.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز: با برگزاری انتخابات هیات مدیره و بازرس تحادیه صنف فروشندگان لوازم پزشکی و بهداشتی شهرستان ساری، ترکیب اعضای هیات مدیره و بازرس این اتحادیه مشخص شد.
اعضای هیات مدیره اتحادیه صنف لوازم پزشکی و بهداشتی شهرستان ساری مشخص شد
شمال نیوز: با برگزاری انتخابات هیات مدیره و بازرس تحادیه صنف فروشندگان لوازم پزشکی و بهداشتی شهرستان ساری، ترکیب اعضای هیات مدیره و بازرس این اتحادیه مشخص شد. (ادامه)
هیات مدیره پس از بحث و تبادل نظر مصوب کرد که مدیرعامل باشگاه پس از مذاکره، سرمربی جدید را در اسرع وقت انتخاب و معرفی نمایند تا فرصت جهت نقل و انتقالات مغتنم شمرده شود. استقلال رسما با جدایی مجیدی موافقت کرد
هیات مدیره پس از بحث و تبادل نظر مصوب کرد که مدیرعامل باشگاه پس از مذاکره، سرمربی جدید را در اسرع وقت انتخاب و معرفی نمایند تا فرصت جهت نقل و انتقالات مغتنم شمرده شود.(ادامه)
واکنش معاون وزیر ورزش به لغو بازی ایران
معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: فدراسیون فوتبال بدون مشورت ما سفر کانادا را برنامه‌ریزی کرده بود. (ادامه)
هیات مدیره پرسپولیس به زودی تکمیل می‌شود
دو عضو جدید به زودی به هیات مدیره باشگاه پرسپولیس اضافه خواهند شد.(ادامه)
شمال نیوز: با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، هیات عامل و دیگر مدیران ارشد بانک ملی ایران مراسم معارفه جواد بخشی به عنوان سرپرست جدید اداره کل بازرسی بانک برگزار شد. سرپرست اداره کل بازرسی بانک ملی ایران معرفی شد
شمال نیوز: با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، هیات عامل و دیگر مدیران ارشد بانک ملی ایران مراسم معارفه جواد بخشی به عنوان سرپرست جدید اداره کل بازرسی بانک برگزار شد.(ادامه)
معرفی سرمربی تیم شهدای بابلسر
عباس محمدعلی پور به عنوان سرمربی جدید تیم شهدای بابلسر معرفی شد.(ادامه)
واکنش درویش به انتخاب دایی و کریمی به عنوان سرمربی پرسپولیس
مدیر عامل باشگاه پرسپولیس تغییر در کادرفنی این تیم را تکذیب کرد.(ادامه)
آزادی میزبان بازی نساجی و مس کرمان
دیدار نساجی مازندران و مس کرمان در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود(ادامه)
شمال نیوز: رئیس هیات مدیره انجمن صنفی  کارفرمایان صنایع ساری با انتقاد از تصمیم اخیر شورای عالی کار با افزایش 57 درصدی دستمزد و حقوق پایه کارگران گفت : این مقدار افزایش که حتی از تورم اعلام شده توسط بانک مرکزی بیشتر است برای بخش خصوصی دشواری های بسیاری ایجاد خواهد کرد. همه ضرر می کنند ؛ کارگران و کارفرمایان / افزایش 57 درصدی حقوق بر اساس استانداردهای اقتصادی نیست
شمال نیوز: رئیس هیات مدیره انجمن صنفی کارفرمایان صنایع ساری با انتقاد از تصمیم اخیر شورای عالی کار با افزایش 57 درصدی دستمزد و حقوق پایه کارگران گفت : این مقدار افزایش که حتی از تورم اعلام شده توسط بانک مرکزی بیشتر است برای بخش خصوصی دشواری های بسیاری ایجاد خواهد کرد.(ادامه)
در جلسه بعدازظهر روز یکشنبه هیئت دولت که به ریاست مخبر معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، میزان و ضوابط پرداخت پاداش پایان سال ۱۴۰۰ (عیدی) کارکنان و بازنشستگان دولت تعیین گردید.
رقم اولین عیدی دولت رئیسی به کارمندان و بازنشستگان اعلام شد
در جلسه بعدازظهر روز یکشنبه هیئت دولت که به ریاست مخبر معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، میزان و ضوابط پرداخت پاداش پایان سال ۱۴۰۰ (عیدی) کارکنان و بازنشستگان دولت تعیین گردید. (ادامه)
هاشمی‌طبا: اگر عزیزی‌خادم مرتکب تخلف شده، باید عزل شود
رییس سابق سازمان تربیت بدنی و کمیته ملی المپیک می‌گوید، اگر رییس فدراسیون فوتبال مرتکب تخلف شده، بر اساس قانون باید عزل شود و نباید در این باره از اجرای صحیح قانون دریغ کرد.(ادامه)
شمال نیوز : عبدالملکی بیان داشت: وزارت کار در دولت سیزدهم به هیچ عنوان حتی یک مورد انتصاب فامیلی نداشته است این در حالی است که بعضی از افراد فهرست‌هایی با انتصاب‌های فامیلی از این وزارتخانه را منتشر کردند که برای دولت قبل بوده است. هیچ انتصاب فامیلی در دولت سیزدهم نداشته‌ایم/یک هزار مدیر ناکارآمد در وزارت کار برکنار می‌شوند
شمال نیوز : عبدالملکی بیان داشت: وزارت کار در دولت سیزدهم به هیچ عنوان حتی یک مورد انتصاب فامیلی نداشته است این در حالی است که بعضی از افراد فهرست‌هایی با انتصاب‌های فامیلی از این وزارتخانه را منتشر کردند که برای دولت قبل بوده است.(ادامه)
یارانه حمایت معیشتی به حساب سرپرستان دهک های اول تا چهارم به انضمام افراد تحت پوشش و مستمری بگیران سازمان های حمایتی نظیر کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی کشور واریز خواهد شد. واریز یارانه ۱۰۰ هزار تومانی به مناسبت ۲۲ بهمن / جزییات
یارانه حمایت معیشتی به حساب سرپرستان دهک های اول تا چهارم به انضمام افراد تحت پوشش و مستمری بگیران سازمان های حمایتی نظیر کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی کشور واریز خواهد شد.(ادامه)
اعضای هیات مدیره کانون های کارگران بازنشسته ومستمری بگیران شهرستان های استان مازندران به اتفاق و وحدت نظر واحد و یکصدا خواستار رفع مشکلات خود توسط دولت مردان شدند. بازنشستگان تامین اجتماعی مازندران خواستار رفع مشکلات خود شدند
اعضای هیات مدیره کانون های کارگران بازنشسته ومستمری بگیران شهرستان های استان مازندران به اتفاق و وحدت نظر واحد و یکصدا خواستار رفع مشکلات خود توسط دولت مردان شدند.(ادامه)
با رأی اعضای هیات مدیره ایران خودرو، مهدی خطیبی به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت جایگزین مقیمی شد. خطیبی مدیرعامل ایران خودرو شد
با رأی اعضای هیات مدیره ایران خودرو، مهدی خطیبی به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت جایگزین مقیمی شد.(ادامه)
ابلاغ آیین نامه احراز صلاحیت مدیران عامل و اعضای هیات مدیره
شرایط عمومی لازم برای انتخاب و انتصاب افراد در پست های مدیریتی مدیر عامل و عضو هیات مدیره/ هیات عامل و افرادی که به نمایندگی صاحب سهم دولت در شرکت‌ها و یا سایر اشخاص حقوقی مربوط به عنوان عضو هیات مدیره معرفی می شوند، ابلاغ شد.(ادامه)
آسیب شناسی جناح های پیروز در انتخابات(يادداشت)
(ادامه)
درویش مدیرعامل پرسپولیس شد
با استعفای شب گذشته مجید صدری از سرپرستی باشگاه پرسپولیس بالاخره طلسم تصمیم گیری وزارت ورزش در مورد مدیریت این باشگاه شکسته شد و امروز با برگزاری جسله بین اعضای هیات مدیره و مسئولان این وزارتخانه و همچنین حضور وزاری اقتصاد و دادگستری مدیرعامل جدید مشخص شد. رضا درویش که سابقه مدیرعاملی باشگاه سایپا را دارد به عنوان مدیرعامل سرخپوشان انتخاب شد.(ادامه)
شمال نیوز:  آیین بازگشایی مجدد خط تولید روغن سازی شرکت پگاه رزم آوران با مشارکت شرکت نفت ایرانول در استان مازندران با حضور مدیر عامل شستا ، مدیر عامل شرکت ایرانول ، نماینده  ساری و میادرود در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار ساری برگزار شد . بازگشایی مجدد خط تولید روغن پگاه رزم آوران مازندران پس از 3 سال + تصاویر
شمال نیوز: آیین بازگشایی مجدد خط تولید روغن سازی شرکت پگاه رزم آوران با مشارکت شرکت نفت ایرانول در استان مازندران با حضور مدیر عامل شستا ، مدیر عامل شرکت ایرانول ، نماینده ساری و میادرود در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار ساری برگزار شد .(ادامه)
شمال نیوز : مراسم معارفه امید نیک نژاد مدیرعامل جدید شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران برگزار شد . نیک نژاد : ارزش و اهمیت شرکت چوب و کاغذ مازندران برای مردم شریف استان بالاست / تولید را به سمت کیفی شدن پیش می‌بریم
شمال نیوز : مراسم معارفه امید نیک نژاد مدیرعامل جدید شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران برگزار شد .(ادامه)
بازیکن سابق پرسپولیس می‌گوید این تیم در دربی پیش رو نسبت به استقلال شرایط بهتری دارد. پرسپولیس برنده داربی است
بازیکن سابق پرسپولیس می‌گوید این تیم در دربی پیش رو نسبت به استقلال شرایط بهتری دارد.(ادامه)
ادامه نوسانات بورس در زندگی مردم تاثیر می‌گذارد، لذا باید تدبیری اندیشید تا آرامش بر این بازار حاکم شود و مردم و سرمایه گذاران خُرد دچار نگرانی نشوند/ رئیس جمهور از سخنگوی اقتصادی دولت آقای خاندوزی خواست در این زمینه با مردم و سهامداران ....(خبر)
(ادامه)
 اگرچه هنوز نمی‌دانیم گزینه نهایی به‌منظور معرفی به مجلس چه کسی خواهد بود، اما می‌توان از فهرستی دست‌کم 10 نفره به عنوان گزینه‌های به ‌نسبت جدی در این راستا سخن گفت. کدامیک از این 10نفر وزیر آموزش و پرورش می شوند؟
اگرچه هنوز نمی‌دانیم گزینه نهایی به‌منظور معرفی به مجلس چه کسی خواهد بود، اما می‌توان از فهرستی دست‌کم 10 نفره به عنوان گزینه‌های به ‌نسبت جدی در این راستا سخن گفت.(ادامه)
 اعضای جدید هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان  استان مازندران با برگزاری نهمین دوره انتخابات برگزیده شدند. اعضای نهمین هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان مازندران مشخص شدند + اسامی
اعضای جدید هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان مازندران با برگزاری نهمین دوره انتخابات برگزیده شدند. (ادامه)
قرارداد جدید فرهاد مجیدی تصویب شد
یکی از اولین مصوبات هیات مدیره استقلال، افزایش مدت زمان قرارداد مجیدی به ۳ سال بود.(ادامه)
جلسه هیات وزیران روز چهارشنبه به ریاست آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی برگزار شد و در این جلسه اعضای دولت به استانداران منتخب دو استان رأی اعتماد دادند.
با رای اعتماد دولت / ۲ استاندار جدید انتخاب شدند
جلسه هیات وزیران روز چهارشنبه به ریاست آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی برگزار شد و در این جلسه اعضای دولت به استانداران منتخب دو استان رأی اعتماد دادند. (ادامه)
مددی در باشگاه استقلال حضور یافت
مدیرعامل باشگاه استقلال که بیش از یک هفته از بستر بیماری بود، در ساختمان باشگاه حضور یافت.(ادامه)
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس استعفا کرد
حمید سجادی با تایید خبر استعفای جعفر سمیعی از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس گفت: صحبت ایشان را شنیده‌ام. باید ببینیم چقدر جدی هست. فعلاً صحبت شده است (ادامه)
احمد وحیدی وزیر کشور امروز بعد از صدور حکم شهردار قم، حکم جواد طالبی برای تصدی شهردار ساری را تایید کرد. صدور حکم شهردار ساری توسط وزیر کشور/ جواد طالبی رسما شهردار ساری شد
احمد وحیدی وزیر کشور امروز بعد از صدور حکم شهردار قم، حکم جواد طالبی برای تصدی شهردار ساری را تایید کرد. (ادامه)
پیام مهم مجیدی به هیات مدیره استقلال
سرمربی تیم فوتبال استقلال در پیامی به اعضای هیات مدیره خواستار تمدید قرارداد بازیکنانی شده که قراردادشان با این باشگاه به پایان رسیده است. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.129 seconds.