.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
دستگیری شکارچیان غیرمجاز در 7 شهر مازندران
ماموران یگان حفاظت محیط زیست درحین گشت و کنترل در شهرهای بابل، آمل، سوادکوه، محمودآباد، بهشهر و گلوگاه تعدادی شکارچی غیرمجاز را دستگیرکردند.(ادامه)
عکس/ جزیره ایرانی آشوراده در دریای خزر
آشوراده تنها جزیره ی ایرانی در دریای خزر است که در شبه جزیره میانکاله، شهرستان بندرترکمن، استان گلستان واقع است.(ادامه)
آسیب دیدگی محیط بانان آشوراده در درگیری با شکارچیان متخلف
یکی از محیط بانان آشوراده در درگیری با شکارچیان متخلف از ناحیه کمرو ستون فقرات آسیب دید.(ادامه)
شمال نیوز : در حالي که طي سالهاي اخير اکوسيستم مازندران با الودگي هاي صنعتي مورد تهديد جدي قرار گرفته ، با احداث واحدهاي الاينده پتروشيمي در جوار ميانکاله نيز موافقت شد!
بعد از يک دهه احتضار تيرخلاص به جان ميانکاله نشست
شمال نیوز : در حالي که طي سالهاي اخير اکوسيستم مازندران با الودگي هاي صنعتي مورد تهديد جدي قرار گرفته ، با احداث واحدهاي الاينده پتروشيمي در جوار ميانکاله نيز موافقت شد! (ادامه)
آیت الله سید کاظم نورمفیدی با بیان اینکه شخص خاصی را برای استانداری مد نظر ندارم، گفت: گلستان به استانداری شجاع و اجرایی نیاز دارد.

انتخاب استاندار را به دولت واگذار کردم/ مخالفتی با استاندار بومی ندارم
آیت الله سید کاظم نورمفیدی با بیان اینکه شخص خاصی را برای استانداری مد نظر ندارم، گفت: گلستان به استانداری شجاع و اجرایی نیاز دارد. (ادامه)
نورمفیدی: انتخاب استاندار را به دولت واگذار کردم
گلستان به استانداری شجاع و اجرایی نیاز دارد وشخص خاصی را برای استانداری مد نظر ندارم. (ادامه)
شمال نیوز : در حالیکه سازمان حفاظت محیط زیست موافقت برای هرگونه تغییر کاربری در جزیره آشوراده را تکذیب می‌کند، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری در حاشیه بازدید از نمایشگاه ملی صنایع‌ دستی در گرگان خبر از اجرای طرح گردشگری آشوراده داد.....

یک بام و دو هوا در آشوراده ؛ محیط زیست تسلیم گردشگری خواهد شد؟
شمال نیوز : در حالیکه سازمان حفاظت محیط زیست موافقت برای هرگونه تغییر کاربری در جزیره آشوراده را تکذیب می‌کند، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری در حاشیه بازدید از نمایشگاه ملی صنایع‌ دستی در گرگان خبر از اجرای طرح گردشگری آشوراده داد..... (ادامه)
شمال نیوز : همان اندازه که برای برداشت منابع دریایی کشورهای حوزه قفقاز از دریای خزر خود را به دلیل عقب ماندن ملامت می کنیم، در صنعت توریسم نیز از سودی که می توانست به مردم ما برسد و با کم کاری ها و بی توجهی ها باعث گردید تا به کشورهای منطقه سراریز شود باید نگران ، ناراحت و پر دغدغه باشیم. عواید گردشگری خارجی ؛ از کشورهای حوزه خزر تا استان های شمالی ایران !
شمال نیوز : همان اندازه که برای برداشت منابع دریایی کشورهای حوزه قفقاز از دریای خزر خود را به دلیل عقب ماندن ملامت می کنیم، در صنعت توریسم نیز از سودی که می توانست به مردم ما برسد و با کم کاری ها و بی توجهی ها باعث گردید تا به کشورهای منطقه سراریز شود باید نگران ، ناراحت و پر دغدغه باشیم.(ادامه)
شاعری: واگذاری آشوراده به شخص حقیقی مصداق بارز زمین‌خواری است
نماینده شرق مازندران در مجلس با بیان اینکه واگذاری آشوراده به شخص حقیقی مصداق بارز زمین‌خواری است، گفت: امکان واگذاری مناطق حفاظت‌ شده وجود ندارد و هر نوع واگذاری خلاف قانون است.(ادامه)
عکس: تنها جزیره ایرانی در دریای خزر
جزیره آشوراده، تنها جزیره ی ایرانی در دریای خزر است که در شبه جزیره میانکاله، شهرستان بندرترکمن، استان گلستان واقع است.(ادامه)
طبیعت بکر میانکاله مقصد مسافران نوروزی + تصاویر
شبه جزیره و تالاب میانکاله با جاذبه های طبیعی و بکر مصد مسافران نوروزی است.(ادامه)
تصاویر حضور و پرواز پرندگان مهاجر درجزیره آشوراده شهرستان بندرترکمن در استان گلستان را نشان می‌دهد. این ناحیه زیستگاه دو گروه از پرندگان بومی و مهاجر و پستانداران است. پرندگان بومی آن عمدتا قرقاول و دراج و پرندگان مهاجر آن شامل انواع کاکائی، گیدانشاه، چوب پا، پرستوی دریایی و گلایول، انواع قو، اردک، فلامینگو، پلیکان و غاز است که در فصول مختلف سال به شبه جزیره میانکاله و جزیره آشوراده مهاجرت می‌کنند. پرندگان مهاجر جزیره آشوراده(خبر)
تصاویر حضور و پرواز پرندگان مهاجر درجزیره آشوراده شهرستان بندرترکمن در استان گلستان را نشان می‌دهد. این ناحیه زیستگاه دو گروه از پرندگان بومی و مهاجر و پستانداران است. پرندگان بومی آن عمدتا قرقاول و دراج و پرندگان مهاجر آن شامل انواع کاکائی، گیدانشاه، چوب پا، پرستوی دریایی و گلایول، انواع قو، اردک، فلامینگو، پلیکان و غاز است که در فصول مختلف سال به شبه جزیره میانکاله و جزیره آشوراده مهاجرت می‌کنند.(ادامه)
شکارچیان پرنده در دام قانون + تصاویر
متخلفان شکار پرندگان در میانکاله دستگیر شدند.(ادامه)
شکارچیان متخلف در دام قانون
ماموران یگان حفاظت محیط زیست مازندران 37 قبضه سلاح شکاری به همراه لاشه یک راس کل وحشی و 56 قطعه پرنده شامل انواع چنگر، ابیا، مرغابی، توکا و قو از شکارچیان متخلف کشف کردند.(ادامه)
کشف 123 سلاح شکاری در 10 روز
123 قبضه سلاح شکاری 10 روز گذشته از متخلفین در مازندران کشف وضبط شد.(ادامه)
تحویل فُک خزری توسط صیادان دریای مازندران به محیط زیست
یک قلاده فک خزری که در دام صیادان گرفتار شده بود به مسؤولان محیط زیست تحویل شد.(ادامه)
شکارچیان فلامینگو و مرغابی در میانکاله دستگیر شدند
رئیس اداره حفاظت محیط زیست بهشهر از دستگیری 3 شکارچی متخلف که مبادرت به شکار 3 قطعه فلامینگو و 5 قطعه مرغابی سرسبز در منطقه میانکاله کردند، خبر داد.(ادامه)
واگذاری جزیره آشوراده مصداق زمین‌خواری است
رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، گفت: واگذاری جزیره آشوراده مصداق زمین‌خواری است.(ادامه)
تصاویر/ حال ناخوش تنها جزیره ایرانی خزر
جزیره آشوراده که تنها جزیره ایرانی دریای خزر در شمال کشور می باشد، در استان گلستان و شهرستان بندرترکمن واقع است. این جزیره این روزها به علت عدم رسیدگی به مسائل زیست محیطی، حال خوبی به لحاظ نظافت و پاکیزگی ندارد .(ادامه)
نفت جای آب را در «میانکاله» می‌گیرد
(ادامه)
موازنه منفی بیلان آبی دریای خزر
(ادامه)
یورش شکارچیان به آشوراده
(ادامه)
22 شکارچی غیرمجاز در پناهگاه حیات وحش میانکاله بازداشت شدند
روابط عمومی اداره کل محیط زیست مازندران از دستگیری 22شکارچی متخلف پرندگان مهاجر زمستان گذر در پناهگاه حیات وحش میانکاله در این استان خبر داد.(ادامه)
دستگیری 22 شکارچی غیرمجاز در آشوراده
رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست در کانال تلگرامی‌اش از عملیات گسترده دستگیری متخلفین شکار و صید در منطقه آشوراده خبر داد. (ادامه)
حمله به محیط‌بان میانکاله با وانت نیسان
(ادامه)
آب دریای خزر ۱۹سانتی‌متر خشک شد
(ادامه)
جدایی میانکاله از مازندران منتفی است
(ادامه)
شمال نیوز: جانشین مدیر حج و زیارت گلستان دقایقی قبل گفت: مرگ خانم مرجان نازقلیچی تایید شده است وی هم در فاجعه منا از کاروان 38017 گلستان اعزام شده بود.

تایید جان باختن تنها فرماندار زن گلستان در فاجعه منا
شمال نیوز: جانشین مدیر حج و زیارت گلستان دقایقی قبل گفت: مرگ خانم مرجان نازقلیچی تایید شده است وی هم در فاجعه منا از کاروان 38017 گلستان اعزام شده بود. (ادامه)
«آشوراده» و «دیوار دفاعی گرگان» کلید توسعه گلستان است
(ادامه)
شمال نیوز: حکایت این روزهای شورا و شهر گرگان، شباهت عجیبی به دوران احمدی نژاد دارد. با این تفاوت که اگر جریان راست معتدل و اصیل به سرعت متوجه موضوع شد و به روشنگری درباره مرزهای آشکار خود با جریان ... اصلاح طلبان گلستان، بازندگان آزمون دموکراسی در منازعه شورا و شهردار
شمال نیوز: حکایت این روزهای شورا و شهر گرگان، شباهت عجیبی به دوران احمدی نژاد دارد. با این تفاوت که اگر جریان راست معتدل و اصیل به سرعت متوجه موضوع شد و به روشنگری درباره مرزهای آشکار خود با جریان ...(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.065 seconds.