.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه گفت: به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهیم وقایع مجلس ششم تکرار شود و همانطور که مردم با خیال آسوده نمایندگان خود را انتخاب کرده‌اند، بدانند که نمایندگان نیز مطالبات آنها که مطالبات اسلام، انقلاب، ولایت و شهدا است را با جدیت پیگیری می‎کنند..... اجازه نمی‎دهیم وقایع مجلس ششم تکرار شود
شمال نیوز : نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه گفت: به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهیم وقایع مجلس ششم تکرار شود و همانطور که مردم با خیال آسوده نمایندگان خود را انتخاب کرده‌اند، بدانند که نمایندگان نیز مطالبات آنها که مطالبات اسلام، انقلاب، ولایت و شهدا است را با جدیت پیگیری می‎کنند.....(ادامه)
اجازه نمی‎دهیم وقایع مجلس ششم تکرار شود
نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه گفت: به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهیم وقایع مجلس ششم تکرار شود و همانطور که مردم با خیال آسوده نمایندگان خود را انتخاب کرده‌اند، بدانند که نمایندگان نیز مطالبات آنها که مطالبات اسلام، انقلاب، ولایت و شهدا است را با جدیت پیگیری می‎کنند.(ادامه)
شمال نیوز: طبق آمارهای منتشر شده از 68 کرسی مرحله دوم انتخابات، تاکنون 38 کرسی آن به لیست امید، 19 کرسی نصیب اصولگرایان و 10 کرسی نیز به دست افراد مستقل افتاده است نتایج مرحله دوم به همراه گرایش منتخبان
شمال نیوز: طبق آمارهای منتشر شده از 68 کرسی مرحله دوم انتخابات، تاکنون 38 کرسی آن به لیست امید، 19 کرسی نصیب اصولگرایان و 10 کرسی نیز به دست افراد مستقل افتاده است(ادامه)
کاندیداهای اصولگرای مرحله دوم انتخابات مجلس
فهرست کاندیداهای اصولگرای مرحله دوم انتخابات مجلس منتشر شد(ادامه)
شمال نیوز: تکلیف 68 کرسی مجلس مشخص نشد و انتخابات در 55 حوزه انتخابیه به دور دوم کشیده شد. در بین کاندیداهای دور دومی، تعداد مستقل نسبت به سایرین بیشتر است.

136 نامزدرا با گرایش‌های سیاسی‌شان بشناسید
شمال نیوز: تکلیف 68 کرسی مجلس مشخص نشد و انتخابات در 55 حوزه انتخابیه به دور دوم کشیده شد. در بین کاندیداهای دور دومی، تعداد مستقل نسبت به سایرین بیشتر است. (ادامه)
شمال نیوز: مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۱ استان و در ۵۶ حوزه انتخابیه برای کسب ۶۹ کرسی مجلس ۱۰ اردیبهشت‌ماه امسال برگزار می‌شود.
جزئیات برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس دهم در ۵۶ حوزه انتخابیه برای ۶۹ کرسی + اسامی و گرایش نامزد‌ها
شمال نیوز: مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۱ استان و در ۵۶ حوزه انتخابیه برای کسب ۶۹ کرسی مجلس ۱۰ اردیبهشت‌ماه امسال برگزار می‌شود. (ادامه)
جزئیات برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس
مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۱ استان و در ۵۶ حوزه انتخابیه برای کسب ۶۹ کرسی مجلس ۱۰ اردیبهشت‌ماه امسال برگزار می‌شود. (ادامه)
تغییر 43 درصدی در ترکیب مجلس خبرگان
با تعیین سرنشینان هر 88 کرسی مجلس پنجم خبرگان رهبری، مشخص شد که 50 تن از اعضای کنونی این مجلس بار دیگر بر کرسی‎های خود ابقا شده اند.(ادامه)
چه کسانی در این چهار دوره بر صندلی‌های قرمز مجلس خبرگان تکیه زده‌اند؟
مجلس خبرگان رهبری در آستانه برگزاری پنجمین انتخابات خود است، اما تاکنون چه کسانی بر صندلی‌های قرمز این مجلس تکیه زده‌اند؟ (ادامه)
پرسابقه‌ترین اعضای مجلس خبرگان
در ادوار اول و دوم مجلس خبرگان 85 نفر، در دوره سوم 89 نفر و در دوره چهارم 86 نفر وارد مجلس خبرگان شده‌اند.(ادامه)
شمال نیوز : محمدباقرمحمدی لائینی متولد سال 32 در نجف اشرف و فرزند ایت الله حاج شیخ حسین محمدی لائینی نماینده فقیه مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری است..... ثبت نام آیت الله محمدباقرمحمدی لائینی از شرق مازندران
شمال نیوز : محمدباقرمحمدی لائینی متولد سال 32 در نجف اشرف و فرزند ایت الله حاج شیخ حسین محمدی لائینی نماینده فقیه مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری است.....(ادامه)
اعضای مجلس خبرگان چند سال سن دارند؟
شمال نیوز: پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در هفتم اسفندماه سال جاری و همزمان با دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.(ادامه)
شمال نیوز :  امام جمعه بهشهر از سفر یک‌روزه هیئت دولت به مازندران انتقاد کرد و گفت: مدت حضور هیئت‌دولت در این استان دور از شأن مردم بود، چراکه حداقل باید یک‌شب را در این استان اقامت داشتند و به مشکلات مردم رسیدگی می‌کردند.... مدت حضور هیئت‌دولت در مازندران دور از شأن مردم بود
شمال نیوز : امام جمعه بهشهر از سفر یک‌روزه هیئت دولت به مازندران انتقاد کرد و گفت: مدت حضور هیئت‌دولت در این استان دور از شأن مردم بود، چراکه حداقل باید یک‌شب را در این استان اقامت داشتند و به مشکلات مردم رسیدگی می‌کردند....(ادامه)
گفتگوی خواندنی با مادر غواص شهید بالویی
بوی عطر پیراهنت ، چشم انتظاری مان را تمام کرد... پسرم ! مسافر 29 ساله ام ! به خانه خوش آمدی... قربان صورت مردانه ات مادر...(ادامه)
دقیق ترین تاریخچه بازیهای استقلال و ملوان
رودررو شدن امیر قلعه‌نویی و پرویز مظلومی به یکی از رودررویی های سنتی و جالب برای استقلالی‌ها تبدیل شده است . صرف نظر از کری‌های رایج و بازی‌های فوق العاده سنگین استقلال و ملوان که در هر حال معمولاً پرگل و جذاب هستند ، رو در رو شدن پرویز و امیر هم در نوع خودش بسیار جالب و دیدنی است(ادامه)
شمال نیوز: سال ۹۳ رجال و شخصیت‌های بزرگ سیاسی و اخلاقی به دیار باقی شتافتند؛شخصیت‌هایی از آیت‌الله سیدمحمدمهدی دستغیب تا آیت‌الله مهدوی‌کنی و سیدصادق طباطبایی که هرکدام تاثیراتی در پیروزی وتداوم انقلاب داشتند.
​سفرکردگان ۹۳ در یک نگاه (خبر)
شمال نیوز: سال ۹۳ رجال و شخصیت‌های بزرگ سیاسی و اخلاقی به دیار باقی شتافتند؛شخصیت‌هایی از آیت‌الله سیدمحمدمهدی دستغیب تا آیت‌الله مهدوی‌کنی و سیدصادق طباطبایی که هرکدام تاثیراتی در پیروزی وتداوم انقلاب داشتند. (ادامه)
شمال نیوز :یادمان باشد که یادمان هفت تپه برای مازندرانی ها در خوزستان و در کل مناطق جنگی، مثل یک سفارتخانه، بخشی از خاک و مالکیت مازندران است و به هیچ وجه نمی توان حیثیت خود را با هر متاع دیگری معامله کرد و احیای هفت تپه در اصل احیای هویت رزمی و حماسی مازندران و مازندرانی هاست که.... «هفت تپه» قدمگاه شهیدان؛گمنامی دراوج خوشنامی!
شمال نیوز :یادمان باشد که یادمان هفت تپه برای مازندرانی ها در خوزستان و در کل مناطق جنگی، مثل یک سفارتخانه، بخشی از خاک و مالکیت مازندران است و به هیچ وجه نمی توان حیثیت خود را با هر متاع دیگری معامله کرد و احیای هفت تپه در اصل احیای هویت رزمی و حماسی مازندران و مازندرانی هاست که....(ادامه)
آنچه در برنامه 90 دیشب گذشت +تصاویر
در برنامه نود این هفته که به بررسی مسابقات لیگ برتر و پیش بازی لیگ قهرمانان آسیا اختصاص داشت، علی کریمی به عنوان محبوب ترین بازیکن دو دهه اخیر پرسپولیس انتخاب شد.(ادامه)
پيش‌بيني بازي ايران امارات اززبان کارشناسان
مطابق معمول از اهالي فوتبال ايران درباره نتيجه احتمالي بازي ايران و امارات پرسيده ايم، مسابقه اي که فردا پيروزي در آن ضامن صدرنشيني ما در گروه سوم به مرحله مقدماتي خواهد بود.(ادامه)
امام جمعه سرخ‌رود مازندران منصوب شد
(ادامه)
7 وکیل مشهور با پرونده های جنجالی در ایران
شمال نیوز: در این مطلب برخی از پرونده های وکلای معروف و سرنوشت آنها را مورد بررسی قرار دادیم و همچنین در گفتگو با وکیل های مختلف هر چه نکات پنهان از تعرفه ها و قیمت ها و نحوه کار آنها که می خواستید بدانید را به دست آوردیم.(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های امروز
(ادامه)
تصویر / حکم امام جمعه جدید بهشهر
(ادامه)
شمال نیوز: طی حکمی از سوی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، امام جمعه جدید شهرستان بهشهر منصوب شد.
امام جمعه جدید بهشهر منصوب شد
شمال نیوز: طی حکمی از سوی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، امام جمعه جدید شهرستان بهشهر منصوب شد. (ادامه)
تصاویر/ اربعین آیت الله جباری و یادواره ۸۰۰ شهید بهشهر
هشتمین یادواره ۸۰۰ شهید شهرستان بهشهر همزمان با اربعین ارتحال حضرت آیت الله جباری (ره) با سخنرانی حجت الاسلام تقوی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در مصلای نماز جمعه بهشهر برگزار شد./خزرنما (ادامه)
برگزاری مراسمات بزرگداشت عضو مجلس خبرگان رهبری در مازندران
(ادامه)
گلایه مردم یانه‎سر بهشهر از عدم حضور مسئولان در مراسم یادبود مرحوم آیت‌الله جباری
(ادامه)
تسليت آيت الله عموزادي در پی درگذشت آیت الله جباری
(ادامه)
تصاویر/ مراسم سومین روز ارتحال آیت الله جباری
گزارش تصویری؛ مراسم سومین روز ارتحال آیت الله جباری امام جمعه بهشهر / عکاس: میثم محسنی(ادامه)
صادقعلی رنجبر نقد و بررسی گلایه های متقابل مدیران و رسانه ها(يادداشت)
صادقعلی رنجبر(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.07 seconds.