.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
در مراسمی با حضور معاون رفاه و امور اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی، اعضای هیأت‌مدیره و جمعی از معاونین و مدیران ارشد این سازمان، یوسف نوری به‌عنوان عضو جدید هیأت‌مدیره سازمان تامین‌اجتماعی معرفی شد. شغل جدید وزیر سابق آموزش و پرورش
در مراسمی با حضور معاون رفاه و امور اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی، اعضای هیأت‌مدیره و جمعی از معاونین و مدیران ارشد این سازمان، یوسف نوری به‌عنوان عضو جدید هیأت‌مدیره سازمان تامین‌اجتماعی معرفی شد.(ادامه)
«تکنوکرات پاکدست درستکار» تصویری است که از قیلیچ داراوغلو کشیده می‌شود.او که روی حقوق‌بشر و بازگشت به حکومت قانون تاکید دارد تلاش کرده از رویکردهای سکولار دوری کند و صدایش را به همه مردم ترکیه برساند. رقیب اردوغان را بهتر بشناسید
«تکنوکرات پاکدست درستکار» تصویری است که از قیلیچ داراوغلو کشیده می‌شود.او که روی حقوق‌بشر و بازگشت به حکومت قانون تاکید دارد تلاش کرده از رویکردهای سکولار دوری کند و صدایش را به همه مردم ترکیه برساند.(ادامه)
حبیب احمدزاده نویسنده در مراسم خاکسپاری پیکر کیومرث پوراحمد تاکید کرد: او به هر بهانه‌ای این پایان را انتخاب کرد، اما بلایی که سر خانواده تختی آوردیم، سر خانواده پوراحمد نیاوریم. بلایی که سر خانواده تختی آوردیم بر سر خانواده پوراحمد نیاوریم
حبیب احمدزاده نویسنده در مراسم خاکسپاری پیکر کیومرث پوراحمد تاکید کرد: او به هر بهانه‌ای این پایان را انتخاب کرد، اما بلایی که سر خانواده تختی آوردیم، سر خانواده پوراحمد نیاوریم.(ادامه)
اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال با استعفای علی فتح‌الله‌زاده مخالفت کردند. مخالفت هیات مدیره استقلال با استعفای فتح‌الله‌زاده
اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال با استعفای علی فتح‌الله‌زاده مخالفت کردند.(ادامه)
فاجعه‌آمیزترین بخش مصوبه، بند «5» آن، یعنی «مصونیت قضایی اعضای هیأت و مجریان تصمیمات آن» است. صدای فروافتادن تشت این بند چنان بلند بوده‌است که چرت بی‌حوصله‌ترین افراد را هم پاره کرده‌ است. چنین حکمی چه تفاوتی با «کاپیتولاسیون» دارد؟

نامه اعتراض آمیز احمد توکلی به سران سه قوه در واکنش به مصوبه مولد سازی
فاجعه‌آمیزترین بخش مصوبه، بند «5» آن، یعنی «مصونیت قضایی اعضای هیأت و مجریان تصمیمات آن» است. صدای فروافتادن تشت این بند چنان بلند بوده‌است که چرت بی‌حوصله‌ترین افراد را هم پاره کرده‌ است. چنین حکمی چه تفاوتی با «کاپیتولاسیون» دارد؟ (ادامه)
احمد توکلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت به ارسال نامه به رئیس جمهور خواستار تعلیق مصوبه کنکوری شد. به گزارش الف متن این نامه به شرح زیر است: احمد توکلی به رئیسی: مصوبه کنکوری را تعلیق کنید
احمد توکلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت به ارسال نامه به رئیس جمهور خواستار تعلیق مصوبه کنکوری شد. به گزارش الف متن این نامه به شرح زیر است:(ادامه)
شمال نیوز: با برگزاری انتخابات هیات مدیره و بازرس اتحادیه صنف پوشاک شهرستان ساری، ترکیب اعضای هیات مدیره و بازرس این اتحادیه مشخص شد.
هیئت مدیره اتحادیه صنف پوشاک شهرستان ساری انتخاب شدند
شمال نیوز: با برگزاری انتخابات هیات مدیره و بازرس اتحادیه صنف پوشاک شهرستان ساری، ترکیب اعضای هیات مدیره و بازرس این اتحادیه مشخص شد. (ادامه)
محسن پیرهادی در رابطه با جزییات «کلیات طرح یک فوریتی اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی» گفت: نظر شورای نگهبان در بررسی فرایند صلاحیت داوطلبان و یا اعتراض قطعی است. تنها داوطلبانی .... جزییات طرح جدید اصلاح قانون انتخابات مجلس/ طرح چهارشنبه بررسی می شود
محسن پیرهادی در رابطه با جزییات «کلیات طرح یک فوریتی اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی» گفت: نظر شورای نگهبان در بررسی فرایند صلاحیت داوطلبان و یا اعتراض قطعی است. تنها داوطلبانی ....(ادامه)
شمال نیوز : با رای اعضای شورای شهر سورک ، یاسر قربانی به عنوان شهردار سورک مرکز شهرستان میاندرود انتخاب شد .

« یاسر قربانی » شهردار سورک شد
شمال نیوز : با رای اعضای شورای شهر سورک ، یاسر قربانی به عنوان شهردار سورک مرکز شهرستان میاندرود انتخاب شد . (ادامه)
مدیرعامل سرخ ها از تصمیمی که برخی بازیکنان این تیم برای اعتصاب گرفتند به شدت ناراحت و عصبانی است. مدیرعامل پرسپولیس به دنبال اخراج یک بازیکن
مدیرعامل سرخ ها از تصمیمی که برخی بازیکنان این تیم برای اعتصاب گرفتند به شدت ناراحت و عصبانی است.(ادامه)
مازندرانی که با بیش از ۳ هزار واحد تولیدی، صنعتی، معدنی برای ۹۰ هزار نفر اشتغال ایجاد کرده است؛ ‌فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاران به دنبال راه‌اندازی خطوط تولیدی و صنعتی در این استان هستند. تقویت چرخه تولید در مازندران/ تزریق ۴ هزار میلیارد تومان به صنعت
مازندرانی که با بیش از ۳ هزار واحد تولیدی، صنعتی، معدنی برای ۹۰ هزار نفر اشتغال ایجاد کرده است؛ ‌فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاران به دنبال راه‌اندازی خطوط تولیدی و صنعتی در این استان هستند. (ادامه)
شمال نیوز: با برگزاری انتخابات هیات مدیره اتحادیه صنف خبازان  شهرستان ساری، ترکیب اعضای هیات مدیره این اتحادیه مشخص شد. انتخاب اعضای هیات مدیره اتحادیه صنف خبازان ساری
شمال نیوز: با برگزاری انتخابات هیات مدیره اتحادیه صنف خبازان شهرستان ساری، ترکیب اعضای هیات مدیره این اتحادیه مشخص شد.(ادامه)
اخطار باشگاه استقلال به عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس
باشگاه استقلال طی بیانیه‌ای به عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس هشدار داد.(ادامه)
خبر مهم بانک مرکزی درباره نرخ سود بانکی
معاون نظارت بانک مرکزی اعلام کرد:‌ بانک های متخلف در زمینه عدم رعایت نرخ سود علی الحساب سپرده سرمایه گذاری مدت‌دار، به هیأت انتظامی بانکها معرفی می شوند.(ادامه)
محمد صادق مبرهن، دبیر اجرایی شورای هماهنگی و همکاری فعالان اقتصادی مناطق آزاد گفت: یک هفته از پخش شایعه‌ای می‌گذرد که مربوط به برکناری سعید محمد است؛ اما کسی نمی‌داند که این خبر چقدر صحت دارد؟ این تصمیمات ... سعید محمد از دولت کنار گذاشته شد؟
محمد صادق مبرهن، دبیر اجرایی شورای هماهنگی و همکاری فعالان اقتصادی مناطق آزاد گفت: یک هفته از پخش شایعه‌ای می‌گذرد که مربوط به برکناری سعید محمد است؛ اما کسی نمی‌داند که این خبر چقدر صحت دارد؟ این تصمیمات ...(ادامه)
منابع مطلع خبر می‌دهند فعل و انفعالات گروه‌ها و چهره‌های سیاسی برای تصاحب وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به شکل محسوسی افزایش یافته و دامنه آن به شهرداری و شورای شهر تهران کشیده تا جایی که علیرضا زاکانی هم به جمع کاندیداهای این وزارتخانه پیوسته است. زاکانی هم به جمع کاندیداهای وزارت کار پیوست
منابع مطلع خبر می‌دهند فعل و انفعالات گروه‌ها و چهره‌های سیاسی برای تصاحب وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به شکل محسوسی افزایش یافته و دامنه آن به شهرداری و شورای شهر تهران کشیده تا جایی که علیرضا زاکانی هم به جمع کاندیداهای این وزارتخانه پیوسته است.(ادامه)
قانون بودجه سال جاری تکلیفی ناظر بر اعطای وام به متقاضیان ازدواج تعیین شده، اما با گذشت پنج ماه از سال، هنوز متقاضیان برای دریافت وام با مشکلاتی مواجه هستند؛ باید توجه داشت که تأخیر در ازدواج، مقوله‌ای است که می‌تواند منجر به فساد و وقوع جرم در جامعه شود. برخی از این نامه‌های «خطاب به ما» خبرش در رسانه‌ها منتشر می‌شود؛ اما متن آن‌ها به ما واصل نمی‌شود / لزوم تشکیل شعبه ویژه برای رسیدگی به گزارش تحقیق و تفحص مجلس / تاکید بر شناسایی بستر‌های فسادزا در بانک‌ها / انتقاد از تاخیر در پرداخت وام ازدواج(خبر)
قانون بودجه سال جاری تکلیفی ناظر بر اعطای وام به متقاضیان ازدواج تعیین شده، اما با گذشت پنج ماه از سال، هنوز متقاضیان برای دریافت وام با مشکلاتی مواجه هستند؛ باید توجه داشت که تأخیر در ازدواج، مقوله‌ای است که می‌تواند منجر به فساد و وقوع جرم در جامعه شود.(ادامه)
شمال نیوز: رئیس اداره صمت شهرستان ساری به عنوان نماینده سازمان صمت استان مازندران از برگزاری انتخابات هیات مدیره اتحادیه چاپخانه داران استان مازندران خبر داد. اعضای هیات مدیره اتحادیه چاپخانه داران مازندران / زارع رئیس شد
شمال نیوز: رئیس اداره صمت شهرستان ساری به عنوان نماینده سازمان صمت استان مازندران از برگزاری انتخابات هیات مدیره اتحادیه چاپخانه داران استان مازندران خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: رئیس اداره صمت شهرستان ساری از برگزاری انتخابات هیات مدیره اتحادیه صنف فروشندگان لوازم الکترونیکی شهرستان ساری، خبر داد.
ترکیب هیات مدیره اتحادیه صنف الکترونیک ساری مشخص شد
شمال نیوز: رئیس اداره صمت شهرستان ساری از برگزاری انتخابات هیات مدیره اتحادیه صنف فروشندگان لوازم الکترونیکی شهرستان ساری، خبر داد. (ادامه)
شمال نیوز : ساسان شیخی که در مراسم بزرگ روز خبرنگار در تالار وحدت تهران سخن می گفت ، اعلام کرد : من امروز نماینده خبرنگارانی هستم که در تمامی استانها با وجود اینکه خود مشکلات زیادی اعم از امنیت شغلی ، حقوق نامناسب ، بیمه و مسکن و معیشت دارند اما به اطلاع رسانی مشکلات مردم می پردازند خبرنگاران استانی ، سربازان خط مقدم اطلاع رسانی در شهرستانها هستند/ تشکیل کمیته ساماندهی خبرنگاران در سطح ادارات کل به دبیری خانه های مطبوعات ضروری است
شمال نیوز : ساسان شیخی که در مراسم بزرگ روز خبرنگار در تالار وحدت تهران سخن می گفت ، اعلام کرد : من امروز نماینده خبرنگارانی هستم که در تمامی استانها با وجود اینکه خود مشکلات زیادی اعم از امنیت شغلی ، حقوق نامناسب ، بیمه و مسکن و معیشت دارند اما به اطلاع رسانی مشکلات مردم می پردازند (ادامه)
شمال نیوز: رئیس اداره صمت شهرستان ساری از برگزاری انتخابات هیات مدیره اتحادیه صنف موزائیک سازان و خدمات فنی ساختمان شهرستان ساری خبر داد. هیئت مدیره اتحادیه صنف خدمات فنی ساختمان ساری انتخاب شدند
شمال نیوز: رئیس اداره صمت شهرستان ساری از برگزاری انتخابات هیات مدیره اتحادیه صنف موزائیک سازان و خدمات فنی ساختمان شهرستان ساری خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: رئیس اداره صمت شهرستان ساری از برگزاری انتخابات هیات مدیره و بازرس تحادیه صنف  اتومبیل کرایه شهرستان ساری خبر داد و گفت:  ترکیب اعضای هیات مدیره و بازرس این اتحادیه مشخص شد. اعضای هیات مدیره اتحادیه صنف اتومبیل کرایه شهرستان ساری مشخص شد
شمال نیوز: رئیس اداره صمت شهرستان ساری از برگزاری انتخابات هیات مدیره و بازرس تحادیه صنف اتومبیل کرایه شهرستان ساری خبر داد و گفت: ترکیب اعضای هیات مدیره و بازرس این اتحادیه مشخص شد.(ادامه)
شمال نیوز: رئیس اداره صمت شهرستان ساری از برگزاری انتخابات هیات مدیره اتحادیه صنف چینی و بلور شهرستان ساری خبر داد. اعضای هیئت مدیره اتحادیه صنف چینی و بلور ساری انتخاب شد
شمال نیوز: رئیس اداره صمت شهرستان ساری از برگزاری انتخابات هیات مدیره اتحادیه صنف چینی و بلور شهرستان ساری خبر داد.(ادامه)
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ساری از برگزاری انتخابات هیات مدیره و بازرس اتحادیه صنف لوله کشی گاز شهرستان ساری خبر داد. ترکیب اعضای هیات مدیره اتحادیه صنف لوله کشی گاز ساری مشخص شد
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ساری از برگزاری انتخابات هیات مدیره و بازرس اتحادیه صنف لوله کشی گاز شهرستان ساری خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: با برگزاری انتخابات هیات مدیره و بازرس اتحادیه صنف اغذیه فروشان شهرستان ساری، ترکیب اعضای هیات مدیره و بازرس این اتحادیه مشخص شد. انتخاب اعضای هیات مدیره اتحادیه صنف اغذیه فروشان ساری
شمال نیوز: با برگزاری انتخابات هیات مدیره و بازرس اتحادیه صنف اغذیه فروشان شهرستان ساری، ترکیب اعضای هیات مدیره و بازرس این اتحادیه مشخص شد.(ادامه)
شمال نیوز: با برگزاری انتخابات هیات مدیره و بازرس اتحادیه صنف قهوه خانه داران شهرستان ساری، ترکیب اعضای هیات مدیره و بازرس این اتحادیه مشخص شد. ترکیب هیات مدیره اتحادیه صنف قهوه خانه داران ساری مشخص شد
شمال نیوز: با برگزاری انتخابات هیات مدیره و بازرس اتحادیه صنف قهوه خانه داران شهرستان ساری، ترکیب اعضای هیات مدیره و بازرس این اتحادیه مشخص شد.(ادامه)
ادامه کار مسعود شجاعی در نساجی/ «وطنی» به فصل جدید می‌رسد
مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران گفت: مسعود شجاعی مشکلی برای ادامه کار در تیم ندارد. (ادامه)
شمال نیوز: اتحادیه صنف لاستیک و اپاراتی شهرستان ساری اعضای هیات مدیره و بازرس خود را شناخت.



ترکیب اعضای هیات مدیره اتحادیه صنف لاستیک و اپاراتی ساری مشخص شد/ تورج ایمانی رئیس ماند + اسامی و تعداد آراء
شمال نیوز: اتحادیه صنف لاستیک و اپاراتی شهرستان ساری اعضای هیات مدیره و بازرس خود را شناخت. (ادامه)
برگزاری آیین روز ملی اصناف و آغاز دهه تجارت و صنعت از دفتر رئیس مجلس/ بدهی ۱۱ ساله دولت به اصناف/ انتقاد از حذف به یک باره مدیران با تجربه از بازار/ سامانه بازرسی هوشمند اصناف و منشور حمایت از حقوق مصرف کننده رونمایی شد/ مالیات به نفع تولید عقب نشینی می کند آیین بزرگداشت روز ملی اصناف با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد
برگزاری آیین روز ملی اصناف و آغاز دهه تجارت و صنعت از دفتر رئیس مجلس/ بدهی ۱۱ ساله دولت به اصناف/ انتقاد از حذف به یک باره مدیران با تجربه از بازار/ سامانه بازرسی هوشمند اصناف و منشور حمایت از حقوق مصرف کننده رونمایی شد/ مالیات به نفع تولید عقب نشینی می کند(ادامه)
شمال نیوز: صنف سنگ فروشان شهرستان ساری اعضای هیات مدیره و بازرس خود را شناخت.
ترکیب اعضای هیات مدیره اتحادیه صنف سنگ فروشان شهرستان ساری مشخص شد
شمال نیوز: صنف سنگ فروشان شهرستان ساری اعضای هیات مدیره و بازرس خود را شناخت. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.204 seconds.