.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
نخستین شهید انقلاب رودباری است
(ادامه)
شمال نیوز: رئیس مستعفی سازمان لیگ برتر گفت: آقای کفاشیان مگر می‌شود نامه محرمانه‌ای که برای شما نوشته‌ام را ندیده باشید و سپس این نامه در اختیار رسانه‌ها باشد! من به خاطر صیانت از فوتبال ملی انصراف دادم نه آرای مجمع.
چرا نامه محرمانه سر از رسانه‌ها در آورد ؟
شمال نیوز: رئیس مستعفی سازمان لیگ برتر گفت: آقای کفاشیان مگر می‌شود نامه محرمانه‌ای که برای شما نوشته‌ام را ندیده باشید و سپس این نامه در اختیار رسانه‌ها باشد! من به خاطر صیانت از فوتبال ملی انصراف دادم نه آرای مجمع. (ادامه)
شعبان وفايي نژاد شوراها شهردار محور هستند يا شهرداران شورا محور؟ (ديدگاه)
شعبان وفايي نژاد(ادامه)
شمال نیوز: اگر جابجایی فرمانداران میاندرود و نکا که موجب انتصاب رجبی در فرمانداری نکا ، زارعی در فرمانداری میاندرود و آزادی کناری به سمت مدیرکل روستایی استانداری شد را موج اول تغییرات بدانیم ، برکناری البرزی و انتصاب نورزاد در فرمانداری بهشهر ، جابجایی حسینی نزاد ، واحدی ، صمدیان ... " موج سوم " تغییرات و جابجایی مدیران در مازندران !
شمال نیوز: اگر جابجایی فرمانداران میاندرود و نکا که موجب انتصاب رجبی در فرمانداری نکا ، زارعی در فرمانداری میاندرود و آزادی کناری به سمت مدیرکل روستایی استانداری شد را موج اول تغییرات بدانیم ، برکناری البرزی و انتصاب نورزاد در فرمانداری بهشهر ، جابجایی حسینی نزاد ، واحدی ، صمدیان ...(ادامه)
شبکه دوم تلویزیون فرانسه به نقل از منابع آمریکایی از مرگ "زین العابدین بن علی" دیکتاتور ساقط شده تونس در عربستان خبر داد. مرگ دیکتاتور در غربت: "بن علی" درگذشت
شبکه دوم تلویزیون فرانسه به نقل از منابع آمریکایی از مرگ "زین العابدین بن علی" دیکتاتور ساقط شده تونس در عربستان خبر داد.(ادامه)
جزئیات پیش فروش محصولات پارس خودرو اعلام شد
شمال : پيش فروش ويژه محصولات شركت پارس خودرو به مناسبت دهه فجر از ساعت 11 صبح چهارشنبه 27 دي ماه آغاز و تا پايان وقت اداري روز سه شنبه سوم بهمن ماه ادامه خواهد داشت.(ادامه)
موسي اميني فرهنگ ، زیربنای توسعه پایدار شهری
موسي اميني(ادامه)
اظهار نظر کدخدایی درباره کاندیداتوری زنان
(ادامه)
تصاویر: عروسی در تلویزیون با حضور زوج بازیگر
(ادامه)
درگیری لفظی دایی با میثاقیان
(ادامه)
عبور سخت پرسپولیس از سد داماش
(ادامه)
طرح جدید دولت: بنزین 2500 و یارانه 120 هزار تومان!
(ادامه)
دایی: با رقاص و خواننده در ارتباط نیستم
(ادامه)
در حالیکه خود فتنه گران روزی روزگاری در راس حکومت بوده اند، بعدها گفتند 500 هزار تقلب امکان دارد، 700 هزار تقلب امکان دارد نه فاصله 11 میلیونی. اما ما می گوییم حتی یک تقلب هم در شأن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیست خودشان گفتند و اعتراف می کنند اما همچنان در بدعت ابطال انتخابات دمیدند برخی هم که تقلب و ابطال را نمی گفتند از رفراندوم حرف می زدند. انتقاد سید احمد خاتمی از توصیف سران فتنه با عنوان نجیب، شریف، مومن و متدین/ این حرف ها را تحمل نمی کنم/ با خود گفتم دیگر نیازی نیست در این عرصه
در حالیکه خود فتنه گران روزی روزگاری در راس حکومت بوده اند، بعدها گفتند 500 هزار تقلب امکان دارد، 700 هزار تقلب امکان دارد نه فاصله 11 میلیونی. اما ما می گوییم حتی یک تقلب هم در شأن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیست خودشان گفتند و اعتراف می کنند اما همچنان در بدعت ابطال انتخابات دمیدند برخی هم که تقلب و ابطال را نمی گفتند از رفراندوم حرف می زدند.(ادامه)
عکسی عجیب از بازار موبایل که تاکنون ندیده‎اید!
(ادامه)
پاسخ عسگراولادی به‌نامه شش‌اصلاح‌طلب
دبیرکل جبهه پیروان گفت: بنده در دوران دولت اصلاحات باب گفتگویی را با ارگان دولت و نیز با دبیر کل حزب حاکم باز کردم امّا متاسفانه آن باب را بستند؛ کار بجایی رسید که در انتخابات سال 88 باب اردوکشی خیابانی باز شد.(ادامه)
پرداخت 80 درصد مطالبات پزشکان بیمه سلامت مازندران
(ادامه)
چرا برنج در بازار به کالایی کمیاب تبدیل شده؟
به گفته‌ی این انجمن از اول سال ۹۱ تاکنون ۳ میلیون و یک صد هزار تن برنج خریداری شده است؛ یعنی ۲۰۰ هزار تن نیز بیشتر از مصرف کشور برنج داریم. ازطرف دیگر، سازمان گمرک ایران اعلام کرده از ابتدای سال ۹۱ تا الان نزدیک به ۷۰۰ هزار تن برنج خارجی وارد کشور شده است. با این اوصاف پس چرا برنج، کمیاب شده است؟(ادامه)
محسن رضایی: مواضع هاشمی را قبول ندارم
(ادامه)
احضار نجار و شیخ‌الاسلامی به مجلس
(ادامه)
سوژه های "صرفا جهت اطلاع" این هفته
(ادامه)
جلسه احمدی‌نژاد با نمایندگان مجلس لغو شد
(ادامه)
تصاویر/ دومین اجلاس بین المللی دریای خزر
(ادامه)
ایراد شورای‌نگهبان به اصلاحیه قانون مهریه
(ادامه)
صدر: رتبه 44 در بین 2 هزار بندرگاه دنیا را داریم
(ادامه)
اظهارات دهقان درباره میوه‌های سرطان‌زا
(ادامه)
آسان ترین راه های کاهش فشار خون
(ادامه)
پژو ۳۰۸ با چهره جدید و به روز شده + عکس
(ادامه)
آیت الله مصباح در بیمارستان بستری شد
(ادامه)
توالت 25 پوندی + عکس
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.212 seconds.