.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رجب طیب اردوغان كيست؟(ديدگاه)
(ادامه)
امام جمعه بابل:اسرائیل منفورترین رژیم دنیاست
(ادامه)
آخرین رده بندی فیفا در سال 2008
(ادامه)
سه دانشجوی ترکمن در لیست کشته شدگان سانحه سقوط هواپیمای قرقیزستان
(ادامه)
برخلاف تکذیبیه ی اخیر سازمان میراث فرهنگی کشور مبنی بر «عدم اسعفا یا برکناری مشایی»، خبرنگار خبرگزاری «انتخاب» کسب اطلاع کرد: رییس جمهور پس از واکنش برخی مراجع تقلید، قرار شده در صورت پذیرش مشایی، «رییس سازمان میراث فرهنگی» را برکنار کند و احتمالاً (به زودی) وی استعفای خود را تقدیم رییس جمهور کند. آیا احمدی نژاد، مشایی را برکنار کرده؟
برخلاف تکذیبیه ی اخیر سازمان میراث فرهنگی کشور مبنی بر «عدم اسعفا یا برکناری مشایی»، خبرنگار خبرگزاری «انتخاب» کسب اطلاع کرد: رییس جمهور پس از واکنش برخی مراجع تقلید، قرار شده در صورت پذیرش مشایی، «رییس سازمان میراث فرهنگی» را برکنار کند و احتمالاً (به زودی) وی استعفای خود را تقدیم رییس جمهور کند.(ادامه)
توصیه های گل به احمدی نژاد در جلسه خصوصی
(ادامه)
محسن‌رضایی وپیشنهاد شورای منطقه‌ای
(ادامه)
هر چند عدالت‌خواهي، مهرورزي و مردم داري شعار محوري دولت نهم است، اما گراني‌ها و تورم افسار گسيخته مردم را آزرده خاطر كرده و شايسته است دولت در رفع اين معضلات اقدامات جدي‌تري انجام دهد... مقيمي آغازگر اولین نطق مجلس هشتم
هر چند عدالت‌خواهي، مهرورزي و مردم داري شعار محوري دولت نهم است، اما گراني‌ها و تورم افسار گسيخته مردم را آزرده خاطر كرده و شايسته است دولت در رفع اين معضلات اقدامات جدي‌تري انجام دهد...(ادامه)
برنج طارم که قبل از عید و تا همین 10 روز قبل هم به قیمت 1800 تا 1900 تومان فروخته می شد،اکنون 4100 تومان معامله می شودو برنج صدری 1900 تومانی هم 4200 تومان شده است... آخرین وضعیت بازار آشفته برنج/ويژه برنامه تلويزيون و انصراف عمده فروشان از فروش برنج
برنج طارم که قبل از عید و تا همین 10 روز قبل هم به قیمت 1800 تا 1900 تومان فروخته می شد،اکنون 4100 تومان معامله می شودو برنج صدری 1900 تومانی هم 4200 تومان شده است...(ادامه)
آخرین وضعیت قراردادهای گازی ایران
(ادامه)
قائم مقام وزارت نفت با تاکید بر اینکه وزارت خارجه از ورود به قراردادهای اقتصادی امتناع کند، گفت: قرارداد صادرات گاز به سوئیس با هیچ یک از قراردادهای صادرات گاز ایران قابل مقایسه نیست و در این قرارداد منافع ملی کشور به نحو مطلوبی لحاظ شده است. انتقاد كردان از دخالت وزارتخارجه در قراردادها
قائم مقام وزارت نفت با تاکید بر اینکه وزارت خارجه از ورود به قراردادهای اقتصادی امتناع کند، گفت: قرارداد صادرات گاز به سوئیس با هیچ یک از قراردادهای صادرات گاز ایران قابل مقایسه نیست و در این قرارداد منافع ملی کشور به نحو مطلوبی لحاظ شده است.(ادامه)
زهرا مرعشي نوروز در ایران و کشورهای همسایه
زهرا مرعشي(ادامه)
غلامحسين كرباسچي شب چهارشنبه در جمع مردم شهرستان ساري در مسجد امام حسين (ع) گفت: از اينكه مردم كشورمان به سرنوشت ملي و ميهني خود حساس هستند بسيار خوشحال هستيم و حضور در انتخابات اين ... با اصلاح طلبان مازندران قوم و خويشي ندارم
غلامحسين كرباسچي شب چهارشنبه در جمع مردم شهرستان ساري در مسجد امام حسين (ع) گفت: از اينكه مردم كشورمان به سرنوشت ملي و ميهني خود حساس هستند بسيار خوشحال هستيم و حضور در انتخابات اين ...(ادامه)
متاسفانه عدم وجود شفافیت سیاسی و اقتصادی باعث شده است بسیاری از کاندیداها چندین برابر مجموع حقوق چهار ساله یک نماینده مجلس هزینه کنند. این مساله جای سوال دارد که آیا به روش های مشروع می توانند در دوره نمایندگی فقط هزینه های انجام شده را جبران تولید روسری در ترکیه برای انتخابات مجلس هشتم ایران!
متاسفانه عدم وجود شفافیت سیاسی و اقتصادی باعث شده است بسیاری از کاندیداها چندین برابر مجموع حقوق چهار ساله یک نماینده مجلس هزینه کنند. این مساله جای سوال دارد که آیا به روش های مشروع می توانند در دوره نمایندگی فقط هزینه های انجام شده را جبران(ادامه)
وقتی که سرما آمد و برف بارید و یخبندان شد و گاز قطع گشت، و پرتقال ها بر شاخه درختان یخ زدند و نانواها، نان پخت نکردند؛ عده ای از بحران نان و برف و سرما در مازندران گفتند و عده ای از بحران سرما و برف و نان در مازندران نوشتند؛ عده ای برف را مقصر دانستند، عده ای سرما را مقصر دانستند، عده ای زمستان و عده ای تابستان را مقصر دانستند؛ عده ای ترکمنستان ... مقصر کیست ؟؟
وقتی که سرما آمد و برف بارید و یخبندان شد و گاز قطع گشت، و پرتقال ها بر شاخه درختان یخ زدند و نانواها، نان پخت نکردند؛ عده ای از بحران نان و برف و سرما در مازندران گفتند و عده ای از بحران سرما و برف و نان در مازندران نوشتند؛ عده ای برف را مقصر دانستند، عده ای سرما را مقصر دانستند، عده ای زمستان و عده ای تابستان را مقصر دانستند؛ عده ای ترکمنستان ...(ادامه)
رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: بهترین راه برای ضد حال زدن به ترکمن ها این است که با افزایش تولید و صرفه جویی، سال آینده از این کشور گاز خریداری نشود. دانشیار: باید از ترکمنستان شکایت کنیم
رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: بهترین راه برای ضد حال زدن به ترکمن ها این است که با افزایش تولید و صرفه جویی، سال آینده از این کشور گاز خریداری نشود.(ادامه)
این منطقه جدید توریستی در نزدیکی بندر ترکمن باشی، که بندر مهمی است احداث می شود.قرار است هتل های متعدد و رستوران هایی در خط ساحلی به طول 16 کیلومتر ساخته شود.چند شرکت متعلق به ترکیه هم اکنون کارهای ساختمانی در منطقه مورد بحث را ... ترکمنستان و ساخت دهکده توریستی در سواحل خزر
این منطقه جدید توریستی در نزدیکی بندر ترکمن باشی، که بندر مهمی است احداث می شود.قرار است هتل های متعدد و رستوران هایی در خط ساحلی به طول 16 کیلومتر ساخته شود.چند شرکت متعلق به ترکیه هم اکنون کارهای ساختمانی در منطقه مورد بحث را ...(ادامه)
صادرات3/6 ميليون دلاری نوشابه از مازندران
در دو ماهه اول سال جاری، درآمد گمرکهاي استان مازندران از مرز 66 میلیارد و 863 میلیون ریال گذشت.(ادامه)
مهرداد ابراهیمی دریای مازندران (کاسپین) یا خزر؟ (ديدگاه)
مهرداد ابراهیمی(ادامه)
گفتگو گر:علی عالی کردکلایی مصاحبه با مدیر موفق شمالی در جنوب(ديدگاه)
گفتگو گر:علی عالی کردکلایی(ادامه)
نوروز، عید نونوار شدن (ديدگاه)
(ادامه)
یک مازندرانی، رییس دفتر احمدی نژاد !!
هر چند رییس جمهور به وی اعتماد کامل دارد و از عملکرد مدیریتی او در سازمان ... راضی است ولی برای حفظ منافع کلان دولت احتمالاً فرد دیگری را به جای ایشان منصوب خواهد کرد ...(ادامه)
چند روزی است که همزمان با اعدام صدام، و تحریم ایران و سرما و برف و یخبندان و قطع گاز در بسیاری ازنقاط سرد سیر کشور، و قربانی شدن وزیر دادگستری در تصادف جاده ای، قضیه حضور مشایی رئیس مازندرانی ... رقص خوب است یا بد؟!
چند روزی است که همزمان با اعدام صدام، و تحریم ایران و سرما و برف و یخبندان و قطع گاز در بسیاری ازنقاط سرد سیر کشور، و قربانی شدن وزیر دادگستری در تصادف جاده ای، قضیه حضور مشایی رئیس مازندرانی ...(ادامه)
مازندران بیشترین ذخیره فلورین کشور را داراست
رئیس سازمان صنایع و معادن استان گفت: مازندران با 74 درصد ذخیره فلورین ،‌ رتبه نخست را در کشور داراست . (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.274 seconds.