.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز: هیئت مؤسس «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» به‌ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین رحیمیان تشکیل شده و اعضای آن آقایان یحیی آل‌اسحاق، مهدی چمران، حمیدرضا حاجی‌بابایی، رضا روستاآزاد، محمود خسروی‌وفا، مهدی محمدی، علیرضا مرندی، نادر طالب‌زاده و خانم مرضیه وحید دستجردی هستند. «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» اعلام موجودیت کرد(خبر)
شمال نیوز: هیئت مؤسس «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» به‌ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین رحیمیان تشکیل شده و اعضای آن آقایان یحیی آل‌اسحاق، مهدی چمران، حمیدرضا حاجی‌بابایی، رضا روستاآزاد، محمود خسروی‌وفا، مهدی محمدی، علیرضا مرندی، نادر طالب‌زاده و خانم مرضیه وحید دستجردی هستند.(ادامه)
جزئیات دیدار نمایندگان با آملی لاریجانی
علیرضا رحیمی، نماینده تهران از جمله نمایندگان حاضر در جلسه مشترک تعدادی از نمایندگان مجلس با رییس قوه قضاییه بوده است؛ جلسه‌ای که در آن از موضوع حساب‌های قوه قضاییه تا رفع ممنوع‌التصویری سیدمحمد خاتمی و لغو سخنرانی‌ها و جلسات بحث شده است. (ادامه)
انتخاب شهرداران تصویب شد
استفساریه ماده 79 و 80 قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران با اکثریت رای نمایندگان تصویب شد(ادامه)
سرپرست جدید سازمان لیگ فوتبال معرفی شد
مراسم معارفه سرپرست جدید سازمان لیگ فوتبال با حضور رئیس فدراسیون و مدیران و پرسنل سازمان لیگ برگزار شد.(ادامه)
می‌گویند "احمدی‌نژاد" نمی‌آید اما...
"احمدی نژاد می آید، احمدی نژاد نمی آید" موضوعی است که هرچه به پایان کار دولت یازدهم نزدیک تر می شویم در تحلیل تحلیلگران این موضوع پر رنگ‌تر می شود.(ادامه)
اعلام اسامی اعضای اتاق فکر علیه دولت روحانی
روزنامه اصلاح طلب اسامی چند تن از اعضای اتاق فکر روزهای شنبه علیه دولت روحانی را معرفی کرد. (ادامه)
اعضای 13 کمیسیون تخصصی مجلس شورای اسلامی مشخص شدند. با این حال،تا زمان تنظیم و انتشار این خبر 13 عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس مشخص شده، اما هنوز نهایی نشده است که در ساعات آتی مشخص می‌شود.
اسامی نهایی اعضای ۱۳ کمیسیون تخصصی مجلس
اعضای 13 کمیسیون تخصصی مجلس شورای اسلامی مشخص شدند. با این حال،تا زمان تنظیم و انتشار این خبر 13 عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس مشخص شده، اما هنوز نهایی نشده است که در ساعات آتی مشخص می‌شود. (ادامه)
شمال نیوز: با این وجود سرنوشت اعضای کمیسیون‌های فرهنگی، شوراها و امور داخلی، اجتماعی، قضایی-حقوقی، بهداشت و کشاورزی هنوز نامشخص است.


هرکدام از نماینده‌های مجلس عضو کدام‌کمیسیون شدند؟+ اسامی
شمال نیوز: با این وجود سرنوشت اعضای کمیسیون‌های فرهنگی، شوراها و امور داخلی، اجتماعی، قضایی-حقوقی، بهداشت و کشاورزی هنوز نامشخص است. (ادامه)
شمال نیوز: مجلس شورای اسلامی 13 کمیسیون تخصصی دارد و قرار است 286 نماینده مجلس دهم ماموریت 4 ساله خود را در این کمیسیون‌ها انجام دهند.

اقبال نمایندگان مازندرانی به کدام کمیسیون‌ها بیشتر است؟
شمال نیوز: مجلس شورای اسلامی 13 کمیسیون تخصصی دارد و قرار است 286 نماینده مجلس دهم ماموریت 4 ساله خود را در این کمیسیون‌ها انجام دهند. (ادامه)
شغل جدید 45 نماینده سابق چیست؟
مجلس نهم که تمام شد، نمایندگان بسیاری،‌ قید «ادوار» گرفتند و دیگر در مجلس دهم روی کرسی‌های پارلمانی نمی نشینند. آنها این روزها به جای بهارستان،‌ راهی کجا می‌شوند؟ (ادامه)
اعضای شعب ۱۵گانه مجلس دهم مشخص شدند + اسامی
اعضای شعب ۱۵گانه بررسی اعتبارنامه منتخبان مجلس دهم شورای اسلامی مشخص شد(ادامه)
تذکر 9 نماینده زن مجلس به رئیس‌جمهور
9 نفر از نمایندگان زن مجلس درباره اختصاص تسهیلات مناسب به مادران به ویژه در دوره‌های بارداری، شیردهی و درمان ناباروری و پوشش بیمه‌ای هزینه‌ها» به رئیس‌جمهور و وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی تذکر دادند. (ادامه)
ثبت‌نام احمدی‌نژاد در سال 96 قطعی شد
شمال نیوز: حدود 15 نماینده مجلس مهمان محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق بودند. (ادامه)
شمال نیوز: احمدی‌نژادی‌ها که کینه‌های قدیمی از اصول‌گرایان داشتند، از شکست یاران سابق و دشمنان فعلی‌شان خوشحال‌تر از همیشه اند.
چرا این روزها احمدی‌نژاد از هر کسی خوشحال‌تر است؟
شمال نیوز: احمدی‌نژادی‌ها که کینه‌های قدیمی از اصول‌گرایان داشتند، از شکست یاران سابق و دشمنان فعلی‌شان خوشحال‌تر از همیشه اند. (ادامه)
اسامی غایبین آغاز جلسه علنی امروز مجلس
اسامی غایبین آغاز جلسه علنی امروز مجلس از سوی هیأت رئیسه اعلام شد که بر این اساس 30 نفر از نمایندگان در آغاز جلسه امروز مجلس غایب بودند.(ادامه)
تشییع شکوهمند هنرمندانقلابی «فرج الله سلحشور» +تصاویر
مراسم تشییع پیکر هنرمند انقلابی کشورمان فرج الله سلحشور در امامزادگان باغ فیض با شکوه هر چه تمام با حضور انبوهی از هنرمندان و دوستداران وی در حال برگزاری است.(ادامه)
اعلام نتایج قطعی حوزه های انتخاباتی به تفکیک استان ها
اعلام نتایج قطعی رقابت انتخاباتی استان ها تا به این لحظه به شرح ذیل می باشد.(ادامه)
اسامی ۱۱۴۶ نامزد تأیید صلاحیت شده در تهران
آخرین لیست اسامی ۱۱۴۶ نامزد از تأیید صلاحیت شدگان در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلام‌شهر و پردیس منتشر شد.(ادامه)
اسامی آخرین تایید صلاحیت شده‌ها در کل کشور
نتیجه بررسی صلاحیت‌ها از سوی شورای نگهبان در حالی است که همچنان نام اصلاح‌طلبان در میان آخرین دور تایید صلاحیت‌ها نیز دیده نمی‌شود./ نام رییس کل بانک مرکزی محمود احمدی‌نژاد در فهرست آخرین تایید صلاحیت شدگان دیده می‌شود.(ادامه)
رضایت هاشمی رفسنجانی از شورای نگهبان
(ادامه)
نامزدهای اعتدالیون برای خبرگان+اسامی
نامزدهای مورد حمایت ائتلاف بزرگ اعتدالیون برای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در کل کشور مشخص شدند. (ادامه)
شمال نیوز: در خبر زیر اسامی نامزدهای تأیید و ردصلاحیت‌شده استان گیلان طبق آمار غیررسمی قابل مشاهده است.
اسامی نامزدهای تایید و رد صلاحیت شده استان گیلان
شمال نیوز: در خبر زیر اسامی نامزدهای تأیید و ردصلاحیت‌شده استان گیلان طبق آمار غیررسمی قابل مشاهده است. (ادامه)
زنان، بی تحرک ترین نمایندگان بهارستان نهم/ چرا زنان در مجلس منفعل عمل می کنند؟
زنان ایرانی که روز به روز به آمار تحصیل کرده های آنها اضافه می شود،به واسطه تحصیلات و حضور در اجتماع، می توانند در اقتصاد، سیاست و فرهنگ کشور نقش آفرینی کنند. در سال های اخیر اما هر چند تعداد زیادی از زنان در رده های بالای مدیریتی مشغول به کار شدند اما...(ادامه)
مصطفی کواکبیان تهیه کننده سینما شد
مصطفی کواکبیان به همراه سعید هاشمی موافقت اصولی ساخت فیلم «خانم اصلاح طلب، آقای اصولگرا» را گرفت (ادامه)
صداوسیما صدای این خواننده را بایکوت کرد
سریال مستند - داستانی «درمحاصره» از تلویزیون در حال پخش است؛ سریالی که تیتراژ آن را محمد معتمدی خواند، اما پخش نشدن تیتراژ پایانی با صدای او از تلویزیون موجب شد تا این خواننده واکنش نشان دهد: «کاش من نمی‌خواندمش تا موسیقی به این زیبایی اینگونه بایکوت نمی‌شد.» (ادامه)
در دولت احمدي‌نژاد، پمپاژ پول شده بود
در سال‌های ١٣٨٤ تا ١٣٩٢ که دو دولت نهم و دهم روی کار بودند؛ میزان نقدینگی در داخل کشور تا پنج برابر افزایش پیدا کرد. تورمی به وجود آورد که تا ٤٠ درصد در سال ٩٢ پیش رفت که رتبه کشور را به دومین تورم جهان ارتقا داد(ادامه)
جزییات جدید برنامه اکتشاف در شمال کشور/ حفاری در نقطه مرزی با ترکمنستان
قرارداد حفاری اکتشافی در منطقه صوفیکم استان گلستان بین مدیران عامل شرکت نفت خزر و شرکت ملی حفاری ایران به امضا رسید. (ادامه)
عکس/ معاون روحانی در هیات هلالی
مراسم شب هفتم محرم هیات الرضا(ع) با مداحی عبدالرضا هلالی و کربلایی روح الله بهمنی در خانه کشتی شهدای هفتم تیر برگزار شد.از حاشیه های این مراسم حضور محمد شریعتمداری، معاون اجرایی رئیس جمهور بود.(ادامه)
شمال نیوز: تیم اقتصادی دولت‌ دهم طی نامه‌ای به دادستان کل کشور خواستار اطلاع‌رسانی شفاف دستگاه قضایی درباره مناسبات مالی شرکت امیرمنصور آریا و بابک زنجانی با دولت‌های مختلف شدند.
نامه مهم 6 وزیر احمدی نژاد به دادستان کل + عکس
شمال نیوز: تیم اقتصادی دولت‌ دهم طی نامه‌ای به دادستان کل کشور خواستار اطلاع‌رسانی شفاف دستگاه قضایی درباره مناسبات مالی شرکت امیرمنصور آریا و بابک زنجانی با دولت‌های مختلف شدند. (ادامه)
دو فوریت طرح هسته ای درمجلس رای نیاورد
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با رد دو فوریت طرح "اقدام متناسب و متقابل دولت جمهوری اسلامی ایران در اجرای برجام" به یک فوریت آن رای دادند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.472 seconds.