.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
آیا مسئولان غیر از جیب مردم منابع مالی دیگری ندارند؟خبرگزاری آریا - نماینده مردم چالوس در مجلس با انتقاد از افزایش تعرفه اینترنت همراه، گفت: آیا مسئولان غیر از جیب مردم منابع مالی دیگری ندارند. آیا مسئولان غیر از جیب مردم منابع مالی دیگری ندارند؟
آیا مسئولان غیر از جیب مردم منابع مالی دیگری ندارند؟خبرگزاری آریا - نماینده مردم چالوس در مجلس با انتقاد از افزایش تعرفه اینترنت همراه، گفت: آیا مسئولان غیر از جیب مردم منابع مالی دیگری ندارند.(ادامه)
نشست رئیس‌جمهور با 50 نفر از دبیران کل احزاب و فعالان سیاسی برگزار شد که برخی چهره‌های سیاسی حاضر در جلسه جزئیاتی از این جلسه را تشریح کرده‌اند./ کدام چهره های سیاسی مهمان رئیسی بودند؟ +تصاویر(خبر)
(ادامه)
وزیر ارتباطات با انتشار متنی در فضای مجازی اعلام کرد که افزایش تعرفه اینترنت مشمول ترافیک داخلی نمی‌شود. افزایش تعرفه اینترنت مشمول ترافیک داخلی نیست
وزیر ارتباطات با انتشار متنی در فضای مجازی اعلام کرد که افزایش تعرفه اینترنت مشمول ترافیک داخلی نمی‌شود.(ادامه)
وزیر ارتباطات گفت: هدیه دولت ۱۰ گیگابایت اینترنت داخلی که معادل ۵ گیگابایت اینترنت بین‌الملل برای هر فرد است؛ خواهد بود. جزئیات بسته اینترنتی هدیه دولت به مردم + نحوه فعال‌سازی
وزیر ارتباطات گفت: هدیه دولت ۱۰ گیگابایت اینترنت داخلی که معادل ۵ گیگابایت اینترنت بین‌الملل برای هر فرد است؛ خواهد بود.(ادامه)
امکان فعال‌سازی بسته اینترنتی رایگانی که وزارت ارتباطات با ارسال پیامک از فعال‌سازی آن خبر داده بود٬ فعال شد. اینترنت رایگان دولت برای همه مردم فعال شد
امکان فعال‌سازی بسته اینترنتی رایگانی که وزارت ارتباطات با ارسال پیامک از فعال‌سازی آن خبر داده بود٬ فعال شد.(ادامه)
گرانی اینترنت؟ نباید گلایه کنید!(يادداشت)
(ادامه)
دولت خلاف وعده‏‌های پیشین‏‌اش اجازه افزایش قیمت اینترنت را به شرکت‌‏های انحصاری توزیع‏‌کننده اینترنت داد. افزایش تعرفه‌های اینترنت در ایران در حالی رخ داده که چنین امری در کشور‌های پیشرفته به‌صورت معکوس اعمال می‌شود ....(خبر)
(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - یکشنبه ۱۰ دی
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر ادامه بررسی گرانی اینترنت و تحرکات انتخاباتی احزاب سیاسی پرداخته‌اند.(ادامه)
وزیر ارتباطات گفت: بسته‌های جدید اپراتور‌هایی که بیش از ۳۴ درصد افزایش یافتند حذف شدند و بر اساس تعرفه جدید قیمت گذاری خواهند شد. دستور وزیر ارتباطات در برابر شائبه گرانی بیش از ۳۴ درصدی بسته‌های اینترنت اپراتورها
وزیر ارتباطات گفت: بسته‌های جدید اپراتور‌هایی که بیش از ۳۴ درصد افزایش یافتند حذف شدند و بر اساس تعرفه جدید قیمت گذاری خواهند شد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - شنبه ۹ دی
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر بدرقه با شکوه پیکر مطهر شهید سید رضی موسوی و گران شدن تعرفه‌های اینترنت پرداخته‌اند.(ادامه)
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی رسما از افزایش حدود ۳۰ درصدی تعرفه اینترنت اپراتور‌های ارتباطی خبر داد. اینترنت رسما ۳۰ درصد گران شد
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی رسما از افزایش حدود ۳۰ درصدی تعرفه اینترنت اپراتور‌های ارتباطی خبر داد.(ادامه)
برخی منابع امروز از هشدار جنبش انصارالله یمن مبنی بر قطع کابل‌های اینترنت جهانی در تنگه استراتژیک باب‌المندب خبر دادند. کلید قطع اینترنت جهان در دست انصارالله!
برخی منابع امروز از هشدار جنبش انصارالله یمن مبنی بر قطع کابل‌های اینترنت جهانی در تنگه استراتژیک باب‌المندب خبر دادند.(ادامه)
یک قرن پیش و در اواخر سال ۱۹۲۳، ژنتیک‌دانی به نام JBS Haldane کتاب کوچکی را منتشر کرد و در آن جهان آینده را تصور و پیش‌بینی کرد. کتاب عجیبی که ۱۰۰ سال پیش، آینده را دقیق پیش‌بینی کرد
یک قرن پیش و در اواخر سال ۱۹۲۳، ژنتیک‌دانی به نام JBS Haldane کتاب کوچکی را منتشر کرد و در آن جهان آینده را تصور و پیش‌بینی کرد.(ادامه)
یک تحلیلگر رسانه گفت:تعداد کاربران فضای مجازی از جمعیت مازندران بیشتر بوده و ضریب نفوذ اینترنت در استان 137درصد است. شمار کاربران فضای مجازی از جمعیت مازندران بیشتر است
یک تحلیلگر رسانه گفت:تعداد کاربران فضای مجازی از جمعیت مازندران بیشتر بوده و ضریب نفوذ اینترنت در استان 137درصد است.(ادامه)
شمال نیوز : یک تحلیلگر رسانه گفت:تعداد کاربران فضای مجازی از جمعیت مازندران بیشتر بوده و ضریب نفوذ اینترنت در استان 137درصد است. شمار کاربران فضای مجازی از جمعیت مازندران بیشتر است
شمال نیوز : یک تحلیلگر رسانه گفت:تعداد کاربران فضای مجازی از جمعیت مازندران بیشتر بوده و ضریب نفوذ اینترنت در استان 137درصد است.(ادامه)
شمال نیوز : مازندران در آغاز برنامه هفتم توسعه و حرکت در مسیر پیشرفت و توسعه‌ یافتگی همه جانبه بیش از هرچیز نیازمند نقشه راه عالمانه با رویکرد حل المسائلی است که فقدان آن در چنبره مشکلات بنیادی، سیمای دیار علویان را رنجور و فاقد مولفه های پیشتازانه به تصویر می کشد . ضرورت تدوین نقشه راه هوشمندانه با رویکرد حل‌ المسائلی برای مازندران
شمال نیوز : مازندران در آغاز برنامه هفتم توسعه و حرکت در مسیر پیشرفت و توسعه‌ یافتگی همه جانبه بیش از هرچیز نیازمند نقشه راه عالمانه با رویکرد حل المسائلی است که فقدان آن در چنبره مشکلات بنیادی، سیمای دیار علویان را رنجور و فاقد مولفه های پیشتازانه به تصویر می کشد .(ادامه)
جعفرزاده ایمن‌آبادی می‌گوید: مجلس یازدهم به مسائلی ورود پیدا کرد که اولویت زندگی مردم نبود یعنی متناسب با نیاز مردم حرکت نکرد. خودتان را گول نزنید، از مشکلات مردم غفلت کردید /مجلس از ۶ طرحی که پیگیری آن را به رهبر انقلاب وعده داده بود، گزارش بدهد
جعفرزاده ایمن‌آبادی می‌گوید: مجلس یازدهم به مسائلی ورود پیدا کرد که اولویت زندگی مردم نبود یعنی متناسب با نیاز مردم حرکت نکرد. (ادامه)
اخبار مبنی بر قطعی اینترنت برای هفته‌ها یا ماه‌ها که به پست یک محقق در ایکس ارجاع داده شده به قطعی اینترنت اشاره‌ای نشده است. آیا اینترنت جهان فردا قطع می‌شود؟
اخبار مبنی بر قطعی اینترنت برای هفته‌ها یا ماه‌ها که به پست یک محقق در ایکس ارجاع داده شده به قطعی اینترنت اشاره‌ای نشده است.(ادامه)
رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا در خصوص ترفند تازه مجرمان سایبری مبنی بر دریافت اینترنت ۳۲ گیگ رایگان آموزش و پرورش به دانش‌آموزان هشدار داد. ۳۲ گیگ اینترنت رایگان در شاد «کلاهبرداری» است؛ کلیک نکنید
رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا در خصوص ترفند تازه مجرمان سایبری مبنی بر دریافت اینترنت ۳۲ گیگ رایگان آموزش و پرورش به دانش‌آموزان هشدار داد.(ادامه)
به گفته هواوی، شبکه اینترنت چین می‌تواند داده‌هایی به اندازه ۱۵۰ فیلم با کیفیت بالا را تنها در یک ثانیه منتقل کند. چین مدعی ساخت سریع‌ترین شبکه اینترنت جهان شد/ ۱.۲ ترابیت بر ثانیه!
به گفته هواوی، شبکه اینترنت چین می‌تواند داده‌هایی به اندازه ۱۵۰ فیلم با کیفیت بالا را تنها در یک ثانیه منتقل کند.(ادامه)
روسای جمهور شیلی و کلمبیا اعلام کردند به دنبال جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه سفرای خود را از سرزمین‌های اشغالی فرا خواندند. شیلی و کلمبیا سفرای خود را از سرزمین‌های اشغالی فراخواندند
روسای جمهور شیلی و کلمبیا اعلام کردند به دنبال جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه سفرای خود را از سرزمین‌های اشغالی فرا خواندند.(ادامه)
چند موشک از سوریه شلیک شد و همزمان انفجار در پایگاه نظامیان آمریکایی در سوریه گزارش شد. تنش و پاسخ موشکی از سوریه به مواضع آمریکا و اسرائیل
چند موشک از سوریه شلیک شد و همزمان انفجار در پایگاه نظامیان آمریکایی در سوریه گزارش شد.(ادامه)
رژیم اشغالگر صهیونیستی عصر روز جمعه حملات همه جانبه هوایی، دریایی و زمینی مستمر و بی‌سابقه ای به نوار غزه انجام داد که با قطع خطوط ارتباطی و شبکه‌های اینترنتی در سراسر این منطقه همراه بود ....(خبر)
(ادامه)
سخنگوی رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه در فرافکنی آشکار ادعای عملیات زمینی گسترده ارتش به نوار غزه را رد کرد. فرافکنی جدید سخنگوی ارتش تل آویو درباره عملیات زمینی به غزه!
سخنگوی رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه در فرافکنی آشکار ادعای عملیات زمینی گسترده ارتش به نوار غزه را رد کرد.(ادامه)
همزمان با قطع کامل شبکه‌های ارتباطی در نوار غزه، رژیم صهیونیستی در حملاتی سنگین مناطق مختلف غزه را هدف قرار داده است. تشدید حملات رژیم صهیونیستی به غزه همزمان با قطع کامل اینترنت
همزمان با قطع کامل شبکه‌های ارتباطی در نوار غزه، رژیم صهیونیستی در حملاتی سنگین مناطق مختلف غزه را هدف قرار داده است.(ادامه)
هکر‌ها داده‌های ژنتیکی میلیون‌ها کاربر از جمله اطلاعات ایلان ماسک را از یک شرکت آمریکایی فعال در حوزه ژنتیک سرقت کردند. اطلاعات ژنتیکی ایلان ماسک به سرقت رفت
هکر‌ها داده‌های ژنتیکی میلیون‌ها کاربر از جمله اطلاعات ایلان ماسک را از یک شرکت آمریکایی فعال در حوزه ژنتیک سرقت کردند.(ادامه)
رئیس سازمان هواشناسی کشور از برگزاری مناقصه برای راه‌اندازی فاز دوم سامانه هشدار سیل خبر داد و اظهار کرد: با برگزاری این مناقصه در تلاشیم تا بتوانیم به اطلاعات بیشتری از شرایط دِبی آب رودخانه‌ها در بالادست و مراکز جمعیتی دست یابیم. سامانه هشدار سیل راه‌اندازی می‌شود
رئیس سازمان هواشناسی کشور از برگزاری مناقصه برای راه‌اندازی فاز دوم سامانه هشدار سیل خبر داد و اظهار کرد: با برگزاری این مناقصه در تلاشیم تا بتوانیم به اطلاعات بیشتری از شرایط دِبی آب رودخانه‌ها در بالادست و مراکز جمعیتی دست یابیم.(ادامه)
از صبح امروز مقاومت فلسطین درپاسخ به هتک حرمت مسجدالاقصی توسط صهیونیست‌ها، عملیات گسترده ای را بر علیه رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده است/ فراخوان عمومی محمدالضیف برای مبارزه علیه رژیم صهیونیستی/اسارت تعدادی از نظامیان به دست رزمندگان مقاومت/ شلیک ۲۵۰۰ موشک به سرزمین‌های اشغالی ....(خبر)
(ادامه)
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات (فتا) فرماندهی انتظامی اصفهان گفت: کلاهبرداران سایبری با ارسال لینک جعلی به بهانه ارائه بسته اینترنت رایگان ویژه دانش‌آموزان، با دسترسی به اطلاعات حساب بانکی افراد، اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب مالباختگان می‌کنند. اینترنت رایگان دانش‌آموزی، ترفند جدید کلاهبرداران سایبری
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات (فتا) فرماندهی انتظامی اصفهان گفت: کلاهبرداران سایبری با ارسال لینک جعلی به بهانه ارائه بسته اینترنت رایگان ویژه دانش‌آموزان، با دسترسی به اطلاعات حساب بانکی افراد، اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب مالباختگان می‌کنند.(ادامه)
شرکت ارتباطات زیرساخت، زمان‌بندی اعمال تغییرات فنی لازم برای ارتقاء و توسعه تجهیزات شبکه اینترنت کشور در مهر را اعلام کرد. اینترنت در این شهر‌ها قطع می‌شود + جدول
شرکت ارتباطات زیرساخت، زمان‌بندی اعمال تغییرات فنی لازم برای ارتقاء و توسعه تجهیزات شبکه اینترنت کشور در مهر را اعلام کرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.162 seconds.