.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رئیس و اعضای مجلس خبرگان رهبری پس از پایان پنجمین اجلاسیه خود در دور پنجم، پیش از ظهر امروز (پنجشنبه ۱۵ شهریور) پس از حضور در مرقد مطهر حضرت امام‌خمینی ـ رحمت ‌الله علیه ـ با رهبر معظّم انقلاب، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند. پنجمین اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری در دور پنجم در ۱۳ و ۱۴ شهریور و با بررسی میزان تحقق مطالبات رهبر معظّم انقلاب در بهبود اوضاع معیشتی مردم برگزار شد.
دعوا و ایجاد تشکیلات موازی با دولت، راه اصلاح نیست/ خیرخواهانه انتقاد کنید، اما نباید با مبالغه مردم را دچار بدبینی کرد/ با جنگ رسانه‌ای می‌خواهند مردم را دچار اضطراب، یأس و بدبینی کنند(خبر)
رئیس و اعضای مجلس خبرگان رهبری پس از پایان پنجمین اجلاسیه خود در دور پنجم، پیش از ظهر امروز (پنجشنبه ۱۵ شهریور) پس از حضور در مرقد مطهر حضرت امام‌خمینی ـ رحمت ‌الله علیه ـ با رهبر معظّم انقلاب، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند. پنجمین اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری در دور پنجم در ۱۳ و ۱۴ شهریور و با بررسی میزان تحقق مطالبات رهبر معظّم انقلاب در بهبود اوضاع معیشتی مردم برگزار شد. (ادامه)
شمال نیوز : عضو مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: کاهش ارزش پول ملی از مشکلات کنونی کشور است وقتی قیمت ریال این گونه پایین می‌آید یک کارگر روزمزد چیزی برایش نمی‌ماند..... آیت الله معلمی : آقای رئیس جمهور ؛ هنوز فرصت دارید ، «خانه‌تکانی» کنید
شمال نیوز : عضو مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: کاهش ارزش پول ملی از مشکلات کنونی کشور است وقتی قیمت ریال این گونه پایین می‌آید یک کارگر روزمزد چیزی برایش نمی‌ماند.....(ادامه)

راهپیمایان طبق روال هر سال با درست داشتن پلاکاردها و سردادن شعارهایی حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام می‌کنند. احمدی نژاد با سلام و صلوات آمد، آذری جهرمی با آستین کوتاه و کلاه/ دو غائب بزرگ راهپیمایی تهران/ از تشبیه ترامپ به الاغ تا اعدام نمادین+تصاویر
راهپیمایان طبق روال هر سال با درست داشتن پلاکاردها و سردادن شعارهایی حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام می‌کنند.(ادامه)
رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور حکمی، حجت‌الاسلام حاج شیخ رسول فلاحتی را به عنوان نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان و امام‌جمعه رشت منصوب کردند. 

نماینده ولی‌فقیه در گیلان و امام‌ جمعه جدید رشت منصوب شد/جزئیات مراسم تکریم و معارفه
رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور حکمی، حجت‌الاسلام حاج شیخ رسول فلاحتی را به عنوان نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان و امام‌جمعه رشت منصوب کردند. (ادامه)

ایشان، ایستادگی و توفیقات کشور در مقابله با هجوم جبهه عظیم سیاسی، مالی، نظامی، امنیتی و فرهنگی امریکا و صهیونیزم را ناشی از برکت وجود ایمان و تقوا در قشر عظیمی از مردم و جوانان دانستند و افزودند: فداکاریهای مردم، رویش های جدید و امثال حججی ها، تا حد زیادی عنایت و حمایت پروردگار را جلب کرده است که برای توسعه دایره‌ی رحمت و پشتیبانی خداوند، باید تربیت ایمانی جامعه را ارتقا داد. از مشکلات مردم مطلعیم اما هیچ مشکل حل‌نشدنی در کشور وجود ندارد / در چند روز آینده در این زمینه‌ها با مردم صحبت خواهم کرد(خبر)
ایشان، ایستادگی و توفیقات کشور در مقابله با هجوم جبهه عظیم سیاسی، مالی، نظامی، امنیتی و فرهنگی امریکا و صهیونیزم را ناشی از برکت وجود ایمان و تقوا در قشر عظیمی از مردم و جوانان دانستند و افزودند: فداکاریهای مردم، رویش های جدید و امثال حججی ها، تا حد زیادی عنایت و حمایت پروردگار را جلب کرده است که برای توسعه دایره‌ی رحمت و پشتیبانی خداوند، باید تربیت ایمانی جامعه را ارتقا داد. (ادامه)
ابقای رئیسی و آیت‌الله بوشهری در هیئت رئیسه خبرگان
حجت‌الاسلام رئیسی و آیت‌اآیت‌الله حسینی بوشهری و حجت‌الاسلام رئیسی در سمت کارپردازی هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری ابقا شدند(ادامه)
زمان بررسی قانون جامع انتخابات مجلس خبرگان
قانون جامع انتخابات خبرگان در اجلاس اسفندماه این مجلس تکمیل و تدوین خواهد شد.(ادامه)
شمال نیوز : امام‌جمعه موقت اهواز گفت: وزیر نیرو پاسخ داده بود که از جز برای شرب آبی از خوزستان منتقل نمی‌شود، ما گفتیم که این اظهارات دروغ بوده و 4 برابر آب موردنیاز منتقل‌شده است، از بازرسی کل کشور و شخص رئیس قوه قضاییه درخواست کردیم موضوع را پیگیری کنند.
نامه نگاری شورای نگهبان با ریاست‌جمهوری درباره انتقال آب کارون
شمال نیوز : امام‌جمعه موقت اهواز گفت: وزیر نیرو پاسخ داده بود که از جز برای شرب آبی از خوزستان منتقل نمی‌شود، ما گفتیم که این اظهارات دروغ بوده و 4 برابر آب موردنیاز منتقل‌شده است، از بازرسی کل کشور و شخص رئیس قوه قضاییه درخواست کردیم موضوع را پیگیری کنند. (ادامه)
توصیه‌های رییس مجلس خبرگان به سیدحسن خمینی
شمال نیوز : رییس مجلس خبرگان گفت با بازخوانی مواضع امام، گفت: باید مواضع و مطالب امام، به طور مرتب برای مردم بیان شود. (ادامه)
عکس/ اختتامیه سومین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری
عصر دیروز چهارشنبه ۲۹ شهریور اختتامیه سومین اجلاس مجلس خبرگان رهبری در محل ساختمان قدیم مجلس و با حضور برخی از اعضاء برگزار شد.(ادامه)
چه کسی بر صندلی آیت‌الله هاشمی نشست؟ + عکس
سومین اجلاسیه دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری صبح امروز از ساعت ۸:۳۰ در محل ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی آغاز شد. (ادامه)
آغاز سومین دوره اجلاسیه رسمی خبرگان رهبری
سومین اجلاسیه رسمی مجلس خبرگان رهبری دوره پنجم دقایقی قبل به ریاست آیت الله جنتی آغاز شد.(ادامه)
مشروح سخنان رؤسای سه قوه در همایش سراسری قوه قضائیه
آنچه امروز رؤسای قوا گفتند، نشان می دهد که جای حل برخی مشکلات و احتمالا گلایه ها در رسانه ها و شبکه های اجتماعی نیست و آنچه باید از زبان آنها در رسانه ها شنیده شود، مقوله هایی در راستای تقویت و افزایش وحدت و انسجام داخلی است؛ پس بهتر است، مثل آنچه امروز در همایش سراسری قوه قضائیه دیدیم، رؤسای قوا و مسئولان کشور موارد و موضوعاتی را که ممکن است محل اختلاف نظر و بحث و جدل شود، صرفا در جلسات داخلی بیان کنند.(ادامه)
سالی که اشک سیاسیون درآمد
شمال نیوز: شاید اگر سال‌ها بعد، از سیاسیون ایرانی درباره مهم‌ترین اتفاقات سال ۹۵ سوالی پرسیده شود بدون شک درگذشت آیت‌الله اکبر هاشمی‌رفسنجانی در صدر مهم‌ترین و تلخ‌ترین اتفاقات این سال قرار می‌گیرد. ۹۵ سالی بود که در آن اشک سیاستمداران ایرانی درآمد. (ادامه)
شمال نیوز : امام جمعه قائم‌شهر گفت:نسبت به شرایط موجود حتی توقع گلایه را هم ندارند و حتی گله را هم تعبیر به تخریب می‌کنند اما می‎بینیم رهبر انقلاب که سال گذشته را به نام سال اقتصاد مقاومتی نام‌گذاری کرده بود به‎دلیل عدم رضایت از وضع موجود امسال را نیز به نام سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نام‌گذاری کرد و به این معنی است که ای مسؤولان! حرف نزنید و عمل کنید..... آیت‌الله معلمی:دولت مشکلات را نمی‌پذیرد و یا به گذشته حواله می‌دهد/گاز را گران کردند اما یارانه بیشتر نشد
شمال نیوز : امام جمعه قائم‌شهر گفت:نسبت به شرایط موجود حتی توقع گلایه را هم ندارند و حتی گله را هم تعبیر به تخریب می‌کنند اما می‎بینیم رهبر انقلاب که سال گذشته را به نام سال اقتصاد مقاومتی نام‌گذاری کرده بود به‎دلیل عدم رضایت از وضع موجود امسال را نیز به نام سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نام‌گذاری کرد و به این معنی است که ای مسؤولان! حرف نزنید و عمل کنید.....(ادامه)
دولت همواره مورد استیضاح کسانی قرار میگیرد که خود نیز بایستی پاسخگوی اقدامات خود باشند/ اقتصاد ایران امسال مقاومتی تر شد(خبر)
(ادامه)
حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح  پنج شنبه در دیدار رئیس و اعضای مجلس خبرگان، این مجلس را استثنایی، بسیار مهم و تأثیرگذار در حال و آینده کشور خواندند و با تأکید بر ضرورت احساس مسئولیت مسئولان در قبال مردم بویژه در مسائل معیشتی افزودند: باید با تلاش بی وقفه و عینی کردن آثار اقتصاد مقاومتی در زندگی مردم، حرکت پرافتخار ۴ دهه اخیر را شتاب و رونق بیشتری بخشیم.

مردم باید اثر اقتصادمقاومتی را در زندگی ببینند؛ اکنون اینگونه نیست / در قبال مسائل فرهنگی و معیشت مردم، به‌شدت مسئول هستیم(خبر)
حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح پنج شنبه در دیدار رئیس و اعضای مجلس خبرگان، این مجلس را استثنایی، بسیار مهم و تأثیرگذار در حال و آینده کشور خواندند و با تأکید بر ضرورت احساس مسئولیت مسئولان در قبال مردم بویژه در مسائل معیشتی افزودند: باید با تلاش بی وقفه و عینی کردن آثار اقتصاد مقاومتی در زندگی مردم، حرکت پرافتخار ۴ دهه اخیر را شتاب و رونق بیشتری بخشیم. (ادامه)
تصویری متفاوت از آیت‌الله هاشمی در اینستاگرام حسن روحانی
دومین اجلاسیه رسمی مجلس خبرگان با حضور اعضا بدون حضور آیت‌الله هاشمی برگزار شد. رییس جمهوری در پی برگزاری این اجلاس عکسی با عنوان جای خالی هاشمی در اینستاگرام منتشر کرد.(ادامه)
زمان و مکان دومین اجلاسیه رسمی مجلس خبرگان
اطلاعیه دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری درباره زمان و مکان برگزاری دومین اجلاسیه رسمی دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری منتشر شد.(ادامه)
انتخابات میاندوره‌ای خبرگان همزمان با انتخابات مجلس برگزار می‌شود
انتخابات میاندوره ای مجلس خبرگان همزمان با انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار شود. (ادامه)
آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام و از پیشگامان انقلاب اسلامی که به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان شهدای تجریش تهران بستری شده بود دقایقی پیش دار فانی را وداع گفت. آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام (ره) و رهبری به ملکوت اعلی پیوست(خبر)
آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام و از پیشگامان انقلاب اسلامی که به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان شهدای تجریش تهران بستری شده بود دقایقی پیش دار فانی را وداع گفت.(ادامه)
حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب تصریح کردند: دوستان عزیز ما می‌گویند در مذاکرات هسته ای امتیاز گرفتیم و طرف های مقابل صنعت هسته‌ای ایران را پذیرفتند؛ این مسئله البته بعد از عینی شدن اقتدار ایران یعنی غنی سازی 20 درصد حاصل شد. امتیاز گرفتن هسته‌ای از دشمن بعد از غنی‌سازی 20درصد حاصل شد/ خبرگان نباید بی تحرک بماند(خبر)
حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب تصریح کردند: دوستان عزیز ما می‌گویند در مذاکرات هسته ای امتیاز گرفتیم و طرف های مقابل صنعت هسته‌ای ایران را پذیرفتند؛ این مسئله البته بعد از عینی شدن اقتدار ایران یعنی غنی سازی 20 درصد حاصل شد.(ادامه)
عکس/ افتتاحیه دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری
مراسم افتتاحیه اولین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری دوره پنجم امروز سه‌شنبه چهارم خردادماه در ساعت 9 صبح در مجلس قدیم شورای اسلامی برگزار شد.(ادامه)
در این مراسم قرار است هیأت رئیسه سنی جهت استقرار در جایگاه برای اداره جلسه افتتاحیه که دو نفر از مسن‌ترین و دو نفر از جوان‌ترین اعضای خبرگان عضو آن هستند، حضور یابند.
مراسم افتتاح دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری آغاز شد + اسامی میهمانان
در این مراسم قرار است هیأت رئیسه سنی جهت استقرار در جایگاه برای اداره جلسه افتتاحیه که دو نفر از مسن‌ترین و دو نفر از جوان‌ترین اعضای خبرگان عضو آن هستند، حضور یابند. (ادامه)
هاشمی: کاندیدای ریاست خبرگان نمی‌شوم
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره محتمل‌ترین گزینه برای ریاست مجلس خبرگان گفت: در مورد ریاست خبرگان هم هرگونه که نمایندگان خبرگان تصمیم بگیرند، انتخاب خواهد شد. (ادامه)
زمان انتخاب رئیس مجلس خبرگان
عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری، از برگزاری اولین جلسه رسمی پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در ۴ خرداد ماه خبر داد .(ادامه)
عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه ساری با بیان اینکه کشور با واردات و اقتصاد تک محصولی نفت اداره نمی‌شود، گفت: باید روزی فرا برسد که ملت ایران روی پای خود اتکا کند و تا حد امکان از ورود محصولات غیرضرور خودداری کنند.
اقتصاد مقاومتی تنها با جهاد عمومی امکان پذیر است
عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه ساری با بیان اینکه کشور با واردات و اقتصاد تک محصولی نفت اداره نمی‌شود، گفت: باید روزی فرا برسد که ملت ایران روی پای خود اتکا کند و تا حد امکان از ورود محصولات غیرضرور خودداری کنند. (ادامه)
سال 1394 با تمام تلخی‌ها و شیرینی‌هایش رو به اتمام است، آنچه در ادامه می‌آید، مهم‌ترین حوادث سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی در سال گذشته است؛ حوادثی همچون اعلام اجرای برجام، فاجعه منا، رحلت آیات خزعلی و واعظ طبسی، تذکرات رهبر انقلاب درباره نحوه اجرای برجام، بازداشت ملوانان متجاوز آمربکایی و ... که هر یک در دل خود گفتنی‌های بسیاری دارد. 30 اتفاق مهم سیاسی، اجتماعی و ورزشی سال 94 به روایت تصاویر
سال 1394 با تمام تلخی‌ها و شیرینی‌هایش رو به اتمام است، آنچه در ادامه می‌آید، مهم‌ترین حوادث سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی در سال گذشته است؛ حوادثی همچون اعلام اجرای برجام، فاجعه منا، رحلت آیات خزعلی و واعظ طبسی، تذکرات رهبر انقلاب درباره نحوه اجرای برجام، بازداشت ملوانان متجاوز آمربکایی و ... که هر یک در دل خود گفتنی‌های بسیاری دارد.(ادامه)
شمال نیوز، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی دادستان کل کشور، عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان و تولید آستان مقدس زضوی در گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما حضور یافت تا درباره آخرین تحولات حوزه ماموریت خود صحبت کند. چرا بحث تعیین رهبر آینده مطرح شد؟/توضیح حجت الاسلام رئیسی(خبر)
شمال نیوز، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی دادستان کل کشور، عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان و تولید آستان مقدس زضوی در گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما حضور یافت تا درباره آخرین تحولات حوزه ماموریت خود صحبت کند.(ادامه)
خداحافظی آیت‌الله یزدی از اعضای خبرگان
بیش از 80 عضو خبرگان نیز با آیت‌الله یزدی در پایان این دوره عکس یادگاری گرفتند (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.117 seconds.