.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
فروش بلیت شهرآورد ۹۰ آغاز شد
طرفداران استقلال و پرسپولیس از این لحظه می‌توانند اقدام به خرید بلیت شهرآورد ۹۰ کنند.(ادامه)
بلیت داربی گران نمی‌شود
مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی با بیان اینکه در قیمت بلیت داربی هیچ تغییری انجام نخواهد شد، گفت: قیمت بلیت داربی بر مبنای قیمت قبل خواهد بود و بعد از این بازی قیمت بلیت‌های لیگ برتر افزایش پیدا خواهد کرد.(ادامه)
برنامه کامل نوزدهمین دوره لیگ برتر
با برگزاری مراسم قرعه‌کشی نوزدهمین لیگ برتر فوتبال برنامه کامل این رقابت‌ها مشخص و اعلام شد. (ادامه)
باشگاه استقلال بازیکنانی که در داربی ۸۹ در رختکن این تیم با هم درگیر شدند را جریمه کرد. باشگاه استقلال حاشیه‌سازان دربی را نقره‌داغ کرد
باشگاه استقلال بازیکنانی که در داربی ۸۹ در رختکن این تیم با هم درگیر شدند را جریمه کرد.(ادامه)
قلعه‌نویی به استقلال رسید
هفته دهم لیگ برتر فوتبال در دومین روز خود دیدارهای حساسی خواهد داشت و مصاف سپاهان و استقلال تنور مسابقات این هفته را می‌تواند داغ کند.(ادامه)
سرنوشت رقابت دروازه‌بان‌های استقلالی
به نظر می‌رسد دروازه‌بان جوان استقلال با اظهار نظرش پس از بازی با نفت مسجدسلیمان خود را بازنده رقابت با رحمتی دانسته و این تصمیمش وی را از جام ملت‌ها دور خواهد کرد.(ادامه)
برق استقلال ایران چشم اماراتی‌ها را می‌زند؟
دو نماینده ایران در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا به مصاف نمایندگان امارات می‌روند.(ادامه)
گزارشگر داربی قرار بود جواد خیابانی باشد اما در فاصله 24 ساعت قبل از آغاز بازی خبر رسید که گزارشگر عوض شده و محمدرضا احمدی بازی را گزارش می‌کند.
چرا گزارشگر داربی عوض شد؟
گزارشگر داربی قرار بود جواد خیابانی باشد اما در فاصله 24 ساعت قبل از آغاز بازی خبر رسید که گزارشگر عوض شده و محمدرضا احمدی بازی را گزارش می‌کند. (ادامه)
عکس های قدیمی از داربی
به بهانه دربی 86 پایتخت، تورق عکس‌هایی از پرسپولیس، استقلال و دربی‌ها (ادامه)


عادل فردوسی‌پور در برنامه این هفته بیشترین آیتم‌ها را به بازی پیش روی استقلال و پرسپولیس اختصاص داده بود. گزارش برنامه نود؛ ویژه دربی 86
عادل فردوسی‌پور در برنامه این هفته بیشترین آیتم‌ها را به بازی پیش روی استقلال و پرسپولیس اختصاص داده بود.(ادامه)
فرصت سه‌روزه AFC به استقلال و پرسپولیس
مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ می‌گوید باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس تا سه روز آینده باید حدود هشت میلیارد تومان از بدهی‌هایشان را تسویه کنند تا از لیگ قهرمانان آسیا حذف نشوند.(ادامه)
فرصت سه‌روزه AFC به استقلال و پرسپولیس
مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ می‌گوید باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس تا سه روز آینده باید حدود هشت میلیاردتومان از بدهی‌هایشان را تسویه کنند تا از لیگ قهرمانان آسیا حذف نشوند. (ادامه)
ضربه جديد "طارمى" به پرسپوليس
در وانفسای کور بودن منابع درآمدی باشگاهای بزرگ ایران، پرسپولیس و استقلال سراغ روشی ابتکاری برای کمک گرفتن از هواداران‌شان و مرتفع کردن مشکلات مالی رفتند. (ادامه)
مرگ هوادار تیم فوتبال نساجی در پی اعلام حکم کمیته انضباطی
شب گذشته پس از اعلام حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در رابطه با درگیری‌ها و اتفاقات داربی مازندران،‌ یکی از هوادران این تیم به دلیل سکته قلبی از دنیا رفت. (ادامه)
 شمال نیوز: منصور پورحیدری پیشکسوت استقلال که با عنوان پدر استقلال شناخته می شد بعد از چیزی حدود یک سال مبارزه با بیماری سرطان، در سن ۷۱ سالگی جان به جان آفرین تسلیم کرد. منصور پورحیدری، پدر استقلال درگذشت/خداحافظ مرد با ادب فوتبال+ تصاوير
شمال نیوز: منصور پورحیدری پیشکسوت استقلال که با عنوان پدر استقلال شناخته می شد بعد از چیزی حدود یک سال مبارزه با بیماری سرطان، در سن ۷۱ سالگی جان به جان آفرین تسلیم کرد.(ادامه)
شمال نیوز : نساجی مازندران اما در شرایط مالی بحرانی قرار دارد و عدم حمایت لازم مهدی پرهام ، مالک متمول تیم و مدیریت ضعیف ابراهیمی سبب ناکامی های پی در پی این تیم ریشه دار مازنی شده است ..... برتری خونه به خونه بر نساجی در دربی مازندران
شمال نیوز : نساجی مازندران اما در شرایط مالی بحرانی قرار دارد و عدم حمایت لازم مهدی پرهام ، مالک متمول تیم و مدیریت ضعیف ابراهیمی سبب ناکامی های پی در پی این تیم ریشه دار مازنی شده است .....(ادامه)
مظلومی در استقلال ماندنی شد
اعضای هیات مدیره استقلال به ابقای پرویز مظلومی رای دادند. (ادامه)
کارگردانی تلویزیونی دربی بسیار مبتدیانه و افتضاح بود
کارشناس داوری فوتبال گفت: کارگردانی تلویزیونی دربی 82 بسیار مبتدیانه و افتضاح بود. (ادامه)
تجاوز ناپدری بی‌رحم به 3 فرزندخوانده‌اش +عکس
مردی اهل " ایرلند " به اتهام تعرض به دخترانش بازداشت شد.(ادامه)
تصاویر/ عذرخواهی علی ضیا از پرویز مظلومی
(ادامه)
اعلام شکایت داور دربی به پلیس فتا
محسن ترکی می‌گوید اصلا اینستاگرام ندارد و آنچه به نام او در اینستاگرام منتشر شده است صحت ندارد. او به خاطر سوءاستفاده از نامش به پلیس فتا شکایت کرده است.(ادامه)
نخستین برد پرسپولیس در آزادی
پرسپولیس هم مثل استقلال دیدار پیش از داربی را با پیروزی پشت سر گذاشت. (ادامه)
شمال نیوز: دانشجو بود و عاشق پرسپولیس. گفت که می‌خواهد اسطوره شود. سفید امضا کرده بود و تنها دغدغه‌اش تسلای خاطر هوادارانی بود که به گفته‌ی خودش سال‌هاست ذوق جام قهرمانی نداشته‌اند. از همه به نیکی یاد می‌کرد و از هیچ کس گلایه‌ای نداشت. او هادی نوروزی بود. کاپیتان قزمز‌های پایتخت.
هادی نوروزی: ما 5 برادر هستیم که فقط یکی استقلالی است/ زود ازدواج کردن در موفقیتم موثر بود
شمال نیوز: دانشجو بود و عاشق پرسپولیس. گفت که می‌خواهد اسطوره شود. سفید امضا کرده بود و تنها دغدغه‌اش تسلای خاطر هوادارانی بود که به گفته‌ی خودش سال‌هاست ذوق جام قهرمانی نداشته‌اند. از همه به نیکی یاد می‌کرد و از هیچ کس گلایه‌ای نداشت. او هادی نوروزی بود. کاپیتان قزمز‌های پایتخت. (ادامه)
پرسپولیس برنده دربی هشتادم شد
پرسپولیس تهران برنده داربی هشتادم شد! این شاید بهترین خبر برای هواداران این تیم در این فصل بود. آن‌ها که یکی از بدترین فصل‌های خود را در لیگ برتر ایران پشت‌ سر گذاشته بودند، با دو پیروزی در بازی‌های رفت و برگشت برابر استقلال حداقل خاطره شیرینی را هوادارانشان برجای گذاشتند.(ادامه)
مقایسه کارنامه ۶ مربی پرسپولیس +جدول
(ادامه)
فوتبالیست شیک پوش ایرانی/عکس
بازیکن محبوب استقلال عکس دیگری از خود را روی اینستاگرامش قرار داد.مجیدی پس از باخت استقلال در داربی فعال تر شده و بدون واکنش به نتیجه داربی، تیپ های جدید خود را برای هوادارانش به نمایش می گذارد. او این تصویر را به تازگی در اینستاگرام خود قرار داده است:(ادامه)
کودکی که باعث برد پرسپولیس شد /عکس
محمود خوردبین معتقد است پاقدم نوه او خوب بوده و حضورش در اردوی قرمزها باعث برد پرسپولیس در داربی شده است. تصویر نوه دختری شناسنامه پرسپولیس را در زیر مشاهده می کنید.(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه‌های صبح امروز
(ادامه)
در برنامه نود دیشب چه گذشت؟ + تصاویر
برنامه نود این هفته از ساعت 22:40 دوشنبه شب از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت و ساعت 2:21 بامداد سه شنبه به پایان رسید. (ادامه)
رخصت فرهاد مجیدی از علی دایی
داربی 77، آخرین شهرآورد فرهاد مجیدی بود. او را لحظاتی قبل از ورود به زمین در حال کسب اجازه از مربی حریف می‌بینید. در مسابقه بعدی سرخابی‌ها که چند روز دیگر برگزار خواهد شد، هر دوی این چهره‌ها غایب هستند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.41 seconds.