.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
اگر شاه مخلوع در ۲۶ دی‌ماه ۱۳۵۷ از ایران فرار نمی‌کرد یا کودتای ژنرال هایزر امریکایی ماجرای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ را برای او تکرار می‌کرد و پیروزمندانه به ایران بازمی‌گشت چه می‌شد؟ اگر ایران در سیطره پهلوی‌ها می‌ماند(يادداشت)
اگر شاه مخلوع در ۲۶ دی‌ماه ۱۳۵۷ از ایران فرار نمی‌کرد یا کودتای ژنرال هایزر امریکایی ماجرای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ را برای او تکرار می‌کرد و پیروزمندانه به ایران بازمی‌گشت چه می‌شد؟(ادامه)
پاسداران برای وطن انقلاب و مردم جان می‌دهندمن آن روزی که اینجا پا نهادم، ترکِ سر کردم. این را همان روز‌های اولیه تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، یک پاسدار روی دیوار نوشته بود. پاسداران برای وطن انقلاب و مردم جان می‌دهند(يادداشت)
پاسداران برای وطن انقلاب و مردم جان می‌دهندمن آن روزی که اینجا پا نهادم، ترکِ سر کردم. این را همان روز‌های اولیه تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، یک پاسدار روی دیوار نوشته بود.(ادامه)
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا تاکید کرد: هنگامی که صحبت از عدم اشاعه هسته‌ای می شود، هیچ جایگزینی برای برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) وجود ندارد. کسانی که غیر از این فکر می کنند خود را فریب می‌دهند. بورل: جایگزینی برای برجام وجود ندارد
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا تاکید کرد: هنگامی که صحبت از عدم اشاعه هسته‌ای می شود، هیچ جایگزینی برای برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) وجود ندارد. کسانی که غیر از این فکر می کنند خود را فریب می‌دهند.(ادامه)
معاون نخست وزیر چین که به منظور توسعه روابط دو کشوردر صدر هیئتی تجاری و اقتصادی از دیروز وارد ایران شده بود، در ادامه دیدار‌ها و برنامه‌های خود ظهر امروز سه‌شنبه برای دیدار با رئیس جمهوری اسلامی ایران به پاستور رفت. رئیسی: از رئیس‌جمهور چین گلایه‌مندیم/ تاکید طرف چینی بر احترام به تمامیت ارضی ایران
معاون نخست وزیر چین که به منظور توسعه روابط دو کشوردر صدر هیئتی تجاری و اقتصادی از دیروز وارد ایران شده بود، در ادامه دیدار‌ها و برنامه‌های خود ظهر امروز سه‌شنبه برای دیدار با رئیس جمهوری اسلامی ایران به پاستور رفت.(ادامه)
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانیه مشترک چین و عربستان گفت: امیدوارم چین و عربستان درک دقیق و واقعی‌تری از مواضع ایران داشته باشد. واکنش یک نماینده مجلس به بیانیه مشترک چین و عربستان
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانیه مشترک چین و عربستان گفت: امیدوارم چین و عربستان درک دقیق و واقعی‌تری از مواضع ایران داشته باشد.(ادامه)
فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: اگر تهدیدی متوجه استقلال، تمامیت ارضی و نظام جمهوری اسلامی شود ارتش با قدرت ورود خواهد کرد و پاسخ دندان‌شکن خواهد داد. ایران، اسرائیل را تهدید نظامی کرد
فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: اگر تهدیدی متوجه استقلال، تمامیت ارضی و نظام جمهوری اسلامی شود ارتش با قدرت ورود خواهد کرد و پاسخ دندان‌شکن خواهد داد.(ادامه)
سلبریتی ها این بار هم باختند/ چرا از کف میدان روایت نکردید؟
در ماجرای اغتشاشات اخیر بسیاری از سلبریتی‌های ایرانی ثابت کردند به دوران افول نزدیک شده‌اند.(ادامه)
حضور سپاه در یک کیلومتری مقر تروریست‌ها در عراق
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سردشت با تأکید بر مقابله با تروریست های حاضر در کردستان عراق، گفت که نیروهای سپاه در یک کیلومتری مقر تروریست ها قرار دارند.(ادامه)
حضور سپاه در یک کیلومتری مقر تروریست‌ها در عراق
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سردشت با تأکید بر مقابله با تروریست های حاضر در کردستان عراق، گفت که نیروهای سپاه در یک کیلومتری مقر تروریست ها قرار دارند.(ادامه)
سرلشکر سلامی فرمانده سپاه پاسداران گفت : امروز در معرض یک جنگ جهانی عظیم هستیم/ دشمن تصور می‌کرد نظام ساقط خواهد شد و این توهم او را به شکست کشاند/ فتنه اخیر را گورستان ‌آمریکایی‌ها می‌کنیم ....(خبر)
(ادامه)
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اخطار نماینده خدابنده پیرامون اظهارات رئیس جمهور آذربایجان در خصوص تمامیت ارضی ایران گفت: نوه که نمی‌تواند منکر بابابزرگ خود شود. سخن‌های ایشان مبنایی ندارد. نیکزاد: نوه که نمی‌تواند منکر بابابزرگ خود شود
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اخطار نماینده خدابنده پیرامون اظهارات رئیس جمهور آذربایجان در خصوص تمامیت ارضی ایران گفت: نوه که نمی‌تواند منکر بابابزرگ خود شود. سخن‌های ایشان مبنایی ندارد.(ادامه)
معاون پارلمانی رییس جمهور با تاکید بر اینکه دانشگاه محیط علمی است و گفت و گو و تضارب آرا قابل قبول است، یادآور شد که فحش های رکیک زیبنده دانشگاه نیست. مگر می شود اصل نظام به رفراندوم گذاشته شود؟
معاون پارلمانی رییس جمهور با تاکید بر اینکه دانشگاه محیط علمی است و گفت و گو و تضارب آرا قابل قبول است، یادآور شد که فحش های رکیک زیبنده دانشگاه نیست.(ادامه)
بیانیه مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه درباره اغتشاشات اخیر:«سیا» صحنه گردان اصلی بخش عمده اغتشاشات در ایران است
متن کامل بیانیه مشترک و بسیار مهم وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه درباره اغتشاشات اخیر منتشر شد.(ادامه)
شمال نیوز: متن کامل بیانیه مشترک و بسیار مهم وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه درباره اغتشاشات اخیر منتشر شد.

تحلیل وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه از اغتشاشات اخیر
شمال نیوز: متن کامل بیانیه مشترک و بسیار مهم وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه درباره اغتشاشات اخیر منتشر شد. (ادامه)
حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی، رئیس‌جمهور سابق ایران در پیامی با محکومیت اقدام تروریستی در حرم حضرت احمد بن موسی (شاهچراغ) و همدردی با خانواده شهدا و مجروحان، تأکید کرد: این جنایت نباید سبب شکاف در ملت ایران و تشدید اختلافات دشمن‌خواسته گردد. پیام روحانی در پی حمله به حرم شاهچراغ
حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی، رئیس‌جمهور سابق ایران در پیامی با محکومیت اقدام تروریستی در حرم حضرت احمد بن موسی (شاهچراغ) و همدردی با خانواده شهدا و مجروحان، تأکید کرد: این جنایت نباید سبب شکاف در ملت ایران و تشدید اختلافات دشمن‌خواسته گردد.(ادامه)
روسیه قدرت محو آمریکا را از نقشه دارد
چه چیز باعث می شود که بایدن و تیم امنیت او تهدید هسته ای پوتین را اینقدر جدی بگیرند؟ به طور خلاصه، هفت واقعیت ناخوشایند.(ادامه)
امیرعبداللهیان : تحویل پهپاد به روسیه برای استفاده در جنگ با اوکراین را قویا رد می‌کنیم
وزیر خارجه کشورمان در گفتگو با جوزف بورل گفت: ما مخالف جنگ هستیم و تحویل پهپاد به روسیه برای استفاده در جنگ با اوکراین را قویا رد می‌کنیم.(ادامه)
مهران مدیری: ایران را تجزیه شده نمی‌خواهیم
مدیری در پست جدید اینستاگرامش گفت: همه ملت ایران به دنبال حفظ تمامیت ارضی این و آب و خاک هستند و عرق ملی دارند.(ادامه)
مهران مدیری که چندی پیش ویدئویی که در فضای مجازی منتشر کرده بود باعث ایجاد جنجال های بسیاری شد به تازگی و پس از بازگشت به ایران ویدئویی جدیدی را در اینستاگرامش منتشر کرد. ببینید | مهران مدیری عذرخواهی کرد؟ | ویدئوی جدیدی که مهران مدیری درباره جنجال‌های اخیر منتشر کرد
مهران مدیری که چندی پیش ویدئویی که در فضای مجازی منتشر کرده بود باعث ایجاد جنجال های بسیاری شد به تازگی و پس از بازگشت به ایران ویدئویی جدیدی را در اینستاگرامش منتشر کرد.(ادامه)
سناریو تجزیه‌طلبان بعد از دختر کرد، بلوچ و ترک / «دختر عرب» چه زمانی وارد داستان می‌شود؟
تجزیه‌طلبان در جریان فتنه اخیر برای تحقق اهداف خود 2 کار را همزمان پیگیری کردند؛ کشته‌سازی از اقوام مختلف از بلوچ تا تُرک و قربانی کردن دختران جوان برای تهییج عواطف مردم. حالا باید دید دختر عرب کی وارد داستان تجزیه‌طلبان می‌شود.(ادامه)
نامه ایران به شورای امنیت درباره حمله به مقر تروریست‌ها در شمال عراق
نمایندگی دائم ایران در سازمان ملل در نامه‌ای به رئیس شورای امنیت اعلام کرد: ایران انتخابی جز اعمال حق و پاسخ متناسب به حملات تروریستی نداشت.(ادامه)
امیرعبداللهیان اخیرا به رم و واتیکان سفر و با همتای ایتالیایی و مقامات ایتالیا و واتیکان دیدار و گفتگو کرد. وزیر امور خارجه ایران خاطرنشان کرد: ما بر اساس قوانین محکم خود نسبت به درگذشت یکی از فرزندان مان متعهدیم و رسیدگی دقیق و عادلانه به آن با جدیت ادامه دارد. در عین حال از مواضع و مداخلات برخی مقامات اروپا در وقایع اخیر ناخرسندیم امیر عبداللهیان: از مواضع و مداخلات برخی مقامات اروپا در وقایع اخیر ناخرسندیم / اگر اتحادیه اروپا اقدامی نسنجیده انجام دهد، باید منتظر اقدام متقابل جمهوری اسلامی باشد(خبر)
امیرعبداللهیان اخیرا به رم و واتیکان سفر و با همتای ایتالیایی و مقامات ایتالیا و واتیکان دیدار و گفتگو کرد. وزیر امور خارجه ایران خاطرنشان کرد: ما بر اساس قوانین محکم خود نسبت به درگذشت یکی از فرزندان مان متعهدیم و رسیدگی دقیق و عادلانه به آن با جدیت ادامه دارد. در عین حال از مواضع و مداخلات برخی مقامات اروپا در وقایع اخیر ناخرسندیم(ادامه)
شعارهای کف خیابان، بوی معضلات اقتصادی نمی‌دهد
در اغتشاشات اخیر، دشمنان موجودیت ایران عزیزمان خصمانه‌تر از گذشته علیه این کشور متحد شده اند.(ادامه)
۳۱ شهریور ۱۴۰۱، کشور در آستانه ورود به چهل و سومین سال جنگ از آغاز آن و سی و پنجمین سال جنگ از پایان آن است. در دوران پرفراز و نشیب پس از جنگ که مردم و کشور با سختی‌ها و دشواری‌های بسیاری روبه رو شدند، این درگیری مردم در یک حماسه گسترده تاریخ ساز بود که دل و جان همه را برافروخته می‌کرد و سبب تحمل سختی‌ها می‌شد. روشنگری هدف اصلی جهاد تبیین دفاع مقدس(يادداشت)
۳۱ شهریور ۱۴۰۱، کشور در آستانه ورود به چهل و سومین سال جنگ از آغاز آن و سی و پنجمین سال جنگ از پایان آن است. در دوران پرفراز و نشیب پس از جنگ که مردم و کشور با سختی‌ها و دشواری‌های بسیاری روبه رو شدند، این درگیری مردم در یک حماسه گسترده تاریخ ساز بود که دل و جان همه را برافروخته می‌کرد و سبب تحمل سختی‌ها می‌شد.(ادامه)
دوران دفاع مقدس از این نظر که برای نخستین بار در طول ۲۵۰ سال اخیر تمامیت ارضی ایران حفظ شده و بخشی از خاک کشور کم نشده در تاریخ ۲۵۰ ساله جنگ‌های ما بی‌نظیر و استثنائی است. دفاع مقدس واقعه‌ای بی‌نظیر در تاریخ جنگ‌های ۲۵۰ سال اخیر ایران
دوران دفاع مقدس از این نظر که برای نخستین بار در طول ۲۵۰ سال اخیر تمامیت ارضی ایران حفظ شده و بخشی از خاک کشور کم نشده در تاریخ ۲۵۰ ساله جنگ‌های ما بی‌نظیر و استثنائی است.(ادامه)
پس از آنکه کی‌یف، تهران را به ارسال تسلیحات به مسکو متهم کرد، کاردار ایران به وزارت خارجه اوکراین احضار و اعتبارنامه سفیر ایران لغو شد. اوکراین اعتبارنامه سفیر ایران را لغو کرد
پس از آنکه کی‌یف، تهران را به ارسال تسلیحات به مسکو متهم کرد، کاردار ایران به وزارت خارجه اوکراین احضار و اعتبارنامه سفیر ایران لغو شد.(ادامه)
پوتین دستور بسیج نیرو‌های مسلح روسیه را صادر کرد
شمال نیوز: رئیس جمهور روسیه با اعلام بسیج نظامی محدود، گفت کشور‌های غربی به‌دنبال تضعیف، تجزیه و نابودی کامل روسیه هستند، اما مسکو هم دارای سلاح اتمی است و از هر ابزاری برای دفاع از خود استفاده می‌کند.(ادامه)
شهریور پرآشوب ایران در سال 1320
شهریوماه 1320 شمسی یادآور یک نقطه عطف در تاریخ ایران معاصر است؛ پایان دوران سیاه استبداد رضاخانی و آغاز سال‌هایی که سایه‌ ویرانگر استبداد محمدرضا و جنگ جهانی دوم بر خاک این مرز و بوم افکنده شد.(ادامه)
وزارت اطلاعات اعلام کرد: یکی از پرسابقه ترین و خطرناک‌ترین تروریست‌ها با دامنه‌ای عملیات تروریستی فرامرزی دستگیر و به زندان منتقل شد. دستگیری یک تروریست با دامنه‌ی فعالیت فرامرزی
وزارت اطلاعات اعلام کرد: یکی از پرسابقه ترین و خطرناک‌ترین تروریست‌ها با دامنه‌ای عملیات تروریستی فرامرزی دستگیر و به زندان منتقل شد.(ادامه)
کمپانی نفتی فرانسه مسئولان ساده دل قبلی ما را تشویق به قطع همکاری با چین کرد/ وزارت نفت روحانی این توصیه را قبول کرد/ توتال عکس یادگاری‌اش با مسئولین ما را گرفت و رفت/ برخی ساده لوحان می‌گویند به سمت غرب برویم!(خبر)
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.206 seconds.