.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
تملک اراضی مشکل ساخت کمربندی غرب مازندران است
نماینده مردم تنکابن، عباس و رامسر در مجلس درباره احداث کمربندی غرب استان، تملک اراضی را مشکل اصلی اجرای این پروژه اعلام کرد.(ادامه)
استاد«یحیی شاه‌نظری» از پیشکسوتان صنعت نمدمالی در کشور در روستای جواهرده رامسر و درکارگاهش مشغول نمدمالی است، آثار او دارای «نشان مُهر اصالت سازمان یونسکو» بوده و تاکنون در بیش از ۵۰ نمایشگاه داخلی و خارجی آثار گرانبهایش به نمایش گذاشته شده است، او با تجربه پنج نسل نمدمالی، صادرکننده نمد به کشورهای اروپایی،آمریکایی و آفریقایی و همچنین قاره اقیانوسیه است، در روستای گردشگری جواهرده کمتر از انگشتان یک دست کارگاه نمدمالی وجود دارد و این هنر اصیل ایرانی نیاز به حمایت و پشتیبانی دارد، استاد شاه نظری می‎گوید تاکنون ۱۸ نفر را زیر دست خود پرورش داده است. نمدمالی در روستای جواهرده رامسر(خبر)
استاد«یحیی شاه‌نظری» از پیشکسوتان صنعت نمدمالی در کشور در روستای جواهرده رامسر و درکارگاهش مشغول نمدمالی است، آثار او دارای «نشان مُهر اصالت سازمان یونسکو» بوده و تاکنون در بیش از ۵۰ نمایشگاه داخلی و خارجی آثار گرانبهایش به نمایش گذاشته شده است، او با تجربه پنج نسل نمدمالی، صادرکننده نمد به کشورهای اروپایی،آمریکایی و آفریقایی و همچنین قاره اقیانوسیه است، در روستای گردشگری جواهرده کمتر از انگشتان یک دست کارگاه نمدمالی وجود دارد و این هنر اصیل ایرانی نیاز به حمایت و پشتیبانی دارد، استاد شاه نظری می‎گوید تاکنون ۱۸ نفر را زیر دست خود پرورش داده است.(ادامه)
شمال نیوز : نوروز برای جنگل‌های هیرکانی خوش‌یمن نبود و در چند روز گذشته آتش در مناطق مختلف جنگلی مازندران شعله‌ور شد..... وقتی نوروز برای جنگل‌های مازندران خوش‌یمن نیست !
شمال نیوز : نوروز برای جنگل‌های هیرکانی خوش‌یمن نبود و در چند روز گذشته آتش در مناطق مختلف جنگلی مازندران شعله‌ور شد.....(ادامه)
شناسایی 10 منطقه گردشگری در غرب مازندران
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران - نوشهر ار شناسایی 10 منطقه گردشگری در غرب مازندران خبر داد.(ادامه)
وقوع حریق در جنگل اشکته چال رامسر
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان رامسر از وقوع حریق در جنگل «اشکته چال» واقع در طرح جنگداری صفارود خبر داد.(ادامه)
ورود دستگاه قضایی مازندران به مشکل دفن زباله رامسر
دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران از ورود دستگاه قضایی استان به مشکل دفن زباله درمنطقه‌ای کلاکولی جواهرده (اشکته چال) رامسر خبر داد.(ادامه)
مرگ ۲ نفر هنگام گرفتن عکس سلفی در مازندران
۲ نفر هنگام گرفتن عکس سلفی تیر ماه امسال در مازندران جان خود را از دست دادند.(ادامه)
عکس/ جواهری در میان "عروس" شهر ایران
منطقه دیدنی و پرجاذبه جواهرده از روستاهای شهرستان رامسر همچون جواهری در میان عروس شهر ایران می‌درخشد.(ادامه)
مهار آتش در جنگل های رامسر
شش هزار متر مربع از جنگلهای رامسر طعمه حریق شد.(ادامه)
شمال نیوز : سید مجید هاشمی گفت : در استان مازندران ، با شناسايي روستاهاي مستعد، اقدام به اجراي طرح هادي روستايي با هدف احياء بافت سنتي شده است  كه روستاهای اسبچین از توابع شهرستان عباس آباد ، جواهرده از توابع شهرستان رامسر، کندلوس از توابع شهرستان نوشهر،.... اثرات اجراي طرح هادي در ترويج بوم گردي روستايي مازندران + تصاویر
شمال نیوز : سید مجید هاشمی گفت : در استان مازندران ، با شناسايي روستاهاي مستعد، اقدام به اجراي طرح هادي روستايي با هدف احياء بافت سنتي شده است كه روستاهای اسبچین از توابع شهرستان عباس آباد ، جواهرده از توابع شهرستان رامسر، کندلوس از توابع شهرستان نوشهر،....(ادامه)
انتخاب جواهرده رامسر به‌عنوان پایلوت طرح ملی «یادگاری تو به زمین»
جواهرده رامسر به‌عنوان پایلوت جنگل‌کاری مشارکتی سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور انتخاب شد.(ادامه)
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رامسر گفت که 2 نفر از اعضای یک خانواده جمعه شب در روستای جواهرده این شهرستان بر اثر مسمومیت ناشی از دود بخاری هیزمی فوت کردند. مرگ خاموش 2 نفر از اعضای یک خانواده رامسری
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رامسر گفت که 2 نفر از اعضای یک خانواده جمعه شب در روستای جواهرده این شهرستان بر اثر مسمومیت ناشی از دود بخاری هیزمی فوت کردند.(ادامه)
مرگ خاموش یک خانواده
مسمومیت با گاز منو اکسید کربن منجر به مرگ پدر و مادر یک خانواده رامسری در روستای جواهرده شد.(ادامه)
جنگل کاری شرکت تجاری بین المللی در رامسر
یک شرکت چند ملیتی آسیای شرقی در جواهرده رامسر ۱۰۰ هکتار جنگل کاری می کند .(ادامه)
جواهرده رامسر یکی از ییلاقات زیبای غرب مازندران و شهرستان رامسر است. این روستای زیبا در نخستین روز برفی پاییزیی نیز زیبایی خاص خود را دارد. روز زیبای برفی در جواهرده رامسر(خبر)
جواهرده رامسر یکی از ییلاقات زیبای غرب مازندران و شهرستان رامسر است. این روستای زیبا در نخستین روز برفی پاییزیی نیز زیبایی خاص خود را دارد.(ادامه)
3 فوتی و زخمی در یک تصادف + تصاویر
واژگونی خودروی پژو 405 در رامسر سبب مرگ و زخمی شدن 3 نفر شد.(ادامه)
شمال نیوز : اگر برنامه ای منسجم برای استفاده بهینه از ظرفیت های گردشگری استان ارائه نشود دیر یا زود فرصت های موجود عملاً به تهدید تبدبل شده و بخش عظیمی از نیروی انسانی و هزینه و اعتبار محدود استان باید مصروف مقابله با عوارض ناگواری شود که نتیجه مستقیم تصمیم سازیهای غیربهینه و روزمرگی مدیران مربوطه است.... « گردشگری مازندران » گرفتار آمارهای فله ای !
شمال نیوز : اگر برنامه ای منسجم برای استفاده بهینه از ظرفیت های گردشگری استان ارائه نشود دیر یا زود فرصت های موجود عملاً به تهدید تبدبل شده و بخش عظیمی از نیروی انسانی و هزینه و اعتبار محدود استان باید مصروف مقابله با عوارض ناگواری شود که نتیجه مستقیم تصمیم سازیهای غیربهینه و روزمرگی مدیران مربوطه است....(ادامه)
پراید دردسرساز
واژگونی خودروی پراید درجاده ییلاقی جواهرده شهرستان رامسر دو نفر را راهی بیمارستان کرد.(ادامه)
کشف جسد پس از سه روز
جسد جوانی که سه روز قبل به دره ای در جواهرده رامسر سقوط کرده بود پیدا شد.(ادامه)
مصدومیت 5 نفر بر اثر واژگونی خودرو در رامسر
واژگونی خودروی آزرا در جواهرده رامسر، پنج مصدوم بر جا گذاشت.(ادامه)
دیدنی‎های عروس شهرهای ایران
رامسر با دیدنی‎ها، جاذبه‎ها و زیرساخت‌های گردشگری، به‌عنوان عروس شهرهای ایران، ترکیب زیبایی از تاریخ و فرهنگ را با خود دارد و از این منظر، گردشگران زیادی را در تمام فصول سال به سمت خود جلب کرده است.(ادامه)
*كوروش غفاري چراتي فقدان سند راهبردی،چالش مهم گردشگری درمازندران(ديدگاه)
*كوروش غفاري چراتي(ادامه)
آخرین وضعیت جوی و راه های کشور
(ادامه)
جنگل جواهرده رامسر(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز: تنها مشکلی که این وسط وجود داشت، نبودن باشگاه کونگ فو در نزدیکی های مدرسه آقا حمید بود، برای همین بود که طلبه جوان تصمیم گفت تا کاراته را به عنوان یک ورزش حرفه ای در کنار تحصیل در حوزه یاد بگیرد. .. پرشین کیک بوکس و روحانی مازندرانی + تصاویر
شمال نیوز: تنها مشکلی که این وسط وجود داشت، نبودن باشگاه کونگ فو در نزدیکی های مدرسه آقا حمید بود، برای همین بود که طلبه جوان تصمیم گفت تا کاراته را به عنوان یک ورزش حرفه ای در کنار تحصیل در حوزه یاد بگیرد. ..(ادامه)
85 روستای تنکابن دچار آبگرفتگی شدند
(ادامه)
سیلاب مدارس رامسر را تعطیل کرد
فرماندار رامسر با اشاره به بارش باران بی‌سابقه در رامسر، گفت: رانش زمین و سیلاب مدارس رامسر را در روز جاری تعطیل کرد.(ادامه)
ریزش کوه و رانش زمین در رامسر
(ادامه)
پیام غیرمستقیم لاریجانی به اصولگرایان؟
(ادامه)
بازدید ۱۶۸ هزار مسافر از روستاهای گردشگری مازندران
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.167 seconds.