.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
نعناع، نفخ را از بین می‌برد و در تسکین دردهای معده موثر است. فواید خوردن نعناع در ماه رمضان
نعناع، نفخ را از بین می‌برد و در تسکین دردهای معده موثر است.(ادامه)
این عارضه ممکن است در صورت مصرف بیش از حد استامینوفن یا سایر داروها اتفاق بیفتد. مکمل‌های گیاهی، ویروس‌ها و بیماری‌های خودایمنی نیز می‌توانند باعث این امر شوند. اما بیشتر اوقات بیماری‌های کبدی و نارسایی کبد مزمن هستند و به‌تدریج رخ می‌دهند زیرا کبد به‌آرامی در طول زمان آسیب می‌بیند. با این ۷ علامت حتما به پزشک مراجعه کنید!
این عارضه ممکن است در صورت مصرف بیش از حد استامینوفن یا سایر داروها اتفاق بیفتد. مکمل‌های گیاهی، ویروس‌ها و بیماری‌های خودایمنی نیز می‌توانند باعث این امر شوند. اما بیشتر اوقات بیماری‌های کبدی و نارسایی کبد مزمن هستند و به‌تدریج رخ می‌دهند زیرا کبد به‌آرامی در طول زمان آسیب می‌بیند.(ادامه)
امروزه فواید روزه از نظر پزشکی و علمی به اثبات رسیده است. فواید قابل توجه روزه برای سلامتی
امروزه فواید روزه از نظر پزشکی و علمی به اثبات رسیده است.(ادامه)
غذا نقشی کلیدی در تمرکز حواس دارد؛ اما مهم‌تر از تغذیه، خواب خوب، استراحت منظم یا حتی تغییر شیفتی راننده‌ها برای تضمین سفری آرام و بی‌حادثه است. این ایده، ممکن است منجر شود که شما به فکر رانندگی در شب بیفتید تا در سفرهای طولانی به ترافیک برخورد نکنید. کدام خوراکی‌ها شما را هنگام رانندگی بیدار نگه می‌دارند؟
غذا نقشی کلیدی در تمرکز حواس دارد؛ اما مهم‌تر از تغذیه، خواب خوب، استراحت منظم یا حتی تغییر شیفتی راننده‌ها برای تضمین سفری آرام و بی‌حادثه است. این ایده، ممکن است منجر شود که شما به فکر رانندگی در شب بیفتید تا در سفرهای طولانی به ترافیک برخورد نکنید.(ادامه)
غذا نقشی کلیدی در تمرکز حواس دارد؛ اما مهم‌تر از تغذیه، خواب خوب، استراحت منظم یا حتی تغییر شیفتی راننده‌ها برای تضمین سفری آرام و بی‌حادثه است. این ایده، ممکن است منجر شود که شما به فکر رانندگی در شب بیفتید تا در سفرهای طولانی به ترافیک برخورد نکنید. کدام خوراکی‌ها شما را هنگام رانندگی بیدار نگه می‌دارند؟
غذا نقشی کلیدی در تمرکز حواس دارد؛ اما مهم‌تر از تغذیه، خواب خوب، استراحت منظم یا حتی تغییر شیفتی راننده‌ها برای تضمین سفری آرام و بی‌حادثه است. این ایده، ممکن است منجر شود که شما به فکر رانندگی در شب بیفتید تا در سفرهای طولانی به ترافیک برخورد نکنید.(ادامه)
هوشیاری در زمان رانندگی را نباید دست کم گرفت. یک مطالعه، برای اولین بار در فرانسه، تأثیر انواع مختلف وعده‌های غذایی را بر مدت زمان ترمز گرفتن رانندگان اندازه‌گیری کرده است. کدام خوراکی‌ها شما را موقع رانندگی بیدار نگه می‌دارند؟
هوشیاری در زمان رانندگی را نباید دست کم گرفت. یک مطالعه، برای اولین بار در فرانسه، تأثیر انواع مختلف وعده‌های غذایی را بر مدت زمان ترمز گرفتن رانندگان اندازه‌گیری کرده است.(ادامه)
یک محقق و پژوهشگر طب سنتی مصرف نوعی شربت را در بهبود خلق و خو، رفع عصبانیت و تندخویی موثر دانست. شربت مخصوص مهار عصبانیت چیست؟
یک محقق و پژوهشگر طب سنتی مصرف نوعی شربت را در بهبود خلق و خو، رفع عصبانیت و تندخویی موثر دانست.(ادامه)
آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که چرا برخی از دستورالعمل‌ها، به دنبال نوع خاصی از پیاز هستند؟ پیاز قرمز بهتر است یا سفید؟
آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که چرا برخی از دستورالعمل‌ها، به دنبال نوع خاصی از پیاز هستند؟(ادامه)
به گفته معاون تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست صرفا در مرکز تکثیر توران ۷ یوز ماده شناسنامه دار و ۳ یوز نر شناسایی شده اند. ۲۰ یوزپلنگ ایرانی در کشور زندگی می‌کنند
به گفته معاون تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست صرفا در مرکز تکثیر توران ۷ یوز ماده شناسنامه دار و ۳ یوز نر شناسایی شده اند.(ادامه)
 سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات‌ وحش سازمان حفاظت محیط زیست از تلف شدن پیروز خبر داد. غلامرضا ابدالی در گفت و گو با ایسنا، از تلف شدن «پیروز» خبر داد. «پیروز» تلف شد
سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات‌ وحش سازمان حفاظت محیط زیست از تلف شدن پیروز خبر داد. غلامرضا ابدالی در گفت و گو با ایسنا، از تلف شدن «پیروز» خبر داد.(ادامه)
پیاز خام حاوی مقادیر مناسبی از اسید فولیک است که می‌تواند از ابتلا به بیماری‌های کبدی مانند بیماری کبد چرب پیشگیری کند. سبزی پرکاربردی که کبد چرب را فوری درمان می‌کند!
پیاز خام حاوی مقادیر مناسبی از اسید فولیک است که می‌تواند از ابتلا به بیماری‌های کبدی مانند بیماری کبد چرب پیشگیری کند.(ادامه)
برخی روانشناسان یکی از علل گرایش دختران به سیگار را تلاش برای دیده شدن و ابراز وجود می‌دانند و برخی دیگر آن را به تغییر هنجارهای جامعه نسبت می‌دهند. دلیل افزایش مصرف سیگار بین دختران نوجوان چیست؟
برخی روانشناسان یکی از علل گرایش دختران به سیگار را تلاش برای دیده شدن و ابراز وجود می‌دانند و برخی دیگر آن را به تغییر هنجارهای جامعه نسبت می‌دهند.(ادامه)
ویتامین‌های B گروهی از مواد محلول در آب هستند که نقش حیاتی و مهمی در فرایند سوخت‌وساز یا متابولیسم سلولی در بدن انسان ایفا می‌کنند. ویتامینی که خیرش به همه جای بدن می‌رسد!
ویتامین‌های B گروهی از مواد محلول در آب هستند که نقش حیاتی و مهمی در فرایند سوخت‌وساز یا متابولیسم سلولی در بدن انسان ایفا می‌کنند.(ادامه)
اعتیاد در واقع یک نیاز اجباری است که فرد را وادار به انجام یک عمل خاص و تکرار آن می کند. هشدارهای مهم در مورد اعتیاد به گوشی همراه
اعتیاد در واقع یک نیاز اجباری است که فرد را وادار به انجام یک عمل خاص و تکرار آن می کند.(ادامه)
میوه‌ها از جمله مواد غذایی مصرفی هستند که علاوه بر طعم و مزه خوشمزه‌ای که دارند، سرشار از مواد مغذی تامین کننده نیاز ضروری بدن نیز هستند. از آنجا که میوه لایه حفاظتی هسته خود محسوب می‌شود لذا خوردن هسته بعضی میوه‌ها نیز مفید است. در این قسمت سعی کرده ایم شما را با هسته میوه‌هایی که برای سلامت جسم و روحتان مفید هستند، آشنا کنیم. هسته این میوه‌ها را حتما بخورید
میوه‌ها از جمله مواد غذایی مصرفی هستند که علاوه بر طعم و مزه خوشمزه‌ای که دارند، سرشار از مواد مغذی تامین کننده نیاز ضروری بدن نیز هستند. از آنجا که میوه لایه حفاظتی هسته خود محسوب می‌شود لذا خوردن هسته بعضی میوه‌ها نیز مفید است. در این قسمت سعی کرده ایم شما را با هسته میوه‌هایی که برای سلامت جسم و روحتان مفید هستند، آشنا کنیم.(ادامه)
لیمو فواید بسیاری برای سلامتی دارد که دو مورد اصلی آن قدرت ضد باکتری و ضد ویروسی قوی و توانایی آن در تحریک سیستم ایمنی بدن است ۹ مزیت نوشیدن آب گرم و لیمو ترش
لیمو فواید بسیاری برای سلامتی دارد که دو مورد اصلی آن قدرت ضد باکتری و ضد ویروسی قوی و توانایی آن در تحریک سیستم ایمنی بدن است(ادامه)
عوامل مهم ایجاد سنگ کیسه صفرا
کاهش وزن ناگهانی و همچنین نوسان زیاد وزن یکی از فاکتورهای ایجاد کننده سنگ کیسه صفراست.(ادامه)
پیاز از خانواده گیاهان آلیوم شامل پیازچه، سیر و تره فرنگی است، این سبزی ها دارای طعم های تند مشخص و برخی از خواص دارویی هستند. این سبزی بد بو را بخورید تا سرطان نگیرید
پیاز از خانواده گیاهان آلیوم شامل پیازچه، سیر و تره فرنگی است، این سبزی ها دارای طعم های تند مشخص و برخی از خواص دارویی هستند.(ادامه)
استرس گاهی برای بدن مفید است!
محققان در مطالعات جدید به کشف جالبی درباره تاثیر استرس بر بدن پرداخته و اعلام کردند استرس در برخی شرایط برای بدن مفید است.(ادامه)
میوه یکی از سالم‌ترین گزینه‌های غذایی است، اما به گفته کارشناسان تغذیه، زیاده روی در مصرف آن خالی از خطر نیست. عوارض مصرف بیش از اندازه میوه
میوه یکی از سالم‌ترین گزینه‌های غذایی است، اما به گفته کارشناسان تغذیه، زیاده روی در مصرف آن خالی از خطر نیست.(ادامه)
مهمترین علائم کلسترول خون
کلسترول خون، یکی از عارضه های بعضا پنهان است که افراد توجه چندانی به آن ندارند. در حالی که باید کنترل شود.(ادامه)
یک متخصص قلب و عروق نشانه بارز مشکلات قلبی را درد و ناراحتی قفسه سینه حین فعالیت عنوان کرد و افزود: اگر افراد چنین علامتی دارند باید هرچه سریعتر به پزشک قلب و عروق مراجعه کرده و نسبت به بررسی سلامت قلب خود اقدام کنند. این کارها را انجام ندهید، "سکته" می‌کنید
یک متخصص قلب و عروق نشانه بارز مشکلات قلبی را درد و ناراحتی قفسه سینه حین فعالیت عنوان کرد و افزود: اگر افراد چنین علامتی دارند باید هرچه سریعتر به پزشک قلب و عروق مراجعه کرده و نسبت به بررسی سلامت قلب خود اقدام کنند.(ادامه)
آیا بدن واقعا به ۸ لیوان آب در روز نیاز دارد؟
مطالعه جدید دانشمندان، حقایق تازه‌ای را در مورد میزان نیاز بدن به آب در طول روز بازگو می‌کند.(ادامه)
۷ راه برای تشخیص سرطان
سرفه، درد قفسه سینه و تنگی نفس، کاهش وزن بدون دلیل، تغییرات در گوارش و خارش یا زردی پوست می‌تواند از نشانه‌های ابتلا به سرطان باشد(ادامه)
فواید و خواص فوق العاده شیره انگور
شیره انگور یا دوشاب ماده‌ای بسیار مغذی و مقوی با طبع گرم است که خواص و فواید بی‌نظیری برای سلامت بدن و بهبود بیماری‌ها دارد. در این مطلب با فواید و خواص فوق العاده شیره انگور آشنا می‌شوید.(ادامه)
برای درمان کبد چرب راهکارهای گوناگونی وجود دارد که یکی از راحت ترین آنها خوردن برخی میوه های مفید برای کبد چرب است. میوه هایی که کبد چرب را به سرعت درمان می کنند!
برای درمان کبد چرب راهکارهای گوناگونی وجود دارد که یکی از راحت ترین آنها خوردن برخی میوه های مفید برای کبد چرب است.(ادامه)
چگونه در مسیر اربعین دچار مسمومیت نشویم؟!
امسال به دلیل گرمای هوا به منظور جلوگیری از مسمومیت غذایی، زائران باید به برخی از نکات توجه کنند تا علاوه بر حفظ سلامت خود و همراهان، به این همایش عظیم هم لطمه‌ای وارد نشود.(ادامه)
ملین ها که همان مسهل هستند باعث نرم تر شدن مدفوع و جذب آب بیشتر در روده میشوند و از ایجاد مدفوع سفت و خشک جلوگیری میکنند. مدفوع سفت و خشک باعث یبوست میشود و زمینه ای برای ایجاد بیماری های نشیمنگاهی است. در ادامه چندین ملین و مسهل طبیعی بیان شده است. 20 ملین طبیعی برای درمان یبوست و جذب آب بیشتر
ملین ها که همان مسهل هستند باعث نرم تر شدن مدفوع و جذب آب بیشتر در روده میشوند و از ایجاد مدفوع سفت و خشک جلوگیری میکنند. مدفوع سفت و خشک باعث یبوست میشود و زمینه ای برای ایجاد بیماری های نشیمنگاهی است. در ادامه چندین ملین و مسهل طبیعی بیان شده است.(ادامه)
ادویه ها بخشی از گیاهان عطری هستند که به عنوان چاشنی و طعم دهنده با انواع غذا ها ترکیب می شوند. هر آنچه باید در مورد خواص ادویه جات بدانید
ادویه ها بخشی از گیاهان عطری هستند که به عنوان چاشنی و طعم دهنده با انواع غذا ها ترکیب می شوند.(ادامه)
خواص فوق العاده لیموترش
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.164 seconds.