.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
عزت‌الله ضرغامی وزیر گردشگری در گفتگو با خبرنگاران با کنایه می‌گوید: «رونالدو در سفر به ایران باید بله و ایتا نصب کند» وزیر گردشگری: رونالدو در سفر به ایران باید بله و ایتا نصب کند
عزت‌الله ضرغامی وزیر گردشگری در گفتگو با خبرنگاران با کنایه می‌گوید: «رونالدو در سفر به ایران باید بله و ایتا نصب کند»(ادامه)
مدیرعامل تیم فوتبال پرسپولیس گفت: علیرضا بیرانوند پشتکار مثال زدنی دارد و انشاالله از یکشنبه آینده به زمین می‌آید و به بازی با النصر می‌رسد. ارائه اینترنت نامحدود و رایگان به بازیکنان النصر
مدیرعامل تیم فوتبال پرسپولیس گفت: علیرضا بیرانوند پشتکار مثال زدنی دارد و انشاالله از یکشنبه آینده به زمین می‌آید و به بازی با النصر می‌رسد.(ادامه)
دبیر انجمن واردکنندگان تلفن همراه از تداوم ممنوعیت رجیستری مدل‌های جدید برند آیفون خبر داد. آیفون ۱۴ و ۱۵ رجیستر نخواهد شد
دبیر انجمن واردکنندگان تلفن همراه از تداوم ممنوعیت رجیستری مدل‌های جدید برند آیفون خبر داد.(ادامه)
در آستانه یک محاکمه ضدانحصارطلبی بزرگ و تولد ۲۵ سالگی، گوگل آماده یک مبارزه می‌شود. گوگل با دولت آمریکا آماده مبارزه می‌شود
در آستانه یک محاکمه ضدانحصارطلبی بزرگ و تولد ۲۵ سالگی، گوگل آماده یک مبارزه می‌شود.(ادامه)
رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از بازداشت فردی که با معرفی خود به عنوان قاتل سریالی اقدام به ایجاد رعب و وحشت و تهدید کاربران در فضای مجازی کرده بود، خبر داد. قاتل سریالی مجازی بازداشت شد
رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از بازداشت فردی که با معرفی خود به عنوان قاتل سریالی اقدام به ایجاد رعب و وحشت و تهدید کاربران در فضای مجازی کرده بود، خبر داد.(ادامه)
ایلان ماسک، مشارکت خود در جنگ اوکراین را فاش کرد؛ او مخفیانه سرویس استارلینک را در کریمه غیرفعال کرد تا حمله پهپادی اوکراین به نیروی دریایی روسیه را خنثی کند. نقش ایلان ماسک در جنگ اوکراین فاش شد!
ایلان ماسک، مشارکت خود در جنگ اوکراین را فاش کرد؛ او مخفیانه سرویس استارلینک را در کریمه غیرفعال کرد تا حمله پهپادی اوکراین به نیروی دریایی روسیه را خنثی کند.(ادامه)
به گفته برخی کارشناسان، آب و هوای بد می‌تواند بر پهنای باند اینترنت تاثیر داشته باشد. آب و هوا چه تاثیری بر اینترنت دارد؟
به گفته برخی کارشناسان، آب و هوای بد می‌تواند بر پهنای باند اینترنت تاثیر داشته باشد.(ادامه)
قرار است به همه اعضای کاروان تیم‌های عربستانی که به ایران می‌آیند سیمکارت‌ بدون فیلتر بدهند. دیگر لازم نیست رونالدو برای تماس با خانواده‌اش به دنبال تهیه فیلترشکن در ایران باشد! اهدای سیمکارت بدون فیلتر به رونالدو در ایران!
قرار است به همه اعضای کاروان تیم‌های عربستانی که به ایران می‌آیند سیمکارت‌ بدون فیلتر بدهند. دیگر لازم نیست رونالدو برای تماس با خانواده‌اش به دنبال تهیه فیلترشکن در ایران باشد!(ادامه)
آقای روحانی دولت را نه با تورم تک‌رقمی بلکه ۶۰ درصدی تحویل داد و منطبق با شتاب نقدینگی و تورم در ماه‌های پایانی همان دولت، دور از ذهن نبود که حتی این رقم تا پایان سال ۱۴۰۰ سه رقمی‌شود. ما سانسور می‌کنیم شما هم نگویید رئیسی کدام چاله‌های بزرگ را پر کرد
آقای روحانی دولت را نه با تورم تک‌رقمی بلکه ۶۰ درصدی تحویل داد و منطبق با شتاب نقدینگی و تورم در ماه‌های پایانی همان دولت، دور از ذهن نبود که حتی این رقم تا پایان سال ۱۴۰۰ سه رقمی‌شود.(ادامه)
با افزایش فشار از سوی دولت آلبانی، منافقین علاوه بر فراری دادن تعدادی از نیروهایشان به کانادا، تعدادی دیگر را نیز به آلمان منتقل خواهند کرد. درگیری منافقین در پی نحوه فراری دادن اعضا به کانادا/ برخی از تروریست ها به آلمان می‌روند
با افزایش فشار از سوی دولت آلبانی، منافقین علاوه بر فراری دادن تعدادی از نیروهایشان به کانادا، تعدادی دیگر را نیز به آلمان منتقل خواهند کرد.(ادامه)
برنامه راهبردی دشمن در منزوی کردن ایران شکست خورد/ دولت سعی کرد تا گلابی‌‌های برجامی دست مردم برسد اما طرف مقابل به تحریم‌ها ادامه داد/ در جامعه اختلاف‌نظر هست ولی التهاب نیست/ پول بلوکه شده‌ای در کشورهای دیگر نداریم....(خبر)
(ادامه)
باند مخوف زورگیری از رانندگان در بزرگراه هنگامی متلاشی شد که «زنگ رسوایی» برای تعدادی از طعمه‌های اعضای این باند به صدا درآمد. اخاذی از مرد خانواده‌دار با تصاویر زننده!
باند مخوف زورگیری از رانندگان در بزرگراه هنگامی متلاشی شد که «زنگ رسوایی» برای تعدادی از طعمه‌های اعضای این باند به صدا درآمد.(ادامه)
فردی که از داخل زندان با تلفن همراه در اختیار به همراه همدستش ۳ میلیارد ریال به صورت اینترنتی از شهروندان سرقت کرده بود، شناسایی شد. کلاهبرداری و سرقت اینترنتی از داخل زندان
فردی که از داخل زندان با تلفن همراه در اختیار به همراه همدستش ۳ میلیارد ریال به صورت اینترنتی از شهروندان سرقت کرده بود، شناسایی شد.(ادامه)
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان مازندران از بازداشت متهم به کلاهبرداری و سرقت اینترنتی ۳ میلیاردی در «ساری» خبر داد.

کلاهبرداری و سرقت اینترنتی ۳ میلیاردی در ساری
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان مازندران از بازداشت متهم به کلاهبرداری و سرقت اینترنتی ۳ میلیاردی در «ساری» خبر داد. (ادامه)
غول‌های اینترنتی جهان از جمله گوگل، یوتیوب، آمازون، فیس بوک، اینستاگرام، ایکس (تویتر سابق) و تیک تاک از امروز (جمعه سوم شهریور) در قالب محدودیت‌هایی که کمیسیون اروپا مقرر کرده است، در این قاره فعالیت خواهند کرد. فعالیت غول‌های اینترنتی از امروز در اروپا محدود می‌شود
غول‌های اینترنتی جهان از جمله گوگل، یوتیوب، آمازون، فیس بوک، اینستاگرام، ایکس (تویتر سابق) و تیک تاک از امروز (جمعه سوم شهریور) در قالب محدودیت‌هایی که کمیسیون اروپا مقرر کرده است، در این قاره فعالیت خواهند کرد.(ادامه)
خبر حضور نیمار در هند به خاطر قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا اینترنت این کشور را مختل کرد. نیمار اینترنت هند را مختل کرد!
خبر حضور نیمار در هند به خاطر قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا اینترنت این کشور را مختل کرد.(ادامه)
اورژانس روسیه اعلام کرد که جستجو برای یافتن اجساد مسافران هواپیمای فرمانده واگنر به پایان رسیده است. آخرین خبر از شناسایی اجساد سقوط هواپیمای واگنر
اورژانس روسیه اعلام کرد که جستجو برای یافتن اجساد مسافران هواپیمای فرمانده واگنر به پایان رسیده است.(ادامه)
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص راهکارهای برچیده شدن بساط سوداگری فیلتر شکن فروشان، اظهار داشت: راهکار برچیده شدن بساط این ها صرفا فنی نیست بلکه نیازمند قانون است / در بخش فیبر نوری می خواهیم طی ۳ سال این امکان را برای همه مردم فراهم کنیم ....(خبر)
(ادامه)
۶۵۰ هزار پورت فیبر نوری سهم مازندران در دولت سیزدهم
(ادامه)
دولت آلبانی در جدیدترین اقدام خود علیه منافقین شبکه اینترنت مقر اشرف ۳ را قطع کرده است. اینترنت مقر منافقین در آلبانی قطع شد
دولت آلبانی در جدیدترین اقدام خود علیه منافقین شبکه اینترنت مقر اشرف ۳ را قطع کرده است.(ادامه)
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران از اجرای شبکه فیبر نوری در ۱۲ شهرستان استان با اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومان خبر داد. اجرای یک هزار کیلومتر فیبر نوری در استان مازندران
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران از اجرای شبکه فیبر نوری در ۱۲ شهرستان استان با اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومان خبر داد.(ادامه)
۹۳ رشته که در آینده جزو مهارت‌های پرتقاضا هستند در آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای استان آموزش داده می‌شود. مهارت‌های پرتقاضا در آینده محور آموزش‌های فنی و حرفه‌ای
۹۳ رشته که در آینده جزو مهارت‌های پرتقاضا هستند در آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای استان آموزش داده می‌شود.(ادامه)
یکی از شگرد‌های مجرمین سایبری، ایجاد فروشگاه‌های جعلی در بستر شبکه‌های اجتماعی است. جولان کلاهبرداران در فضای مجازی/ به دام نیفتید!
یکی از شگرد‌های مجرمین سایبری، ایجاد فروشگاه‌های جعلی در بستر شبکه‌های اجتماعی است.(ادامه)
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: علت قطعی یا کندی ارتباط موبایل‌ها برخی مواقع در تهران، تخریب دکل‌ها (بی تی اس) است. اختلال در اینترنت موبایل احتمالا به دلیل تخریب دکل‌ها
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: علت قطعی یا کندی ارتباط موبایل‌ها برخی مواقع در تهران، تخریب دکل‌ها (بی تی اس) است.(ادامه)
فرمانده کل انتظامی کشور: برابر توافقی که با طرف عراقی صورت گرفته، کسانی که از مدت اعتبار گذرنامه آنان 2 سال گذشته است ،می توانند با مراجعه به مراکز گذرنامه، بدون نیاز به اخد گذرنامه جدید، گذرنامه خود را تمدید کنند. ‌فرمانده کل انتظامی: تمدید اعتبار گذرنامه‌ های تاریخ گذشته در توافق با ‌عراق
فرمانده کل انتظامی کشور: برابر توافقی که با طرف عراقی صورت گرفته، کسانی که از مدت اعتبار گذرنامه آنان 2 سال گذشته است ،می توانند با مراجعه به مراکز گذرنامه، بدون نیاز به اخد گذرنامه جدید، گذرنامه خود را تمدید کنند.(ادامه)
دولت عراق قرار است سیمکارت با اینترنت و تماس بین‌المللی رایگان در اختیار زائران اربعین ۱۴۰۲ قرار دهد. این سیم کارت به مدت یک هفته معتبر است. عراق به زائران اربعین سیمکارت با اینترنت رایگان می‌دهد
دولت عراق قرار است سیمکارت با اینترنت و تماس بین‌المللی رایگان در اختیار زائران اربعین ۱۴۰۲ قرار دهد. این سیم کارت به مدت یک هفته معتبر است.(ادامه)
جمهوری اسلامی مقابل دشمنان ایستاد و از ورطه فلاکت به بالاترین نقطه رسید و در اوج فشار دشمن در همه زمینه‌ها پیشرفت‌های چشم‌گیری کرد و توانست روی پای خود بایستد و از امنیت خود که بزرگترین مولفه قدرت است، دفاع کند ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز: مدیر مخابرات منطقه مازندران گفت: یک هزار و ۵۲۳ کیلومتر در ۲ سال اخیر در مازندران فیبر نوری اجرا شد که بیش از یک هفتم از فیبر نوری اجرا شده در کشور است. بیش از یک هفتم فیبر نوری کشور در مازندران اجرا شد/ زیان ۴۶ میلیارد تومانی مازندران از سرقت کابل های مخاربرات در یکسال اخیر
شمال نیوز: مدیر مخابرات منطقه مازندران گفت: یک هزار و ۵۲۳ کیلومتر در ۲ سال اخیر در مازندران فیبر نوری اجرا شد که بیش از یک هفتم از فیبر نوری اجرا شده در کشور است.(ادامه)
وزیر ارتباطات عراق از ارائه سیم کارتی خبر داد که در ایام اربعین خدمات تماس داخلی و بین المللی و اینترنت آن رایگان است. سیم کارت خاص وزارت ارتباطات عراق برای زائران اربعین
وزیر ارتباطات عراق از ارائه سیم کارتی خبر داد که در ایام اربعین خدمات تماس داخلی و بین المللی و اینترنت آن رایگان است.(ادامه)
توصیه ما برای رسیدن به مرزها استفاده از خودروی شخصی است/ به هر زائر ۲۰۰ هزار دینار عراقی داده خواهد شد / زائران اربعین ساعات پیاده روی را به شب یا ساعات خنک روز موکول کنند و از چترهای روشن در هنگام پیاده‌روی استفاده نمایند ....(خبر)
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.147 seconds.