.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
عکس: جای خالی آیت‌الله خزعلی و واعظ طبسی در خبرگان
نوزدهمین اجلاس خبرگان رهبری صبح امروز سه‌شنبه 18 اسفند به ریاست آیت‌الله یزدی و با حضور نمایندگان مجلس خبرگان رهبری در مجلس قدیم شورای اسلامی آغاز شد.(ادامه)
عکس/ آخرین اجلاس دوره چهارم مجلس خبرگان رهبری
نوزدهمین اجلاسیه دوره چهارم مجلس خبرگان رهبری که صبح سه شنبه هجدهم اسفند به ریاست آیت الله محمد یزدی در ساختمان مجلس قدیم برگزار شد. آیت الله محمد یزدی رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: سیستمی که امام(ره) برای حاکمیت فقیه طرح کردند همان ولایتی است که برای پیامبر (ص) و ائمه معصومین بود.(ادامه)
آیت‌الله جنتی و نوبخت مهمانان نوزدهمین دوره اجلاس خبرگان هستند
آیت‌الله جنتی و نوبخت به عنوان مهمانان نوزدهمین دوره اجلاس خبرگان برای اعضای این مجلس سخنرانی می‌کنند.(ادامه)
 شمال نیوز آیت الله ابوالقاسم خزغلی عضو مجلس خبرگان رهبری و از تدوین کنندگان قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران ساعتی پیش دار فانی را وداع گفت.. «آیت‌ الله خزعلی» دار فانی را وداع گفت /زمان و مكان تشييع
شمال نیوز آیت الله ابوالقاسم خزغلی عضو مجلس خبرگان رهبری و از تدوین کنندگان قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران ساعتی پیش دار فانی را وداع گفت..(ادامه)
نقش آیت‌الله جنتی در استعفای عضو خبرگان
(ادامه)
شمال نیوز: رهبر معظم انقلاب اسلامی نکات مهمی را درخصوص برجام و شرایط بعد از برجام بیان کردند. / مسئولان امریکایی خیلی بد حرف می‌زنند و باید تکلیف اینگونه حرف زدن‌ها روشن شود.



رهبر معظم انقلاب: مجلس از بررسی برجام کنار گذاشته نشود/ مسئولان اجازه فرصت‌طلبی را به امریکا ندهند(خبر)
شمال نیوز: رهبر معظم انقلاب اسلامی نکات مهمی را درخصوص برجام و شرایط بعد از برجام بیان کردند. / مسئولان امریکایی خیلی بد حرف می‌زنند و باید تکلیف اینگونه حرف زدن‌ها روشن شود. (ادامه)
مازندران میزبان اجلاسیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم
عضو مجلس خبرگان رهبری از برگزاری هفتمین اجلاسیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و علمای بلاد در مازندران خبر داد. (ادامه)
دفاع لاریجانی از وزیر اقتصاد
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر اقتصاد از وزرای زحمتکش کابینه دولت است وامیدواریم استیضاح انجام نشود. (ادامه)
جایگاه دستیار ویژه رئیس جمهور چیست؟
(ادامه)
شمال نیوز : وی با اعلام اینکه مازندران یک استان مستضعف و محروم است اما مسئولان کشور این موضوع را نمی پذیرند، تصریح کرد: دلیل محروم بودن مازندران نسبت به استانهای دیگر کشور را متاسفانه نگاه شهر گراست نه نگاه کلان شهر برای پیشرفت و توسعه شهری عنوان کرد.... مازندران یک استان مستضعف و محروم است
شمال نیوز : وی با اعلام اینکه مازندران یک استان مستضعف و محروم است اما مسئولان کشور این موضوع را نمی پذیرند، تصریح کرد: دلیل محروم بودن مازندران نسبت به استانهای دیگر کشور را متاسفانه نگاه شهر گراست نه نگاه کلان شهر برای پیشرفت و توسعه شهری عنوان کرد....(ادامه)
مازندران میزبان اجلاس خبرگان رهبری می شود
امام جمعه ساری گفت: مازندران ۱۵ مهرماه سال جاری میزبان اجلاس خبرگان رهبری می شود. (ادامه)
سمت جدید آیت الله یزدی در مجلس خبرگان
آیت الله محمد یزدی با اکثریت آرای اعضای کمیسیون تحقیق مجلس خبرگان، رئیس این کمیسیون شد. (ادامه)
تعداد اعضای مجلس خبرگان تغییر کرد
وی با بیان اینکه این مصوبه با توجه به آمار نفوس سال 1390 کشور اتخاذ شده است افزود: با توجه به افزایش 13 نفری اعضای مجلس خبرگان، تعداد اعضای این مجلس از 86 نفر کنونی به 99 نفر افزایش می یابد. (ادامه)
شمال نیوز: حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح پنج شنبه در دیدار رئیس و اعضای مجلس خبرگان، تحقق «اسلام کامل» را خواست پروردگار متعال و هدف اصلی نظام جمهوری اسلامی خواندند و با اشاره به ضرورت ارائه اسلام ناب در مقابل تلاش مستکبران برای ترویج اسلام هراسی در میان ملتها تأکید کردند تیم مذاکرات هسته‌ای امین و دلسوز است اما من نگرانم؛ چون طرف مقابل با حیله‌گری از پشت خنجر می‌زند(خبر)
شمال نیوز: حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح پنج شنبه در دیدار رئیس و اعضای مجلس خبرگان، تحقق «اسلام کامل» را خواست پروردگار متعال و هدف اصلی نظام جمهوری اسلامی خواندند و با اشاره به ضرورت ارائه اسلام ناب در مقابل تلاش مستکبران برای ترویج اسلام هراسی در میان ملتها تأکید کردند(ادامه)
فردا؛ دیدار اعضای مجلس خبرگان با رهبری
اختتامیه هفدهمین اجلاس خبرگان رهبری دقایقی پیش با حضور اعضای خبرگان و با سخنرانی آیت‌الله یزدی برگزار شد. (ادامه)
بیانیه پایانی هفدهمین اجلاس خبرگان
بیانیه پایانی هفدهمین اجلاس رسمى مجلس خبرگان رهبرى «دوره چهارم» دقایقی پیش در صحن این مجلس قرائت شد که متن ان بدین شرح است. (ادامه)
علت کنار رفتن آیت الله شاهرودی چه بود؟
رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: تا صبح امروز نامزدی خود را اظهار نکرده بودم و باهیچ کس بحث، صحبت،‌توافق، قرارداد، پیشنهاد و درخواست کمک و همراهی به هیچ وجه با احدی نداشته ام. (ادامه)
شمال نیوز:دو روز دیگر تا مشخص شدن نام رئیس جدید مجلس خبرگان رهبری باقی است. آنچه از سخنان اعضای این مجلس مشخص است، هاشمی شاهرودی گزینه جدی جانشین آیت‌الله مهدوی است اما حضور فردی مانند آیت‌الله مصباح می‌تواند تمام این معادلات را به هم بزند و.... هاشمی رفسنجانی در تردید آمدن‌ها و نیامدن‌ها
شمال نیوز:دو روز دیگر تا مشخص شدن نام رئیس جدید مجلس خبرگان رهبری باقی است. آنچه از سخنان اعضای این مجلس مشخص است، هاشمی شاهرودی گزینه جدی جانشین آیت‌الله مهدوی است اما حضور فردی مانند آیت‌الله مصباح می‌تواند تمام این معادلات را به هم بزند و....(ادامه)
احتمال کاندیداتوری آیت الله جنتی برای ریاست خبرگان
آیت‌الله موحدی‌کرمانی گفت ممکن است آیت الله جنتی هم برای ریاست خبرگان کاندیدا شود.(ادامه)
موحدی کرمانی: شاید مصباح یا جنتی کاندیدای ریاست مجلس خبرگان شوند
(ادامه)
احمدخاتمی: دنبال جایگاه در خبرگان نیستیم
(ادامه)

شمال نیوز: با درگذشت آیت‎الله مهدوی کنی، کرسی ریاست مجلس خبرگان رهبری به نائب رئیس اول رئیس مجلس خبرگان رهبری رسید و تصمیم‌گیری برای ریاست این نهاد مهم در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران به اجلاس این مجلس موکول شد. سیاسی ترین انتخابات خبرگان
شمال نیوز: با درگذشت آیت‎الله مهدوی کنی، کرسی ریاست مجلس خبرگان رهبری به نائب رئیس اول رئیس مجلس خبرگان رهبری رسید و تصمیم‌گیری برای ریاست این نهاد مهم در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران به اجلاس این مجلس موکول شد.(ادامه)
احمدخاتمی: کاندیدای ریاست خبرگان نیستم
عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مسئله اصلی کشور تا اسفندماه موضوع ریاست مجلس خبرگان رهبری نیست، گفت: آیت‌الله مشکینی و آیت‌الله مهدوی کنی تمایلی به ریاست خبرگان نداشتند و این مدح علمای ماست.(ادامه)
چه کسی رئیس خبرگان می‌شود؟
(ادامه)
خاتمی: شاهرودی نامزد ریاست خبرگان است/ هاشمی تمایلی ندارد
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های امروز
(ادامه)
شمال نیوز: همسران روسای جمهور ایران اگرچه از الگوی کشورهای غربی در کسب جایگاه بانوی اول پیروی نکرده‌اند، اما قطعاً همواره در کنار همسرانشان، آنها را در پیشبرد کارها یاری داده‌اند.
همسران رؤسای‌جمهور از بنی‌ صدر تا روحانی +تصاویر(خبر)
شمال نیوز: همسران روسای جمهور ایران اگرچه از الگوی کشورهای غربی در کسب جایگاه بانوی اول پیروی نکرده‌اند، اما قطعاً همواره در کنار همسرانشان، آنها را در پیشبرد کارها یاری داده‌اند. (ادامه)
انتقاد تند چمران از طرح و لایحه مجلس و دولت درباره انتخاب شهردار
رئیس شورای عالی استانها طرح مجلس و لایحه دولت درخصوص نحوه انتخاب شهردار را حمله گاز انبری علیه شوراها دانست.(ادامه)
حضرت آیت الله خامنه ای با ارائه تحلیلی جامع از شرایط جهان، منطقه و کشور و نشانه های شکل گیری «نظم جدید» در دنیا، به تبیین علل اصلی متزلزل شدن پایه های «فکری و عملی» تسلط غرب و نظم کنونی جهان پرداختند
اختلاف سلیقه سیاسی نباید وحدت و همدلی را از بین ببرد/ حمایت از دولت و دستگاه‌های اجرایی وظیفه همه است(خبر)
حضرت آیت الله خامنه ای با ارائه تحلیلی جامع از شرایط جهان، منطقه و کشور و نشانه های شکل گیری «نظم جدید» در دنیا، به تبیین علل اصلی متزلزل شدن پایه های «فکری و عملی» تسلط غرب و نظم کنونی جهان پرداختند (ادامه)
طرح دوفوریتی که در اجلاس خبرگان رای نیاورد چه بود؟
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.