.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
بازرسان ویژه استاندار عملکرد مدیران مازندران را رصد می کنند
استاندار مازندران گفت که در راستای تحقق حقوق شهروندی، عملکرد دستگاههای اجرایی استان را بازرسان ویژه استاندار رصد می کنند.(ادامه)
عکس/ «فاطمه گودرزی» و پسرش در جشن منتقدان
(ادامه)
شمال نیوز: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: هزار و ۲۶۵ مصوبه با برگزاری ۲۰۵ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان محقق شده است.
تصویب ۱۲۶۵ مصوبه در کارگروه رفع موانع تولید استان مازندران
شمال نیوز: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: هزار و ۲۶۵ مصوبه با برگزاری ۲۰۵ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان محقق شده است. (ادامه)
زمان ارائه لایحه بودجه ۹۸ به مجلس
سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس از ارائه لایحه بودجه سال ۹۸ به مجلس در روز یکشنبه هفته آینده خبر داد.(ادامه)
تقویت حافظه و تمرکز با تغذیه سالم مغز
اسیدهای چرب امگا-3 موجود در گردو همانند سوخت برای مغز عمل می کنند. مصرف منظم گردو می تواند عملکرد مغز را بهبود بخشیده و از بیماری هایی مانند آلزایمر و زوال عقل پیشگیری کند. (ادامه)
دختران کارمند مجرد در فهرست مشمولان «بسته‌های حمایتی»
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی آخرین اخبار از توزیع بسته‌های حمایتی دولت در راستای حمایت از اقشار مختلف را اعلام کرد.(ادامه)
توصیه‌های تغذیه‌ای برای شب چله/ هندوانه نخورید
رئیس هیأت مدیره انجمن تغذیه ایران نکاتی را در ارتباط با بایدها و نباید‌های تغذیه ای در شب یلدا ارائه داد.(ادامه)
استعفای کفاشیان فدراسیون را به هم ریخت!
اعضای هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال در اعتراض به کناره‌گیری علی کفاشیان و انتخاب داود پرهیزگار به عنوان سرپرست جدید کمیته فوتسال احتمال دارد به صورت دسته جمعی استعفا کنند.(ادامه)
قیمت دلار قیمت ارز امروز ۹۷/۰۹/۲۸
قیمت دلار در بازار آزاد امروز ۲۸ آذر به ۱۰ هزار ۳۰۰ تومان رسید. قیمت ارز را در ادامه بخوانید.(ادامه)
۶۱ واحد صنفی متخلف در تنکابن پلمپ شد
جانشین فرمانده انتظامی مازندران از کشف ۵۲ میلیارد ریالی انواع کالای قاچاق و مسروقه طی ۲۴ ساعت گذشته با اجرای طرح ظفر ۱۳ در تنکابن خبر داد و گفت: ۶۱ واحد صنفی متخلف نیز پلمپ شد.(ادامه)
قیمت انواع موبایل در بازار
(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌های چهارشنبه ۲۸ آذرماه مازندران
(ادامه)
واکنش تاج به پس دادن خانه کی‌روش
می‌گویند زندگی کی‌روش در هتل نشانه‌ای برای پایان همکاری او با ایران است.(ادامه)
اگر مشکوک به ایدز هستید، به این مراکز مراجعه کنید
رییس اداره ایدز وزارت بهداشت درباره خدمات مراکز مشاوره بیماری‌های رفتاری وزارت بهداشت توضیحاتی را ارائه کرد.(ادامه)
نرخ خودروهای داخلی/ پژو پارس 1 میلیون تومان ارزان شد+جدول
(ادامه)
باران مهمان آخرین هفتۀ آخرین ماه پاییز
آسمان مازندران در آخرین هفته از آخرین ماه پاییزبارانی خواهد بود.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
خواص معجزه‌آسای پودر سنجد
"سنجد" برای ترمیم شکستگی، ترک استخوان و پوکی استخوان بی‌نظیر است؛ پودر هسته سنجد، غضروف‌ساز بوده و برای ترمیم مفاصل و کمردرد می‌توان آن را با شیر میل کرد.(ادامه)
عکس/ گرانترین محصول فِراری در تبریز!
تردد خودروی فراری ۴۵۸ ، گرانترین محصول خودروساز ایتالیایی "Ferari" با پلاک منطقه آزاد ارس در خیابانهای تبریز.(ادامه)
عصبانیت مرد چینی از خودپرداز +عکس
مرد جوان چینی پس از آنکه کارت اعتباریش توسط خودپرداز خورده شد، اقدام به شکستن آن کرد.(ادامه)
عکس/ روزنامه‌های ورزشی چهارشنبه 28 آذر
(ادامه)
مانع جدید جذب بازیکن برای پرسپولیس و استقلال
۶ باشگاه لیگ برتری برای جذب بازیکن در نقل و انتقالات زمستانی باید از کمیته‌های انضباطی و تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال مجوز بگیرند.(ادامه)
فواید مصرف یک موز در روز / چه کسانی نباید موز بخورند؟
پتاسیم موجود در موز، به حفظ ضربان منظم قلب، تحریک ترشح انسولین برای کنترل قند خون، و پشتیبانی از فشار خون مطلوب کمک می کند.(ادامه)
عکس:اولین زن ایرانی که نواختن پیانو را آموخت
با ورود پیانو به ایران در سال ۱۲۸۱ هجری قمری، فاطمه خانم عصمت الدوله دومین دختر ناصر الدین شاه قاجار اولین زن ایرانی بود که نواختن پیانو را فرا گرفت..(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: برخی‌ها برای نمایندگی مجلس خودشان را می‌کُشند؛ اگر راه پیدا نکنند یا صلاحیّتش را تأیید نکنند یا رأی نیاورد، خودش را به آب و آتش و در و دیوار می‌زند که چرا نشد؛ این عقل و تدبیر نیست. نباید دنبال ریاست بدویم! /بعضی برای نمایندگی مجلس خودشان را می‌کُشند
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: برخی‌ها برای نمایندگی مجلس خودشان را می‌کُشند؛ اگر راه پیدا نکنند یا صلاحیّتش را تأیید نکنند یا رأی نیاورد، خودش را به آب و آتش و در و دیوار می‌زند که چرا نشد؛ این عقل و تدبیر نیست.(ادامه)
مذاکرات ایران و عربستان بر سر حج به پایان رسید و تفاهم‌نامه حج ٩٨ بین دو کشور امضاء شد. توافق ایران و عربستان درباره حج + مفاد توافقنامه
مذاکرات ایران و عربستان بر سر حج به پایان رسید و تفاهم‌نامه حج ٩٨ بین دو کشور امضاء شد.(ادامه)
نقش نماینده مجلس در درگیری با آن «کارمند»
«در حالی که وقت مجلس باید صرف مشکلات کشور شود، نمایندگان به دنبال رسیدگی به یک دعوا هستند. دقیقا دیدن بعضی رفتارها و تصمیمات احساسی باعث می‌شود آدم تصور کند مسؤولان کشور نمی‌توانند باری از دوش مشکلات کشور بردارند.»(ادامه)
چند روزی است که دولت روحانی باز به هدف اصلی انتقادات تبدیل شده. این بار نه به خاطر نرخ ارز و گرانی اجناس و قیمت احتمالی بنزین بلکه به خاطر داماد آقای رئیس‌جمهور. این اتفاق باز بحث داغ فامیل‌بازی یا شایسته‌سالاری را بر سر زبان‌ها انداخته است. بحث داغ فامیل‌بازی و انتصاب آقازاده ها و ژن های خوب /از داماد روحانی تا پسر عارف و وزیر کشور /همه انتصابات فامیلی مصداق رانت است؟(خبر)
چند روزی است که دولت روحانی باز به هدف اصلی انتقادات تبدیل شده. این بار نه به خاطر نرخ ارز و گرانی اجناس و قیمت احتمالی بنزین بلکه به خاطر داماد آقای رئیس‌جمهور. این اتفاق باز بحث داغ فامیل‌بازی یا شایسته‌سالاری را بر سر زبان‌ها انداخته است.(ادامه)
سناریو‌هایی برای ساماندهی بنزین مطرح شده است که با توجه به اینکه بررسی بودجه سال 98 هفته آینده در دستورکار مجلس قرار می‌گیرد؛ بنابراین این طرح‌ها در زمان بررسی لایحه در کمیسیون‌های تخصصی و تلفیق مطرح می‌شود. بنزین به جای خودرو به افراد تعلق گیرد / هر خانواده ۴ نفره ماهانه ۱۲۰ لیتر بنزین دریافت کند / خانواده‌هایی که خودرو ندارند، بنزین خود را در یک سامانه‌ بفروشند
سناریو‌هایی برای ساماندهی بنزین مطرح شده است که با توجه به اینکه بررسی بودجه سال 98 هفته آینده در دستورکار مجلس قرار می‌گیرد؛ بنابراین این طرح‌ها در زمان بررسی لایحه در کمیسیون‌های تخصصی و تلفیق مطرح می‌شود.(ادامه)
متولیان حفاظت از محیط زیست کشورمان که مدتی است چوب حراج به حیات وحش زده و با صدور انبوه پروانه شکار، به کشتار بی حد و حصر برخی گونه‌ها برچسب «مجاز» زده‌اند، حالا خبر از مدیریت شکار می‌دهند؛ ادعایی که به باور برخی منتقدان، بسیار گزاف و غیرواقعی است. کدام مدیریت؟ مسئولان محیط زیست حتی از تهیه بروشور هم عاجزند!
متولیان حفاظت از محیط زیست کشورمان که مدتی است چوب حراج به حیات وحش زده و با صدور انبوه پروانه شکار، به کشتار بی حد و حصر برخی گونه‌ها برچسب «مجاز» زده‌اند، حالا خبر از مدیریت شکار می‌دهند؛ ادعایی که به باور برخی منتقدان، بسیار گزاف و غیرواقعی است. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.671 seconds.