.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
پایان سال ۱۴۰۱ آخرین فرصت تمدید پروانه چرای دام است. اعلام آخرین فرصت تمدید پروانه چرای دام
پایان سال ۱۴۰۱ آخرین فرصت تمدید پروانه چرای دام است.(ادامه)
ثبت‌نام حج تمتع از سال ۱۳۸۶ درحالی متوقف شده که حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر در نوبت حج هستند و به پیش‌بینی سازمان و حج و زیارت و با توجه به سهمیه حج ایران در هرسال، نوبت انتظار برخی از این افراد به ۱۳ سال می‌رسد. اما در این شرایط، تکلیف افرادی که قصد انصراف از حج و یا تمایل به انجام این سفر واجب شرعی را دارند، ‌چیست؟ «فیش حج» چگونه خرید و فروش می‌شود؟
ثبت‌نام حج تمتع از سال ۱۳۸۶ درحالی متوقف شده که حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر در نوبت حج هستند و به پیش‌بینی سازمان و حج و زیارت و با توجه به سهمیه حج ایران در هرسال، نوبت انتظار برخی از این افراد به ۱۳ سال می‌رسد. اما در این شرایط، تکلیف افرادی که قصد انصراف از حج و یا تمایل به انجام این سفر واجب شرعی را دارند، ‌چیست؟(ادامه)
بانک‌ها و موسسات اعتباری موظف هستند در زمان ایجاد یا تمدید گواهی ثبت‌آماری به میزان تعیین شده نسبت به مسدود سازی معادل ریالی مبلغ ارزی در حساب‌های متقاضی نزد بانک‌ها به عنوان سپرده تخصیص ارز اقدام کنند. بخشنامه جدید بانک مرکزی برای بازار ارز
بانک‌ها و موسسات اعتباری موظف هستند در زمان ایجاد یا تمدید گواهی ثبت‌آماری به میزان تعیین شده نسبت به مسدود سازی معادل ریالی مبلغ ارزی در حساب‌های متقاضی نزد بانک‌ها به عنوان سپرده تخصیص ارز اقدام کنند.(ادامه)
معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: در صورت تصویب نهایی طرح ارتقاء سند رسمی بنگاه های املاک حق نوشتن بیع نامه نخواهند داشت و باید در دفاتر اسناد رسمی ثبت شود. نوشتن قولنامه در بنگاه‌های املاک ممنوع می‌شود
معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: در صورت تصویب نهایی طرح ارتقاء سند رسمی بنگاه های املاک حق نوشتن بیع نامه نخواهند داشت و باید در دفاتر اسناد رسمی ثبت شود.(ادامه)
رییس قوه قضائیه در راستای جلوگیری از اطاله دادرسی در دیوان عدالت اداری دستوراتی را صادر کرد: شما قضات و مسئولان دیوان عدالت اداری باید بررسی کنید که با همین میزان نیرو و امکانات، چگونه می‌توانید مبادرت به تقلیل و کاستن از فرآیندها در مراحل رسیدگی....(خبر)
(ادامه)
معاون فنی و آماری سازمان سنجش آموزش کشور گفت: بیشترین میزان پذیرش و درصد قبولی در آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ در تمامی رشته محل‌های با آزمون و صرفاً براساس سوابق تحصیلی به ترتیب مربوط به استان‌های یزد، مازندران، سمنان، اصفهان و قم بوده است استان‌های یزد، مازندران و سمنان بیشترین قبولی کنکور 1401 را داشتند
معاون فنی و آماری سازمان سنجش آموزش کشور گفت: بیشترین میزان پذیرش و درصد قبولی در آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ در تمامی رشته محل‌های با آزمون و صرفاً براساس سوابق تحصیلی به ترتیب مربوط به استان‌های یزد، مازندران، سمنان، اصفهان و قم بوده است(ادامه)
فروش فوری ایران خودرو از پنجشنبه (۳ آذر)
چهل و یکمین مرحله فروش فوری ایران خودرو با روش قرعه کشی با عرضه ۳ محصول با موعد تحویل ۳۰ و ۹۰ روزه از روز پنجشنبه آغاز می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : مسعود ستایشی در سیزدهمین نشست خبری خود با خبرنگاران ضمن تسلیت به خانواده‌های شهدا و کشته شدگان حوادث اخیر گفت: صحنه‌هایی که در خیابان و میدان برخی شهرها رخ داد به خوبی عمق خواب‌های آشفته و برنامه‌های آنان برای ایران یکپارچه را نشان داد. تروریست‌ها را در هر موقعیتی که باشند به سزای اعمالشان خواهیم رساند/ از خون شهدا نمی‌گذریم
شمال نیوز : مسعود ستایشی در سیزدهمین نشست خبری خود با خبرنگاران ضمن تسلیت به خانواده‌های شهدا و کشته شدگان حوادث اخیر گفت: صحنه‌هایی که در خیابان و میدان برخی شهرها رخ داد به خوبی عمق خواب‌های آشفته و برنامه‌های آنان برای ایران یکپارچه را نشان داد.(ادامه)
رهبر معظم انقلاب گفتند: صحنه‌گردانان اصلی اغتشاشات اخیر که نتوانستند مردم را به صحنه بیاورند درصددند با ادامه شرارت‌ها، مسئولان را خسته کنند اما اغتشاشات جمع خواهد شد و ملت با تنفر روزافزون از آنها با نیروی بیشتر و روحیه تازه‌تر، به کار و تلاش و پیشرفت ادامه خواهد داد. اغتشاشات جمع خواهد شد / صحنه‌گردانان اصلی نتوانستند مردم را به صحنه بیاورند/ چالش اساسی و امروز کشور ما، چالش «پیشرفت و توقف و رکود و ارتجاع» است / دشمن تلاش دارد تا علاوه بر مردم و جوانان، حتی مسئولان نیز امید خود را از دست بدهند(خبر)
رهبر معظم انقلاب گفتند: صحنه‌گردانان اصلی اغتشاشات اخیر که نتوانستند مردم را به صحنه بیاورند درصددند با ادامه شرارت‌ها، مسئولان را خسته کنند اما اغتشاشات جمع خواهد شد و ملت با تنفر روزافزون از آنها با نیروی بیشتر و روحیه تازه‌تر، به کار و تلاش و پیشرفت ادامه خواهد داد.(ادامه)
آیا نمره منفی تخلف رانندگی از سوابق گواهینامه پاک می‌شود؟
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ توضیحاتی درباره نحوه پاک شدن نمرات تخلف رانندگی از سوابق گواهینامه ارائه کرد.(ادامه)
تکذیب واردات خودرو در اواسط آبان
یک منبع آگاه با رد واردات خودرو در اواسط آبان گفت:جزئیات بیشتر در اختیار عموم مردم قرار خواهد گرفت.(ادامه)
آغاز صدور مجدد کارت های سوخت برای متقاضیان
معاون صنایع و انرژی ستاد مدیریت سوخت گفت: کارت سوخت برای کلیه درخواست های کارت هوشمندی که تا نیمه خردادماه ثبت شده اند، صادر و توزیع شده است.(ادامه)
پس از آنکه کی‌یف، تهران را به ارسال تسلیحات به مسکو متهم کرد، کاردار ایران به وزارت خارجه اوکراین احضار و اعتبارنامه سفیر ایران لغو شد. اوکراین اعتبارنامه سفیر ایران را لغو کرد
پس از آنکه کی‌یف، تهران را به ارسال تسلیحات به مسکو متهم کرد، کاردار ایران به وزارت خارجه اوکراین احضار و اعتبارنامه سفیر ایران لغو شد.(ادامه)
با رای هیئت عمومی دیوان عدالت اداری، الزام پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش به سپردن تعهد کتبی خلاف قانون است. رای دیوان عدالت اداری درباره آزمون استخدامی آموزش و پرورش
با رای هیئت عمومی دیوان عدالت اداری، الزام پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش به سپردن تعهد کتبی خلاف قانون است.(ادامه)

به میزان ۳۸ درصد از حقوق آنها است که ۱۰ درصد افزایش پیدا کرده و توسط مجلس متوقف شده است. دغدغه و نگرانی بازنشستگان نیز همین موضوع است. خبری خوش درباره افزایش حقوق بازنشستگان
به میزان ۳۸ درصد از حقوق آنها است که ۱۰ درصد افزایش پیدا کرده و توسط مجلس متوقف شده است. دغدغه و نگرانی بازنشستگان نیز همین موضوع است.(ادامه)
شمال نیوز : اخیراً رئیس سازمان محیط زیست طی مصاحبه‌ای اعلام کرده است که پرونده پتروشیمی مازندران بسته شد، حال این سوال پیش می‌آید ضمانت اجرایی مصوبات هیأت دولت چیست؟ اگر اعضای هیأت دولت خود حرمت مصوبات هیأت دولت را نگه نمی‌دارند از دیگران چه انتظاری می‌رود.... آقای رئیس جمهور ؛ حقی را که دولت دوازدهم برای مازندران به رسمیت شناخت اجرایی کنید
شمال نیوز : اخیراً رئیس سازمان محیط زیست طی مصاحبه‌ای اعلام کرده است که پرونده پتروشیمی مازندران بسته شد، حال این سوال پیش می‌آید ضمانت اجرایی مصوبات هیأت دولت چیست؟ اگر اعضای هیأت دولت خود حرمت مصوبات هیأت دولت را نگه نمی‌دارند از دیگران چه انتظاری می‌رود....(ادامه)
هیات عمومی دیوان عدالت اداری؛ کارگران شاغل در کارهای با ماهیت دائم جهت دریافت بیمه بیکاری نیاز به ارائه نامه عدم نیاز از سوی کارفرما ندارند. رای دیوان عدالت اداری برای دریافت بیمه بیکاری کارگران دائمی
هیات عمومی دیوان عدالت اداری؛ کارگران شاغل در کارهای با ماهیت دائم جهت دریافت بیمه بیکاری نیاز به ارائه نامه عدم نیاز از سوی کارفرما ندارند.(ادامه)
دعوای بازنشستگان تامین اجتماعی و هیات دولت از زمانی آغاز شد که هیات دولت برخلاف مصوبه هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی، حقوق بازنشستگان سایر سطوح بگیر را به جای ۳۸ درصد تنها ۱۰ درصد افزایش داد ....(خبر)
(ادامه)
۹۹ درصد پرونده های حل اختلاف نوشهر الکترونیکی است
رئیس دادگستری نوشهر با بیان اینکه ۹۹ درصد پرونده‌ها در شورای حل اختلاف شهرستان بدون کاغذ و به صورت الکترونیک است، گفت: این طرح از پارسال شروع شده است.(ادامه)
مصوبه افزایش حقوق بازنشستگان ابطال شد
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در جلسه هیئت تطبیق مقررات، مصوبه ۱۰ درصد افزایش حقوق بازنشستگان را مغایر با ماده ۹۶ قانون کار تشخیص داده است و بر اساس اصل ۱۳۸ قانون اساسی این مصوبه را ابطال و به هیئت دولت ارجاع خواهد داد.(ادامه)
اخذ عوارض از دستگاه‌های خودپرداز بانک‌ها ممنوع شد
با رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری، اخذ عوارض از دستگاه‌های خودپرداز بانک‌ها، موسسات مالی و اعتباری و قرض‌الحسنه ممنوع شد.(ادامه)
نقص فنی موتور هواپیما موجب تاخیر پرواز ساری به کیش از فرودگاه شهدای ساری شد. نقص فنی هواپیما علت تاخیر پرواز ساری به کیش
نقص فنی موتور هواپیما موجب تاخیر پرواز ساری به کیش از فرودگاه شهدای ساری شد.(ادامه)
نظرسنجی‌ها میگویند تقریباً ۷۰ درصد فلسطینی‌ها در سرزمین‌های ۴۸ و ۶۷ و اردوگاه‌های خارج، رهبران فلسطینی را به حملات نظامی به رژیم غاصب ترغیب میکنند. این پدیده‌ی مهمّی است؛ زیرا به معنی آمادگی کامل فلسطینی‌ها برای مقابله با رژیم غاصب است تا رژیم غاصب هست، همه روزهای سال روز قدس است / حضور حماسی امروز مردم، استقامت مدافعان قدس و مسجدالاقصی را افزایش می‌دهد/ اراده شکست‌ناپذیر مردم فلسطین؛ جایگزین ارتش شکست‌ناپذیر صهیونیست / عملیات فداکارانه جوانان فلسطینی آینده‌ای متفاوت را مژده می‌دهد/ رژیم صهیونیستی از نفَس افتاده است(خبر)
نظرسنجی‌ها میگویند تقریباً ۷۰ درصد فلسطینی‌ها در سرزمین‌های ۴۸ و ۶۷ و اردوگاه‌های خارج، رهبران فلسطینی را به حملات نظامی به رژیم غاصب ترغیب میکنند. این پدیده‌ی مهمّی است؛ زیرا به معنی آمادگی کامل فلسطینی‌ها برای مقابله با رژیم غاصب است(ادامه)
شمال نیوز : نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی خبر داد که تقاضای ۱۸۵ نماینده برای بازگشت طرح صیانت به صحن مجلس به هیات رئیسه مجلس تقدیم شد. پس از تصویب ناگهانی کلیات طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی در کمیسیون مشترک و به دنبال آن انتقادهای گسترده علیه مجلس، علی رغم اینکه با نظر هیات رئیسه مجلس این رای گیری ابطال شد، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از ....(خبر)
شمال نیوز : نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی خبر داد که تقاضای ۱۸۵ نماینده برای بازگشت طرح صیانت به صحن مجلس به هیات رئیسه مجلس تقدیم شد.(ادامه)
شمال نیوز : «آی‌بولک پقه» بانوی جوان گلستانی مدیریت بزرگترین ارسال بسته‌های پستی را در شمال کشور عهده‌دار بوده و جزو نخستین افراد در کشور بوده که در ۱۰ سال گذشته کسب و کارهای اینترنتی را راه‌اندازی کرده است. تلاش بانوی جوان گلستانی که زمینه اشتغال ۸۰ نفر شد
شمال نیوز : «آی‌بولک پقه» بانوی جوان گلستانی مدیریت بزرگترین ارسال بسته‌های پستی را در شمال کشور عهده‌دار بوده و جزو نخستین افراد در کشور بوده که در ۱۰ سال گذشته کسب و کارهای اینترنتی را راه‌اندازی کرده است.(ادامه)
رهبر معظم انقلاب گفتند: حکمرانی در منطق اسلام از بن و بنیاد با حکمرانی های رایج جهان متفاوت است. نه شبیه سلطنت است، نه شبیه ریاست جمهوریهای امروز دنیاست، نه شبیه فرماندهی‌هاست، نه شبیه رؤسای کودتاگر است، شبیه هیچ کدام از اینها نیست. یک چیز خاصی است متکی به مبانی معنوی. اگر اجازه قطع بازوهای قدرت ملی داده می‌شد امروز کشور با خطرات بزرگ مواجه بود/ تخصیص بودجه سنگین برای جهاد تبیین کاری غلط است ساده‌لوحانه‌تر از پیشنهاد کسی که می‌گوید قدرت دفاعی را برای حساس نشدن دشمن، کاهش دهیم وجود ندارد(خبر)
رهبر معظم انقلاب گفتند: حکمرانی در منطق اسلام از بن و بنیاد با حکمرانی های رایج جهان متفاوت است. نه شبیه سلطنت است، نه شبیه ریاست جمهوریهای امروز دنیاست، نه شبیه فرماندهی‌هاست، نه شبیه رؤسای کودتاگر است، شبیه هیچ کدام از اینها نیست. یک چیز خاصی است متکی به مبانی معنوی. (ادامه)
شمال نیوز: روابط عمومی دیوان عدالت اداری در خصوص رای اخیر هیات تخصصی دیوان عدالت اداری مبنی بر دریافت مالیات از حق عائله مندی جوابیه ای صادر کرد. پاسخ دیوان عدالت اداری به کسر مالیات از حق عائله‌مندی / هنوز این رای نهایی نشده است
شمال نیوز: روابط عمومی دیوان عدالت اداری در خصوص رای اخیر هیات تخصصی دیوان عدالت اداری مبنی بر دریافت مالیات از حق عائله مندی جوابیه ای صادر کرد.(ادامه)
پاسخ وزیر کشور به احتمال برکناری زاکانی
وزیر کشور به حواشی اخیر حکم دیوان عدالت عدالت اداری درباره شهرداری تهران پاسخ داد. (ادامه)
بررسی طرح صیانت متوقف شود
رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس خواستار توقف بررسی طرح صیانت در کمیسیون مشترک شد.(ادامه)
پروانه اکتشاف معدن چلاو براساس رای دیوان عدالت اداری صادر شد
معاون امور معادن سازمان صمت مازندران گفت: پروانه اکتشاف معدن چلاو براساس رای دیوان عدالت اداری صورت گرفت ولی هنوز این معدن راه دسترسی ندارد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.151 seconds.