.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مجلس یازدهم ؛ گزارش میدانی از ثبت نام نامزدها در مازندران / سردار سعادتی و شهردار بیژنی در بابل نام نویسی کردند/ علی اکبر غلامیان از بابلسر و فریدونکنار ثبت نام کرد+ این خبر تکمیل می شود ....(خبر)
(ادامه)
تصویری از علی فتح‌الله زاده و بمب‌هایش در یک قاب!
علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل اسبق استقلال در دوران مدیریتش در این تیم به انفجار بمب معروف بود و بازیکنان مطرحی همچون، جباری، فرهاد مجیدی و هاشمی نسب را به این تیم آورد. تصویری از او در کنار مجیدی، جباری و وحید طالب لو را مشاهده می‌کنید.(ادامه)
اعلام ۴۹ مسیر راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان در مازندران
زمان و مسیر راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان ۹۸ از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران اعلام شد.(ادامه)
سردار شهید حسین بصیر از فرماندهان نامی استان مازندران در ۸ سال جنگ تحمیلی بود که همچون دیگر رزمندگان لشگر ۲۵ کربلا، آوازه رشادت‌های وی بر صفحات افتخار دفاع مقدس نقش بسته است.
شهید بصیر؛ از کشتزارهای رعیتی فریدونکنار تا سرداری کربلا
سردار شهید حسین بصیر از فرماندهان نامی استان مازندران در ۸ سال جنگ تحمیلی بود که همچون دیگر رزمندگان لشگر ۲۵ کربلا، آوازه رشادت‌های وی بر صفحات افتخار دفاع مقدس نقش بسته است. (ادامه)
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت : حذف نام شهید از برخی معابر و کوچه‌های کشور دسیسه جدید دشمنان انقلاب اسلامی است. پاسخ رئیس سازمان بسیج به حذف نام شهید از برخی معابر و کوچه‌ها
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت : حذف نام شهید از برخی معابر و کوچه‌های کشور دسیسه جدید دشمنان انقلاب اسلامی است.(ادامه)
زمان و مکان مراسم 14 و 15 خرداد در شهرهای مازندران
از سوی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران، زمان و مکان مراسم 14 و 15 در مرکز مازندران و شهرهای مازندران اعلام شده است.(ادامه)
تشییع پیکر پدر شهیدان رضیعی در شهرستان بهشهر
پیکر پدر شهیدان رضیعی امروز شنبه ۱۴ اردیبهشت از بیمارستان امام بهشهر تا پارک ملت تشییع شد.(ادامه)
اعلام جزئیات کامل برگزاری مراسم 9 دی در شهرهای مازندران/ حضور پُرشور مردم با شعار 40 سال بصیرت
مکان و زمان برگزاری مراسم 9 دی در شهرستان‌های مازندران ازسوی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران اعلام شد.(ادامه)
شمال نیوز:مراسم با شکوه سالگرد سردار شهید ییلاقی، پنج شنبه شب با حضور خیل عظیم دوستداران و عاشقان به شهید و شهادت، مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی و حضور پررنگ خانواده های شهدا در مصلای آیت الله جباری(ره) بهشهر برگزار شد.
اولین سالگرد شهادت سردار شهید ییلاقی در بهشهر برگزار شد
شمال نیوز:مراسم با شکوه سالگرد سردار شهید ییلاقی، پنج شنبه شب با حضور خیل عظیم دوستداران و عاشقان به شهید و شهادت، مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی و حضور پررنگ خانواده های شهدا در مصلای آیت الله جباری(ره) بهشهر برگزار شد. (ادامه)
از داخل باشگاه می‌خواهند شفر را برکنار کنند
علی فتح‌الله‌زاده اعتقاد دارد از داخل باشگاه استقلال عده‌ای دوست ندارند شفر به کارش با تیم ادامه دهد.(ادامه)
امام خمینی، انقلابی بزرگ(ديدگاه)
(ادامه)
آنچه در برنامه نود گذشت + عکس
برنامه ۳ اردیبهشت نود با محوریت بررسی هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۲۲:۴۳ دوشنبه روی آنتن شبکه سه رفت.(ادامه)
مسیر و ساعت راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در استان مازندران
مسیر و ساعت راهپیمایی یوم الله 22 بهمن سال 1396 در استان مازندران از طرف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان اعلام شد(ادامه)

راهپیمایی شکوهمند انقلاب اسلامی مازندران امسال در مناطق مختلف استان در شهرها و روستاهای مازندران برگزار می‌شود. مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرهای مازندران اعلام شد(خبر)
راهپیمایی شکوهمند انقلاب اسلامی مازندران امسال در مناطق مختلف استان در شهرها و روستاهای مازندران برگزار می‌شود. (ادامه)
مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در مازندران/59 میعادگاه دلدادگی
مسیر و ساعت راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن سال 96 در مازندران، از سوی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اعلام شد.(ادامه)
شمال نیوز: مراسم بزرگداشت و چهلمین روز شهادت سردار علی ییلاقی از فرماندهان اسبق لشکر ۲۵ کربلا در دوران هشت سال دفاع مقدس در بهشهر برگزار می‌شود......

اربعین فرمانده اسبق لشکر ۲۵ کربلا برگزار می‌شود
شمال نیوز: مراسم بزرگداشت و چهلمین روز شهادت سردار علی ییلاقی از فرماندهان اسبق لشکر ۲۵ کربلا در دوران هشت سال دفاع مقدس در بهشهر برگزار می‌شود...... (ادامه)
زمان مراسم حماسه 9 دی در شهرهای مازندران
زمان و مکان مراسم حماسه 9 دی در مراکز و شهرستان‌های استان مازندران اعلام شد.(ادامه)
اعلام زمان برگزاری برنامه‌ حماسه 9 دی در مراکز و شهرستان‌های مازندران
زمان و مسیر راهپیمایی حماسه 9 دی در مراکز و شهرستان‌های استان مازندران از سوی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران اعلام شده است.(ادامه)
شهید ییلاقی نسبت به ارزش‌های انقلاب بی‌تفاوت نبود
امام جمعه بهشهر گفت: شهید ییلاقی نسبت به انقلاب و ارزش‌های انقلابي و حمایت از ولی‌فقیه با هيچ كس تعارف نداشت و در اوج سختی‌ها و بیماری‌های ناشی از جانبازی با تبسم و با تواضع و شاکر خداوند بود.(ادامه)
اطلاعیه سپاه «کربلا» در پی شهادت سردار حاج «علی ییلاقی»
در پی شهادت جانباز سرافراز اسلام سردار حاج «علی ییلاقی» از فرماندهان لشکر 25 کربلا در دوران دفاع مقدس، سپاه «کربلا» مازندران اطلاعیه‌ای صادر کرد. (ادامه)
اعلام مسیر‌های راهپیمائی یوم الله ۱۳ آبان در مازندران
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مازندران مسیر راهپیمائی یوم الله ۱۳ آبان در ۴۵ نقطه از استان را اعلام کرد.(ادامه)
یازدهمین یادواره سرداران و 800 شهید شهرستان بهشهر برگزار می‌شود
همزمان با سومین سالگرد ارتحال آیت‌الله جباری، یازدهمین یادواره سرداران و 800 شهید شهرستان بهشهر برگزار می‌شود.(ادامه)
پرچم‌گردانی حرم مطهر حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) در بهشهر +تصاویر
خدام حرم امام رضا(ع) که حامل پرچم مطهر حرم رضوی هستند ظهر امروز برنامه‌های خود را در شهرستان بهشهر آغاز کردند.(ادامه)
حمایت علما و نماینده شرق مازندران در مجلس از حجت‌الاسلام رئیسی
بیت علمای شرق مازندران و نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی طی بیانیه‌ای از کاندیداتوری حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حمایت کردند.(ادامه)
شمال نیوز : در این حوزه انتخابیه که به نسبت دوره گذشته شاهد کاهش دو عضوی اعضا می باشد رقابتی تنگاتنگ حاکم است و از هم اکنون با ورود چهره های جدید نویدبخش یک انتخابات پرشور است .... انتخابات شورای پنجم در بهشهر ؛ چه کسانی آمدند ؟+ اسامی نامزدها
شمال نیوز : در این حوزه انتخابیه که به نسبت دوره گذشته شاهد کاهش دو عضوی اعضا می باشد رقابتی تنگاتنگ حاکم است و از هم اکنون با ورود چهره های جدید نویدبخش یک انتخابات پرشور است ....(ادامه)
شمال نیوز: هفته گذشته اعضای هیات عامل سازمان بنادر و دریانوردی در نشست این هیات، پیشنهاد کرد نام بندر امیرآباد در شرق مازندران به بندر بین المللی آیت الله هاشمی رفسنجانی تغییر یابد. و  اعلام این خبر واکنش‌های فراوانی را در فضای مجازی به همراه داشت .
واکنش مازندرانی ها به تغییر نام«بندر امیر آباد»
شمال نیوز: هفته گذشته اعضای هیات عامل سازمان بنادر و دریانوردی در نشست این هیات، پیشنهاد کرد نام بندر امیرآباد در شرق مازندران به بندر بین المللی آیت الله هاشمی رفسنجانی تغییر یابد. و اعلام این خبر واکنش‌های فراوانی را در فضای مجازی به همراه داشت . (ادامه)
نامگذاری خیابانی به نام شهدای سوسنگرد در ساری
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران از نامگذاری خیابانی در ساری به نام شهدای سوسنگرد خبر داد.(ادامه)
 شمال نیوز: منصور پورحیدری پیشکسوت استقلال که با عنوان پدر استقلال شناخته می شد بعد از چیزی حدود یک سال مبارزه با بیماری سرطان، در سن ۷۱ سالگی جان به جان آفرین تسلیم کرد. منصور پورحیدری، پدر استقلال درگذشت/خداحافظ مرد با ادب فوتبال+ تصاوير
شمال نیوز: منصور پورحیدری پیشکسوت استقلال که با عنوان پدر استقلال شناخته می شد بعد از چیزی حدود یک سال مبارزه با بیماری سرطان، در سن ۷۱ سالگی جان به جان آفرین تسلیم کرد.(ادامه)
وزیر دفاع وارد مازندران شد‌
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح دقایقی پیش با استقبال مسئولان استانی وارد فرودگاه بین‌الملل دشت‌ناز ساری شد.(ادامه)
اخراج 100 کارگر کارخانه فولاد امیرآباد بهشهر
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.073 seconds.