.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
۲۲ نانوایی در شهرستان سوادکوه شمالی جهت برخورد قانونی به تعزیرات حکومتی معرفی شدند. معرفی ۲۲ نانوایی سوادکوه شمالی به تعزیرات
۲۲ نانوایی در شهرستان سوادکوه شمالی جهت برخورد قانونی به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.(ادامه)
برداشت نوبرانه توت فرنگی در مازندران در حالی آغاز شده است که هر کیلوگرم آن ۱۰۰ هزار تومان به دست مصرف کننده می رسد. نوبرانه‌های سرخ رسید؛ هر کیلو ۱۰۰ هزار تومان
برداشت نوبرانه توت فرنگی در مازندران در حالی آغاز شده است که هر کیلوگرم آن ۱۰۰ هزار تومان به دست مصرف کننده می رسد.(ادامه)
مسابقه عکاسی سبزه دیار در مازندران برگزار می‌شود. برگزاری مسابقه عکاسی سبزه دیار در مازندران
مسابقه عکاسی سبزه دیار در مازندران برگزار می‌شود.(ادامه)
سفیر جمهوری اسلامی ایران در چین در توئیتی ضمن تشکر از میزبانی چین اظهار داشت که توافق ایران و عربستان در مهمانسرای ملی دیاو یو تای انجام شده است. توافق ایران و عربستان در چه محلی انجام شـد؟
سفیر جمهوری اسلامی ایران در چین در توئیتی ضمن تشکر از میزبانی چین اظهار داشت که توافق ایران و عربستان در مهمانسرای ملی دیاو یو تای انجام شده است.(ادامه)
جزئیات دستگیری عامل تشویش اذهان عمومی در شمال کشور
فرمانده انتظامی علی آبادکتول از دستگیری عامل تشویش اذهان عمومی در این شهرستان خبرداد.(ادامه)
دونالد ترامپ به زندان می‌رود ! + عکس
دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق امریکا در شبکه‌های اجتماعی گفت که انتظار می‌رود روز سه‌شنبه هفته جاری دستگیر شود.(ادامه)
دولت خود را ملزم می‌داند با تلاش بی‌وقفه و بیشتر از گذشته برای مهار تورم و در جهت تحقق شعار سال گام بردارد. اجرای نادرست طرح خوب رتبه‌بندی معلمان در آخر سال کام معلمان عزیز را تلخ کرد/ موضوع باید با جدیت بررسی شود تا اگر سوءمدیریتی وجود داشته حتماً با قاطعیت با آن برخورد شود/ دولت خود را ملزم می‌داند با تلاش بی‌وقفه برای مهار تورم گام بردارد(خبر)
دولت خود را ملزم می‌داند با تلاش بی‌وقفه و بیشتر از گذشته برای مهار تورم و در جهت تحقق شعار سال گام بردارد.(ادامه)
شمال نیوز : تعطیلات سال نو فرصت مناسبی برای برنامه‌ریزی سفر است، اما قیمت اجاره یک شب هتل یا ویلا سر به فلک گذاشته است. هجوم مسافران ترکیه و ارمنستان به شمال ایران!
شمال نیوز : تعطیلات سال نو فرصت مناسبی برای برنامه‌ریزی سفر است، اما قیمت اجاره یک شب هتل یا ویلا سر به فلک گذاشته است.(ادامه)
پیروزی تیم ملی فوتبال روسیه مقابل عراق/ بازی بعدی احتمالا با چین!
(ادامه)
اردشیر کاظمی، بازیگر پیشکسوت کشورمان که بیشتر او را به عنوان کاراکتری جدی، اما طنز و شیرین به یاد داریم، تاکید می‌کند که «همه مرا پیرترین بازیگر ایران خطاب می‌کنند، اما باور کنید اشتباه است و من پیرترین نیستم!» کاظمی که همیشه با چهره صامتش و در کمال جدیت مخاطب را می‌خنداند، این روز‌ها فعلا در حال استراحت است، اما می‌گوید اگر کار خوبی پیشنهاد شود بازی می‌کند و خستگی و کهولت سن برایش معنی ندارد. من پیرترین بازیگر ایران نیستم، باور کنید!
اردشیر کاظمی، بازیگر پیشکسوت کشورمان که بیشتر او را به عنوان کاراکتری جدی، اما طنز و شیرین به یاد داریم، تاکید می‌کند که «همه مرا پیرترین بازیگر ایران خطاب می‌کنند، اما باور کنید اشتباه است و من پیرترین نیستم!» کاظمی که همیشه با چهره صامتش و در کمال جدیت مخاطب را می‌خنداند، این روز‌ها فعلا در حال استراحت است، اما می‌گوید اگر کار خوبی پیشنهاد شود بازی می‌کند و خستگی و کهولت سن برایش معنی ندارد.(ادامه)
عکس/ ایران در بلوک جدید قدرت در جهان
نشریه اکونومیست در جلد خود بلوک جدید قدرت در جهان را به تصویر کشیده است.(ادامه)
تصویری عجیب از حجم ترافیک رامسر در نوروز ۱۴۰۲
تصویری هوایی از حجم ترافیک در شهر رامسر را مشاهده می‌کنیداین تصویر در نوروز ۱۴۰۲ برداشته شده است.(ادامه)
غذا نقشی کلیدی در تمرکز حواس دارد؛ اما مهم‌تر از تغذیه، خواب خوب، استراحت منظم یا حتی تغییر شیفتی راننده‌ها برای تضمین سفری آرام و بی‌حادثه است. این ایده، ممکن است منجر شود که شما به فکر رانندگی در شب بیفتید تا در سفرهای طولانی به ترافیک برخورد نکنید. کدام خوراکی‌ها شما را هنگام رانندگی بیدار نگه می‌دارند؟
غذا نقشی کلیدی در تمرکز حواس دارد؛ اما مهم‌تر از تغذیه، خواب خوب، استراحت منظم یا حتی تغییر شیفتی راننده‌ها برای تضمین سفری آرام و بی‌حادثه است. این ایده، ممکن است منجر شود که شما به فکر رانندگی در شب بیفتید تا در سفرهای طولانی به ترافیک برخورد نکنید.(ادامه)
غذا نقشی کلیدی در تمرکز حواس دارد؛ اما مهم‌تر از تغذیه، خواب خوب، استراحت منظم یا حتی تغییر شیفتی راننده‌ها برای تضمین سفری آرام و بی‌حادثه است. این ایده، ممکن است منجر شود که شما به فکر رانندگی در شب بیفتید تا در سفرهای طولانی به ترافیک برخورد نکنید. کدام خوراکی‌ها شما را هنگام رانندگی بیدار نگه می‌دارند؟
غذا نقشی کلیدی در تمرکز حواس دارد؛ اما مهم‌تر از تغذیه، خواب خوب، استراحت منظم یا حتی تغییر شیفتی راننده‌ها برای تضمین سفری آرام و بی‌حادثه است. این ایده، ممکن است منجر شود که شما به فکر رانندگی در شب بیفتید تا در سفرهای طولانی به ترافیک برخورد نکنید.(ادامه)
 ۶ فروردین ماه سال ۶۸ حضرت امام خمینی (ره) یکی از تصمیمات مهم خویش در دوران رهبری را آن هم در آخرین سال حیاتش اتخاذ کرد و آن مسئله عزل آیت‌الله منتظری از قائم مقامی رهبری بود. ۶ فروردین ماه سال ۶۸ حضرت امام خمینی یکی از تصمیمات مهم خویش در دوران رهبری را آن هم در آخرین سال حیاتش اتخاذ کرد و آن مسئله عزل آیت‌الله منتظری از قائم مقامی رهبری بود(خبر)
۶ فروردین ماه سال ۶۸ حضرت امام خمینی (ره) یکی از تصمیمات مهم خویش در دوران رهبری را آن هم در آخرین سال حیاتش اتخاذ کرد و آن مسئله عزل آیت‌الله منتظری از قائم مقامی رهبری بود.(ادامه)
شمال نیوز : میدان بار جدید میوه و تره بار ساری در آیینی که صبح روز یکشنبه با حضور مسوولان استانی به‌طور رسمی گشایش یافت و فعالیت تجاری و اقتصادی خود را آغاز کرد. میدان جدید میوه و تره بار ساری بعد از ۱۵ سال بلا تکلیفی گشایش یافت / میدانداری فرماندار جهادی ساری برای فعال سازی یک مرکز تجاری و اقتصادی
شمال نیوز : میدان بار جدید میوه و تره بار ساری در آیینی که صبح روز یکشنبه با حضور مسوولان استانی به‌طور رسمی گشایش یافت و فعالیت تجاری و اقتصادی خود را آغاز کرد.(ادامه)
دعای روز پنجم ماه مبارک رمضان
خدایا قرار بده در این روز از آمرزش جویان...متن دعای روز پنجم ماه مبارک رمضان(ادامه)
استاندار گیلان گفت: بر اساس آخرین آمارها بیش از سه برابر جمعیت گیلان، مهمان نوروزی وارد این استان شده و تعداد مسافران طی این مدت به بیش از هشت میلیون نفر رسیده است. ورود ۸ میلیون مسافر نوروزی به گیلان
استاندار گیلان گفت: بر اساس آخرین آمارها بیش از سه برابر جمعیت گیلان، مهمان نوروزی وارد این استان شده و تعداد مسافران طی این مدت به بیش از هشت میلیون نفر رسیده است.(ادامه)
به دنبال برکناری وزیر جنگ از سوی نتانیاهو، نهادهای دانشگاهی و سندیکاهای کارگری در سرزمین‌های اشغالی با صدور فراخوانی با اعلام پیوستن به صفوف معترضان ضد نتانیاهو خواستار اعتصابات سراسری شدند. موج جدید ناآرامی/ فلسطین اشغالی از شمال تا جنوب تعطیل می‌شود
به دنبال برکناری وزیر جنگ از سوی نتانیاهو، نهادهای دانشگاهی و سندیکاهای کارگری در سرزمین‌های اشغالی با صدور فراخوانی با اعلام پیوستن به صفوف معترضان ضد نتانیاهو خواستار اعتصابات سراسری شدند.(ادامه)
علیرغم ادعا‌های که در روز‌های اخیر درباره پرونده شهادت سیدروح الله عجمیان و همچنین یکی از متهمین این پرونده مطرح شد، متهمان این پرونده در زندان به سر می‌برند و مشمول عفو نشدند. آخرین وضعیت پرونده متهمان شهادت عجمیان؛ متهمان مشمول عفو نشده‌اند
علیرغم ادعا‌های که در روز‌های اخیر درباره پرونده شهادت سیدروح الله عجمیان و همچنین یکی از متهمین این پرونده مطرح شد، متهمان این پرونده در زندان به سر می‌برند و مشمول عفو نشدند.(ادامه)
شمال نیوز : فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از متلاشی شدن باند کلاهبرداری یک شرکت هرمی خبر داد. متلاشی شدن باند کلاهبرداری یک شرکت هرمی در مازندران
شمال نیوز : فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از متلاشی شدن باند کلاهبرداری یک شرکت هرمی خبر داد.(ادامه)
رئیس مرکز ملی تایید صلاحیت ایران گفت: سال گذشته پنج خودرو بی‌کیفیت از درجه اعتبار ساقط شده و تولید آن متوقف شد. تولید پنج خودروی داخلی متوقف شد
رئیس مرکز ملی تایید صلاحیت ایران گفت: سال گذشته پنج خودرو بی‌کیفیت از درجه اعتبار ساقط شده و تولید آن متوقف شد.(ادامه)
فرمانده کل فراجا، ضمن تاکید بر مدیریت سفر‌های نوروزی از ثبت ۲۶۲ میلیون حجم تردد بین استانی و شهرستانی در تعطیلات نوروز خبر داد. ثبت ۴۷۰ کشته در تصادفات نوروز ۱۴۰۲
فرمانده کل فراجا، ضمن تاکید بر مدیریت سفر‌های نوروزی از ثبت ۲۶۲ میلیون حجم تردد بین استانی و شهرستانی در تعطیلات نوروز خبر داد.(ادامه)
مصوبه هیات وزیران درخصوص تعیین حداکثر ارزش سهام قابل واگذاری به مشمولین جدید سهام عدالت ابلاغ شد. ابلاغ مصوبه جدید دولت درباره مشمولان جدید سهام عدالت
مصوبه هیات وزیران درخصوص تعیین حداکثر ارزش سهام قابل واگذاری به مشمولین جدید سهام عدالت ابلاغ شد.(ادامه)
رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده آمریکا در اولین گردهمایی انتخاباتی با اشاره به اتهامات وارده به وی مدعی شد که بی‌گناه‌ترین مرد تاریخ آمریکا است. ترامپ: من بی‌گناه‌ترین مرد تاریخ آمریکا هستم
رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده آمریکا در اولین گردهمایی انتخاباتی با اشاره به اتهامات وارده به وی مدعی شد که بی‌گناه‌ترین مرد تاریخ آمریکا است.(ادامه)
دادستانی قم اعلام کرد: در پی انتشار فیلمی مبنی بر هتک حرمت یک بانوی محجبه توسط عده‌ای از خانم‌های بدپوشش در یکی از بوستان های قم، پرونده قضایی برای متهمان تشکیل و متهمان با دستور قضایی بازداشت شدند. بازداشت عاملان حمله به خانم محجبه در یک بوستان‌
دادستانی قم اعلام کرد: در پی انتشار فیلمی مبنی بر هتک حرمت یک بانوی محجبه توسط عده‌ای از خانم‌های بدپوشش در یکی از بوستان های قم، پرونده قضایی برای متهمان تشکیل و متهمان با دستور قضایی بازداشت شدند.(ادامه)
 سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی نسبت به فروش زمین های کشاورزی بدون مجوز به خریداران در سفرهای نوروزی هشدار داد.
هشدار به خریداران ویلا درشمال: این زمین ها را نخرید
سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی نسبت به فروش زمین های کشاورزی بدون مجوز به خریداران در سفرهای نوروزی هشدار داد. (ادامه)
حضور سردار حاجی زاده در جمع اردوی راهیان پیشرفت نورانی+ عکس
(ادامه)
نخست وزیر رژیم صهیونیستی که قصد بازگشت از انگلیس را داشت با تظاهرات معترضان علیه خود در لندن مواجه شد. نتانیاهو به کمک پلیس از دست معترضان لندن فرار کرد
نخست وزیر رژیم صهیونیستی که قصد بازگشت از انگلیس را داشت با تظاهرات معترضان علیه خود در لندن مواجه شد.(ادامه)
زورگیر سابقه داری که با سلاح سرد در حال سرقت از عابران در رامسر بود و به سمت ماموران نیز حمله کرد با شلیک پلیس زمین‌گیر شد. درگیری زورگیر مسلح با پلیس در رامسر
زورگیر سابقه داری که با سلاح سرد در حال سرقت از عابران در رامسر بود و به سمت ماموران نیز حمله کرد با شلیک پلیس زمین‌گیر شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.154 seconds.