.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
هادی طحان نظیف گفت: در قانون جدید عنوان ردصلاحیت حذف شده است، ما الان با سه عنوان تأییدصلاحیت، عدم تأییدصلاحیت و عدم احراز مواجه هستیم و این هم یکی از اصلاحات جزئی قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

در قانون جدید عنوان «ردصلاحیت» حذف شده / با سه عنوان «تأییدصلاحیت»، «عدم تأییدصلاحیت» و «عدم احراز» مواجه هستیم
هادی طحان نظیف گفت: در قانون جدید عنوان ردصلاحیت حذف شده است، ما الان با سه عنوان تأییدصلاحیت، عدم تأییدصلاحیت و عدم احراز مواجه هستیم و این هم یکی از اصلاحات جزئی قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی است. (ادامه)
یک دادگاه قضایی حکم به انفصال از خدمت عبدالرسول پور عباس رئیس سازمان سنجش داد.

حکم انفصال از خدمت رئیس سازمان سنجش به دلیل ایستادگی در مقابل متقلبین کنکور
یک دادگاه قضایی حکم به انفصال از خدمت عبدالرسول پور عباس رئیس سازمان سنجش داد. (ادامه)
شمال نیوز : بخشنامه محرمانه سازمان اداری و استخدامی برای جذب نیروی قرارداد کار معین از مراکز خاص با شکایت سجاد کریمی پاشاکی از سازمان اداری و استخدامی کشور ابطال شد. ابطال بخشنامه محرمانه برای استخدام هزاران نیروی خاص در آموزش و پرورش
شمال نیوز : بخشنامه محرمانه سازمان اداری و استخدامی برای جذب نیروی قرارداد کار معین از مراکز خاص با شکایت سجاد کریمی پاشاکی از سازمان اداری و استخدامی کشور ابطال شد.(ادامه)
ستایشی در واکنش به اینکه برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی مدعی شدند که کم کاری‌هایی بابت اجرای قانون تسهیل صدور مجوز‌های کسب و کار در زمینه مراحل آزمون وکلات سراسری از سوی قوه قضاییه صورت گرفته است و در این رابطه به وزیر دادگستری تذکر دادند ....(خبر)
(ادامه)
ممانعت از حضور حسین سلاح ورزی رئیس غیر قانونی بازرگانی در جلسه اخیر شورای عالی استاندارد که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، حاشیه ساز شده است. رئیس غیر قانونی اتاق بازرگانی را در جلسه راه ندادند
ممانعت از حضور حسین سلاح ورزی رئیس غیر قانونی بازرگانی در جلسه اخیر شورای عالی استاندارد که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، حاشیه ساز شده است.(ادامه)
شمال نیوز:

رئیس قوه قضائیه دستور داد تا ابطال انتصاب «میثم لطیفی» در دیوان عدالت اداری مورد بازبینی قرار گیرد. دستور اژه‌ای برای بازبینی حکم ابطال انتصاب میثم لطیفی
شمال نیوز: رئیس قوه قضائیه دستور داد تا ابطال انتصاب «میثم لطیفی» در دیوان عدالت اداری مورد بازبینی قرار گیرد.(ادامه)
شمال نیوز: وزیر جهاد کشاورزی دستور ابطال سند یک زمین ۶ هزار هکتاری را صادر کرد! این زمین ۶ هزار هکتاری در مازندران برای کیست؟/دستور وزیر جهاد کشاورزی برای ابطال سند
شمال نیوز: وزیر جهاد کشاورزی دستور ابطال سند یک زمین ۶ هزار هکتاری را صادر کرد!(ادامه)
اطلاعات آنلاین نوشت:سخنگوی دولت تلویحا از احتمال برکناری رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور خبر داد. احتمال برکناری معاون رئیسی قوت گرفت
اطلاعات آنلاین نوشت:سخنگوی دولت تلویحا از احتمال برکناری رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور خبر داد.(ادامه)
در روز‌های اخیر ابطال حکم انتصاب میثم لطیفی به عنوان رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور از سوی دیوان عدالت اداری با واکنش‌های مختلفی روبرو بوده است. دیوان عدالت اداری براساس کدام مواد قانونی حکم انتصاب رئیس سازمان اداری استخدامی کشور را باطل کرد؟
در روز‌های اخیر ابطال حکم انتصاب میثم لطیفی به عنوان رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور از سوی دیوان عدالت اداری با واکنش‌های مختلفی روبرو بوده است.(ادامه)
هیئت عمومی دیوان عدالت اداری رأی به ابطال حکم میثم لطیفی رئیس سازمان اداری استخدامی کشور داد. حکم انتصاب رئیس سازمان اداری استخدامی کشور باطل شد
هیئت عمومی دیوان عدالت اداری رأی به ابطال حکم میثم لطیفی رئیس سازمان اداری استخدامی کشور داد.(ادامه)
درحالی که مطالبی درباره ابطال حکم مدیریت رئیس سازمان اداری و استخدامی با رای دیوان عدالت اداری منتشر شده، روابط عمومی این سازمان، آن را شایعه خواند. تکذیب ابطال حکم انتصاب معاون رئیس جمهور
درحالی که مطالبی درباره ابطال حکم مدیریت رئیس سازمان اداری و استخدامی با رای دیوان عدالت اداری منتشر شده، روابط عمومی این سازمان، آن را شایعه خواند.(ادامه)
نایب رییس کمیسیون صنایع با تاکید بر حمایت این کمیسیون از نامه اخیر نمایندگان برای رسیدگی به تخلفات انتخابات اتاق بازرگانی، گفت: در نشست هفته‌ آینده کمیسیون که با حضور آقای علی آبادی برگزار می‌شود، ابطال انتخابات اتاق بازرگانی با جدیت دنبال خواهد شد. عسگری: ابطال انتخابات اتاق بازرگانی با جدیت پیگیری می‌شود
نایب رییس کمیسیون صنایع با تاکید بر حمایت این کمیسیون از نامه اخیر نمایندگان برای رسیدگی به تخلفات انتخابات اتاق بازرگانی، گفت: در نشست هفته‌ آینده کمیسیون که با حضور آقای علی آبادی برگزار می‌شود، ابطال انتخابات اتاق بازرگانی با جدیت دنبال خواهد شد.(ادامه)
کمیسیون اصل نود مجلس به منظور بررسی تخلفات صورت گرفته در فرآیند انتخابات اتاق بازرگانی جلسه‌ای ویژه با حضور مسئولان وزارت اطلاعات و صمت برگزار می‌کند. نشست مشترک مجلس ، وزارت اطلاعات و صمت درباره تخلفات انتخابات اتاق بازرگانی
کمیسیون اصل نود مجلس به منظور بررسی تخلفات صورت گرفته در فرآیند انتخابات اتاق بازرگانی جلسه‌ای ویژه با حضور مسئولان وزارت اطلاعات و صمت برگزار می‌کند.(ادامه)
شمال نیوز: جمعی از نمایندگان مجلس در نامه‌ای به وزیر صمت خواستار ابطال انتخابات غیر قانونی اتاق بازرگانی ایران شدند. درخواست مجلس از وزیر صمت برای ابطال انتخابات اتاق بازرگانی+ متن نامه
شمال نیوز: جمعی از نمایندگان مجلس در نامه‌ای به وزیر صمت خواستار ابطال انتخابات غیر قانونی اتاق بازرگانی ایران شدند.(ادامه)
فراکسیون فرهنگ عمومی مجلس در نامه‌ای به وزارت ورزش، فعالیت ۷ چهره ورزشی عضو هیات علمی دانشگاه را در راس فدراسیون‌های ورزشی ممنوع و غیرقانونی اعلام کرد. شوک به فدراسیون کشتی؛ علیرضا دبیر در لیست ممنوعه!
فراکسیون فرهنگ عمومی مجلس در نامه‌ای به وزارت ورزش، فعالیت ۷ چهره ورزشی عضو هیات علمی دانشگاه را در راس فدراسیون‌های ورزشی ممنوع و غیرقانونی اعلام کرد.(ادامه)
لایحه حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب که به پیشنهاد قوه قضائیه به دولت ارسال شده بود پس از تصویب به صورت دو فوریت با نامه رئیس جمهور به رئیس مجلس تقدیم شد. متن کامل لایحه حجاب؛ جزئیات جریمه‌ها / جریمه تخلفات پوشش چقدر پیش‌بینی شده است؟ / برخورد با مروجان بی‌حجابی در فضای مجازی
لایحه حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب که به پیشنهاد قوه قضائیه به دولت ارسال شده بود پس از تصویب به صورت دو فوریت با نامه رئیس جمهور به رئیس مجلس تقدیم شد.(ادامه)
ابطال یک مصوبه مهم توسط قالیباف + جزئیات
مجلس مصوبه هیئت وزیران مبنی بر تثبیت نرخ ارز و تعیین نرخ تسعیر ارز جهت شرکت‌های پالایش نفت و پتروشیمی توسط بانک مرکزی را ابطال کرد.(ادامه)
آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی عصر چهارشنبه در اجتماع پرشور اقشار مختلف مردم، خانواده شهدا، فرماندهان و رزمندگان محور مقاومت و علمای مذاهب مختلف سوری در حرم مطهر حضرت زینب (س)، به ساحت قدسی امام حسین (ع) و خواهر بزرگوارش حضرت زینب (س) و نیز همه شهدا و جانبازانی که در پیروی از راه امام حسین (ع) و برای اعتلای کلمه حق و ابطال باطل خونشان بر زمین ریخت، درود فرستاد. ارتباط ایران و سوریه نه سیاسی بلکه قلبی است/ ارتباط ایران و عربستان می‌تواندبرای منطقه قابل توجه باشد/ ایستادگی ملت فلسطین و سوریه شرایط را به نفع مقاومت تغییر داده/ امروز رژیم صهیونیستی از همیشه ضعیف‌تر است(خبر)
آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی عصر چهارشنبه در اجتماع پرشور اقشار مختلف مردم، خانواده شهدا، فرماندهان و رزمندگان محور مقاومت و علمای مذاهب مختلف سوری در حرم مطهر حضرت زینب (س)، به ساحت قدسی امام حسین (ع) و خواهر بزرگوارش حضرت زینب (س) و نیز همه شهدا و جانبازانی که در پیروی از راه امام حسین (ع) و برای اعتلای کلمه حق و ابطال باطل خونشان بر زمین ریخت، درود فرستاد.(ادامه)
کسانی امروز از احترام به نظر و رأی مردم دم می‌زنند که در گذشته بارها دنبال ابطال انتخابات و رأی مردم بودند. رأی مردم را باطل کنید یعنی همان احترام به نظر مردم؟!
کسانی امروز از احترام به نظر و رأی مردم دم می‌زنند که در گذشته بارها دنبال ابطال انتخابات و رأی مردم بودند.(ادامه)
رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور دستور اخراج بیش از ۲‌هزارو ۳۰۰ بازرس فعال در وزارت صمت را صادر کرده و در نامه‌های جداگانه‌ای به وزیر صمت و سرپرست وزارت جهادکشاورزی، از جمع ۳‌هزار نفره شاغلان این حوزه ... فرمان اخراج ۲۳۰۰ بازرس کنترل گرانی صادر شد/ نامه‌ سرگشاده جمعی از بازرسان به رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور
رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور دستور اخراج بیش از ۲‌هزارو ۳۰۰ بازرس فعال در وزارت صمت را صادر کرده و در نامه‌های جداگانه‌ای به وزیر صمت و سرپرست وزارت جهادکشاورزی، از جمع ۳‌هزار نفره شاغلان این حوزه ...(ادامه)
ضمن احترام به این خواهر گرامی و با عرض پوزش باید گفت؛ استناد ایشان به اصول ۱۹ و ۲۰ قانون اساسی «بلا وجه» و بیرون از ضوابط و معیارهای حقوقی است. سخن حسین شریعتمداری اینبار با دستیار رئیس‌جمهور!
ضمن احترام به این خواهر گرامی و با عرض پوزش باید گفت؛ استناد ایشان به اصول ۱۹ و ۲۰ قانون اساسی «بلا وجه» و بیرون از ضوابط و معیارهای حقوقی است.(ادامه)
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به شکست های اسرائیل گفت: امروز رژیم صهیونیستی نمی‌داند از کجا مورد حمله قرار گرفته است. صهیونیست نمی‌داند از کجا مورد حمله قرار می‌گیرد
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به شکست های اسرائیل گفت: امروز رژیم صهیونیستی نمی‌داند از کجا مورد حمله قرار گرفته است.(ادامه)
هادی طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری ـ که صبح روز چهارشنبه برگزار شد ـ با تشریح آخرین طرح‌ها و لوایح مورد بررسی در شورای نگهبان گفت: از آغاز سال تا امروز، ما ۵۹ مصوبه از مجلس دریافت و نسبت به آن اعلام نظر کردیم که از این تعداد ۳۱ مورد طرح و مابقی لایحه بود که ۱۲ مصوبه در همان مرحله نخست تایید شد. فقدان مصوباتی در مورد مالکیت صنعتی، تشکل‌های صنفی و تخصصی و جهش تولید دانش بنیان احساس می‌شد / مهم‌ترین ایرادات به لایحه بودجه به مجلس ارسال شده است/ تمامی مصوبات مجلس مهم است / حمایت شورا از بهینه‌سازی سربازی(خبر)
هادی طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری ـ که صبح روز چهارشنبه برگزار شد ـ با تشریح آخرین طرح‌ها و لوایح مورد بررسی در شورای نگهبان گفت: از آغاز سال تا امروز، ما ۵۹ مصوبه از مجلس دریافت و نسبت به آن اعلام نظر کردیم که از این تعداد ۳۱ مورد طرح و مابقی لایحه بود که ۱۲ مصوبه در همان مرحله نخست تایید شد.(ادامه)
با رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری، روستاها برای تبدیل شدن به بخش باید حداقل ده هزار نفر جمعیت داشته باشند. شرط دیوان برای تبدیل شدن روستا به بخش
با رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری، روستاها برای تبدیل شدن به بخش باید حداقل ده هزار نفر جمعیت داشته باشند.(ادامه)
بعضی دشمنی‌ها با جمهوری اسلامی مربوط به مسائل سیاسی و مواضع آن در قبال موضوعی مانند فلسطین است، اما بعضی دشمنی‌ها با ذات نظام است چرا که این نظام در مقابل افراد معتقد به نسخه غرب که با هر گونه دخالت دین در مسائل اجتماعی مخالفند بنیه قوی مردمی نظام حجت را بر همه مسئولان و علما تمام کرده است/ سیاست دشمن یأس‌آفرینی است؛ کسانی که شخصیت‌شان ویران است شرایط را ویران می‌بینند /شبهات مانند تحریم‌ها است و موجب مطالعه و فکر و تحقیق برای پاسخگویی می‌شود(خبر)
بعضی دشمنی‌ها با جمهوری اسلامی مربوط به مسائل سیاسی و مواضع آن در قبال موضوعی مانند فلسطین است، اما بعضی دشمنی‌ها با ذات نظام است چرا که این نظام در مقابل افراد معتقد به نسخه غرب که با هر گونه دخالت دین در مسائل اجتماعی مخالفند(ادامه)
شمال نیوز: برخی بانک های دولتی و خصوصی جهت پرداخت وام به مردم ، ماهها قرارداد بانکی نوشته شده  را نگه داشتند تا بانک مرکزی سود بانکی را بالا برده و سپس جهت پرداخت وام اقدام کنند  . وقتی بانک ها کام مردم را تلخ می کنند !
شمال نیوز: برخی بانک های دولتی و خصوصی جهت پرداخت وام به مردم ، ماهها قرارداد بانکی نوشته شده را نگه داشتند تا بانک مرکزی سود بانکی را بالا برده و سپس جهت پرداخت وام اقدام کنند . (ادامه)

سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به این سوال که آیا می‌توان تعداد تقریبی از عفو شوندگان حوادث اخیر بر اساس عفو دیروز را اعلام نمود یا خیر، بیان داشت: بایستی عفو به سلسه مراتب و کلیه مراجع قضائی، دادگاه‌های عمومی و انقلاب و سازمان قضائی نیروهای مسلح ابلاغ شود، سپس پرونده افرادی که با ویژگی‌های عفو همخوانی دارند احصاء خواهد شد و بعد از آن است که تعداد افراد مشخص می‌گردد؛ اما می‌توان گفت که دامنه عفو موسع، وسیع و تعداد افرادی که مشمول این عفو می‌شوند قابل توجه و کثیر است. دامنه عفو اخیر درمورد متهمان و محکومان حوادث اخیر وسیع است / عفوشدگان دیگر مشمول پیشینه محکومیت کیفری نخواهند بود / عفو شوندگان پس از آزادی تحت نظر قرار نخواهند گرفت اما هر کسی که مرتکب جرم شود قطعا مورد توجه، اشراف، نظارت و رصد است(خبر)
سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به این سوال که آیا می‌توان تعداد تقریبی از عفو شوندگان حوادث اخیر بر اساس عفو دیروز را اعلام نمود یا خیر، بیان داشت: بایستی عفو به سلسه مراتب و کلیه مراجع قضائی، دادگاه‌های عمومی و انقلاب و سازمان قضائی نیروهای مسلح ابلاغ شود، سپس پرونده افرادی که با ویژگی‌های عفو همخوانی دارند احصاء خواهد شد و بعد از آن است که تعداد افراد مشخص می‌گردد؛ اما می‌توان گفت که دامنه عفو موسع، وسیع و تعداد افرادی که مشمول این عفو می‌شوند قابل توجه و کثیر است.(ادامه)
بلیت فروشی جشنواره فیلم فجر ۴۱ برای ۳۱ استان از امروز یکشنبه آغاز می‌شود. بلیت فروشی استانی جشنواره فیلم فجر آغاز شد
بلیت فروشی جشنواره فیلم فجر ۴۱ برای ۳۱ استان از امروز یکشنبه آغاز می‌شود.(ادامه)
رئیس سازمان اداری و استخدامی گفت: سال گذشته رقم حق اولاد و عائله مندی کارمندان به ترتیب ۱۰۰ و ۲۰۰ هزار تومان بود، اما سال آینده حق اولاد و عائله مندی ۶۰۰ هزار و ۳۰۰ هزار تومان خواهد بود. حق اولاد و عائله مندی در سال آینده افزایش پیدا می‌کند
رئیس سازمان اداری و استخدامی گفت: سال گذشته رقم حق اولاد و عائله مندی کارمندان به ترتیب ۱۰۰ و ۲۰۰ هزار تومان بود، اما سال آینده حق اولاد و عائله مندی ۶۰۰ هزار و ۳۰۰ هزار تومان خواهد بود.(ادامه)
مدیر سامانه هوشمند کارت سوخت گفت:هیچ کارت سوختی تا پایان سال نمی سوزد و مالکان خودرو نسبت به سوختگیری در این زمینه اقدام کنند. هیچ کارت سوختی تا پایان سال ابطال نمی شود
مدیر سامانه هوشمند کارت سوخت گفت:هیچ کارت سوختی تا پایان سال نمی سوزد و مالکان خودرو نسبت به سوختگیری در این زمینه اقدام کنند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.062 seconds.