.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان اینکه عدالت به معنی قراردادن هر چیز در جای خودش است، افزود: باید فاصله و شکافی که بین فقیرو غنی در جامعه به وجود آمده است کم شود..... تحولی در گلستان دیده نشده است / در بعضی زمینه ها در گذشته وضع بهتر بود
شمال نیوز : نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان اینکه عدالت به معنی قراردادن هر چیز در جای خودش است، افزود: باید فاصله و شکافی که بین فقیرو غنی در جامعه به وجود آمده است کم شود.....(ادامه)
معاون اول رییس جمهور وارد گرگان شد
(ادامه)
وجود 5 هزار متر مرز آبی و پنج استان ساحلی امکانی است که وجود آن می تواند درآمدی سالانه معادل درآمد نفت از بخش گردشگری دریایی را برای کشوری مانند ایران به ارمغان آورد، این در حالی است که به هر دلیلی تا کنون این شاخه از گردشگری مغفول مانده است و برخی از کارشناسان براین باورند سردرگمی گردشگری دریایی در جولان کشتی‌های خارجی و غفلت متولیان/ همه از دریا می ترسیم
وجود 5 هزار متر مرز آبی و پنج استان ساحلی امکانی است که وجود آن می تواند درآمدی سالانه معادل درآمد نفت از بخش گردشگری دریایی را برای کشوری مانند ایران به ارمغان آورد، این در حالی است که به هر دلیلی تا کنون این شاخه از گردشگری مغفول مانده است و برخی از کارشناسان براین باورند(ادامه)
صفحه اول روزنامه‌های امروز پنجشنبه 4 تیر
(ادامه)
نگرانی های امروز محیط زیستی در حیطه دریا وجنگل است
(ادامه)
عقب نشینی های پیدا و پنهان سازمان حفاظت محیط زیست در پرونده آشوراده
(ادامه)
اعتراف آقای معاون به اشتباهات مدیریتی اش در مورد آشوراده
معاون محیط طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست افزود: من صورتجلسه «آشوراده» را بر اساس مصلحت اندیشی دولت وقت و نه کار تخصصی امضا کردم اما اکنون قبول دارم که آن کار اشتباه بود زیرا به نفع محیط زیست کشور نیست. (ادامه)
تاکید نماینده مجلس بر اجرای طرح گردشگری آشوراده
(ادامه)
شمال نیوز : معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان نیز در این دیدار از برخورد جدی استاندار گلستان پس از موضع‌گیری اداره‌کل محیط زیست استان مازندران خبر داد.... آیت الله نورمفیدی : مسئولان گلستان در مقابل مسئولان مازندرانی محکم بایستند
شمال نیوز : معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان نیز در این دیدار از برخورد جدی استاندار گلستان پس از موضع‌گیری اداره‌کل محیط زیست استان مازندران خبر داد....(ادامه)
جوابیه حفاظت محیط زیست مازندران به یک خبر
(ادامه)
گردشگری‌شدن آشوراده کلید خورد
مکان‌های اقامتی گردشگران در این جزیره با ظرفیت ١٨٠تخت آماده‌سازی شده است. مساحت چهار‌هکتاری اردوگاه ملی دانش‌آموزی بندر ترکمن در جزیره آشوراده برای اسکان مسافران نوروزی در‌نظر گرفته شده است.(ادامه)
فاجعه در کمين بزرگترين خليج درياي خزر
بزرگترين خليج درياي خزر عليرغم تمامي پتانسيل هايي که در بخش هاي گردشگري و طبيعت گردي و هم چنين پرورش و تکثير ماهيان خاوياري و ساير ماهيان غضروفي و استخواني دارد امروز به محلي براي تخليه فاضلاب هاي خانگي و پساب هاي صنعتي شهرهاي ساحلي خزر تبديل شده است(ادامه)
معرفی مدیرکل جدید میراث فرهنگی گلستان
(ادامه)
طرح تبدیل آشوراده؛ تنها جزیره ایرانی دریای خزر به منطقه گردشگری در حالی‌که دستگاه‌های نظارتی دستور توقف آن را صادر کرده‌اند در هیاهوی بی‌تدبیری‌های محیط زیست در موضوع گرد و غبار خوزستان، آیا طبق آنچه رئیس سازمان میراث فرهنگی می‌خواست یعنی «به دور از جنجال‌های رسانه‌ای» در حال انجام است؟
«آشوراده» در گرد و غبار خوزستان گم شد/ ابتکار در «میدان سکوت» سلطانی‌فر بازی می‌کند؟
طرح تبدیل آشوراده؛ تنها جزیره ایرانی دریای خزر به منطقه گردشگری در حالی‌که دستگاه‌های نظارتی دستور توقف آن را صادر کرده‌اند در هیاهوی بی‌تدبیری‌های محیط زیست در موضوع گرد و غبار خوزستان، آیا طبق آنچه رئیس سازمان میراث فرهنگی می‌خواست یعنی «به دور از جنجال‌های رسانه‌ای» در حال انجام است؟ (ادامه)
شلیک خونین شکارچیان مرغابی به قایق محیط‌بانان
(ادامه)
 آشوراده تنها جزیرهٔ ایرانی دریای خزر در مرکز شبه جزیره میانکاله در شهرستان بندرترکمن، استان گلستان تنها جزیره ی ایرانی در معرض خشکی(خبر)
آشوراده تنها جزیرهٔ ایرانی دریای خزر در مرکز شبه جزیره میانکاله در شهرستان بندرترکمن، استان گلستان(ادامه)
شمال نیوز : پس از حمله شکارچیان به محیط بانان نور و میانکاله، اینک نوبت به محیطبان پناهگاه حیات وحش آشوراده رسید که ناجوانمردانه هدف ساچمه های شکارچیان قرار گرفت..... سینه محیط بانان مازندران آماج گلوله های شکارچیان !
شمال نیوز : پس از حمله شکارچیان به محیط بانان نور و میانکاله، اینک نوبت به محیطبان پناهگاه حیات وحش آشوراده رسید که ناجوانمردانه هدف ساچمه های شکارچیان قرار گرفت.....(ادامه)
استقبال ساروی ها از بانوی دوچرخه سوار حامی محیط زیست
(ادامه)
یک زن جهانگرد،تهران تاآشوراده را رکاب میزند
برای نجات آشوراده و لغو تفاهمنامه بین دو سازمان محیط‌زیست و سازمان میراث فرهنگی قصد دارم تهران تا آشوراده را رکاب بزنم(ادامه)
سلطاني‌فر: آشوراده، كيش دوم نمي‌شود
در جزيره آشوراده با رعايت ملاحظات محيط زيستي بناست كه از اين جاذبه‌هاي طبيعي و استثنايي در راستاي توسعه گردشگري طبيعي و اكوتوريسم استفاده كنيم. آن چيزي هم كه مطرح و مدنظر است، اكوتوريسم است. تمامي تاسيسات و بناهايي كه با رعايت ملاحظات زيست‌محيطي و درنظر گرفتن سازه‌هاي سازگار با شرايط طبيعي منطقه، بر اساس اين تفاهم، در ١٠ درصد اين جزيره ساخته مي‌شود(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های یکشنبه
(ادامه)
وحید حاج سعیدی

 ژست‎های روشنفکری محیط زیست(يادداشت)
وحید حاج سعیدی (ادامه)
سازمان بازرسی واگذاری آشوراده را متوقف کرد
(ادامه)
تیراندازی شکارچیان آشوراده به محیط بانان
در درگیری صبح جمعه رییس پناهگاه حیات وحش میانکاله هدف شکارچیان غیرمجاز قرار گرفت.(ادامه)
پرونده آشوراده بسته شد
رییس کل دادگستری گلستان گفت: جزیره آشوراده با حفظ شرایط زیست محیطی به کانون گردشگری و توریستی تبدیل می شود.(ادامه)
سرنوشت نامعلوم تنها جزیره ایرانی خزر
(ادامه)
تالاب میانگاله اولین تالاب بین المللی در فهرست تالاب های کنواسیون رامسر است و به عنوان یکی از ذخایر زیست محیطی کره ی زمین از سوی یونسکو به ثبت رسیده است.تالاب میانکاله با وسعت ۶۸۸۰۰ هکتار از شمال به دریای خزر، از شرق به آشوراده (در فاصله‌ی کم و در روبه‌روی بندر ترکمن)، از جنوب به خلیج گرگان و از غرب به بندر جدید امیر آباد متنهی می شود. پناهگاه میانکاله از تالاب میانکاله، خلیج گرگان و شبه جزیره میانکاله تشکیل شده است که یکی از زیستگاههای مهم و با ارزش پرندگان آبزی و خشکزی به شمار می آید.تاکنون حدود 126 گونه پرنده آبزی در تالاب میانکاله شناخته شده است.
میانکاله؛ زیباترین شبه جزیره توریستی خزر(خبر)
تالاب میانگاله اولین تالاب بین المللی در فهرست تالاب های کنواسیون رامسر است و به عنوان یکی از ذخایر زیست محیطی کره ی زمین از سوی یونسکو به ثبت رسیده است.تالاب میانکاله با وسعت ۶۸۸۰۰ هکتار از شمال به دریای خزر، از شرق به آشوراده (در فاصله‌ی کم و در روبه‌روی بندر ترکمن)، از جنوب به خلیج گرگان و از غرب به بندر جدید امیر آباد متنهی می شود. پناهگاه میانکاله از تالاب میانکاله، خلیج گرگان و شبه جزیره میانکاله تشکیل شده است که یکی از زیستگاههای مهم و با ارزش پرندگان آبزی و خشکزی به شمار می آید.تاکنون حدود 126 گونه پرنده آبزی در تالاب میانکاله شناخته شده است. (ادامه)
سازمان های مردم نهاد قانع نشدند؛ آشوراده رفت؟!
(ادامه)
مژگان جمشيدي کشکمش بر سر آشوراده به کجا ختم مي‌شود؟ (يادداشت)
مژگان جمشيدي(ادامه)
سطح آب خزر یک متر پایین رفت
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.036 seconds.