان یک ماده غذایی مفید و ارزشمند در تمامی جهان شناخته شود. کبد را پاکسازی و سرماخوردگی را درمان می‌کند. در ادامه با هم مهم‌ترین خواص ادویه پاپریکا را مرور می‌کنیم. این ادویه کبد را پاکسازی و سرماخوردگی را درمان می‌کند
پاپریکا (paprika) نوعی ادویه است که از آسیاب فلفل خشک شده تهیه می‌شود. این ماده به عنوان یک ماده غذایی مفید و ارزشمند در تمامی جهان شناخته شود. کبد را پاکسازی و سرماخوردگی را درمان می‌کند. در ادامه با هم مهم‌ترین خواص ادویه پاپریکا را مرور می‌کنیم.(ادامه)
خواص شیر برای سلامتی
شیر جز مواد غذایی پرخاصیت است و مصرف آن برای همه رده های سنی مختلف فواید بسیاری را به همراه دارد، البته نگرانی و احتیاط هایی هم در رابطه با مصرف شیر وجود دارد.(ادامه)
علت سوزش سرمعده چیست؟
سوزش سردل یا همان سوزش سرمعده اگرچه در ظاهر مشکل کوچکی است اما ممکن است نشانه برخی بیماری های خطرناک تر باشد.(ادامه)
فواید بی‌نظیر مصرف روزانه میوه و سبزیجات
مصرف روزانه میوه و سبزیجات احتمال ابتلا به سرطان و سکته‌های قلبی و مغزی را کاهش می‌دهد.(ادامه)
درمان فشار خون با خوراکی‌های طبیعی
با خوردن مواد غذایی که حاوی فلانوئید هستند می توانید به کاهش و کنترل فشارخون خود کمک کنید.(ادامه)
خوراکی‌هایی مفید برای کاهش اسید معده
بسیار خوب است که از روش‌های طبیعی برای رفلاکس اسید معده استفاده کنید. مگر در زمانی که مری شما در محدوده‌ای از خود آسیب دیده باشد که در این صورت به دارو نیازمند هستید.(ادامه)
بهترین زمان مصرف هندوانه
طبع هندوانه سرد است و برای افرادی با مزاج گرم و خشک مناسب می باشد ولی بعضی افراد به این میوه حساسیت دارند، همچنین خوردن آن در هر زمانی توصیه نمی شود.(ادامه)
علائم زخم معده چیست؟
زخم معده یک بیماری دستگاه گوارشی دارد که به دلایل متفاوت به وجود می آید، در ادامه از تمام آنچه باید درباره زخم معده بدانید مطلع خواهید شد.(ادامه)
بهترین زمان نوشیدن آب
نوشیدن آب یکی از ضروری‌ترین نیازهای بدن ماست اما همین نیاز اولیه و ساده نکاتی دارد که رعایت آن به سلامت ما کمک خواهد کرد؛ مثلا میزان آب و دمای آن یا چیزهایی که به آب نوشیدنی خود اضافه می‌کنیم.(ادامه)
سیری زودرس نشان از این بیماری دارد
سیری زودرس یعنی ناتوانی در خوردن وعده های غذایی حجیم یا احساس سیری بعد از خوردن کمترین مقدار ماده غذایی است.(ادامه)
عوامل تشدید کننده بیماری ام اس
یک متخصص مغز و اعصاب، با عنوان این مطلب که تاکنون درمان قطعی بیماری ام اس کشف نشده است، گفت: علائم بیماران ام اس با یکدیگر متفاوت است.(ادامه)
خواص بی‌نظیر انبه برای سلامتی
احتمالا خواص انبه مانند دیگر میوه‌های پرمصرف شناخته نشده است. با این حال، قرن‌ها است که انسان‌ها از میوه‌های گرمسیری به دلیل طعم شیرین و فوق‌العاده آن‌ها لذت برده و استفاده می‌کنند.(ادامه)
خواص درمانی آلوئه ورا
سیاری از افراد از ژل آلوئه ورا برای درمان عارضه‌های پوستی مانند سوختگی، آفتاب سوختگی، یخ‌زدگی، پسوریازیس و تبخال استفاده می‌کنند، در حالی که خواص آلوئه ورا به همین موارد محدود نمی‌شود.(ادامه)
خواص شفت انگیز توت سفید
خواص توت سفید فراوان است. از جمله خواص توت سفید می‌توان به تقویت چشم‌ها، رشد ناخن، جلوگیری از افسردگی، رفع درد دندان، درمان عفونت چشم، درمان خون‌ریزی بینی، درمان سفیدی زودرس مو اشاره کرد.(ادامه)
نخوردن لبنیات چه تاثیراتی در سلامتی دارد؟
قطع مصرف و نخوردن لبنیات در افراد مبتلا به عدم تحمل لاکتوز فوایدی را برای آن ها به همراه دارد، همچنین پس از نخوردن لبنیات تغییراتی در بدن رخ می دهد.(ادامه)
مواد خوراکی حاوی نشاسته دارای فواید یکسانی نیستند
مواد غذایی ای مانند سیب زمینی و موز کمی نارس حاوی نشاسته مقاوم هستند که دارای برخی فواید سلامتی و بدون عوارض جانبی مضر هستند.(ادامه)
یک منبع آگاه در داخل کرملین مدعی شد، شاید ولادیمیر پوتین وادار شود برای چند روز کنترل جنگ در اوکراین را در اختیار فرد دیگری قرار دهد چون قرار است بابت سرطان تحت عمل جراحی قرار گیرد. جانشین پوتین مشخص شد
یک منبع آگاه در داخل کرملین مدعی شد، شاید ولادیمیر پوتین وادار شود برای چند روز کنترل جنگ در اوکراین را در اختیار فرد دیگری قرار دهد چون قرار است بابت سرطان تحت عمل جراحی قرار گیرد.(ادامه)
علائم ابتلا به امیکرون در کودکان چیست؟
کارشناسان می‌گویند با افزایش موارد ابتلا به کووید-۱۹ در کودکان طی روزهای اخیر لازم است پروتکل بهداشتی کووید-۱۹ بیش از پیش رعایت شود.(ادامه)
هرگز ماهی را با این خوراکی‌ها نخورید
خوردن برخی مخلفات با ماهی مثل ماست تخمه مرغ و غیره می تواند دردسر ساز باشد و بر سیستم گوارشی افراد تاثیر منفی بگذارد.(ادامه)
تاثیر روزه‌داری بر پاکسازی صحیح بدن
معاون توسعه سلامت دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت، با تاکید بر رعایت توصیه های طب ایرانی در ماه مبارک رمضان، روزه داری صحیح را سبب پاکسازی بدن از مواد زائد و ارتقاء سلامت دانست.(ادامه)
فوائد نوشیدنی آلوئه ورا برای سلامتی
آلوئه ورا یک گیاه دارویی باستانی است که به دلیل برخورداری از خواص درمانی متعدد شناخته شده است.(ادامه)
۱۰ خاصیت باورنکردنی جو
جو سرشار از فیبر است و ‌می‌تواند بدن را از سموم پاکسازی کند. این ماده منبع غنی از فیبر می‌تواند به عنوان ‌منبع سوختی برای باکتری‌های خوب موجود در روده عمل کند.(ادامه)
۳ خاصیت شگفت‌انگیز شوید برای دیابتی‌ها
شوید خواص متعددی دارد حتی افراد دیابتی با مصرف آن می توانند قند خون خود را کاهش دهند.(ادامه)
با این مواد غذایی از کرونا در امان بمانید
محققان و کارشناسان تغذیه تاکید می‌کنند، با بهره‌وری از توصیه‌های مفید که شامل تقویت سیستم ایمنی بدن با استفاده از مواد غذایی سالم و پرخاصیت است، می‌توان به پیشگیری از ابتلا به کرونا کمک کرد.(ادامه)
بهترین زمان خوردن میوه
بسیاری از منابع آنلاین ادعا می‌کنند اگر میوه را صبح با معده خالی بخورید یا از خوردن میوه در کنار غذاهای خاص خودداری کنید، می‌توانید از مزایای سلامتی بیشتری برخوردار شوید. (ادامه)
خواص قابل توجه زردچوبه
زردچوبه به مدت هزاران سال در آسیا مورد استفاده قرار گرفته است و بخش عمده ای از آیووردا، طب سنتی چینی، داروی سیدها و اونانی را تشکیل می دهد.(ادامه)
عوارض خطرناک قرص خواب
قرص‌های خواب به طور معمول در فرآیند تنفس طبیعی بدن اختلال ایجاد می‌کند و مصرف آن‌ها می‌تواند در افرادی که از بیماری‌های مزمن ریه رنج می‌برند، خطرناک باشد.(ادامه)
علائم کمبود مس در بدن
مس یک ماده معدنی مهمی است که بدن به آن نیاز دارد و نقش خیلی مهمی در بدن ایفا میکند. کمک به سوخت و ساز سالم در بدن، سلامت و تقویت استخوان ها، کمک به عملکرد بهتر سیستم عصبی تنها بخش کوچکی از آن است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.117 seconds.