.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
با راه‌اندازی قطار ایران و چین و همچنین راه‌اندازی خط مستقیم کشتیرانی بین ایران و ونزوئلا شاهد تقویت روابط ایران در حوزه‎های مختلف حمل‌ونقلی و احیای جاده ابریشم خواهیم بود. احیای دوباره راه ابریشم با تقویت روابط منطقه‌ای ایران
با راه‌اندازی قطار ایران و چین و همچنین راه‌اندازی خط مستقیم کشتیرانی بین ایران و ونزوئلا شاهد تقویت روابط ایران در حوزه‎های مختلف حمل‌ونقلی و احیای جاده ابریشم خواهیم بود.(ادامه)
عربستانی ها از قطعی شدن قرارداد مسی با الهلال خبر دادند. قرارداد ۳ ساله مسی با الهلال نهایی شد
عربستانی ها از قطعی شدن قرارداد مسی با الهلال خبر دادند.(ادامه)
روزنامه المیدان عربستان از توافق سه ساله لیونل مسی با الهلال خبر داد. بمب خبری در عربستان ترکید
روزنامه المیدان عربستان از توافق سه ساله لیونل مسی با الهلال خبر داد.(ادامه)
سرآسیمگی و آشفتگیِ مردم در صبحِ دوم فروردین
​در حالیکه با تصویب مجلس شورای اسلامی، قانون تغییر ساعت رسمی کشور از امسال لغو شد، اما ساعت برخی سیستم‌های کامپیوتری و گوشی‌های تلفن همراه راس ساعت ۱۲ امشب (یکم فروردین) همزمان با تغییر ساعت در سالهای گذشته، به صورت خودکار یکساعت به جلو کشیده شد.(ادامه)
چارچوب و اساس این قراردادها درمذاکرات نیمه دهه ۷۰ بین من بعنوان نماینده ویژه آقای هاشمی رفسنجانی رئیس جمهور و امیرعبدالله ولیعهد سعودی، حاصل شد... اسرائیل و ایران عملا درشرایط نیمه جنگی به سر می برند. پکن با هر دو طرف رابطه قوی دارد و می تواند برای برقراری "آتش بس" بین دوطرف میانجیگری کند. ۸ بند اصلی توافق ایران و عربستان
چارچوب و اساس این قراردادها درمذاکرات نیمه دهه ۷۰ بین من بعنوان نماینده ویژه آقای هاشمی رفسنجانی رئیس جمهور و امیرعبدالله ولیعهد سعودی، حاصل شد... اسرائیل و ایران عملا درشرایط نیمه جنگی به سر می برند. پکن با هر دو طرف رابطه قوی دارد و می تواند برای برقراری "آتش بس" بین دوطرف میانجیگری کند.(ادامه)
مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران گفت: برف روستاها و ارتفاعات بالای ۱۵۰۰ متر از سطح دریا در استان را سفیدپوش کرده است. ارتفاعات مازندران سفیدپوش شدند
مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران گفت: برف روستاها و ارتفاعات بالای ۱۵۰۰ متر از سطح دریا در استان را سفیدپوش کرده است.(ادامه)
تصویری رویایی از روستای استان مازندران
روستای مرس، منطقه ای واقع در بلندی های هزار جریب شهرستان نکا در استان مازندران است.(ادامه)
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای چالوس گفت : بر اثر سقوط سنگ از ارتفاع در شب گذشته ۲ نفر از مسافران نوروزی در محور کوهستانی کندوان جان باختند. مرگ ۲ مسافر نوروزی بر اثر سقوط سنگ در جاده چالوس
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای چالوس گفت : بر اثر سقوط سنگ از ارتفاع در شب گذشته ۲ نفر از مسافران نوروزی در محور کوهستانی کندوان جان باختند.(ادامه)
مرجع تقلید شیعیان با تبریک فرا رسیدن بهار طبیعت که مقارن با بهار قرآن شده خطاب به مومنان گفت: باید قدر بهار طبیعت و نعمت ماه مبارک رمضان را بدانید و در مسیر بندگی بیشتر کوشش کنیم. قدر بهار طبیعت و نعمت ماه مبارک رمضان را بدانید
مرجع تقلید شیعیان با تبریک فرا رسیدن بهار طبیعت که مقارن با بهار قرآن شده خطاب به مومنان گفت: باید قدر بهار طبیعت و نعمت ماه مبارک رمضان را بدانید و در مسیر بندگی بیشتر کوشش کنیم.(ادامه)
کمیته انضباطی فدراسیون بین المللی فوتبال رای خود در مورد پرونده سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال را اعلام کرد که در صورت پرداخت نشدن مطالبات این باشگاه لطمه زیادی خواهد خورد. رای فیفا در مورد پرونده استراماچونی اعلام شد
کمیته انضباطی فدراسیون بین المللی فوتبال رای خود در مورد پرونده سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال را اعلام کرد که در صورت پرداخت نشدن مطالبات این باشگاه لطمه زیادی خواهد خورد.(ادامه)
ماه رمضان امسال روز پنجشنبه شروع می شود و ساعت روزه داری در کشورهای مختلف بر اساس موقعیت مکانی با یکدیگر متفاوت است. کشوری که کمترین ساعت روزه داری را دارد کدام است؟
ماه رمضان امسال روز پنجشنبه شروع می شود و ساعت روزه داری در کشورهای مختلف بر اساس موقعیت مکانی با یکدیگر متفاوت است.(ادامه)
در نشست مطبوعاتی میان اردوغان و السودانی، رئیس جمهور ترکیه خواستار پایان دادن به حضور حزب کارگران کردستان (پ. ک.ک) در شمال عراق شد. اردوغان خواستار پایان حضور پ.ک.ک در شمال عراق شد
در نشست مطبوعاتی میان اردوغان و السودانی، رئیس جمهور ترکیه خواستار پایان دادن به حضور حزب کارگران کردستان (پ. ک.ک) در شمال عراق شد.(ادامه)
عرین الاسود اعلام کرد: ساعت رویارویی با دشمن نزدیک است و صدای طبل جنگ از هر گوشه از این سرزمین مبارک به گوش می‌رسد و ما کاملا آماده ورود به نبردهایی بزرگ‌تر با این دشمن جنایتکار هستیم. ساعت نبرد نزدیک است/ صدای طبل جنگ به گوش می رسد
عرین الاسود اعلام کرد: ساعت رویارویی با دشمن نزدیک است و صدای طبل جنگ از هر گوشه از این سرزمین مبارک به گوش می‌رسد و ما کاملا آماده ورود به نبردهایی بزرگ‌تر با این دشمن جنایتکار هستیم.(ادامه)
چند کشور عربی پنجشنبه را اول روز ماه مبارک رمضان اعلام کردند کدام کشورها روز پنجشنبه را اول ماه رمضان اعلام کردند؟
چند کشور عربی پنجشنبه را اول روز ماه مبارک رمضان اعلام کردند(ادامه)
به گفته مدیر روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، پیامرسان‌های داخلی بیش از ۶۴ میلیون کاربر ماهانه دارند. تماس تصویری رایگان پیامرسان های داخلی در نوروز
به گفته مدیر روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، پیامرسان‌های داخلی بیش از ۶۴ میلیون کاربر ماهانه دارند.(ادامه)
شمال نیوز: سخنگوی دولت ساعت کاری مدارس، ادارت، بانک‌ها و ادارات ستادی در سال آینده را اعلام کرد. اعلام ساعت کاری مدارس، ادارات و بانک‌ها در سال جدید+ جزئیات
شمال نیوز: سخنگوی دولت ساعت کاری مدارس، ادارت، بانک‌ها و ادارات ستادی در سال آینده را اعلام کرد.(ادامه)
برخی اخبار از مهاجرت دائمی «اشکان خطیبی»، خواننده و بازیگر مشهور حکایت دارد. اشکان خطیبی از ایران رفت
برخی اخبار از مهاجرت دائمی «اشکان خطیبی»، خواننده و بازیگر مشهور حکایت دارد.(ادامه)
در آستانه ماه مبارک رمضان، مساجد غبارروبی و عطرافشانی می‌شوند. غبارروبی و عطرافشانی مساجد برای استقبال از ماه رمضان
در آستانه ماه مبارک رمضان، مساجد غبارروبی و عطرافشانی می‌شوند.(ادامه)
تعداد زیادی از فرهنگ ها در سراسر جهان مانند یونانی، هندی و چینی بـه طالع بینی خال اعتقاد دارند. خال ها در مورد شخصیت شما چه می گویند؟
تعداد زیادی از فرهنگ ها در سراسر جهان مانند یونانی، هندی و چینی بـه طالع بینی خال اعتقاد دارند.(ادامه)
سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری فروشنده مواد مخدر و کشف مواد مخدر از نوع شیشه خبر داد. پایان راه فروشنده مواد مخدر در اولین روز سال
سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری فروشنده مواد مخدر و کشف مواد مخدر از نوع شیشه خبر داد.(ادامه)
اداره پست اولیه تهران که در خیابان امام خمینی (ره) قرار داشت در این وقت از سال با نزدیک شدن به سال نو مانند دوزندگی‌ها و شیرینی‌فروشی‌ها شلوغ‌ترین روز‌های خود را می‌گذراند. تهرانی‌های قدیم عید را چطور تبریک می‌گفتند؟
اداره پست اولیه تهران که در خیابان امام خمینی (ره) قرار داشت در این وقت از سال با نزدیک شدن به سال نو مانند دوزندگی‌ها و شیرینی‌فروشی‌ها شلوغ‌ترین روز‌های خود را می‌گذراند.(ادامه)
مدیر سامانه هوشمند سوخت درباره چگونگی سوختگیری خودرو‌های بدون کارت سوخت توضیحاتی ارائه داد. سوختگیری خودرو‌های فاقد کارت سوخت در ایام نوروز چگونه است؟
مدیر سامانه هوشمند سوخت درباره چگونگی سوختگیری خودرو‌های بدون کارت سوخت توضیحاتی ارائه داد.(ادامه)
عکس / سفره هفت سین ایران در سازمان ملل
سفرا و نمایندگان ۱۲ کشور حوزه نوروز، عصر دوشنبه به وقت محلی بر سر سفره هفت سینی که نمایندگی ایران در مقر سازمان ملل متحد چیده بود، گرد هم آمدند تا این عید باستانی را جشن بگیرند.(ادامه)
 رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی نوروزی در حرم مطهر رضوی، منظور دشمن از دگرگونی را تغییر هویت جمهوری اسلامی دانستند.  حضور در جنگ اوکراین را رد می‌کنیم / نظام اسلامی، جمهوری اسلامی است نه جمهوری باید آسیب ببیند نه اسلامی / منظور دشمن از دگرگونی تغییر هویت جمهوری اسلامی است/ همه موظفند "امیدآفرینی" کنند(خبر)
رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی نوروزی در حرم مطهر رضوی، منظور دشمن از دگرگونی را تغییر هویت جمهوری اسلامی دانستند. (ادامه)
آماده باش پلیس آمریکا در آستانه بازداشت احتمالی ترامپ
یک منبع پلیس به سی‌بی‌اس، شریک خبری بی‌بی‌سی در آمریکا گفته است که تمامی اعضای پلیس نیویورک از جمله کارآگاهان لباس شخصی دستور دارند که روز سه شنبه در حال آماده‌باش باشند و یونیفورم خود را به تن داشته باشند.(ادامه)

فرمانده پلیس راه کندوان گفت: به علت حجم‌ بالای ترافیک و کُندی تردد خودروها در محور پرتردد کندوان از جنوب به شمال این محور از شهر مرزآباد به کرج بسته و یک طرفه شد. جاده چالوس یک‌طرفه شد / ترافیک پرحجم به سمت شمال در روز ۱ فروردین ۱۴۰۲
فرمانده پلیس راه کندوان گفت: به علت حجم‌ بالای ترافیک و کُندی تردد خودروها در محور پرتردد کندوان از جنوب به شمال این محور از شهر مرزآباد به کرج بسته و یک طرفه شد.(ادامه)
 نماینده ولی فقیه در مازندران خواستار برنامه ریزی برای رشد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری در استان شد. تلاش مسئولان برای تحقق شعار سال/ اشتغال در مازندران رشد یابد/صنایع تبدیلی نیاز اساسی
نماینده ولی فقیه در مازندران خواستار برنامه ریزی برای رشد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری در استان شد.(ادامه)
هنرمندانی که در سال ۱۴۰۱ دارفانی را وداع گفتند
در سال ۱۴۰۱، چهره‌های هنری مختلفی درگذشتند که در این فهرست، به نام اغلب آن‌ها در حوزه‌های تئاتر، سینما، رادیو، تلویزیون و دوبله اشاره کرده‌ایم.(ادامه)
سخنگوی وزارت خارجه نسبت به پیام نوروزی جو بایدن واکنش نشان داد. واکنش کنعانی به پیام نوروزی بایدن
سخنگوی وزارت خارجه نسبت به پیام نوروزی جو بایدن واکنش نشان داد.(ادامه)
برای ساخت مسکن بدون ایجاد تورم، بانک‌ها باید تسهیلات بیشتری به ساخت مسکن تخصیص دهند و از طرفی باید از دیگر تسهیلات غیرضروری و بی اهمیت خودشان بکاهند، اتفاقی که تاکنون مشاهده نشده است. وام مسکن در گرو وام‌های غیرضروری و خودمانی
برای ساخت مسکن بدون ایجاد تورم، بانک‌ها باید تسهیلات بیشتری به ساخت مسکن تخصیص دهند و از طرفی باید از دیگر تسهیلات غیرضروری و بی اهمیت خودشان بکاهند، اتفاقی که تاکنون مشاهده نشده است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.201 seconds.