.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مسئله اقتصاد، مسئله اول کشور است/ یک زمانی رئیس جمهور وقت هم اجازه بازدید از زندان را نداشت/ دولت به دنبال اصلاح ۲۱۰ گلوگاه فساد است/ تمامی برنامه های دشمنان در اغتشاشات اخیر گفته نشد/ دشمن به دنبال انسجام بین خانواده های زندانیان اغتشاشات بود ....(خبر)
(ادامه)
سرویس‌های اطلاعاتی ۲۰ کشور در اغتشاشات ۱۴۰۱ نقش‌آفرینی کردند/ سازمان سیا در اغتشاشات به دنبال تشکیل تیم مشترک با موساد و ام‌آی‌شش برای فعال‌سازی مجدد پروژه ترور دانشمندان کشور بود ....(خبر)
(ادامه)
هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان گفت: داوطلبان انتخابات موظفند برخی چارچوب‌های قانونی در خصوص منابع و هزینه‌های انتخاباتی را رعایت کنند و این موارد را شفاف کنند. برای نخستین بار "قانون شفافیت منابع مالی کاندیداها" اجرا می‌شود
هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان گفت: داوطلبان انتخابات موظفند برخی چارچوب‌های قانونی در خصوص منابع و هزینه‌های انتخاباتی را رعایت کنند و این موارد را شفاف کنند.(ادامه)
بر اساس این مصوبه بیمارستان‌ها، مراکز بهداشتی و درمانی، اماکن ورزشی و واحدهای نظامی، انتظامی و امنیتی موظف هستند ساعات کاری خود را در 5 روز هفته از یکشنبه تا پنجشنبه تنظیم کنند.

موافقت کمیسیون اجتماعی مجلس با تعطیلی شنبه‌ها/ هفته کاری از یکشنبه تا پنجشنبه می‌شود
بر اساس این مصوبه بیمارستان‌ها، مراکز بهداشتی و درمانی، اماکن ورزشی و واحدهای نظامی، انتظامی و امنیتی موظف هستند ساعات کاری خود را در 5 روز هفته از یکشنبه تا پنجشنبه تنظیم کنند. (ادامه)
منظور از انتخابات تناسبی آن است که در شهرهایی که بیش از چهار کرسی نمایندگی دارند، آرای داوطلبان منفرد و منتخبان فهرستی، به نسبت تعداد آراء، از کرسی های نمایندگی سهم داشته باشند. انتخابات مجلس تناسبی می‌شود؟/ منظور از انتخابات تناسبی چیست؟
منظور از انتخابات تناسبی آن است که در شهرهایی که بیش از چهار کرسی نمایندگی دارند، آرای داوطلبان منفرد و منتخبان فهرستی، به نسبت تعداد آراء، از کرسی های نمایندگی سهم داشته باشند.(ادامه)
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصوبه‌ای مقرر کردند که انتخابات مجلس به صورت تناسبی در حوزه انتخابیه تهران برگزار شود. انتخابات مجلس در تهران به صورت «تناسبی» برگزار می‌شود / هر داوطلب می‌تواند به صورت منفرد یا به عنوان عضوی از صرفاً یک فهرست نامزد شود / رأی‌دهندگان می‌توانند به نامزد‌های منفرد یا یک «فهرست» رای دهند / تعداد منتخبان هر «فهرست» بر اساس درصد رای آن فهرست تعیین می‌شود(خبر)
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصوبه‌ای مقرر کردند که انتخابات مجلس به صورت تناسبی در حوزه انتخابیه تهران برگزار شود.(ادامه)
رسانه‌های محلی افغانستان از درگیری در مرز مشترک با ایران خبر دادند و ‌اعلام کردند که این درگیری در منطقه ماککی ولسوالی کنگ ولایت نیمروز بین نیروهای امارت اسلامی و مرزبانان ایرانی رخ داده است. ماجرای درگیری مرزی دیروز چه بود؟
رسانه‌های محلی افغانستان از درگیری در مرز مشترک با ایران خبر دادند و ‌اعلام کردند که این درگیری در منطقه ماککی ولسوالی کنگ ولایت نیمروز بین نیروهای امارت اسلامی و مرزبانان ایرانی رخ داده است.(ادامه)
سخنگوی اقتصادی دولت گفت: برای بسته های یارانه ای اصلاحیه هایی در نظر گرفته شده است که به محض نهایی شدن توسط وزیر کار ارائه می شود. بسته های یارانه ای اصلاح می شود
سخنگوی اقتصادی دولت گفت: برای بسته های یارانه ای اصلاحیه هایی در نظر گرفته شده است که به محض نهایی شدن توسط وزیر کار ارائه می شود.(ادامه)
شمال نیوز : مصاحبه اخیر دکتر جبلی رئیس رسانه ملی در عین حال که جامع، صریح و پاسخی به همه شایعات و شبهات بود، میزان پاسخگویی مبتکران سند تحول را نیز تعیین کرد. مصاحبه‌ ماندگار ، جامع ، صریح ، قاطع ، بی طرفانه و تبیین منشور سند تحول
شمال نیوز : مصاحبه اخیر دکتر جبلی رئیس رسانه ملی در عین حال که جامع، صریح و پاسخی به همه شایعات و شبهات بود، میزان پاسخگویی مبتکران سند تحول را نیز تعیین کرد.(ادامه)
سخنگوی شورای نگهبان درباره ادعای فروش خلاف ضابطه خودرو به برخی از نمایندگان مجلس گفت: اگر خلافی در این زمینه صورت گرفته باشد، حتماً در زمان بررسی صلاحیت‌ها مورد توجه قرار می‌گیرد.

تخلف نمایندگان در دریافت خودرو ثابت شود، در زمان بررسی صلاحیت‌ها لحاظ می‌شود
سخنگوی شورای نگهبان درباره ادعای فروش خلاف ضابطه خودرو به برخی از نمایندگان مجلس گفت: اگر خلافی در این زمینه صورت گرفته باشد، حتماً در زمان بررسی صلاحیت‌ها مورد توجه قرار می‌گیرد. (ادامه)
آلبرتو فرناندز رئیس جمهوری آرژانتین برای دیدار با لوئیز ایناسیو لولا داسیلوا و رایزنی درباره حذف دلار از روابط تجاری به برزیل سفر کرده است. تشکیل جلسه روسای دو کشور برای حدف دلار
آلبرتو فرناندز رئیس جمهوری آرژانتین برای دیدار با لوئیز ایناسیو لولا داسیلوا و رایزنی درباره حذف دلار از روابط تجاری به برزیل سفر کرده است.(ادامه)
سخنگوی دولت گفت: رئیس جمهور فردا با دعوت رسمی آقای بشار اسد به کشور سوریه سفر خواهد کرد. رئیس جمهور عازم سوریه می‌شود
سخنگوی دولت گفت: رئیس جمهور فردا با دعوت رسمی آقای بشار اسد به کشور سوریه سفر خواهد کرد.(ادامه)
معاون اجرایی رئیس‌جمهور از برکناری ۱۵ مدیر استان خوزستان بر‌اساس ارزیابی‌های صورت گرفته خبر داد. معاون اجرایی رئیس‌جمهور: برکناری ۱۵ مدیر استان خوزستان قطعی شد
معاون اجرایی رئیس‌جمهور از برکناری ۱۵ مدیر استان خوزستان بر‌اساس ارزیابی‌های صورت گرفته خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: معاون اجرایی رئیس‌جمهور از برکناری ۱۵ مدیر استان بر‌اساس ارزیابی‌های صورت گرفته خبر داد. برکناری ۱۵ مدیر استان قطعی شد / ۳ مدیر امروز برکنار شدند
شمال نیوز: معاون اجرایی رئیس‌جمهور از برکناری ۱۵ مدیر استان بر‌اساس ارزیابی‌های صورت گرفته خبر داد.(ادامه)
جلسه فوق‌العاده شورای شهر ساری با موضوع معارفه شهردار ساری با حضور معاون عمرانی استاندار، فرماندار و نمایندگان مردم ساری و میاندورود در صحن شورای شهر ساری برگزار شد
آیین معارفه شهردار جدید ساری برگزار شد
جلسه فوق‌العاده شورای شهر ساری با موضوع معارفه شهردار ساری با حضور معاون عمرانی استاندار، فرماندار و نمایندگان مردم ساری و میاندورود در صحن شورای شهر ساری برگزار شد (ادامه)
مدیرکل دفتر امور انتخابات وزارت کشور گفت: طرح اصلاح قانون انتخابات مبنای اجرای انتخابات امسال خواهد بود در صورتی که در اردیبهشت نهایی شده و تبدیل به قانون شود.
منتظر نهایی شدن اصلاح قانون انتخابات هستیم / ستاد انتخابات از اردیبهشت فعالیت رسمی خواهد داشت
مدیرکل دفتر امور انتخابات وزارت کشور گفت: طرح اصلاح قانون انتخابات مبنای اجرای انتخابات امسال خواهد بود در صورتی که در اردیبهشت نهایی شده و تبدیل به قانون شود. (ادامه)
سخنگوی باشگاه استقلال گفت: ما با همه طلبکاران از جمله استراماچونی توافق کردیم تا یک تاریخی طلب‌هایشان را پردداخت کنیم. استقلال از آسیا حذف نشده
سخنگوی باشگاه استقلال گفت: ما با همه طلبکاران از جمله استراماچونی توافق کردیم تا یک تاریخی طلب‌هایشان را پردداخت کنیم.(ادامه)
رئیس قوه قضاییه به رئیس سازمان زندان‌ها در خصوص اتخاذ تمهیدات و مقدمات لازم برای تعطیلی هرچه سریع‌تر زندان رجایی‌شهر دستور داد. دستور اژه‌ای برای تعطیلی هرچه سریع‌تر زندان رجایی‌شهر
رئیس قوه قضاییه به رئیس سازمان زندان‌ها در خصوص اتخاذ تمهیدات و مقدمات لازم برای تعطیلی هرچه سریع‌تر زندان رجایی‌شهر دستور داد.(ادامه)
حکم اعدام عباس کورکوری متهم اصلی شهادت کیان پیرفلک در دادگاه انقلاب شهرستان ایذه صادر شد. متهم اصلی شهادت کیان پیرفلک به اعدام محکوم شد
حکم اعدام عباس کورکوری متهم اصلی شهادت کیان پیرفلک در دادگاه انقلاب شهرستان ایذه صادر شد.(ادامه)
مقام‌های رژیم صهیونیستی از ادعاهای اخیر یک فرمانده آمریکایی درباره ایران ابراز نگرانی کرده‌اند. رژیم صهیونیستی: از اظهارات فرمانده آمریکایی درباره ایران نگرانیم
مقام‌های رژیم صهیونیستی از ادعاهای اخیر یک فرمانده آمریکایی درباره ایران ابراز نگرانی کرده‌اند.(ادامه)
رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب می‌گوید: غصه و اندوه حضرت آقا برای مردم، آقا را پیر کرده است. مهم‌ترین دغدغه ایشان رسیدگی به مردم، بالاخص نیازمندان و افراد آسیب‌پذیر است. ناگفته‌های زندگی رهبری از زبان محمدی گلپایگانی
رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب می‌گوید: غصه و اندوه حضرت آقا برای مردم، آقا را پیر کرده است. مهم‌ترین دغدغه ایشان رسیدگی به مردم، بالاخص نیازمندان و افراد آسیب‌پذیر است.(ادامه)
کشف ۸۰ کیلوگرم مواد مخدر در ایام نوروز در فرودگاه های کشور
فرمانده پلیس فرودگاه‌های پلیس پیشگیری فراجا عملکرد پلیس فرودگاه را در ده روز نخست اجرای طرح نوروزی تشریح کرد.(ادامه)
جلسه رسیدگی به اتهامات متهم اصلی حادثه تروریستی ۲۵ آبان شهرستان ایذه در دادگاه انقلاب اهواز برگزار شد. دادگاه متهم اصلی شهادت کیان پیرفلک برگزار شد/ متهم: اتهامات را قبول دارم
جلسه رسیدگی به اتهامات متهم اصلی حادثه تروریستی ۲۵ آبان شهرستان ایذه در دادگاه انقلاب اهواز برگزار شد.(ادامه)
نشست دستمزد شورای عالی کار در حالی به کار خود پایان داد که اختلاف نظر گروه کارگری و کارفرمایی درخصوص هزینه معیشت کارگران بالا بود. کارگران حقوق پیشنهادی برای سال آینده را قبول نکردند
نشست دستمزد شورای عالی کار در حالی به کار خود پایان داد که اختلاف نظر گروه کارگری و کارفرمایی درخصوص هزینه معیشت کارگران بالا بود.(ادامه)
سفر رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به ایران چند روز پیش از برگزاری نشست شورای حکام و گمانه زنی ها پیرامون صدور قطعنامه علیه ایران، در نهایت تاثیر خود بر رابطه ایران و آژانس گذاشت و قطعنامه ای در شورای حکام علیه تهران صادر نشد. مسئله ای که امیدها برای زنده ماندن برجام را همچنان حفظ کرده است. پایان جلسات شورای حکام درباره ایران بدون صدور قطعنامه/ اسرائیل عصبانی شد/ بیانیه سه کشور اروپایی درباره توافق ایران و آژانس(خبر)
سفر رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به ایران چند روز پیش از برگزاری نشست شورای حکام و گمانه زنی ها پیرامون صدور قطعنامه علیه ایران، در نهایت تاثیر خود بر رابطه ایران و آژانس گذاشت و قطعنامه ای در شورای حکام علیه تهران صادر نشد. مسئله ای که امیدها برای زنده ماندن برجام را همچنان حفظ کرده است.(ادامه)
رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تاکید کرد: با مذاکرات سازنده ای که اکنون داریم و توافقات خوبی که من مطمئن هستم خواهیم داشت، در آن صورت، راه برای توافقات مهم باز خواهد شد و من به این امیدوارم. گروسی: هنوز کارمان تمام نشده؛ دنبال حل مسائل هستیم / باید تضمین‌های ایران را دریافت کنیم / مطمئنم توافقات خوبی خواهیم داشت؛ در این صورت راه برای توافقات مهمتر باز می شود / اسلامی: در مورد موضوع سه مکان، سال گذشته الگویی را با گروسی توافق کرده بودیم؛ همان را دنبال خواهیم کرد(خبر)
رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تاکید کرد: با مذاکرات سازنده ای که اکنون داریم و توافقات خوبی که من مطمئن هستم خواهیم داشت، در آن صورت، راه برای توافقات مهم باز خواهد شد و من به این امیدوارم.(ادامه)
ضرورت ارتباط علمی دانشگاه‌های مازندران با حاشیه خزر و اوراسیا
(ادامه)
دارندگان سند‌های اولویت دار برای ثبت‌نام در کاروان‌های حج تمتع پیش رو از دهم اسفند ماه اقدام کنند. ثبت نام حج تمتع سال آینده از 10 اسفند
دارندگان سند‌های اولویت دار برای ثبت‌نام در کاروان‌های حج تمتع پیش رو از دهم اسفند ماه اقدام کنند.(ادامه)
اگرچه بانک‌مرکزی و دولت روی رسمی‌بودن قیمت‌های ارز در مرکز مبادله تاکید دارند، اما شیب صعودی نرخ‌ها در بازار آزاد به گونه‌ای است که این خطر وجود دارد قیمت‌ها در مرکز مبادله به بازار آزاد نزدیک شود! همین امر هم شاید باعث شده است که مجلس در یک جلسه غیر علنی به موضوع ارز بپردازد . افسار ارز را زودتر بکشید!
اگرچه بانک‌مرکزی و دولت روی رسمی‌بودن قیمت‌های ارز در مرکز مبادله تاکید دارند، اما شیب صعودی نرخ‌ها در بازار آزاد به گونه‌ای است که این خطر وجود دارد قیمت‌ها در مرکز مبادله به بازار آزاد نزدیک شود! همین امر هم شاید باعث شده است که مجلس در یک جلسه غیر علنی به موضوع ارز بپردازد .(ادامه)
نظارت بر بازار مازندران از امروز آغاز شد. آغاز نظارت بر بازار مازندران
نظارت بر بازار مازندران از امروز آغاز شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.223 seconds.