.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز: اغلب نمایندگان از قصد خود برای شرکت در انتخابات گفتند و البته شمار قابل‌توجه دیگری نیز یا هنوز تصمیم قطعی نگرفته اند یا قصد حضور مجدد در انتخابات را ندارند. 
کدام نمایندگان از انتخابات ۹۸ انصراف دادند؟/ اکثریت مشتاق کاندیداتوری در مقابل اقلیت مردد + جدول
شمال نیوز: اغلب نمایندگان از قصد خود برای شرکت در انتخابات گفتند و البته شمار قابل‌توجه دیگری نیز یا هنوز تصمیم قطعی نگرفته اند یا قصد حضور مجدد در انتخابات را ندارند. (ادامه)
شمال نیوز :  متوسط عمر مدیریتی در مدیریت شهری استان مازندران کمتر از یکسال و این موضوع از دیگر مدیریت ها نیز به 2 سال نمی رسد  و این در حالی است که مدیریت تثبیت شده می‌تواند موثر برای توسعه مناطق باشد...... تغییر زودهنگام یک بخشدار / بخشدار جدید از بانک سپه آمد !
شمال نیوز : متوسط عمر مدیریتی در مدیریت شهری استان مازندران کمتر از یکسال و این موضوع از دیگر مدیریت ها نیز به 2 سال نمی رسد و این در حالی است که مدیریت تثبیت شده می‌تواند موثر برای توسعه مناطق باشد......(ادامه)
برنامه تعدادی از هیأت‌های مهم کشور در میلاد امام رضا(ع)
(ادامه)
شمال نیوز : عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به کاهش ارزش یارانه نقدی از سال ۸۹ تاکنون گفت: ارزش یارانه ۴۵ هزار تومانی سال ۸۹ در حال حاضر ۱۰ هزار تومان است..... ارزش یارانه ۴۵ هزار تومانی، ۱۰ هزار تومان است / ۷۸ میلیون نفر یارانه دریافت می کنند
شمال نیوز : عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به کاهش ارزش یارانه نقدی از سال ۸۹ تاکنون گفت: ارزش یارانه ۴۵ هزار تومانی سال ۸۹ در حال حاضر ۱۰ هزار تومان است.....(ادامه)
برنامه هفته بیست‌ونهم لیگ برتر +اسامی داوران
اسامی داوران هفته بیست‌ونهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور اعلام شد.(ادامه)
جام قهرمانی سوپرجام تحویل پرسپولیس شد +عکس
جام قهرمانی سوپرجام فصل ۹۷-۹۶ طی مراسمی در سازمان لیگ فوتبال ایران به باشگاه پرسپولیس اهدا شد.(ادامه)

اسامی نمایندگانی که به لایحه "CFT" (یکی از لوایح «FATF») که هفته گذشته پس از مدت‌ها کش و قوس در مجلس تصویب شد، رای منفی داده بودند، منتشر شد. کدام نمایندگان به لایحه جنجالی FATF رای مخالف دادند؟
اسامی نمایندگانی که به لایحه "CFT" (یکی از لوایح «FATF») که هفته گذشته پس از مدت‌ها کش و قوس در مجلس تصویب شد، رای منفی داده بودند، منتشر شد. (ادامه)
شمال نیوز : در ماده واحده این طرح نیز عنوان شده: واگذاری سکه با نرخ تعیین شده و پیش فروش تعداد بیش از ۱۰ عدد به اشخاص حقیقی و حقوقی ممنوع می باشد..... کدام نمایندگان شمالی طرح «ممنوعیت واگذاری سکه به متقاضیان» را امضا کردند ؟
شمال نیوز : در ماده واحده این طرح نیز عنوان شده: واگذاری سکه با نرخ تعیین شده و پیش فروش تعداد بیش از ۱۰ عدد به اشخاص حقیقی و حقوقی ممنوع می باشد.....(ادامه)
اعضای کمیسیون‌های اقتصادی مجلس چه مدرک تحصیلی دارند؟
چهار کمیسیون مجلس مستقیما با مسئله اقتصاد در ارتباط هستند و وقتی سوال میشود برنامه مجلس برای اقتصاد چیست نگاه‌ها به سمت این کمیسیون‌ها چرخیده می‌شوند اما از آنجایی که تخصص در هر امری واجب است سوال اصلی این است که چقدر اعضای این کمیسیون‌ها مدارک تحصیلی مرتبط با موضوع اقتصاد دارند؟(ادامه)
شمال نیوز : 91 تن از نمایندگان مجلس طرح سوال از رئیس‌جمهور درباره علت افزایش شتابان نرخ ارز، رکود اقتصادی، بیکاری مفرط و تحریم‌های بانکی را امضاء کرده‌اند که نام چند تن از نمایندگان استان هادی شمالی نیز در آن به چشم می‌خورد..... کدام نمایندگان شمالی پای طرح سئوال از رئیس جمهور را امضا کردند ؟+ اسامی
شمال نیوز : 91 تن از نمایندگان مجلس طرح سوال از رئیس‌جمهور درباره علت افزایش شتابان نرخ ارز، رکود اقتصادی، بیکاری مفرط و تحریم‌های بانکی را امضاء کرده‌اند که نام چند تن از نمایندگان استان هادی شمالی نیز در آن به چشم می‌خورد.....(ادامه)
پیشنهاد دلار ۵۰۰۰ تومانی به دولت
در جلسه نوبخت و کرباسیان با اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس، پیشنهادهایی در خصوص قیمت ۵۰۰۰تومانی دلار و توقف عرضه دلار دولتی برای سفرها و واردات خودرو و موبایل مطرح شد.(ادامه)
با نزدیک شدن به اتمام حکم ریاست کلی ولی‌الله سیف در بانک مرکزی، رئیس جمهور تصمیم گرفته جانشین وی را انتخاب کند. «سیف» رفتنی شد/ رئیس‌کل بعدی بانک مرکزی کیست؟
با نزدیک شدن به اتمام حکم ریاست کلی ولی‌الله سیف در بانک مرکزی، رئیس جمهور تصمیم گرفته جانشین وی را انتخاب کند.(ادامه)
اسامی ۳۰ نماینده مجلس برای رأی‌گیری علنی درباره پیوستن ایران به FATF
۳۰ تن از نمایندگان مجلس در نامه‌ای از هیئت‌رئیسه مجلس درخواست کردند که رأی‌گیری برای پیوستن ایران به کنوانسیون مبارزه با تأمین مالی تروریسم در مجلس به صورت علنی برگزار شود.(ادامه)
موافقان و مخالفان FATF چه کسانی هستند؟ + لیست
نمایندگان مجلس شورای اسلامی درباره الحاق ایران به FATF تصمیم می‌گیرند. (ادامه)
۱۳ نفر کاندیدای ناظری هیأت رئیسه مجلس شدند
اسدالله عباسی، حسین مقصودی، محمود بهمنی، بهروز نعمتی، رسول خضری، محمد آشوری‌تازیانی، پروانه سلحشوری، سیدفرید موسوی، لطفی، منصوری، محمد حسن‌نژاد، محمدقسیم عثمانی و حسن نوروزی برای تصدی پست ناظری (کارپردازی) هیأت رئیسه جدید مجلس دهم کاندیدا شدند.(ادامه)
...طرح خواسته های غیرقانونی مانند برگزاری زودهنگام انتخابات ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی، تضعیف نهادها و ارکان نظام اسلامی به بهانه نقد و اصلاح گری،عدم ترجیح مصالح ملی بر مسائل شخصی و گروهی مانند تکرار موضوع مهندسی انتخابات در حالی که کلیدواژه ناروای عوامل ... شاهد رفتارهای ساختارشکنانه رئیس دولت نهم و دهم هستیم/خیر و مصلحت ایشان را در بازگشت به آرمان های امام و انقلاب می دانیم
...طرح خواسته های غیرقانونی مانند برگزاری زودهنگام انتخابات ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی، تضعیف نهادها و ارکان نظام اسلامی به بهانه نقد و اصلاح گری،عدم ترجیح مصالح ملی بر مسائل شخصی و گروهی مانند تکرار موضوع مهندسی انتخابات در حالی که کلیدواژه ناروای عوامل ...(ادامه)
دلار تک‌نرخی شد / غافلگیری امپراطور در روز بیستم!
(ادامه)
قضات دیدارهای این هفته نساجی و خونه به خونه از گیلان و کردستان می‌آیند
اسامی داوران قضاوت کننده در هفته ۲۹ لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور از سوی کمیته داوران اعلام شده است.(ادامه)
افشاگری تازه معاون احمدی نژاد: مشایی گفت مدارک را معدوم کنید!
شاید بتوان اختلاس 3 هزار میلیاردی را نخستین اختلاس کلان رسانه‌ای شده سال‌های اخیر دانست. اتفاق تلخی که در دوران ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد به وقوع پیوست و حواشی آن حتی تا به امروز هم ادامه دارد.(ادامه)
گلبانگ «الله اکبر» در سراسر کشور طنین‌انداز شد
(ادامه)
۴۰ تن برنج قاچاق در بابل
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بابل از کشف ۴۰ تن برنج‌ قاچاق در این شهرستان به ارزش یک‌میلیارد و ۲۱۹ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال خبر داد.(ادامه)
یوسف نژاد و رضیان اعضای ناظر مجلس در شورای معادن انتخاب شدند
شمال نیوز: نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اعضای ناظر قوه مقننه در شورای معادن استان‌ها را انتخاب کردند. (ادامه)
شمال نیوز : رییس دیده‌بان شفافیت و عدالت گفت: برای آخرین بار به دریافت‌کنندگان تسهیلات از موسسه ثامن‌الحجج هشدار می‌دهیم که اقدامی کنند در غیر این صورت اسامی آن‌ها را منتشر می‌کنیم.....

اکثر دریافت‌کنندگان تسهیلات "ثامن‌الحجج" چه کسانی هستند؟
شمال نیوز : رییس دیده‌بان شفافیت و عدالت گفت: برای آخرین بار به دریافت‌کنندگان تسهیلات از موسسه ثامن‌الحجج هشدار می‌دهیم که اقدامی کنند در غیر این صورت اسامی آن‌ها را منتشر می‌کنیم..... (ادامه)
یک مازندرانی در هیئت مدیره جدید آذر آب
(ادامه)
تقابل نساجی با همسايه بالاسری
تيم فوتبال نساجی در ماهشهر به مصاف شهرداری اين شهر خواهد رفت.(ادامه)
پیکرهای مطهر ۲ شهید گمنام در ساری تشییع شد
پیکرهای مطهر ۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس صبح امروز در ساری مرکز مازندران تشییع شد.(ادامه)
ورود پیکر‌های مطهر ۱۵ شهید به مازندران+ تصاویر
پیکر‌های مطهر ۱۵ شهید دوران دفاع مقدس دقایقی پیش وارد مازندران شد.(ادامه)
پاسدار شهید بابلی پس از 33 سال شناسایی شد
فرمانده سپاه بابل از شناسایی پیکر شهید بهمنی از پاسداران این شهرستان بعد از 33 سال خبر داد. (ادامه)
شمال نیوز: حضرت آیت الله خامنه ای تاکید کردند: مردم در انتخابات به هرکسی رأی دادند، همه‌شان یک کارمشترک انجام دادند؛ این کار مشترک اظهار اعتماد به نظام اسلامی برای انتخاب مسئول اجرایی کشور بود.


مردم در انتخابات یک کار مشترک کردند،اصل این حرکت را ضایع نکنیم/ منافع ملی آن وقتی واقعی است که با هویت ملی و انقلابی ملت ایران در تضاد نباشند(خبر)
شمال نیوز: حضرت آیت الله خامنه ای تاکید کردند: مردم در انتخابات به هرکسی رأی دادند، همه‌شان یک کارمشترک انجام دادند؛ این کار مشترک اظهار اعتماد به نظام اسلامی برای انتخاب مسئول اجرایی کشور بود. (ادامه)
اسامی و گرایش 90 عضو هیئت نظارت بر انتخابات شوراها+جدول
اسامی کامل 90 عضو هیئت نظارت بر پنجمین دوره انتخابات شهر و روستا را به تفکیک گرایش‌های فراکسیونی آنها منتشر شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.118 seconds.