.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
گرانترین شادی تاریخ باشگاه استقلال /عکس
گران ترین شادی تاریخ باشگاه استقلال را اینجا ببینید! این، شادی ستاره‌های استقلال بعد از گلزنی در یکی از پیروزی‌های سریالی آنها در داربی است. مجیدی، جباری، اندو؛ از این گرانتر هم ممکن است؟(ادامه)
منزل رویانیان مصادره شد
(ادامه)
اصفهانیان: کدام فیلم غیراخلاقی؟
رئیس کمیته داوران نسبت به اظهارات محسن قهرمانی واکنش نشان داد.(ادامه)
قلعه‌نویی: از نکونام شکایت می‌کنم
ایشان باید به زودی در دادگاه قضایی مستندات خودش را درباره بحث جانشینی کی روش و شادی بعد از شکست استقلال در داربی و مسائل دیگر را ارائه بدهد و این چنین مشخص خواهد شد که چه کسی اخلاق را زیر پا می گذارد(ادامه)
عکس/عادت مشابه ستاره های جدا شده‌ ازاستقلال!
اخیر آن دسته از بازیکنان استقلال که به نوعی جدایی‌شان از این تیم بحث‌برانگیز بوده، سعی کرده‌اند در باشگاه جدیدشان به رنگ آبی علاقه نشان بدهند و به نوعی دل هواداران را به دست بیاورند. به سه نمونه زیر توجه کنید.(ادامه)
سوتی ضد پرسپولیسی در مراسم قرعه کشی لیگ
(ادامه)
هرآنچه در برنامه نود دیشب گذشت
رنامه نود دیشب یک گزارش ویژه داشت و آن هم گفت‌وگوی عادل فردوسی‌پور با سیدحسن خمینی بود که اطلاعات به‌روز فوتبالی سید حسن خمینی در طول این گزارش عادل فردوسی‌پور را شوکه کرد تا جایی که گفت از شما می‌شود به عنوان کارشناس ورزشی برنامه‌ها هم استفاده کرد.(ادامه)
لیست 18 نفره پرسپولیس برای داربی 78
(ادامه)
عکس/ صحنه فراموش شده در دربی استقلال و پرسپولیس
مدت هاست در داربی تهران همان بازی معروف استقلال و پرسپولیس شاهد حلقه اتحاد دو تیم نیستیم؛ حالا هرکس برای خودش بازی می کند …(ادامه)
لیست 18 نفره پرسپولیس برای داربی 78
(ادامه)
عدد بازی در "دربی"
(ادامه)
هرآنچه در برنامه نود دیشب گذشت
از صدور حکم جنجال برانگیز پرونده محسن قهرمانی تا پیگیری ماجرای قلیان و داوری بحث برانگیز بازی پرسپولیس و فولاد! اینها تنها بخشی از برنامه نود شب گذشته بود. برنامه‌ای که البته با پخش مراسم مرد سال فوتبال جهان آغاز شد.(ادامه)
شکست پرسپولیس در برابر فولاد
(ادامه)
هر آنچه در برنامه دیشب ۹۰ گذشت
(ادامه)
افشاگری عابدینی در برنامه 90
افشاگری عابدینی در برنامه 90؛ با یک و نیم میلیارد تیمت را بالا می‌آورم!(ادامه)
شایعه عجیب در دربی ؛ فرهاد مجیدی استقلالی ها را سورپرایز و پرسپولیسی ها را شوکه خواهد کرد!
باشگاه استقلال قصد دارد از مجیدی به عنوان سورپرایز آبی‌ها در شهرآورد سود ببرد و با به بازی گرفتن شماره هفت، حریف سرخپوش را شوکه کند.(ادامه)
ده‌نمکی:مناظره کننداخراجی‌های4 رامیسازم
(ادامه)
جزئيات جديد از فساد در فوتبال
(ادامه)
هر آنچه در برنامه دیشب ۹۰ گذشت
محور اصلی برنامه دیشب ۹۰، پیرامون دربی 77 بود که حدود 150 دقیقه مورد بررسی قرار گرفت، و نیز بازی‌های هفته‌ هشتم لیگ بر‌تر و حاشیه آنزیر ذره بین رفت؛ پرسش نظرسنجی ۹۰ این بود که دربی ‌۷۷ چه کیفیتی داشت؟ ۱ـ خوب ۲‌ـ متوسط ۳ ـ ضعیف 4- خیلی ضعیف که در پایان، نزدیک به 78 درصد به گزینه 4 یعنی خیلی ضعیف ، رأی دادند‌، 15 درصدبه گزینه3 ،5 درصد به گزینه 2 و مابقی ( 2در‌صد) گزینه 1 را برگزیدند.(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های شنبه
(ادامه)
بهترین‌های داربی مشخص شدند
(ادامه)
تنها دو روز تا به صدا در آمدن سوت هفتاد و هفتمین داربی پایتخت بین دو تیم استقلال و پرسپولیس باقی مانده و بازار پیش بینی نتیجه این بازی داغ داغ است.
پیش‌بینی پرسپولیسی‌ها و استقلالی‌ها از دربی77 +عکس
پیش‌بینی پرسپولیسی‌ها و استقلالی‌ها از دربی77 +عکس
تنها دو روز تا به صدا در آمدن سوت هفتاد و هفتمین داربی پایتخت بین دو تیم استقلال و پرسپولیس باقی مانده و بازار پیش بینی نتیجه این بازی داغ داغ است. پیش‌بینی پرسپولیسی‌ها و استقلالی‌ها از دربی77 +عکس (ادامه)
یک قصاب داور دربی شد!
نخستین داور دربی تهران می‌گوید: جک تیلور انگلیسی که بهترین داور جهان بود اما شغل اصلی‌اش قصابی بود، به ایران آمد به جای او قضاوت دربی را برعهده گرفت.(ادامه)
شکست استقلال مقابل همتای اهوازی
استقلال خوزستان با برتری دو بر صفر برابر استقلال تهران، این تیم را در دیدار پیش از داربی غافلگیر کرد.(ادامه)
ماجرای کندن سردیس سیروس قایقران
(ادامه)
روایت مرگ ناجیانه روزبه کیا
کارمند یک کشتی باری در انزلی هم در همین ارتباط به شرح ماجرایی می‌پردازد که خود شاهدش بوده: "چند سال قبل هنگامی که با کشتی به فرانسه سفر کرده بودیم نزدیک سواحل این کشور یکی از افرادی که در دریا مشغول شنا بود در آستانه غرق شدن قرار داشت اما یکی از خدمه‌های کشتی ایران به آب زد و او را نجات داد که به فاصله کمی بعد از این ماجرا به او شهروندی افتخاری فرانسه اعطا شد."(ادامه)
آرتین زهرابی به بهانه پایین کشیدن سردیس قایقران / به خودم می بالم که یک گیلانی ام... (ديدگاه)
آرتین زهرابی(ادامه)
رویانیان خواستار کناره‌گیری پرسپولیس‌از لیگ!
اشتباه‌های داوری به طور مکرر و سریال‌وار علیه تیم پرسپولیس در حال شکل‌گیری است. اشتباهاتی که از اول فصل شروع شده و همچنین ادامه دارد و ظاهرا تمام شدنی نیست. امروز هم بر اساس نظر کارشناسان داوری، سه موقعیت تک به تک و مسلم گلزنی پرسپولیس با اشتباه داور و کمک داور و بدون دلیل آفساید اعلام شد.(ادامه)
مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های صبح امروز
(ادامه)
هر آنچه در برنامه دیشب ۹۰ گذشت
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.549 seconds.