.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رنگين كمان مصنوعي در آسمان+عكس
(ادامه)
منصفانه تر این است که قدر این رسانه ها و خبرنگاران مارندرانی را بیش از پیش بدانید، چرا که این رسانه ها نه تنها شما و مدیران شما را تخریب نمی کنند، بلکه گاهی به دفاع از شما نیز برآمده و علیه سیاه نمائی های دیگران مطالب مطولی ارائه می کنند... آقای استاندار این بار نوبت شماست !
منصفانه تر این است که قدر این رسانه ها و خبرنگاران مارندرانی را بیش از پیش بدانید، چرا که این رسانه ها نه تنها شما و مدیران شما را تخریب نمی کنند، بلکه گاهی به دفاع از شما نیز برآمده و علیه سیاه نمائی های دیگران مطالب مطولی ارائه می کنند...(ادامه)
جزئیات چهار نوع سهمیه در کنکور 90
(ادامه)
سایت ‏رهبرانقلاب ‏چگونه‏ اداره ‏می‏شود
(ادامه)
ما بر چه اساسی دوست پیدا می‌کنیم؟
(ادامه)
بازداشت برخی از عوامل ترورهای اخیر
(ادامه)
اعلام فهرست مصاديق جرائم رايانه اي
(ادامه)
آمریکا چگونه سایت ها و رسانه های خاورمیانه را رصد می کند؟
(ادامه)
فراخوان دومین جشنواره وبلاگ نویسی سپاه کربلای مازندران
(ادامه)
برخوردهای منطقی با یک پدیده طبیعی
(ادامه)
فعالیت هر رسانه دیجیتال منوط به اخذ مجوز از وزارت ارشاد است
(ادامه)
پردرآمدترین مشاغل IT کدامند؟
(ادامه)
رصد تمام سایت‌های فعال کشور با نرم‌افزارهای پیشرفته
(ادامه)
آقای صلاحی باید بداند که در چرخه جوانگرائی، جوان بودن جرم نیست، فقدان تجربه کافی مدیریتی هم، فقط همین یک مورد نیست! آنچه که مهم است بررسی تاثیر این جوانی و کم تجربه گی بر عملکردهای مدیران جوان است! چرا که پیری و کهنسالی آقای استاندار هم امتیاز خاصی را برای استان نیاورده ... از انتقادات علنی تا حواشی انتظارات پنهانی!
آقای صلاحی باید بداند که در چرخه جوانگرائی، جوان بودن جرم نیست، فقدان تجربه کافی مدیریتی هم، فقط همین یک مورد نیست! آنچه که مهم است بررسی تاثیر این جوانی و کم تجربه گی بر عملکردهای مدیران جوان است! چرا که پیری و کهنسالی آقای استاندار هم امتیاز خاصی را برای استان نیاورده ...(ادامه)
خاتمی از رفتارهای تحریک آمیز موسوی در آستانه 13 آبان انتقاد کرد
(ادامه)
اولین نمایشگاه رسانه های دیجیتال گیلان برگزار می شود
(ادامه)
مخالفت خاتمی با حرکات تند موسوی و کروبی
(ادامه)
سایت روزنامه جمهوری اسلامی هک شد
(ادامه)
استفتا از مراجع درباره كامنت‌هاي احساسي
(ادامه)
کسانیکه آرامش موجود رابر نمی تابند ،بدنبال کشف چه حقایقی هستند.آیا بصرف مسئولیت در دولتهای گذشته باید افراد را به محکمه کشاند .مگر رئیس جمهور محترم خود استاندار زمان آقای هاشمی نبود که اکنون منتقد جدی برخی رفتارهای نادرست آن ایام است.
بهانه هاي يك هجمه ؛
کسانیکه آرامش موجود رابر نمی تابند ،بدنبال کشف چه حقایقی هستند.آیا بصرف مسئولیت در دولتهای گذشته باید افراد را به محکمه کشاند .مگر رئیس جمهور محترم خود استاندار زمان آقای هاشمی نبود که اکنون منتقد جدی برخی رفتارهای نادرست آن ایام است. (ادامه)
اخیراً یکی از سایت های تازه تاسیس که خود را اصولگرای واقعی و نزدیک به رئیس جمهورمی داند !! مطلب جهت دار را در باره مدیریت ارشد مازندران درج کرده که هم به دلیل عدم صحت و هم بخاطر قابلیت جوسازی و سیاه نمائی پاسخی ساده به اتهامی مبهم !
اخیراً یکی از سایت های تازه تاسیس که خود را اصولگرای واقعی و نزدیک به رئیس جمهورمی داند !! مطلب جهت دار را در باره مدیریت ارشد مازندران درج کرده که هم به دلیل عدم صحت و هم بخاطر قابلیت جوسازی و سیاه نمائی(ادامه)
رسانه، مهمترين ابزار مبارزه با جنگ نرم
(ادامه)
بیایید برای رضای خدا و حفظ حرمت آفرینندگان این نظام الهی، با سند و مدرک با مردم سخن بگوئید. هر چند جای گله از مجریان این برنامه وجود دارد که بر چه اساسی به جناب عالی در جلسه ای که ارتباطی از نظر ساختاری با شما نداشت ... چه کسانی، خوردند، بردند و غارت کردند؟
بیایید برای رضای خدا و حفظ حرمت آفرینندگان این نظام الهی، با سند و مدرک با مردم سخن بگوئید. هر چند جای گله از مجریان این برنامه وجود دارد که بر چه اساسی به جناب عالی در جلسه ای که ارتباطی از نظر ساختاری با شما نداشت ... (ادامه)
فردا همه رایانه های جهان از کار می افتند!
(ادامه)
این نماینده محترم در حالی برخی از رسانه ها را متهم به عدم همراهی برای رسیدن به توسعه استان می نماید که خود هر از گاهی چنان عرصه را بر مسئولان تنگ می کند که دود آن تنها به چشم مردم می رود! ... پاسخ رسانه های مجازي مازندران به ادعای یک نماینده
این نماینده محترم در حالی برخی از رسانه ها را متهم به عدم همراهی برای رسیدن به توسعه استان می نماید که خود هر از گاهی چنان عرصه را بر مسئولان تنگ می کند که دود آن تنها به چشم مردم می رود! ... (ادامه)
مهدی لطفی قهوه ای تلخ برای گیلانیان !! (ديدگاه)
مهدی لطفی (ادامه)
دستگیری چند جاسوس هسته ای در کشور
(ادامه)
رئیس دانشگاه پیام نور کشور طی حکمی رئیس دانشگاه پیام نور استان مازندران را منصوب کرد. طی این حکم با تشکر از زحمات رئیس پیشین این دانشگاه آقای دکتر ... موحدمنش، چهارمین رئیس دانشگاه پیام نور مازندران
رئیس دانشگاه پیام نور کشور طی حکمی رئیس دانشگاه پیام نور استان مازندران را منصوب کرد. طی این حکم با تشکر از زحمات رئیس پیشین این دانشگاه آقای دکتر ... (ادامه)
افتتاح دفتر سرپرستي خبرگزاري برنا در مازندران
(ادامه)
اقدامات ایران برای مقابله با تروریسم سایبری
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.409 seconds.