.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
نماینده ایران در سازمان ملل گفت: در صورت مواجهه با هرگونه تهدید، حمله یا تجاوزی از سوی رژیم صهیونیستی که امنیت و منافع ملی کشورمان را به خطر اندازد، پاسخ قاطع خواهیم داد. در صورت تجاوز رژیم صهیونیستی، پاسخ قاطع خواهیم داد
نماینده ایران در سازمان ملل گفت: در صورت مواجهه با هرگونه تهدید، حمله یا تجاوزی از سوی رژیم صهیونیستی که امنیت و منافع ملی کشورمان را به خطر اندازد، پاسخ قاطع خواهیم داد.(ادامه)
کاترین کولونا، وزیر امور خارجه فرانسه روز سه شنبه در جریان سفر به ارمنستان گفت که پاریس با تحویل تجهیزات نظامی به این کشور موافقت کرده است. فرانسه به ارمنستان تجهیزات نظامی می‌دهد
کاترین کولونا، وزیر امور خارجه فرانسه روز سه شنبه در جریان سفر به ارمنستان گفت که پاریس با تحویل تجهیزات نظامی به این کشور موافقت کرده است.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - شنبه ۸ مهر
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر سفر رئیس جمهور به اصفهان و افتتاح ۱۰ هزار واحد مسکن مهر پردیس پس از ۱۰ سال پرداخته‌اند.(ادامه)
موضوعی که جنگ تحمیلی علیه ایران را با دیگر جنگ‌ها متمایز می‌کند، همین است که در این جنگ، هدف دشمن پیش‌رو از جنگ‌افروزی، تنها تعرض به تمامیت ارضی کشورمان نبود؛ بلکه اشغال خاک ایران و تجزیه کشورمان در آن دوران، فقط برای صدام اهمیت داشت و حقیقت این جنگ چیز دیگری بود. هدف اصلی از تحمیل جنگ هشت‌ساله بر ملت ایران(يادداشت)
موضوعی که جنگ تحمیلی علیه ایران را با دیگر جنگ‌ها متمایز می‌کند، همین است که در این جنگ، هدف دشمن پیش‌رو از جنگ‌افروزی، تنها تعرض به تمامیت ارضی کشورمان نبود؛ بلکه اشغال خاک ایران و تجزیه کشورمان در آن دوران، فقط برای صدام اهمیت داشت و حقیقت این جنگ چیز دیگری بود.(ادامه)
رئیس جمهور آمریکا در موضعی صریح در پیامی به نخست‌وزیر ارمنستان، پس از تنش به وجود آمده در روابط مسکو و ایروان اعلام کرد که ما به تقویت همکاری خود با ایروان پایبند هستیم. کاخ سفید: به حمایت خود از ارمنستان پایبند هستیم!
رئیس جمهور آمریکا در موضعی صریح در پیامی به نخست‌وزیر ارمنستان، پس از تنش به وجود آمده در روابط مسکو و ایروان اعلام کرد که ما به تقویت همکاری خود با ایروان پایبند هستیم.(ادامه)
سفیر ایران در دیدار با نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان بار دیگر بر موضع صریح تهران بر حفظ تمامیت ارضی ارمنستان تاکید کرد. تاکید دوباره ایران بر حفظ تمامیت ارضی ارمنستان
سفیر ایران در دیدار با نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان بار دیگر بر موضع صریح تهران بر حفظ تمامیت ارضی ارمنستان تاکید کرد.(ادامه)
رئیس جمهور فرانسه تاکید کرد که اگر تمامیت ارضی ارمنستان به خطر بیافتد فرانسه در کنار ایروان خواهد ایستاد. ماکرون: فرانسه کنار ارمنستان است
رئیس جمهور فرانسه تاکید کرد که اگر تمامیت ارضی ارمنستان به خطر بیافتد فرانسه در کنار ایروان خواهد ایستاد.(ادامه)
نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل به ادعا‌های امارات متحده عربی درباره جزایر سه‌گانه ایرانی پاسخ داد. ایران به ادعا‌های امارات درباره جزایر سه‌گانه ایرانی پاسخ داد
نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل به ادعا‌های امارات متحده عربی درباره جزایر سه‌گانه ایرانی پاسخ داد.(ادامه)
نخست وزیر کویت در سخنان خود در نشست مجمع عمومی سازمان ملل نسبت به پیامدهای منفی لغو دو قرارداد مربوط به کشتیرانی دریایی بین کشورش و عراق هشدار داد. ادعاهای مرزی کویت علیه عراق و ایران
نخست وزیر کویت در سخنان خود در نشست مجمع عمومی سازمان ملل نسبت به پیامدهای منفی لغو دو قرارداد مربوط به کشتیرانی دریایی بین کشورش و عراق هشدار داد.(ادامه)
رهبر انقلاب در جمع‌بندی سخنانشان درباره ابعاد عظمت دفاع مقدس گفتند: دفاع مقدس حق حیات بر کشور ما دارد، اما عده‌ای خدشه و شبهه وارد می‌کنند و با تحریف یا دروغ‌های صریح عظمت آن را زیر سوال می‌برند که تبیین‌گران باید واقعیات تاریخ‌ساز جنگ تحمیلی را به‌خوبی بیان و ارائه کنند. دفاع مقدس نشان داد جوانان می توانند همه مشکلات را حل کنند/نهادینه شدن و گسترش فرهنگ مقاومت، دستاورد دفاع مقدس/برای تبیین واقعیات دفاع مقدس باید کارهای هنری جذاب و فراوان انجام شود/ عظمت واقعه دفاع مقدس را باید شناخت(خبر)
رهبر انقلاب در جمع‌بندی سخنانشان درباره ابعاد عظمت دفاع مقدس گفتند: دفاع مقدس حق حیات بر کشور ما دارد، اما عده‌ای خدشه و شبهه وارد می‌کنند و با تحریف یا دروغ‌های صریح عظمت آن را زیر سوال می‌برند که تبیین‌گران باید واقعیات تاریخ‌ساز جنگ تحمیلی را به‌خوبی بیان و ارائه کنند.(ادامه)
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ۵ شهروند ایرانی که در زندان‌های دولت آمریکا بودند، آزاد خواهند شد و متقابلا ۵ زندانی آمریکایی نیز آزاد می‌شوند. تبادل زندانیان بین ایران و آمریکا امروز انجام می‌شود
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ۵ شهروند ایرانی که در زندان‌های دولت آمریکا بودند، آزاد خواهند شد و متقابلا ۵ زندانی آمریکایی نیز آزاد می‌شوند.(ادامه)
شمال نیوز : سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به سؤال یک خبرنگار با بیان اینکه با دارایی‌های آزاد شده می‌توانیم همه کالاهای غیرتحریمی را خریداری کنید، گفت: امیدواریم طی روزهای آینده این انتقال به صورت کامل انجام شود. با مقامات آذربایجان و ارمنستان در تماسیم/ باهرگونه تغییر در ژئوپلتیک منطقه مخالف هستیم
شمال نیوز : سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به سؤال یک خبرنگار با بیان اینکه با دارایی‌های آزاد شده می‌توانیم همه کالاهای غیرتحریمی را خریداری کنید، گفت: امیدواریم طی روزهای آینده این انتقال به صورت کامل انجام شود.(ادامه)
وزیر امور خارجه در نشست خبری با همتای سوری به نظامیان آمریکایی توصیه کرد که به خانه برگردند و به مقامات این کشور هم توصیه کرد که منطقه را به اهل منطقه واگذارند. توصیه امیرعبداللهیان به نظامیان آمریکایی: به خانه برگردید
وزیر امور خارجه در نشست خبری با همتای سوری به نظامیان آمریکایی توصیه کرد که به خانه برگردند و به مقامات این کشور هم توصیه کرد که منطقه را به اهل منطقه واگذارند.(ادامه)
مشاور نخست وزیر عراق از حصول توافق امنیتی این کشور با جمهوری اسلامی ایران خبر داد. مفاد توافق امنیتی میان عراق و ایران
مشاور نخست وزیر عراق از حصول توافق امنیتی این کشور با جمهوری اسلامی ایران خبر داد.(ادامه)
کشور‌های حاضر در نشست جده نقشه جایگزینی را در مورد اوکراین ارائه کردند و روسیه را در جریان آن قرار دادند. ابتکار جدید برای صلح میان اوکراین و روسیه در جده
کشور‌های حاضر در نشست جده نقشه جایگزینی را در مورد اوکراین ارائه کردند و روسیه را در جریان آن قرار دادند.(ادامه)
بعد از احضار سفیر روسیه، دیروز مقامات روسیه توضیحاتی از کانال‌های دیپلماتیک ارسال کردند اما ما این توضیحات را کافی نمی‌دانیم و تکرار این رویه را برنمی‌تابیم ....(خبر)
(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - سه‌شنبه ۲۷ تیر
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر استقبال گرم مردم یاسوج از رئیس جمهور کشورمان و بهره برداری از سد پنج بتنی در غرب آسیا پرداخته اند.(ادامه)
ادبیات قدرتمند و بدون تعارف ایران با روسیه!
(ادامه)
انتقاد شدید محسن هاشمی از شرایط کشور: گویا بر مدیریت کشور و مردم فقیر افتخار و لذت می‌برند / تحریم‌ها تک‌صدایی را گسترش می‌دهد و کنترل جامعه را به انحصارطلبان می‌دهد / تحریم‌ باعث می‌شود که جامعه فقیر فقط به فکر سیر کردن شکم باشد؛ در نتیجه خودبه‌خود از مقاومت شان در مقابل حرکات اقتدارگرایانه کاسته می‌شود؛ در نهایت هم اقتصاد در اختیار کاسبان تحریم قرار می گیرد انتقادات کم سابقه فرزند هاشمی رفسنجانی در مورد شرایط کشور: مردم نابود شده اند!
انتقاد شدید محسن هاشمی از شرایط کشور: گویا بر مدیریت کشور و مردم فقیر افتخار و لذت می‌برند / تحریم‌ها تک‌صدایی را گسترش می‌دهد و کنترل جامعه را به انحصارطلبان می‌دهد / تحریم‌ باعث می‌شود که جامعه فقیر فقط به فکر سیر کردن شکم باشد؛ در نتیجه خودبه‌خود از مقاومت شان در مقابل حرکات اقتدارگرایانه کاسته می‌شود؛ در نهایت هم اقتصاد در اختیار کاسبان تحریم قرار می گیرد(ادامه)
اگر روزی آمریکایی‌ها با شلیک موشک‌های پی در پی ناو سهند ایران را در خلیج‌فارس غرق کردند، ‌امروز ناوهای ایرانی دنا و مکران با پرچم جمهوری اسلامی به دور کره زمین حرکت کرده، ‌وارد حیاط خلوت‌های آمریکا شده، برخلاف میل آمریکایی‌ها در بنادری، مانند بندر برزیل پهلو می‌گیرد و آمریکایی‌ها هم چاره‌ای جز تماشا کردن ندارند. از غرق شدن سهند تا دنیاگردی دنا و مکران(يادداشت)
اگر روزی آمریکایی‌ها با شلیک موشک‌های پی در پی ناو سهند ایران را در خلیج‌فارس غرق کردند، ‌امروز ناوهای ایرانی دنا و مکران با پرچم جمهوری اسلامی به دور کره زمین حرکت کرده، ‌وارد حیاط خلوت‌های آمریکا شده، برخلاف میل آمریکایی‌ها در بنادری، مانند بندر برزیل پهلو می‌گیرد و آمریکایی‌ها هم چاره‌ای جز تماشا کردن ندارند.(ادامه)
رئیس‌جمهور اوکراین بار دیگر با تکیه بر ادعاهایی که صحت آنها بارها از سوی ایران رد شده است و مستنداتی در تأیید آنها ارائه نشده از ایران خواست به روسیه پهپاد ارسال نکند. سوال و درخواست عجیب زلنسکی از مردم ایران!
رئیس‌جمهور اوکراین بار دیگر با تکیه بر ادعاهایی که صحت آنها بارها از سوی ایران رد شده است و مستنداتی در تأیید آنها ارائه نشده از ایران خواست به روسیه پهپاد ارسال نکند.(ادامه)

لایحه نحوه برگزاری تجمعات و راهپیمایی ها که با قید یک فوریت در هیات وزیران به تصویب رسیده، اخیرا برای انجام تشریفات قانونی به مجلس ارسال شد. جزئیات کامل لایحه نحوه برگزاری تجمعات و راهپیمایی‌ها
لایحه نحوه برگزاری تجمعات و راهپیمایی ها که با قید یک فوریت در هیات وزیران به تصویب رسیده، اخیرا برای انجام تشریفات قانونی به مجلس ارسال شد.(ادامه)
محمد سهیمی سه سال پیش یادداشت مفصلی در مورد کارنامه رضا پهلوی نوشته که در آن مقاله، نکات قابل تأملی در خصوص فرزند شاه مخلوع وجود دارد. چرا رضاپهلوی خواستار حمله و بمباران ایران است؟
محمد سهیمی سه سال پیش یادداشت مفصلی در مورد کارنامه رضا پهلوی نوشته که در آن مقاله، نکات قابل تأملی در خصوص فرزند شاه مخلوع وجود دارد.(ادامه)
جزییات لایحه «نحوه برگزاری تجمعات و راهپیمایی‌ها»
به رغم وجود برخی ضوابط و چهارچوب‌ها در متون قانونی مربوط، امروزه برخی خلا‌های قانونی نسبت به تحقق کامل اصل بیست و هفتم قانون اساسی دیده و چگونگی برقراری تعادل و موازنه میان تضمین حقوق و آزادی‌های عمومی در کنار تأمین نظم و امنیت عمومی به یک چالش تبدیل شده است.(ادامه)
امیرعبداللهیان درخصوص اوکراین نیز با تشریح مواضع اصولی جمهوری اسلامی ایران در ارتباط با این منازعه تاکید کرد: ایران به هیچ طرفی در جنگ کمک نظامی نمی کند و جنگ را راه حل نمی داند و از حاکمیت و تمامیت ارضی تمام کشورها از جمله اوکراین حمایت می‌کند ....(خبر)
(ادامه)
رسانه‌های روسیه می‌گویند پیشرفته‌ترین تانک‌های این کشور وارد جنگ اوکراین شده‌اند. ورود پیشرفته‌ترین تانک روسیه به جنگ اوکراین
رسانه‌های روسیه می‌گویند پیشرفته‌ترین تانک‌های این کشور وارد جنگ اوکراین شده‌اند.(ادامه)
دشمنان متوهم و خبیث ملت ایران تصور می‌کردند با انحلال ارتش می‌توانند از مردم و ایران انتقام بگیرند و جای پای خودشان را در کشور برای نقشه‌های شوم‌شان مستحکم کنند. ارتش امروز بالنده و پیش‌رونده(يادداشت)
دشمنان متوهم و خبیث ملت ایران تصور می‌کردند با انحلال ارتش می‌توانند از مردم و ایران انتقام بگیرند و جای پای خودشان را در کشور برای نقشه‌های شوم‌شان مستحکم کنند.(ادامه)
برنارد هانری لِوی عامل ویرانی چندین کشور به پدرخوانده تجزیه طلبان تبدیل شده است. رد پای مشکوک‌ترین مرد فرانسه در پشت پرده تجزیه طلبی در ایران
برنارد هانری لِوی عامل ویرانی چندین کشور به پدرخوانده تجزیه طلبان تبدیل شده است.(ادامه)
آیت‌الله رئیسی: ایران و چین دوستان روزهای سخت هستند/ اعلام آمادگی برای اجرایی شدن طرح "کمربند-راه"/ شی جین پینگ: چین قاطعانه معتقد به توسعه روابط با ایران است/ اعلام آمادگی برای حمایت از شرکت‌هایی که تمایل به سرمایه‌گذاری در ایران دارند....(خبر)
(ادامه)
رضا پهلوی، علی کریمی، مصی علی‌نژاد، گلشیفته فراهانی و ۴ نفر دیگر در نشستی به بررسی آینده جنبش دموکراسی ایران می‌پردازند. دست و پا زدن رهبران اغتشاشات برای زنده کردن آشوب ها
رضا پهلوی، علی کریمی، مصی علی‌نژاد، گلشیفته فراهانی و ۴ نفر دیگر در نشستی به بررسی آینده جنبش دموکراسی ایران می‌پردازند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.