.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رؤسای جمهور اغلب در دومین دوره ریاست جمهوری خود، بر پایه برنامه ها و تغییرات معادلات سیاسی در چیدمان کابینه دوم خود نیز دست به تغییراتی زده اند که گاه این تغییرات، یک تغییر فنی در ساختار دولت بوده و گاه به تغییر توازن نیروهای دولت از لحاظ خاستگاه سیاسی منجر شده است. کدام دولت‌ها بیشترین و کمترین تغییر را در کابینه‌های دوم خود اعمال کردند+ جداول
رؤسای جمهور اغلب در دومین دوره ریاست جمهوری خود، بر پایه برنامه ها و تغییرات معادلات سیاسی در چیدمان کابینه دوم خود نیز دست به تغییراتی زده اند که گاه این تغییرات، یک تغییر فنی در ساختار دولت بوده و گاه به تغییر توازن نیروهای دولت از لحاظ خاستگاه سیاسی منجر شده است.(ادامه)
۱۳ اصولگرایِ ناکام در رسیدن به پاستور/بدشانسی مستقل‌ها
شانس برابر اصولگرایان و اصلاح‌طلبان در لیست نامزدهای تایید شده انتخابات ریاست‌جمهوری(ادامه)
شمال نیوز: ۱۶۳۶ نفر برای حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری ۹۶ ثبت‌نام کردند که کمتر از ۳۰ نفر از آن‌ها از شخصیت‌های شناخته‌شده سیاسی کشور به حساب می‌آیند. جدول اسامی برخی شخصیت‌های برجسته نامزدی ریاست‌جمهوری(خبر)
شمال نیوز: ۱۶۳۶ نفر برای حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری ۹۶ ثبت‌نام کردند که کمتر از ۳۰ نفر از آن‌ها از شخصیت‌های شناخته‌شده سیاسی کشور به حساب می‌آیند.(ادامه)
عکس/ ثبت نام یکی از وزرای دولت دهم در روز آخر
خلیلیان وزير جهادكشاورزی دولت دهم در انتخابات ریاست‌جمهوری نام‌نویسی کرد(ادامه)
شمال نیوز: ایشان می‌گوید اگر فردی از خانواده من هم کاندیدا شود من از او حمایت نخواهم کرد اما یکباره تغییر موضع می‌دهد و از بقایی حمایت می کند پس ممکن است در لحظه آخر نیز خودش کاندیدا شود.
ممکن است احمدی نژاد در لحظه آخر خودش کاندیدا شود / او از الهام و شمس الدین حسینی هم خواسته کاندیدا شوند
شمال نیوز: ایشان می‌گوید اگر فردی از خانواده من هم کاندیدا شود من از او حمایت نخواهم کرد اما یکباره تغییر موضع می‌دهد و از بقایی حمایت می کند پس ممکن است در لحظه آخر نیز خودش کاندیدا شود. (ادامه)
معاون پارلمانی رئیس جمهور سابق با صدور نامه سرگشاده‌ای خطاب به محمود احمدی‌نژاد تاکید کرد: تا زمانی که خودتان را در حلقه خاص زاویه‌دارها محصور کرده‌اید، فرصت‌های خدمت از دست خواهد رفت.
تا زمانی که در حلقه خاص زاویه‌دارها هستید فرصت‌های خدمت از دست می‌رود
معاون پارلمانی رئیس جمهور سابق با صدور نامه سرگشاده‌ای خطاب به محمود احمدی‌نژاد تاکید کرد: تا زمانی که خودتان را در حلقه خاص زاویه‌دارها محصور کرده‌اید، فرصت‌های خدمت از دست خواهد رفت. (ادامه)
مواریث تاریخی و فرهنگی بابل مورد کم‌توجهی قرار می‌گیرد
نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم بابل از اینکه به‌‌دلیل نبود اعتبار لازم برای کاوش‌های باستانی، خرید یا مرمت ابنیه تاریخی هر روز شاهد وضعیت نامناسبی هستند احساس نگرانی شدید دارند.(ادامه)
در برنامه نود دیشب چه گذشت؟
برنامه 90 این هفته با حضور 5 میهمان ویژه روی آنتن شبکه سه رفت و در آن طارمی، نویدکیا، کعبی، دست نشان و خطیبی به اظهارنظر پرداختند.(ادامه)
شمال نیوز : از میان چهره های ورزشی‌ که در اندیشه گرفتن پست سیاسی مجلس بودند برخی قبل از آغاز انتخابات انصراف دادند و برخی هم رد صلاحیت شدند. عده‌ای هم در انتخابات شرکت کردند اما موفق به جلب نظر مردم نشدند تا صندلی خانه ملت نصیب ورزشی‌ها نشود..... ناکامی سنگین چهره های ورزشی‌ در انتخابات مجلس
شمال نیوز : از میان چهره های ورزشی‌ که در اندیشه گرفتن پست سیاسی مجلس بودند برخی قبل از آغاز انتخابات انصراف دادند و برخی هم رد صلاحیت شدند. عده‌ای هم در انتخابات شرکت کردند اما موفق به جلب نظر مردم نشدند تا صندلی خانه ملت نصیب ورزشی‌ها نشود.....(ادامه)
اسامی ۱۱۴۶ نامزد تأیید صلاحیت شده در تهران
آخرین لیست اسامی ۱۱۴۶ نامزد از تأیید صلاحیت شدگان در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلام‌شهر و پردیس منتشر شد.(ادامه)
لیست نامزدهای اصولگرای تهران
شورای ائتلاف اصولگرایان لیست 188 نامزد اصولگرای تهران برای انتخابات مجلس دهم را که از بین آن 30 نفر نهایی می‌شود را ارائه کرد. (ادامه)
از تخریب غیرقانونی خانه خلیلیان بابل تا تعامل میان دو اداره‌کل
مسئولان اوقاف احتمال ریزش سقف خانه خلیلیان را دلیل تخریب این بنا دانسته، این در حالی‌است که مسئولان میراث فرهنگی مازندران معتقدند که این بنای تاریخی در فهرست آثار ملی ایران ثبت است و نباید با آن چنین برخوردی می‌شد.(ادامه)
تنها موزه شهر بابل در یک قدمی تبدیل شدن به یک مرکز تجاری
(ادامه)
تخریب غیرقانونی خانه قاجاری در بابل
(ادامه)
18 عضو کابینه احمدی‌نژاد در راه مجلس
18 عضو کابینه احمدی‌نژاد در راه مجلس هستند.(ادامه)
چند چهره‌ ورزشی‌ کاندیدای مجلس شدند؟
با پایان زمان ثبت نام از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی نام ورزشی‌های زیادی در این لیست دیده می‌شود. (ادامه)
احمدی‌نژادی‌ها آمدند
احمدی‌نژادی‌ها از سراسر کشور آمدند. (ادامه)
یک وزیر دیگر احمدی نژاد هم کاندید شد
در ششمین روز ثبت نام کاندیداهای مجلس دهم یکی از وزرای دولت دهم بای نماندگی دوره بعدی مجلس ثبت نام کرد. (ادامه)
این افراد اکنون در قالب گروهها و جبهه هایی چون جبهه «یکتا»(یاران کارآمدی و تحول ایران اسلامی)، گروه جبهه پایداری(گروه محصولی-آقا تهرانی)، حلقه نزدیکان احمدی نژاد و مشایی(ساختمان ولنجک) و..سازماندهی شده اند بیشتر تمایل دارند نامزد نمایندگی از حوزه انتخابیه تهران، ری و شمیرانات باشند لیکن در صورتی که نتوانند اقبال لازم را در نظرسنجی ها به دست آوردند از حوزه انتخابیه اولیه خود نامزد خواهند شد. فهرست اعضای کابینه احمدی نژاد برای انتخابات مجلس
این افراد اکنون در قالب گروهها و جبهه هایی چون جبهه «یکتا»(یاران کارآمدی و تحول ایران اسلامی)، گروه جبهه پایداری(گروه محصولی-آقا تهرانی)، حلقه نزدیکان احمدی نژاد و مشایی(ساختمان ولنجک) و..سازماندهی شده اند بیشتر تمایل دارند نامزد نمایندگی از حوزه انتخابیه تهران، ری و شمیرانات باشند لیکن در صورتی که نتوانند اقبال لازم را در نظرسنجی ها به دست آوردند از حوزه انتخابیه اولیه خود نامزد خواهند شد.(ادامه)
توضیحات نسرین مقانلو درباره عکس پسرش
(ادامه)
شمال نیوز : طبق احکامی که توسط احمدی نژاد صادر شده است، «دولت در سایه» ، ۲۹ مقام مسئول دارد که هریک از این افراد مسئولیت رصد و تحلیل فعالیتها و عملکرد مسئولیت های متناظر خود در دولت یازدهم را برعهده دارد. فهرست مقامات مسئول دولت در سایه احمدی نژاد عبارتند از.... احکام جدید احمدی نژاد برای 29 نفر به عنوان «دولت در سایه» + اسامی
شمال نیوز : طبق احکامی که توسط احمدی نژاد صادر شده است، «دولت در سایه» ، ۲۹ مقام مسئول دارد که هریک از این افراد مسئولیت رصد و تحلیل فعالیتها و عملکرد مسئولیت های متناظر خود در دولت یازدهم را برعهده دارد. فهرست مقامات مسئول دولت در سایه احمدی نژاد عبارتند از....(ادامه)
وزرایی که با رئیس جمهورخود هیچ ارتباطی ندارند+جدول
(ادامه)
سرطان معده، خاموش و بی‌علامت!
(ادامه)
چرا ترش می‌کنیم؟
(ادامه)
افتتاح نمایشگاه نقاشی درحوزه هنری مازندران
بادبادک »(ادامه)
اولین حضور ایران در جام جهانی فوتبال؛ غیرت در آرژانتین
بهار ۱۳۵۷ هم مثل بهار ۱۳۹۳ با حال و هوای فوتبال عجین بود و برنامه‌های تدارکاتی ایران از روز ۵ فروردین که بازیکنان دعوت شده به تیم ملی راهی اردو شدند، آغاز شد. مربیان تیم ملی ایران که نخستین تجربۀ حضور در جام جهانی را پیش رو داشتند، تا مدت‌ها برای تعیین حریفان تیم ملی در بازی‌های تدارکاتی سرگردان بودند اما سرانجام… (ادامه)
نام‌هایی که در جیب احمدی‌نژاد جا ماند
(ادامه)
ساکت ترین وزیر کابینه کیست؟
حوزه كشاورزي با اینکه اهميت زیادی در توليد موادغذايي کشور دارد اما این روزها ازسوی مقامات مربوطه خیلی مورد لطف قرار نمیگرد! شواهد نشان میدهد در طول چند ماه گذشته پس از روی کارآمدن دولت یازدهم كاركرد خاصي هم در این حوزه از سوی مسولان کشاورزی کشور ندیدیم! و حتي وزير جهادكشاورزي را میتوان ساكت‌ترين وزیر کابینه روحانی دانست.(ادامه)
سفر به کیش 50 درصد ارزان می‌شود
(ادامه)
یاران دیروز احمدی‌نژاد و افشاگران امروز
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.128 seconds.