.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
یران چند تکه ؛ رویایی که هرگز تعبیر نشد
شهر‌های کردستان که در زمان دفاع مقدس حدود ۲۶ بار هدف حملات وحشیانه رژیم بعث قرار گرفته بود حدود ۲۶ هزار شهید نیز نثار اسلام و انقلاب کرد.(ادامه)
فارس نوشت: در پی بروز ناامنی‌های اخیر در سطح کشور سرهنگ دوم داود عبداللهی فرمانده یگان امداد مریوان کردستان توسط اغتشاشگران مجروح و در بیمارستان به علت شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل شد. فرمانده یگان امداد مریوان به شهادت رسید
فارس نوشت: در پی بروز ناامنی‌های اخیر در سطح کشور سرهنگ دوم داود عبداللهی فرمانده یگان امداد مریوان کردستان توسط اغتشاشگران مجروح و در بیمارستان به علت شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل شد.(ادامه)
شمال نیوز: والدین حنانه کیاکجوری یکی از جانباختگان اغتشاشات اخیر در نوشهر با صدور بیانه ای، اغتشاش از سوی عده ای از آشوبگران فتنه گر که موجب برهم زدن امنیت مردم، مصدوم و کشته شدن تعدادی از هموطنان در این شهر شد را محکوم کردند. بیانیه والدین حنانه کیاکجوری یکی از جانباختگان حوادث اخیر
شمال نیوز: والدین حنانه کیاکجوری یکی از جانباختگان اغتشاشات اخیر در نوشهر با صدور بیانه ای، اغتشاش از سوی عده ای از آشوبگران فتنه گر که موجب برهم زدن امنیت مردم، مصدوم و کشته شدن تعدادی از هموطنان در این شهر شد را محکوم کردند.(ادامه)
مهسا امینی مورد ضرب و شتم قرار نگرفته بود/ محدودیت‌های اینترنتی موقت هستند/ قطعا کسانی که در اغتشاشات حضور داشتند، شناسایی می شوند .... + مشروح(خبر)
(ادامه)
حضور رئیس جمهور در مراسم آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۱
رئیس جمهور امروز با حضور در یکی از مدارس شهر تهران زنگ آغاز سال تحصیلی جدید را در سراسر کشور نواخت.(ادامه)
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با بیان این که، اغتشاشگران در شب گذشته به ۴۱ مکان دولتی و حاکمیتی در مازندران خسارت وارد کردند یا به آتش کشیدند، گفت: همچنین آشوبگران با حمله به عوامل انتظامی و بسیج، موجب مجروح شدن ۷۶ نفر از آنان شدند. خسارت اغتشاشگران به ۴۱ مکان دولتی و مجروح شدن ۷۶ نیروی انتظامی و بسیجی در مازندران
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با بیان این که، اغتشاشگران در شب گذشته به ۴۱ مکان دولتی و حاکمیتی در مازندران خسارت وارد کردند یا به آتش کشیدند، گفت: همچنین آشوبگران با حمله به عوامل انتظامی و بسیج، موجب مجروح شدن ۷۶ نفر از آنان شدند.(ادامه)
قوه قضائیه موضوع جان‌باختن مرحومه امینی را موشکافانه پیگیری خواهد کرد/ برخی افراد در قضیه پیش‌ آمده بد امتحان پس دادند / جایی برای غفلت‌، اقدامات تحریک‌کننده، انتشار مطالب دروغ و انجام اقداماتی که می‌تواند جنبه مجرمانه داشته باشد، باقی نمی‌ماند ....(خبر)
(ادامه)
(عکس) زینب سلیمانی در پیاده‌روی اربعین
زینب سلیمانی دختر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در راهپیمایی اربعین حسینی شرکت کرد و در مسیر پیاده‌روی اربعین از موکب نداء الاقصی در عمود ۸۳۳ طریق الحسین بازدید کرد. در این موکب در کنار تصاویری از شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، تصاویری از شهدای مقاومت به چشم می‌خورد و نماد‌هایی از جنایات اسرائیل به صورت نمادین به نمایش گذاشته شده است. (ادامه)
پایان لیگ قهرمانی بانوان دانشجوی مازندرانی + تصاویر
نخستین دوره رقابت‌های آزاد لیگ برتر دانشجویان در رشته فوتسال بانوان از روز پنجشنبه دهم شهریور به صورت متمرکز و دوره ای به میزبانی شهرستان بهشهربا قهرمانی دانشجویان محمودآباد به پایان رسید.(ادامه)
ترخیص دختر قایقران حادثه دیده در بابلسر+ عکس
دختر قایقرانی که هنگام تمرین به دلیل برخورد یک قایق موتوری مصدوم شده بود با حال مساعد از بیمارستان ترخیص شد.(ادامه)
برخورد قایق موتوری با دختر ورزشکار/ بابلسر
برخورد قایق موتوری با دختر نوجوان بابلسری که در حال تمرین قایقرانی در بابلرود بود او را مصدوم و روانه بیمارستان کرد.(ادامه)
پلیس چالوس دختر بچه ۳ ساله‌ای که به دلیل غفلت خانواده در جنگل‌های منطقه جامانده بود را به والدینش برگرداند. ماجرای عجیب جاماندن یک کودک در جنگل های چالوس
پلیس چالوس دختر بچه ۳ ساله‌ای که به دلیل غفلت خانواده در جنگل‌های منطقه جامانده بود را به والدینش برگرداند.(ادامه)
برنامه جهان آرا با موضوع بررسی نوشته هتاکانه میرحسین موسوی برابر دیدگان مخاطبین قرار گرفت. نگارنده اصلی نامه موسوی کیست؟
برنامه جهان آرا با موضوع بررسی نوشته هتاکانه میرحسین موسوی برابر دیدگان مخاطبین قرار گرفت.(ادامه)
۲ کودک بابلی براثر سقوط در کانال آب غرق شدند
رئیس مرکز اورژانس بابل از مرگ دو کودک در کانال آب نقیب کلا هتکه پشت در شهرستان خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : امام جماعت مسجد جامع ابوذر تهارن می گوید : من با حضرت آقا آشنایی داشتم، ولی برنامه سخنرانی ایشان در مسجدجامع ابوذر را حزب جمهوری اسلامی‌ترتیب داده بود. آن زمان مقام معظم رهبری روزهای شنبه به مساجد می‌رفتند و با مردم سخن می‌گفتند .... حادثه ترور آیت الله خامنه ای به روایت امام جماعت مسجدجامع ابوذر
شمال نیوز : امام جماعت مسجد جامع ابوذر تهارن می گوید : من با حضرت آقا آشنایی داشتم، ولی برنامه سخنرانی ایشان در مسجدجامع ابوذر را حزب جمهوری اسلامی‌ترتیب داده بود. آن زمان مقام معظم رهبری روزهای شنبه به مساجد می‌رفتند و با مردم سخن می‌گفتند ....(ادامه)
مجتبی مطهری فرزند ارشد شهید مطهری گفت: مادرم از رد صلاحیت لاریجانی کمی ناراحت شد، اما به آقای رئیسی رأی داد. فرزند شهید مطهری: مادرم به آقای رئیسی رأی داد
مجتبی مطهری فرزند ارشد شهید مطهری گفت: مادرم از رد صلاحیت لاریجانی کمی ناراحت شد، اما به آقای رئیسی رأی داد.(ادامه)
عکس: حضور دختر شهید سلیمانی در راهپیمایی روز قدس
حضور نرجس سلیمانی دختر شهید سلیمانی در راهپیمایی روز قدس (ادامه)
ناگفته‌های مهم از فتنه‌های سه‌دهه اخیر/ فکر نمی‌کردیم جریانات مشابه صدر اسلام را در عصر حاضر ببینیم/ فتنه‌ گران ۷۸ از داخل دفتر ریاست جمهوری خط می‌گرفتند/ ماجرای تاکید مهم رهبرانقلاب به سرلشکر صفوی در فتنه ۷۸ / در فتنه ٨٨ به اندازه ٨ سال جنگ ....(خبر)
(ادامه)
عکس/ دختر ۸ ساله شهید حجت‌الاسلام اصلانی
حجت‌الاسلام اصلانی که در حرم رضوی به شهادت رسید از رزمندگان دفاع مقدس و یکی از مسئولین ستاد حاشیه شهر مشهد بود.(ادامه)
شمال نیوز: حاج «ایوب عبادی جامخانه» جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس پس از تحمل سال‌ها رنج و سختی ناشی از جراحات دوران جنگ دعوت حق را لبیک گفت و به همرزمان و همسنگران شهیدش پیوست. حاج ایوب عبادی جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس به همرزمان شهیدش پیوست
شمال نیوز: حاج «ایوب عبادی جامخانه» جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس پس از تحمل سال‌ها رنج و سختی ناشی از جراحات دوران جنگ دعوت حق را لبیک گفت و به همرزمان و همسنگران شهیدش پیوست.(ادامه)
نماینده نزدیک به احمدی نژاد در مجلس با بیان اینکه برخی نمایندگان می گفتند محصولی پول‌دار است و با او برای تصدی وزارت مخالفت می کردند، گفت: کسانی که با محصولی 12 میلیارد تومانی مخالفت می‌کردند، با وزرای 1000 میلیاردی روحانی مخالفت نکردند ....(خبر)
(ادامه)
نماینده تهران در مجلس با بیان اینکه «قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده» همه‌جانبه دیده شده، گفت: برای عدم اجرای «قانون جوانی جمعیت» مجازات تعیین شده است / برخی نمایندگان دوره دهم خانه‌ نصف قیمت گرفتند....(خبر)
(ادامه)
دختر ابومهدی المهندس: از امروز به بعد سکوت نخواهیم کرد دختر ابومهدی المهندس: از امروز به بعد سکوت نخواهیم کرد
دختر ابومهدی المهندس: از امروز به بعد سکوت نخواهیم کرد(ادامه)
شمال نیوز : عضو هیات رئیسه مجلس، به تشریح شرایط اقتصادی کشور در مقطع آغاز بکار دولت سیزدهم پرداخت و گفت: دولت روحانی حدود ۵۰ هزار میلیارد تومان در چهار ماه اول سال از بانک مرکزی استقراض کرده است سلیمی: ۲۵ هزار نیروی مازاد با توصیه در خودروسازی‌ها جمع شده‌اند
شمال نیوز : عضو هیات رئیسه مجلس، به تشریح شرایط اقتصادی کشور در مقطع آغاز بکار دولت سیزدهم پرداخت و گفت: دولت روحانی حدود ۵۰ هزار میلیارد تومان در چهار ماه اول سال از بانک مرکزی استقراض کرده است(ادامه)


علی مطهری، نامزد انتخابات ریاست جمهوری در نامه ای به دبیر شورای نگهبان از او خواست دلایل ردصلاحیت وی در انتخابات اعلام شود.


علی مطهری خطاب به آیت الله جنتی: دلایل ردصلاحیت من را هم اعلام کنید
علی مطهری، نامزد انتخابات ریاست جمهوری در نامه ای به دبیر شورای نگهبان از او خواست دلایل ردصلاحیت وی در انتخابات اعلام شود. (ادامه)
به نوشته ی خبرگزاری فارس، حمایت از افراد ردصلاحیت شده و دفاع از عملکرد آنها و به کارگیری برخی از آنان در مناصب تحت امر خود و مواضع سیاسی و اظهارات در موضوعات و مقاطع مختلف از جمله حوادث سال ۱۳۸۸ نیز از دیگر دلایلی است که در نامه منسوب به آیت‌الله جنتی برای رد صلاحیت علی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری سال جاری ذکر شده است. هفت دلیل «شورای نگهبان» برای ردصلاحیت علی لاریجانی در سال ۱۴۰۰؛ از اظهاراتش درمورد حوادث ۸۸ تا ادعای «عدم رعایت اصل ساده زیستی» و «سفر‌های خانواده به اروپا و آمریکا»/ متن کامل نامه علی لاریجانی به شورای نگهبان درباره دلایل ردصلاحیتش(خبر)
به نوشته ی خبرگزاری فارس، حمایت از افراد ردصلاحیت شده و دفاع از عملکرد آنها و به کارگیری برخی از آنان در مناصب تحت امر خود و مواضع سیاسی و اظهارات در موضوعات و مقاطع مختلف از جمله حوادث سال ۱۳۸۸ نیز از دیگر دلایلی است که در نامه منسوب به آیت‌الله جنتی برای رد صلاحیت علی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری سال جاری ذکر شده است.(ادامه)
رهبر انقلاب در دیدار دست‌اندرکاران کنگره شهدا: ایلام در دفاع مقدّس یک دژ مستحکم بود
بیانات رهبر انقلاب اسلامی در دیدار دست‌اندرکاران کنگره‌ی شهدای استان ایلام که سی‌ام آبان‌ماه برگزار شده بود، صبح امروز (پنجشنبه) در محل برگزاری این کنگره منتشر شد. (ادامه)
شمال نیوز : مطابق با همین آمار،  ۴۵ هزار و ۵۲۲ دختر ۱۵ تا ۱۹ ساله نیز در بهار ۱۴۰۰ ازدواج کرده‌اند و این در حالی است که آمار مذکور تنها مربوط به ازدواج‌های ثبت رسمی شده در سازمان ثبت احوال کشور.... از «کودک همسر» تا«کودک مادر» و «کودک مطلقه»/ جایگاه مازندران کجاست ؟ + نمودار
شمال نیوز : مطابق با همین آمار، ۴۵ هزار و ۵۲۲ دختر ۱۵ تا ۱۹ ساله نیز در بهار ۱۴۰۰ ازدواج کرده‌اند و این در حالی است که آمار مذکور تنها مربوط به ازدواج‌های ثبت رسمی شده در سازمان ثبت احوال کشور....(ادامه)
شمال نیوز : طبق گزارش وزارت بهداشت ، در حال حاضر ۲۲ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۲۸ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۱۵ شهر در وضعیت زرد و ۸۳ شهر در وضعیت آبی قرار دارند. اسامی استان ها و شهرستان های در وضعیت قرمز و نارنجی تا امروز
شمال نیوز : طبق گزارش وزارت بهداشت ، در حال حاضر ۲۲ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۲۸ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۱۵ شهر در وضعیت زرد و ۸۳ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.(ادامه)
صبح روز شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۶۰ مجلس شورای اسلامی به ریاست علی‌اکبر هاشمی رفسنجانی تشکیل جلسه داد. در این جلسه بنا بود طرح عدم کفایت سیاسی بنی‌صدر مطرح و نمایندگان مخالف و موافق آن صحبت کنند. صبح و عصر فردای آن روز نیز برای ادامه بررسی همین ....(خبر)
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.124 seconds.