.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رئیس ساترا درباره شائبه ممیزی بخشی از خاطرات دختر شهید سلیمانی در برنامه اینترنتی «مهلا» تأکید کرد که این حذفیات از طرف ساترا نبوده است. ساترا: خاطره دختر حاج قاسم را ما ممیزی نکردیم
رئیس ساترا درباره شائبه ممیزی بخشی از خاطرات دختر شهید سلیمانی در برنامه اینترنتی «مهلا» تأکید کرد که این حذفیات از طرف ساترا نبوده است.(ادامه)
روایت غم‌انگیز دختر بزرگ شهید سلیمانی از دقایق اولیه شهادت حاج قاسم و نگرانی اش بابت تشنه بودن پدر هنگام شهات را بشنوید. روایت غم‌انگیز دختر بزرگ شهید سلیمانی از دقایق اولیه شهادت حاج قاسم + فیلم
روایت غم‌انگیز دختر بزرگ شهید سلیمانی از دقایق اولیه شهادت حاج قاسم و نگرانی اش بابت تشنه بودن پدر هنگام شهات را بشنوید.(ادامه)
بزرگترین شهید کربلا از لحاظ سنی حبیب بن مظاهر با 75 سال سن و کم سن و سال ترین شهید کربلا نیز علی اصغر طفل شیر خواره و شش ماهه امام حسین می باشد مسن ترین و کوچکترین شهید کربلا چه کسانی بودند؟
بزرگترین شهید کربلا از لحاظ سنی حبیب بن مظاهر با 75 سال سن و کم سن و سال ترین شهید کربلا نیز علی اصغر طفل شیر خواره و شش ماهه امام حسین می باشد(ادامه)
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از شهادت مامور شجاع و جان بر کف پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان ملایر در درگیری با سوداگران مرگ خبر داد. جزئیات شهادت نیروی فراجا در درگیری با سوداگران مرگ +عکس
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از شهادت مامور شجاع و جان بر کف پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان ملایر در درگیری با سوداگران مرگ خبر داد.(ادامه)
حسینیه معلی و حسینیه شبکه مازندران، بجای تئوری پردازی محض، الگو‌های عملی را مکمل رهنمود‌های گفتاری کرده تا در عمل نشان دهند بهترین شکل محتواگذاری برای اداره یک حسینیه چیست. حسینیه معلی و حسینیه شبکه مازندران دو حسینیه با یک کارکرد
حسینیه معلی و حسینیه شبکه مازندران، بجای تئوری پردازی محض، الگو‌های عملی را مکمل رهنمود‌های گفتاری کرده تا در عمل نشان دهند بهترین شکل محتواگذاری برای اداره یک حسینیه چیست.(ادامه)
شمال نیوز : تصور می کرد اگر پای شوهرش به جلسه دادگاه برسد، قانون مو را از ماست بیرون می کشد و این گونه شاید نتواند از رسوایی خود دفاع کند. به همین دلیل تصمیم وحشتناکی گرفت تا … ماجرای زنی که برای قتل شوهرش آدمکش اجیر کرد / جنایت در مسیر دادگاه!
شمال نیوز : تصور می کرد اگر پای شوهرش به جلسه دادگاه برسد، قانون مو را از ماست بیرون می کشد و این گونه شاید نتواند از رسوایی خود دفاع کند. به همین دلیل تصمیم وحشتناکی گرفت تا …(ادامه)
شهیدی که در عید قربان در راه وطن به خدا پیوست
سرلشکر خلبان شهید عباس بابایی در هنگام شهادت ۳۷ سال داشت، او اسوه‌ای بود که از کودکی تا واپسین لحظات عمر گرانقدرش، همواره با فداکاری و ایثار زندگی کرد و سرانجام نیز در روز عید قربان، به آرزویش که مقام شهادت بود نائل گردید و نام پرآوازه‌اش در تاریخ پرافتخار ایران جاودانه شد.(ادامه)
شمال نیوز : حجت الاسلام روح الله سلیمانی فرد، فرزند حجت الاسلام ولي الله سليماني فرد اولین شهید روحانی دفاع مقدس كشور در همایش منطقه ای ائمه جمعه کشور از سوی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور مورد تجلیل قرار گرفتند. تجلیل از خانواده اولین شهید روحانی دفاع مقدس كشور در همایش منطقه ای ائمه جمعه کشور
شمال نیوز : حجت الاسلام روح الله سلیمانی فرد، فرزند حجت الاسلام ولي الله سليماني فرد اولین شهید روحانی دفاع مقدس كشور در همایش منطقه ای ائمه جمعه کشور از سوی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور مورد تجلیل قرار گرفتند.(ادامه)
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار سبزوار گفت: با پیگیری جدی دستگاه قضایی و شکایت رسمی اولیای دم، کیفرخواست عاملان شهادت شهید الداغی در روز‌های آینده صادر می‌شود کیفرخواست عاملان شهید الداغی صادر می‌شود
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار سبزوار گفت: با پیگیری جدی دستگاه قضایی و شکایت رسمی اولیای دم، کیفرخواست عاملان شهادت شهید الداغی در روز‌های آینده صادر می‌شود(ادامه)
فیلم به آتش کشیده شدن دختر جوان توسط برادرش عمق یک فاجعه در تهران را فاش کرد. ماجرای به آتش کشیده شدن یک دختر توسط برادرش در محله تهرانپارس + عکس
فیلم به آتش کشیده شدن دختر جوان توسط برادرش عمق یک فاجعه در تهران را فاش کرد.(ادامه)
یک فعال رسانه‌ای درباره «حمیدرضا الداغی» جوانی که در درگیری با مزاحمان نوامیس به شهادت رسید، نوشت: «همون جوان خوشتیپ و خوشگل دانشگاه، پشت اسمش کلمه شهید نشسته و منِ بچه مذهبیِ پرادعا هیچ…» بچه خوشتیپ دانشگاه شهید شد؛ منِ بچه مذهبیِ پرادّعا هیچ!
یک فعال رسانه‌ای درباره «حمیدرضا الداغی» جوانی که در درگیری با مزاحمان نوامیس به شهادت رسید، نوشت: «همون جوان خوشتیپ و خوشگل دانشگاه، پشت اسمش کلمه شهید نشسته و منِ بچه مذهبیِ پرادعا هیچ…»(ادامه)
بازداشت قاتلان شهید جوان سبزواری
اولین فیلم از بازداشت عاملان قتل شهید حمیدرضا الداغی جوان باغیرت سبزواری منتشر شد.(ادامه)
همسر شهید علیرضا شهرکی رئیس آگاهی شهرستان سراوان که صبح امروز مورد ترور معاندین قرار گرفت، بر اثر شدت جراحات وارده ساعتی قبل به شهادت رسید همسر رئیس آگاهی سراوان هم به شهادت رسید
همسر شهید علیرضا شهرکی رئیس آگاهی شهرستان سراوان که صبح امروز مورد ترور معاندین قرار گرفت، بر اثر شدت جراحات وارده ساعتی قبل به شهادت رسید(ادامه)
چه شوری برپاست. مراسمی بی نظیر و تشییعی که می‌توان به درستی آن را دلدادگی ملت ولایتمدار و ارادتمند به علمای مکتب حسینی نامید، آری اینجا بابلسر و صحبت از تشییع پیکر پاک عالم ربانی آیت الله سلیمانی است.
بدرقه باشکوه پیکر مطهر آیت الله سلیمانی در دیار علویان/ بغض شهر در تشییع «عالم ماندگار» ترکید
چه شوری برپاست. مراسمی بی نظیر و تشییعی که می‌توان به درستی آن را دلدادگی ملت ولایتمدار و ارادتمند به علمای مکتب حسینی نامید، آری اینجا بابلسر و صحبت از تشییع پیکر پاک عالم ربانی آیت الله سلیمانی است. (ادامه)
نخستین دوقلوی سال ۱۴۰۲ در شهرستان بابل بدنیا آمدند. تولد نخستین دوقلوی سال جدید در بابل
نخستین دوقلوی سال ۱۴۰۲ در شهرستان بابل بدنیا آمدند.(ادامه)
مدیر حوزه‌های علمیه مازندران از برگزاری اولین دوره مسابقات کتابخوانی " یار مهربان " در استان خبر داد. برگزاری نخستین دوره مسابقات کتابخوانی " یار مهربان " در مازندران
مدیر حوزه‌های علمیه مازندران از برگزاری اولین دوره مسابقات کتابخوانی " یار مهربان " در استان خبر داد.(ادامه)
سید شهیدان اهل قلم چه زیبا حاج حسین را توصیف کرده است: او را از آستین خالی دست راستش خواهی شناخت؛ چه می‌گویم؟ چهره ریز نقش و خنده‌های دلنشینش نشانه بهتری است. روایت ازدواج تا شهادت حسین خرازی
سید شهیدان اهل قلم چه زیبا حاج حسین را توصیف کرده است: او را از آستین خالی دست راستش خواهی شناخت؛ چه می‌گویم؟ چهره ریز نقش و خنده‌های دلنشینش نشانه بهتری است.(ادامه)
شمال نیوز : مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت : تاسیس خانه یاریگران زندگی در مرکز استان یکی از اتفاقات خوب در این حوزه بود و در این مراکز دانش‌آموزانی که به برخی آسیب‌ها یا در معرض این آسیب‌ها هستند، می‌توانند به این مرکز مراجعه کنند و با کمک گرفتن از کارشناسان به شناسایی دقیق مشکل و رفع آن بپردازند. باید مدارسی را شکل دهیم که هم "نقدپذیر" باشند و هم "منتقد" / خانه یاریگران زندگی در مرکز استان تاسیس شد
شمال نیوز : مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت : تاسیس خانه یاریگران زندگی در مرکز استان یکی از اتفاقات خوب در این حوزه بود و در این مراکز دانش‌آموزانی که به برخی آسیب‌ها یا در معرض این آسیب‌ها هستند، می‌توانند به این مرکز مراجعه کنند و با کمک گرفتن از کارشناسان به شناسایی دقیق مشکل و رفع آن بپردازند.(ادامه)
مراسم یادواره سردار طوسی شهدای عملیات والفجر ۸ در شهرستان اروندکنار با حضور سردار علیرضا تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه به اتفاق معاونان وی، فرماندار و امام جمعه شهرستان اروندکنار، شیوخ و روسای قبایل محلی و بیش از دو هزار تن از مردم اروندکنار برگزار شد.

در این مراسم سمیه قاسمی طوسی دختر سردار شهید طوسی و مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران به عنوان سخنران ویژه به سخنرانی پرداخت . یادواره سردار طوسی و شهدای عملیات والفجر ۸ در اروندکنار(خبر)
مراسم یادواره سردار طوسی شهدای عملیات والفجر ۸ در شهرستان اروندکنار با حضور سردار علیرضا تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه به اتفاق معاونان وی، فرماندار و امام جمعه شهرستان اروندکنار، شیوخ و روسای قبایل محلی و بیش از دو هزار تن از مردم اروندکنار برگزار شد. در این مراسم سمیه قاسمی طوسی دختر سردار شهید طوسی و مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران به عنوان سخنران ویژه به سخنرانی پرداخت .(ادامه)
ماجرای انتشار نامه استخدام دختر و داماد وزیر بهداشت
(ادامه)
۱۹ بهمن ماه، سالگرد رحلت روحانی مردمی و مبارزز انقلابی، نماینده سابق ولی فقیه در مازندران آیت الله طبرسی گرامی باد. مردم داری و منش مثال زدنی آیت الله نورالله طبرسی(يادداشت)
۱۹ بهمن ماه، سالگرد رحلت روحانی مردمی و مبارزز انقلابی، نماینده سابق ولی فقیه در مازندران آیت الله طبرسی گرامی باد.(ادامه)
حیدر آسیابی اظهار داشت: حکم قصاص قاتل شهید سراوانی در دادگاه کیفری یک گنبدکاووس صادر و پرونده برای فرجام خواهی به دیوان عالی کشور فرستاده شد. صدور حکم قصاص قاتل شهید سروانی
حیدر آسیابی اظهار داشت: حکم قصاص قاتل شهید سراوانی در دادگاه کیفری یک گنبدکاووس صادر و پرونده برای فرجام خواهی به دیوان عالی کشور فرستاده شد.(ادامه)
دختر «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان تأکید کرد: رهنمودهای رهبر انقلاب ایران پیروزی‌های بزرگی را برای مقاومت رقم زده است. گفتگوی خواندنی با دختر سید حسن نصرالله
دختر «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان تأکید کرد: رهنمودهای رهبر انقلاب ایران پیروزی‌های بزرگی را برای مقاومت رقم زده است.(ادامه)
در آستانه ایام سالروز ولادت حضرت زهرا سلام‌الله علیها، جمعی از بانوان فرهیخته، مادران برگزیده و فعالان عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و علمی، امروز چهارشنبه در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند. کسانی که حجاب ضعیف دارند هم دختران خود ما هستند؛ نباید آنها را متهم کرد / در قضایای اخیر خود زن‌ها در مقابل فراخوان کشف حجاب ایستادند و در دهان آنها زدند / قوانین خانواده آنچنان محکم باشد که مردان قادر به ظلم کردن به زنان نباشند(خبر)
در آستانه ایام سالروز ولادت حضرت زهرا سلام‌الله علیها، جمعی از بانوان فرهیخته، مادران برگزیده و فعالان عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و علمی، امروز چهارشنبه در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.(ادامه)
سخنگوی قوه قضاییه گفت: پیام مکتب شهید سلیمانی برای امروز و آینده عدم تحمل ظلم و بی عدالتی در حق همه انسان‌ها است. کیفرخواست دو فرانسوی به اتهام جاسوسی صادر شده است
سخنگوی قوه قضاییه گفت: پیام مکتب شهید سلیمانی برای امروز و آینده عدم تحمل ظلم و بی عدالتی در حق همه انسان‌ها است.(ادامه)
سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در بخشی از خاطرات خود عنوان کرد: توان تحمل دشمنان از جنگ سی و سه روزه به دو روز رسیده است و این از اثرات این انقلاب اسلامی، اثرات اسلام بر ایران و استحکام ایران است. ماجرای جنایت‌ تکفیری‌ها در قتل یک کودک از سردار سلیمانی
سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در بخشی از خاطرات خود عنوان کرد: توان تحمل دشمنان از جنگ سی و سه روزه به دو روز رسیده است و این از اثرات این انقلاب اسلامی، اثرات اسلام بر ایران و استحکام ایران است.(ادامه)
آقای دایی! شما درست می‌گویید؛ شاید این آب و خاک، هیچ سند و مدرکی نداشته باشد برای اینکه اثبات کند شما را در دل خود رشد و پرورش داده است، اما با حافظه مردم این کشور چه می‌کنید؟ جناب آقای دایی! سلام
آقای دایی! شما درست می‌گویید؛ شاید این آب و خاک، هیچ سند و مدرکی نداشته باشد برای اینکه اثبات کند شما را در دل خود رشد و پرورش داده است، اما با حافظه مردم این کشور چه می‌کنید؟(ادامه)
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از درگیری ماموران انتظامی گلشن با قاچاقچیان مسلح مواد مخدر و شهادت یکی از مأموران جان خبر داد. درگیری ماموران انتظامی و شهادت یک پلیس در شهرستان گلشن
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از درگیری ماموران انتظامی گلشن با قاچاقچیان مسلح مواد مخدر و شهادت یکی از مأموران جان خبر داد.(ادامه)
مجیدرضا رهنورد قاتل شهیدان زینال‌زاده و رضازاده در ملاعام اعدام شد
مجیدرضا رهنورد قاتل شهیدان زینال‌زاده و رضازاده صبح امروز در مشهد و در ملاعام به دار مجازات آویخته شد.(ادامه)
سردار نقدی: کومله‌ها دختر ۱۷ ساله را زنده به گور کرده بودند
معاون هماهنگ کننده سپاه در ساری گفت: کومله‌ها اوائل انقلاب، دختر ۱۷ ساله سنندجی را زنده به گور کردند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.155 seconds.