.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
ناگفته های تامین‌یارانه در دولت احمدی‌نژاد
(ادامه)
شمال نیوز: نگاهی به کابینه‌های مختلف بعد از جنگ یعنی دولت‌های پنجم تا یازدهم – دولت‌های هاشمی رفسنجانی، خاتمی، احمدی‌نژاد و روحانی نشان می‌دهد دو استان تهران و اصفهان رکوددار حضور در کابینه‌ها بوده‌‌اند. شهرهای رکوددار حضور در کابینه +جدول و نمودار
شمال نیوز: نگاهی به کابینه‌های مختلف بعد از جنگ یعنی دولت‌های پنجم تا یازدهم – دولت‌های هاشمی رفسنجانی، خاتمی، احمدی‌نژاد و روحانی نشان می‌دهد دو استان تهران و اصفهان رکوددار حضور در کابینه‌ها بوده‌‌اند.(ادامه)
جدول مقایسه ای رأی اعتماد کابینه در11دولت
(ادامه)
دانشگاه مقصد کدام یک از وزرا می‌شود؟
(ادامه)
شمال نیوز: در پنجمین روز از ماه مبارک رمضان، رئیس جمهور و اعضای هیات دولت با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند که در این میان، اقامه نماز مغرب و عشا، افطار، عکس یادگاری و قرآن‌های اهدایی مقام معظم رهبری به اعضای دولت، به این دیدار معنویت و صمیمت خاص بخشید. کار بی‌وقفه و خودداری از آسودگی و استراحت، امتیاز بزرگ دولت است(خبر)
شمال نیوز: در پنجمین روز از ماه مبارک رمضان، رئیس جمهور و اعضای هیات دولت با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند که در این میان، اقامه نماز مغرب و عشا، افطار، عکس یادگاری و قرآن‌های اهدایی مقام معظم رهبری به اعضای دولت، به این دیدار معنویت و صمیمت خاص بخشید.(ادامه)
1059 سوال نمایندگان از از وزیران احمدی‌ نژاد
(ادامه)
انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان
(ادامه)
اسامی چه کسانی بر سایت وزارت کشور نقش می‌بندد؟
(ادامه)
مهمترين عناوين روزنامه هاي چهارشنبه
(ادامه)
نشست غیرعلنی مجلس درباره گرانی ها
(ادامه)
شمال نیوز: همزمان با حضور رئیس جمهور در ساری، نمایندگان، اعضای هیئت دولت و معاونان رئیس جمهور به نمایندگی از رئیس جمهور در شهرهای مازندارن حضور می‌یابند.
برنامه هاي حضور اعضای هیئت دولت به استان اعلام شد
شمال نیوز: همزمان با حضور رئیس جمهور در ساری، نمایندگان، اعضای هیئت دولت و معاونان رئیس جمهور به نمایندگی از رئیس جمهور در شهرهای مازندارن حضور می‌یابند. (ادامه)
خط و نشان 16 نماینده مجلس برای خلیلیان
(ادامه)
حاشیه‌های استیضاح وزیر کار در مجلس
(ادامه)
رئیس‌جمهوری کشورمان دقایقی پیش با همراهی تعدادی از وزرای کابینه، برای دفاع از شیخ‌الاسلامی وارد مجلس شد. طرح استیضاح وزیر کار، تعاون و رفاه احتماعی 4 بهمن ماه با 18 امضا و در 7 بند از سوی هیئت رئیسه مجلس اعلام وصول شد. شیخ‌الاسلام دومین وزیر استیضاحی در مجلس نهم است. گزارش لحظه اي از استيضاح وزير كار در مجلس
رئیس‌جمهوری کشورمان دقایقی پیش با همراهی تعدادی از وزرای کابینه، برای دفاع از شیخ‌الاسلامی وارد مجلس شد. طرح استیضاح وزیر کار، تعاون و رفاه احتماعی 4 بهمن ماه با 18 امضا و در 7 بند از سوی هیئت رئیسه مجلس اعلام وصول شد. شیخ‌الاسلام دومین وزیر استیضاحی در مجلس نهم است.(ادامه)
جزئیات سونامی تغییرات در روزنامه دولت
(ادامه)
اختصاص کارت اعتباری به اقشار کم درآمد
(ادامه)
جلسات شبانه دولت و مجلس برای ساماندهی فوری معیشت مردم
(ادامه)
خلیلیان هم کارت زرد گرفت
(ادامه)
شمال نیوز: پس از التهابات و اتفاقاتی که در برخی بخشه‌ای بازار و نظام توزیع سراسری کالا در کشور اتفاق افتاد، محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور شخصا عهده دار مدیریت ستاد تنظیم بازار و تدابیر ویژه اقتصادی شده است و جلسات این ستاد، هر روز حداقل به مدت ۳ ساعت برگزار می‌شود. تحرک دیر هنگام آقای رئیس‌جمهور
شمال نیوز: پس از التهابات و اتفاقاتی که در برخی بخشه‌ای بازار و نظام توزیع سراسری کالا در کشور اتفاق افتاد، محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور شخصا عهده دار مدیریت ستاد تنظیم بازار و تدابیر ویژه اقتصادی شده است و جلسات این ستاد، هر روز حداقل به مدت ۳ ساعت برگزار می‌شود. (ادامه)
جزئیات جلسه روزانه احمدی‌نژاد با مسئولان اقتصادی و اجرایی
(ادامه)
بازديد وزیر جهاد کشاورزی از مجتمع مرغ لاین بابلکنار
(ادامه)
مرحله دوم تحول اقتصادی کلید خورد
(ادامه)
وزیر جهاد کشاورزی به مازندران سفر می کند
(ادامه)
شمال نیوز:  این سفر در حالی صورت می گیرد که مدیر کل این اداره ، از شنبه هفته جاری به همراه استاندار مازندران در سفر خارجه چین به سر می برد. وزیر در مازندران مدیر در چین
شمال نیوز: این سفر در حالی صورت می گیرد که مدیر کل این اداره ، از شنبه هفته جاری به همراه استاندار مازندران در سفر خارجه چین به سر می برد.(ادامه)
استیضاح وزیر کشاوزی منتفی شد
(ادامه)
تکرار ماجرای کاهش طرح استیضاح یک وزیر
(ادامه)
نامه مجلس به دولت برای ارائه بودجه 92
(ادامه)
متن کامل 36 محور استیضاح خلیلیان
(ادامه)
طرح استیضاح خلیلیان به هیئت رئیسه رسید
(ادامه)
اختیارات استانداران افزایش می‌یابد
شمال نيوز: وزیر کشور با بیان اینکه اختیارات استانداران در خصوص انتقال ماموران دولت افزایش خواهد یافت، اظهار داشت: گاهی مواقع شاهدیم اختیاراتی در بعضی وزارتخانه ها متمرکز است و نیاز است این اختیارات به استانداران منتقل شود.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.067 seconds.