.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
دیدار جمعی از اعضای شورای اسلامی رشت با بیماران ایدزی
(ادامه)
مهمترین رویدادهای سیاسی سال 1386
(ادامه)
خبرهای واصله از جلسه اخير حزب اعتماد ملی شاخه گیلان حاکیست: که کاندیداهای مورد نظر این حزب در چند حوزه ای که امکان رقابت وجود دارد مشخص شده است .از مجموع یازده ی حوزه انتخابیه ... نامزدهای مورد حمایت حزب اعتماد ملی در گیلان
خبرهای واصله از جلسه اخير حزب اعتماد ملی شاخه گیلان حاکیست: که کاندیداهای مورد نظر این حزب در چند حوزه ای که امکان رقابت وجود دارد مشخص شده است .از مجموع یازده ی حوزه انتخابیه ...(ادامه)
نشست جبهه متحد دانشجویان ایران در گرگان
(ادامه)
عذرخواهی استاندار مازندران از مردم
(ادامه)
ابوذر پورادیب (دانشجوی روابط دیپلماتیک) ترور بوتو و پاسخ به چند سئوال (بخوانيد)
ابوذر پورادیب (دانشجوی روابط دیپلماتیک)(ادامه)
صبح امروزدر سومین روز ،50 نفر از کارگران نساجی پیاده از کارخانه نساجی طبرستان به سمت فرمانداری قائمشهر حرکت و خواستار پیگیری حقوق معوقه خود شدند به گفته جمعی از کارگران بنا بر توافقات انجام شده با فرماندار قائمشهر و پایان... سه روز و 4 تجمع مقابل فرمانداری قائمشهر
صبح امروزدر سومین روز ،50 نفر از کارگران نساجی پیاده از کارخانه نساجی طبرستان به سمت فرمانداری قائمشهر حرکت و خواستار پیگیری حقوق معوقه خود شدند به گفته جمعی از کارگران بنا بر توافقات انجام شده با فرماندار قائمشهر و پایان...(ادامه)
انقاد مجدد کلهر از صدا و سیما
(ادامه)
حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیران کل تربیت بدنی مازندران
(ادامه)
اجلاس وزيران امور خارجه‌ پنج کشور ساحلى درياى مازندران صبح امروز در دفتر مطالعات سياسى و بين‌الملل وزارت امور خارجه در تهران برگزار مى‌شود. ‌در اين اجلاس وزراى خارجه‌ کشورهاى ايران، روسيه، قزاقستان، آذربايجان ... نشت وزراى خارجه حاشيه دریای مازندران در تهران
اجلاس وزيران امور خارجه‌ پنج کشور ساحلى درياى مازندران صبح امروز در دفتر مطالعات سياسى و بين‌الملل وزارت امور خارجه در تهران برگزار مى‌شود. ‌در اين اجلاس وزراى خارجه‌ کشورهاى ايران، روسيه، قزاقستان، آذربايجان ...(ادامه)
مهرداد ابراهیمی دریای مازندران (کاسپین) یا خزر؟ (ديدگاه)
مهرداد ابراهیمی(ادامه)
مسابقات در فضايي بي حال و سرد و خاموش برگزار شد... وقتي دوست خبرنگارم مرا به سالن برد، به محض ورود به سالن وقتي كت و شلوار اطو شده آقاي مديركل بهزيستي و هيكل تنومند ايشان را در سكوي ورزشگاه ... صداي خر و پف مي آيد ...
مسابقات در فضايي بي حال و سرد و خاموش برگزار شد... وقتي دوست خبرنگارم مرا به سالن برد، به محض ورود به سالن وقتي كت و شلوار اطو شده آقاي مديركل بهزيستي و هيكل تنومند ايشان را در سكوي ورزشگاه ...(ادامه)
معاون اول رئيس جمهور گفت: رئيس‌جمهور، در ادامه سفرهاي استاني خود اين هفته به همراه هيئت دولت ميهمان مردم استان اردبيل است.به عبارت ديگر هجدهمين سفر استاني رئيس جمهور هم به استان گيلان نخواهد بود                                                                                        هجدهمين سفر استاني رئيس جمهور هم به گيلان نيست!
معاون اول رئيس جمهور گفت: رئيس‌جمهور، در ادامه سفرهاي استاني خود اين هفته به همراه هيئت دولت ميهمان مردم استان اردبيل است.به عبارت ديگر هجدهمين سفر استاني رئيس جمهور هم به استان گيلان نخواهد بود                                                                                        (ادامه)
استاندارگلستان:کشاورزي صنعتي محورتوسعه استان
(ادامه)
قبلي 1 ... 55 56 57 58 59 60

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.188 seconds.