.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
پديده‌اي كه در جيب دولت جاي گرفت
(ادامه)
مجتبی زارعی آري! اينچنين بود برادر! (بخش دوم)(ديدگاه)
مجتبی زارعی(ادامه)
مجتبي زارعي آري! اينچنين بود برادر! (بخش اول)(ديدگاه)
مجتبي زارعي(ادامه)
محمد محبوب ضرورت ایجاد شهر الکترونیک(يادداشت)
محمد محبوب(ادامه)
اینترنت لاک پشتی و نظارت اردکی
(ادامه)
نظر رهبرانقلاب درباره پخش فیلمهای انتخابات
(ادامه)
مردان از چه بیماری‌هایی پیشگیری کنند؟
(ادامه)
خبرسازی ،آفت اعتماد به رسانه های جوامع اخلاق محور! (ديدگاه)
(ادامه)
بیانیه جمعیت رهپویان مازندران به مناسبت راهپیمایی 22 بهمن
(ادامه)
سرانجام 4 ترمی شدن دانشگاه
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
پس از فعل و انفعالات بسیار زیاد و رایزنیهای متعدد و مطول، بالاخره قرعه بنام هادی ابراهیمی افتاد و بعنوان معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران منصوب شد ... این سئوال در اذهان عمومی مطرح است که او هنوز نیامده چرا برطبل رفتن نواخته و ماموریت سیاسی را بر رسالت فرهنگی ترجیح داده است؟!
مهمترین انتصاب استاندار مازندران!
پس از فعل و انفعالات بسیار زیاد و رایزنیهای متعدد و مطول، بالاخره قرعه بنام هادی ابراهیمی افتاد و بعنوان معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران منصوب شد ... این سئوال در اذهان عمومی مطرح است که او هنوز نیامده چرا برطبل رفتن نواخته و ماموریت سیاسی را بر رسالت فرهنگی ترجیح داده است؟! (ادامه)
آخرین خبر از سایت محسن رضایی
(ادامه)
شمال نیوز رویکردی اصولگرایانه دارد / مازندران در زمینه رسانه های مجازی فقیر است / پرونده نساجی مختومه نشده است / عامل توسعه نیافتگی مازندران نوع مدیریت حاکم بر آن است / شرکت حفاری شمال می ماند / رویکرد جدید نمایندگان تعامل با رسانه ها است / اتفاق برزگی در مدیریت برنج و چای شمال انجام شد ... برخی مدیران دچار خوسانسوری هستند
شمال نیوز رویکردی اصولگرایانه دارد / مازندران در زمینه رسانه های مجازی فقیر است / پرونده نساجی مختومه نشده است / عامل توسعه نیافتگی مازندران نوع مدیریت حاکم بر آن است / شرکت حفاری شمال می ماند / رویکرد جدید نمایندگان تعامل با رسانه ها است / اتفاق برزگی در مدیریت برنج و چای شمال انجام شد ...(ادامه)
مشاور مطبوعاتی رئیس جمهور در پاسخ به این سئوال که حمله رسانه ای حامیان دولت به برخی از چهره های دلسوز و اصولگرا در جهت  پوشش ضعف عملکردی دولت است، گفت: چنین رویکردی در دولت وجود ندارد و  ... دولت همچنان به دنبال کارهای اجرایی؟!
مشاور مطبوعاتی رئیس جمهور در پاسخ به این سئوال که حمله رسانه ای حامیان دولت به برخی از چهره های دلسوز و اصولگرا در جهت پوشش ضعف عملکردی دولت است، گفت: چنین رویکردی در دولت وجود ندارد و ...(ادامه)
دکتر کیومرث نیاز آذری دکترای تخصصی مدیریت آموزشی است که از سال ۱۳۷۹ به عنوان عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری فعالیت خود را آغاز نموده و از آذر ۸۵ تا کنون به عنوان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری منشاء تحولات گسترده ای در زمینه مسائل آموزشی ، فرهنگی ، پژوهشی و فضای آموزشی در دانشگاه آزاد اسلامی شده است تمدید 2 ساله حکم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ساری
دکتر کیومرث نیاز آذری دکترای تخصصی مدیریت آموزشی است که از سال ۱۳۷۹ به عنوان عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری فعالیت خود را آغاز نموده و از آذر ۸۵ تا کنون به عنوان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری منشاء تحولات گسترده ای در زمینه مسائل آموزشی ، فرهنگی ، پژوهشی و فضای آموزشی در دانشگاه آزاد اسلامی شده است(ادامه)
گلدکوئست قانونی شد
(ادامه)
فاطمه رجبی: مشایی برای نظام ضرر است، هاشمی خطر
(ادامه)
همایش ملی عصر ارتباطات و اطلاعات در ساری گشایش یافت
(ادامه)
طرح جدید حامیان موسوی
(ادامه)
نخستین نشست شورای راهبردی مطبوعات مازندران
(ادامه)
پس از اینکه "هادی ابراهیمی" مدیرکل ارشاد مازندران شد پست معاونت اداری - مالی و فرهنگی را به همکارانش از صدا و سیما سپرد. این در حالی است که انتصاب معاون جدید فرهنگی فرهنگ و ارشاد مازندران با گلایه های ... تکرار مدیریت صدا و سیمایی ها بر ارشاد مازندران
پس از اینکه "هادی ابراهیمی" مدیرکل ارشاد مازندران شد پست معاونت اداری - مالی و فرهنگی را به همکارانش از صدا و سیما سپرد. این در حالی است که انتصاب معاون جدید فرهنگی فرهنگ و ارشاد مازندران با گلایه های ...(ادامه)
گاف روزنامه ایران برای پاک کردن بدهی دولت
(ادامه)
هشدار در مورد دوستیابی های اینترنتی
(ادامه)
طنز / چرا خودمان دَرَش را گِل گرفتیم
(ادامه)
صادقعلی رنجبر کردان کاردان، فرزند شایسته مازندران(يادداشت)
صادقعلی رنجبر(ادامه)
عصر مجازی تبلور جامعه سنتی و فراصنعتی است
(ادامه)
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس بر تعامل فعالان فرهنگی و هنری مازندران با مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران تاکید کرد و گفت: امیدواریم هنرمندانی که در گذشته با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران خداحافظی کردند با مدیریت جدید آشتی کنند تا ... فعالان فرهنگی و هنری مازندران با مدیرکل جدید ارشاد آشتی کنند
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس بر تعامل فعالان فرهنگی و هنری مازندران با مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران تاکید کرد و گفت: امیدواریم هنرمندانی که در گذشته با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران خداحافظی کردند با مدیریت جدید آشتی کنند تا ...(ادامه)
رشد کشور در تولید نرم افزارهای دینی وگردشگری
(ادامه)
گفتگو/ مسئولان از نمايشگاه رسانه هاي ديجيتال مازندران می گویند
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.905 seconds.