.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
650 راهنمای گردشگری در مازندران فعال هستند
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی مازندران با اشاره به ورود 38 تور گردشگری به استان در نوروز گفت: 650 راهنمای گردشگری در مبادی ورودی استان مستقر هستند.(ادامه)
جواهر ده، جواهری در شمال ایران+ تصاویر(يادداشت)
(ادامه)
تصاویر/طبیعت برفی روستای جواهرده رامسر
(ادامه)
دو شهروند رامسری در آتش شومینه سوختند
(ادامه)
پارک های جنگلی پذیرای بیشترین حجم مسافرین
(ادامه)
معرفی شهرها و جاذبه های استان مازندران(يادداشت)
(ادامه)
تصاویر / روستای زیبای جواهرده در رامسر
(ادامه)
تصاوير/ بند بازی در روستای جواهرده شهرستان رامسر
(ادامه)
عباس احمدی ماچیانی نادیده انگاشتن تلاش حافظان نظم و امنیت دور از انصاف است
عباس احمدی ماچیانی (ادامه)
نجات کوهنوردان مفقود شده در جواهرده
(ادامه)
يك پيشنهاد بكر به ذهنم آمد كه در راستاي پيشرفت و توسعه مازندران مي تواند بسيار كارآمد باشد. اهم مسائل اين پيشنهاد فكر كه كلي روي آن كار كارشناسي شده ... اندر حكايت رشد و توسعه استان مازندران سابق !!!
يك پيشنهاد بكر به ذهنم آمد كه در راستاي پيشرفت و توسعه مازندران مي تواند بسيار كارآمد باشد. اهم مسائل اين پيشنهاد فكر كه كلي روي آن كار كارشناسي شده ...(ادامه)
جاذبه‌هاي گردشگري مازندران
(ادامه)
آغاز تور بین المللی دوچرخه سواری مازندران
(ادامه)
تحريم‌كنندگان انتخابات به مخالف احمدي نژاد رأي مي‌دهند
(ادامه)
'گزارش تصویری از روستای جواهرده در رامسر
(ادامه)
در اين جلسه كه به رياست دكتر محمود احمدي‌نژاد و با حضور اعضاي هيئت وزيران در محل استانداري مازندران در شهر ساري به مدت بيش از چهار ساعت برگزار شد، طرح‌ها و پروژه‌هاي مهمي براي افزايش سطح رفاه، توسعه، امنيت و آباداني استان مازندران به تصويب رسيد كه اهم اين مصوبه‌ها ... ‏200 ‏مصوبه براي توسعه و آباداني استان مازندران
در اين جلسه كه به رياست دكتر محمود احمدي‌نژاد و با حضور اعضاي هيئت وزيران در محل استانداري مازندران در شهر ساري به مدت بيش از چهار ساعت برگزار شد، طرح‌ها و پروژه‌هاي مهمي براي افزايش سطح رفاه، توسعه، امنيت و آباداني استان مازندران به تصويب رسيد كه اهم اين مصوبه‌ها ...(ادامه)
استان مازندران که قله رفیع دماوند، نماد استواری و مقاومت است در دوره های مختلف مورد توجه مردم بوده است به نحوی که هر یک از شهرهای کوچک استان نیز گاهی حتی معادل بسیاری از استانها، گردشگر دارد و مردم آن پذیرای تعداد زیادی از هموطنان خود در ایام مختلف سال در شهر خود هستند. دماوند جزء جدایی ناپذیر فرهنگ مازندرانیها
استان مازندران که قله رفیع دماوند، نماد استواری و مقاومت است در دوره های مختلف مورد توجه مردم بوده است به نحوی که هر یک از شهرهای کوچک استان نیز گاهی حتی معادل بسیاری از استانها، گردشگر دارد و مردم آن پذیرای تعداد زیادی از هموطنان خود در ایام مختلف سال در شهر خود هستند.(ادامه)
در اين سفر تمام مسير ساحل جنوبي درياي مازندران را طي مي‌كنيد و از اقليم متنوع مسير لذت خواهيد برد و با مفهوم جنگل‌هاي هيركاني آشنا مي‌شويد.اين جنگل‌ها از منحصر به فردترين انواع جنگل‌ها در دنيا هستند كه همچون نوار سبزي بر شيب‌هاي شمالي ... پيشنهاد سفر نوروزي؛ همدم با جنگل، همنوا با دريا
در اين سفر تمام مسير ساحل جنوبي درياي مازندران را طي مي‌كنيد و از اقليم متنوع مسير لذت خواهيد برد و با مفهوم جنگل‌هاي هيركاني آشنا مي‌شويد.اين جنگل‌ها از منحصر به فردترين انواع جنگل‌ها در دنيا هستند كه همچون نوار سبزي بر شيب‌هاي شمالي ...(ادامه)
ر. اشکوری نام ها و نشان ها در گيلان و مازندران(ديدگاه)
ر. اشکوری(ادامه)
رييس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري مازندران گفت: 16روستا براي گردشگري درمناطق مختلف مازندران انتخاب شدندومسافران نوروزي درخانه‌هاي روستايي این مناطق اسكان معرفي 16 روستا به عنوان الگوي گردشگري مازندران
رييس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري مازندران گفت: 16روستا براي گردشگري درمناطق مختلف مازندران انتخاب شدندومسافران نوروزي درخانه‌هاي روستايي این مناطق اسكان(ادامه)
گردشگري و جاذبه هاي توريستي مازندران(گزارش)
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.332 seconds.