.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای درباره حادثه تروریستی کرمان اعلام کرد: در داخل کشور تاکنون 35 نفر در استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، اصفهان، تهران و آذربایجان‌غربی بازداشت شده‌اند. بازداشت ۳۵ نفر از عوامل پشتیبانی تروریست‌های انتحاری/ معرفی طراح و پشتیبانِ اصلی/ هدف اصلی تروریست‌ها انفجار مزار شهید سلیمانی بوده/ مردم موارد مشکوک را گزارش کنند(خبر)
وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای درباره حادثه تروریستی کرمان اعلام کرد: در داخل کشور تاکنون 35 نفر در استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، اصفهان، تهران و آذربایجان‌غربی بازداشت شده‌اند.(ادامه)
درخواست آمریکا از ایران در مورد یک نفتکش
وزارت خارجه آمریکا اقدام ایران در توقیف نفتکش مرتبط با این کشور را محکوم کرد و خواستار آزادی فوری آن و خدمه نفتکش شد.(ادامه)
وزارت اطلاعات درباره فاجعه تروریستی کرمان در اطلاعیه‌ای از بازداشت ۳۵ نفر از عوامل پشتیبان تروریست‌های انتحاری خبر داد. هویت طراح اصلی حادثه تروریستی کرمان مشخص شد
وزارت اطلاعات درباره فاجعه تروریستی کرمان در اطلاعیه‌ای از بازداشت ۳۵ نفر از عوامل پشتیبان تروریست‌های انتحاری خبر داد.(ادامه)
فرمانده مرزبانی انتظامی از دستگیری متهم متواری پرونده مفاسد اقتصادی با هوشیاری مرزبانان در مرز‌های استان آذربایجان غربی خبر داد. دستگیری متهم متواری پرونده مفاسد اقتصادی در مرز ایران و ترکیه
فرمانده مرزبانی انتظامی از دستگیری متهم متواری پرونده مفاسد اقتصادی با هوشیاری مرزبانان در مرز‌های استان آذربایجان غربی خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : تردیدی نیست ساحل 400کیلومتری مازندران ، یکی از ظرفیتهای عظیم اقتصادی در استان به ویژه در حوزه گردشگری زمستانی است که تقریبا همه مسئولان با این مفهوم بیگانه هستند! مسئولانی که همه دغدغه شان گذر از 3ماه تابستان و .... شیوه «مدیریت ساحل » در مازندران به سبک انسانهای نخستین / بیگانگی مسئولان با گردشگری زمستانی !
شمال نیوز : تردیدی نیست ساحل 400کیلومتری مازندران ، یکی از ظرفیتهای عظیم اقتصادی در استان به ویژه در حوزه گردشگری زمستانی است که تقریبا همه مسئولان با این مفهوم بیگانه هستند! مسئولانی که همه دغدغه شان گذر از 3ماه تابستان و ....(ادامه)
اجرای چند عملیات حزب الله علیه اسرائیل در یک روز/ رسانه‌های رژیم صهیونیستی: اطلاعات حزب‌الله از مکان‌های بسیار استراتژیک ما نگران‌کننده است / ارتش حجم خساراتی را که به سیستم اطلاعاتی موجود در پایگاه نیروی هوایی وارد شد، پنهان می‌کند ....(خبر)
(ادامه)
داریوش گل‌علیزاده، مدیر دفتر اقلیم و هوای سازمان حفاظت محیط زیست معتقد است یکی از پیامدهای اصلی تغییر اقلیم، کم‌بارشی است. ابر دزدی در مرز‌ها صحت دارد؟
داریوش گل‌علیزاده، مدیر دفتر اقلیم و هوای سازمان حفاظت محیط زیست معتقد است یکی از پیامدهای اصلی تغییر اقلیم، کم‌بارشی است.(ادامه)
هم‌زمان با سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی روزنامه ایران در قالب ویژه نامه‌ای با عنوان «یکه‌تاز طوفان الاقصی» به مرور خاطرات این فرمانده رشید اسلام پرداخته که در بخشی از این ویژه‌نامه سردار محمد جعفری به تشریح چرایی ارتباط این شهید والامقام با احمدشاه مسعود پرداخته است. چرا حاج قاسم به سراغ احمدشاه مسعود رفت؟
هم‌زمان با سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی روزنامه ایران در قالب ویژه نامه‌ای با عنوان «یکه‌تاز طوفان الاقصی» به مرور خاطرات این فرمانده رشید اسلام پرداخته که در بخشی از این ویژه‌نامه سردار محمد جعفری به تشریح چرایی ارتباط این شهید والامقام با احمدشاه مسعود پرداخته است.(ادامه)
گروهک تروریستی داعش با اشاره یک نیروی سوم (آمریکایی‌ها) عملیات خونین کرمان را برعهده گرفته تا ردپای صهیونیست‌ها را از صحنه پاک کند. چرا داعش برای صهیونیست‌ها بیانیه نوشت؟
گروهک تروریستی داعش با اشاره یک نیروی سوم (آمریکایی‌ها) عملیات خونین کرمان را برعهده گرفته تا ردپای صهیونیست‌ها را از صحنه پاک کند.(ادامه)
سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری صبح امروز به استان کرمان سفر کرد .رئیس‌جمهور پس از وقوع حادثه تروریستی در کرمان، سفرهای کاری خود به کشور ترکیه و همچنین استان زنجان را به تعویق انداخت. رئیسی به کرمان رفت ؛ حضور در گلزار شهدا / عیادت رئیسی از مجروحان حادثه تروریستی کرمان / تغییر در برنامه سفر رئیس جمهور به زنجان
سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری صبح امروز به استان کرمان سفر کرد .رئیس‌جمهور پس از وقوع حادثه تروریستی در کرمان، سفرهای کاری خود به کشور ترکیه و همچنین استان زنجان را به تعویق انداخت.(ادامه)
در پی حادثه تروریستی در کرمان، رییس‌جمهور سفرش به ترکیه را لغو کرد. رییسی سفرش به ترکیه را لغو کرد
در پی حادثه تروریستی در کرمان، رییس‌جمهور سفرش به ترکیه را لغو کرد.(ادامه)
رسانه های صهیونیستی بارها به نقل از مقامات اسرائیلی اعلام کرده اند که العاروری همان کسی است که اساساً برای پرتاب موشک از جنوب لبنان در ماه رمضان چراغ سبز نشان داد. فرمانده در سایه حماس کیست؟ | عطش نتانیاهو برای ترور «صالح العاروری»
رسانه های صهیونیستی بارها به نقل از مقامات اسرائیلی اعلام کرده اند که العاروری همان کسی است که اساساً برای پرتاب موشک از جنوب لبنان در ماه رمضان چراغ سبز نشان داد.(ادامه)
دبیر کل حزب کارگزاران سازندگی اعلام کرد که تحریم انتخابات و مشارکت بدون قید و شرط هم در جبهه اصلاحات رای نیاورده و مشارکت مشروط ثبت‌نام ۱۸۰ نفر از اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس/حمایت کارگزاران از حسن روحانی در انتخابات خبرگان/ راه حل مسائل کشور قهر از سیاست نیست
دبیر کل حزب کارگزاران سازندگی اعلام کرد که تحریم انتخابات و مشارکت بدون قید و شرط هم در جبهه اصلاحات رای نیاورده و مشارکت مشروط (ادامه)
وزارت خزانه‌داری آمریکا ادعا کرد که تحریم‌هایی را علیه یک شبکه ایرانی تامین‌کننده مالی «حوثی‌ها» (انصارالله یمن) را اعمال کرده است. آمریکا مدعی تحریم یک شبکه تامین مالی ایرانی انصارالله یمن شد
وزارت خزانه‌داری آمریکا ادعا کرد که تحریم‌هایی را علیه یک شبکه ایرانی تامین‌کننده مالی «حوثی‌ها» (انصارالله یمن) را اعمال کرده است.(ادامه)
خبرگزاری‌های ترکیه از تصادف زنجیره‌ای خبر دادند که تاکنون ۱۰‌ کشته و ۵۴ زخمی برجای گذاشته است. ۶۴ کشته و زخمی بر اثر تصادف زنجیره‌ای در ترکیه
خبرگزاری‌های ترکیه از تصادف زنجیره‌ای خبر دادند که تاکنون ۱۰‌ کشته و ۵۴ زخمی برجای گذاشته است.(ادامه)
رئیس‌جمهور ترکیه جنایات نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان را به مثابه جنایات هیتلر دانست. اردوغان: نتانیاهو هیچ فرقی با هیتلر ندارد
رئیس‌جمهور ترکیه جنایات نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان را به مثابه جنایات هیتلر دانست.(ادامه)
اسحاق جهانگیری با اشاره به ابرچالش های پیش روی ایران می گوید: باید مسائلمان را با دنیا حل کنیم. ما معنای حل مسائلمان با دنیا را این می‌دانیم که بتوانیم به بازار دنیا دسترسی داشته باشیم و تکنولوژی و منابع مالی از دنیا بگیریم. این به معنای تعامل با دنیا است. ایران استعداد زیادی دارد و کشورها علاقه‌مند هستند که با ایران کار کنند. اسحاق جهانگیری: هیچ کسی نفهمید چه کسی پشت بابک زنجانی بود
اسحاق جهانگیری با اشاره به ابرچالش های پیش روی ایران می گوید: باید مسائلمان را با دنیا حل کنیم. ما معنای حل مسائلمان با دنیا را این می‌دانیم که بتوانیم به بازار دنیا دسترسی داشته باشیم و تکنولوژی و منابع مالی از دنیا بگیریم. این به معنای تعامل با دنیا است. ایران استعداد زیادی دارد و کشورها علاقه‌مند هستند که با ایران کار کنند.(ادامه)
پرونده امیر تتلو، به اتهام «گسترش و ترویج فساد» در دادسرای امنیت و عمومی تهران در حال رسیدگی است.

آخرین خبر از محل نگهداری تتلو ! + جزییات اتهام
پرونده امیر تتلو، به اتهام «گسترش و ترویج فساد» در دادسرای امنیت و عمومی تهران در حال رسیدگی است. (ادامه)
پرونده امیرحسین مقصودلو معروف به تتلو که بیش از دو هفته از انتقال او به ایران می‌گذرد، در دادسرای امنیت و عمومی تهران در حال رسیدگی است. پرونده امیر تتلو به کجا رسید؟
پرونده امیرحسین مقصودلو معروف به تتلو که بیش از دو هفته از انتقال او به ایران می‌گذرد، در دادسرای امنیت و عمومی تهران در حال رسیدگی است.(ادامه)
پسر جوانی که پس از ناکامی در خروج غیرقانونی به ترکیه با دوستش درگیر شده و او را به قتل رسانده بود، در حالی در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد که مدعی است قاتل نیست. قتل به خاطر خروج غیرقانونی از کشور
پسر جوانی که پس از ناکامی در خروج غیرقانونی به ترکیه با دوستش درگیر شده و او را به قتل رسانده بود، در حالی در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد که مدعی است قاتل نیست.(ادامه)
شمال نیوز : رسول صادقی، عضو هیأت علمی گروه جمعیت‌شناسی دانشگاه تهران گفت: «ایران رتبه اول را در هدررفت سرمایه انسانی دارد. در حالی‌که به لحاظ سرمایه انسانی در رتبه ۱۲ جهانی قرار دارد.جریان مهاجرتی به مناطق روستایی کشور هم ورود و نفوذ کرده است. در استان ایلام روستایی را داریم که ۱۱۵ نفر از جوانان آن به استرالیا رفته‌اند.» مهاجرت ۱۱۵ نفر از یک روستا به استرالیا ؛ ایران رتبه اول هدررفت سرمایه انسانی را دارد !
شمال نیوز : رسول صادقی، عضو هیأت علمی گروه جمعیت‌شناسی دانشگاه تهران گفت: «ایران رتبه اول را در هدررفت سرمایه انسانی دارد. در حالی‌که به لحاظ سرمایه انسانی در رتبه ۱۲ جهانی قرار دارد.جریان مهاجرتی به مناطق روستایی کشور هم ورود و نفوذ کرده است. در استان ایلام روستایی را داریم که ۱۱۵ نفر از جوانان آن به استرالیا رفته‌اند.»(ادامه)
سخنان رئیس بانک مرکزی ترکیه درباره مبارزه با تورم واکنش‌های تمسخرآمیز فراوانی به دنبال داشته است. مصاحبه دردسرساز رئیس بانک مرکزی ترکیه
سخنان رئیس بانک مرکزی ترکیه درباره مبارزه با تورم واکنش‌های تمسخرآمیز فراوانی به دنبال داشته است.(ادامه)
رئیس جمهور ترکیه وتو شدن قطعنامه آتش‌بس غزه توسط آمریکا را محکوم کرد و گفت که ساختار ناعادلانه در شورای امنیت باید تغییر کند. اردوغان: شورای امنیت باید اصلاح شود
رئیس جمهور ترکیه وتو شدن قطعنامه آتش‌بس غزه توسط آمریکا را محکوم کرد و گفت که ساختار ناعادلانه در شورای امنیت باید تغییر کند. (ادامه)
روزنامه هم‌میهن می‌گوید: استرداد و بازداشت امیرحسین مقصودلو(تتلو)، نماد عصیان یک نسل است و باید بررسی کرد که او چطور از خواندن روی ناو ارتش به استرداد به عنوان مجرم رسید! خودزنی عجیب هم‌میهن به خاطر عقده‌گشایی علیه نظام
روزنامه هم‌میهن می‌گوید: استرداد و بازداشت امیرحسین مقصودلو(تتلو)، نماد عصیان یک نسل است و باید بررسی کرد که او چطور از خواندن روی ناو ارتش به استرداد به عنوان مجرم رسید!(ادامه)
رئیس‌کل دادگستری آذربایجان‌غربی از تحویل امیرحسین مقصودلو به مقامات قضایی شهرستان تهران خبر داد. تتلو به تهران منتقل شد
رئیس‌کل دادگستری آذربایجان‌غربی از تحویل امیرحسین مقصودلو به مقامات قضایی شهرستان تهران خبر داد.(ادامه)
امیرحسین مقصودلو ملقب به تتلو که در ترکیه به علت شکایت‌های خصوصی متعدد بازداشت شده بود دقایقی پیش در مرز بازرگان تحویل ایران شد. استرداد امیر تتلو به ایران؛ چه چیزی در انتظار این خواننده است؟
امیرحسین مقصودلو ملقب به تتلو که در ترکیه به علت شکایت‌های خصوصی متعدد بازداشت شده بود دقایقی پیش در مرز بازرگان تحویل ایران شد.(ادامه)
رئیس‌جمهور ترکیه ضمن تکرار لقب نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به عنوان قصاب غزه گفت: ما در حال آماده شدن برای محاکمه نتانیاهو هستیم. اردوغان: برای محاکمه نتانیاهو به عنوان «قصاب غزه» آماده‌ایم
رئیس‌جمهور ترکیه ضمن تکرار لقب نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به عنوان قصاب غزه گفت: ما در حال آماده شدن برای محاکمه نتانیاهو هستیم.(ادامه)
مردی که مدعی است همسرش را به خاطر رابطه پنهانی با همسایه به قتل رسانده در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد. محاکمه مردی که همسرش را با میله بارفیکس کشت
مردی که مدعی است همسرش را به خاطر رابطه پنهانی با همسایه به قتل رسانده در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد.(ادامه)
با شکایت کنسولگری ایران در استانبول از «امیر تتلو»، پلیس ترکیه شب گذشته او را بازداشت کرد. امیر تتلو بازداشت شد
با شکایت کنسولگری ایران در استانبول از «امیر تتلو»، پلیس ترکیه شب گذشته او را بازداشت کرد.(ادامه)
هواپیماهای رژیم صهیونیستی طی ساعات اخیر حملات بسیار شدیدی را به شهر خان یونس و رفح در جنوب نوار غزه انجام دادند. یورش اشغالگران به کرانه باختری همزمان بابمباران شدیدخان یونس ورفح
هواپیماهای رژیم صهیونیستی طی ساعات اخیر حملات بسیار شدیدی را به شهر خان یونس و رفح در جنوب نوار غزه انجام دادند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.119 seconds.