.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
واگذاری 120 هکتار از اراضی جنگلی جلگه‌ای واقع در ضلع جنوبی شهرک صنعتی رشت در منطقه لاکان، جهت گسترش فضای شهرک صنعتی، باعث مقاومت و اعتراض کارشناسان محیط‌ زیست و مدیران منابع طبیعی ... چرا مدیران محیط زیست گیلان عزل شدند؟
واگذاری 120 هکتار از اراضی جنگلی جلگه‌ای واقع در ضلع جنوبی شهرک صنعتی رشت در منطقه لاکان، جهت گسترش فضای شهرک صنعتی، باعث مقاومت و اعتراض کارشناسان محیط‌ زیست و مدیران منابع طبیعی ...(ادامه)
مراسم بزرگداشت سالروز دوم خرداد با سخنرانی موسوی لاری وزیر کشور دولت اصلاحات با حضور تعداد زیادی از مردم در مسجد صیقلان برگزار شد.وی در قسمتی از سخنان خود گفت:برای ما افتخار نیست که بازار را از سیب مصری خبرهای ویژه رشت که گفته می شود !
مراسم بزرگداشت سالروز دوم خرداد با سخنرانی موسوی لاری وزیر کشور دولت اصلاحات با حضور تعداد زیادی از مردم در مسجد صیقلان برگزار شد.وی در قسمتی از سخنان خود گفت:برای ما افتخار نیست که بازار را از سیب مصری (ادامه)
تاكسي‌‏ها در حال حاضر سوخت گاز با يك پنجم قيمت بنزين يا گازي معادل مجاني مصرف مي‌‏كنند و اصلا دليلي ندارد كه با يك افزايش جزيي در نرخ بنزين آن‌‏ها بخواهند نرخ خود را اضافه ... شهر که بی کلانتر شد قورباغه هم هفتیر کش میشود!!!
تاكسي‌‏ها در حال حاضر سوخت گاز با يك پنجم قيمت بنزين يا گازي معادل مجاني مصرف مي‌‏كنند و اصلا دليلي ندارد كه با يك افزايش جزيي در نرخ بنزين آن‌‏ها بخواهند نرخ خود را اضافه ...(ادامه)
در پی خودكشي يكي از كارگران شركت كنف كار رشت،تعدادي از كارگران این شركت با تجمع در مقابل استانداري گيلان نسبت به بي‌توجهي مسئولان‌ به آينده كارگران اعتراض كردند. گفته مي شود اين كارگران، ... زخم خصوصي سازي دوران سازندگي و اصلاحات در گیلان
در پی خودكشي يكي از كارگران شركت كنف كار رشت،تعدادي از كارگران این شركت با تجمع در مقابل استانداري گيلان نسبت به بي‌توجهي مسئولان‌ به آينده كارگران اعتراض كردند. گفته مي شود اين كارگران، ...(ادامه)
120هکتار از جنگل های باستانی شمال ایران در منطقه سراوان رشت ، در یک اقدام کاملا غیر قانونی   ، به دستور مستقیم اسکندری ،وزیر جهاد کشاورزی و استاندار گیلان تخریب .... تخریب120هکتاراز جنگلهای گیلان با دستور وزیر جهاد کشاورزی
120هکتار از جنگل های باستانی شمال ایران در منطقه سراوان رشت ، در یک اقدام کاملا غیر قانونی ، به دستور مستقیم اسکندری ،وزیر جهاد کشاورزی و استاندار گیلان تخریب ....(ادامه)
يگانه چاكلي معرفي عجايب هفتگانه اشكورات گیلان(گزارش)
يگانه چاكلي(ادامه)
تقی غلامی گل گاو زبان (borago officinalis)(گزارش)
تقی غلامی(ادامه)
انتصاب روسای دانشگاههای پیام نور انزلی و املش ، تغییر نام خبرنامه زیر تیغ ، ادامه فعالیت چهره های دوم خردادی در ادارات آموزش و پرورش ، حضور بازرسان ریاست جمهوری و ... خبرهای ویژه استان گیلان که گفته می شوند!(3)
انتصاب روسای دانشگاههای پیام نور انزلی و املش ، تغییر نام خبرنامه زیر تیغ ، ادامه فعالیت چهره های دوم خردادی در ادارات آموزش و پرورش ، حضور بازرسان ریاست جمهوری و ...(ادامه)
دومین بخش از اخبار شنیده ها و گفته ها ویژه استان گیلان ...(كانديداهاي جديد مجلس ،اعلام موجوديت مدافعان سوم تير،دخالت مسئولان در انتخاب شهرداران ،انتشار خبرنامه زير تيغ، حضور شخصيتهاي سياسي در گيلان و ... خبرهای ویژه استان گیلان که گفته می شوند! (2)
دومین بخش از اخبار شنیده ها و گفته ها ویژه استان گیلان ...(كانديداهاي جديد مجلس ،اعلام موجوديت مدافعان سوم تير،دخالت مسئولان در انتخاب شهرداران ،انتشار خبرنامه زير تيغ، حضور شخصيتهاي سياسي در گيلان و ...(ادامه)
شنیده ها حاکی از آن است در ارزیابی هایی که از مجموعه عملکرد استانداران از سوی دولت صورت گرفته ،استاندار گیلان در رده استانداران موفق و جزو 15 نفر اول می باشد و  بر خلاف ... نمره مثبت برای استاندار گیلان
شنیده ها حاکی از آن است در ارزیابی هایی که از مجموعه عملکرد استانداران از سوی دولت صورت گرفته ،استاندار گیلان در رده استانداران موفق و جزو 15 نفر اول می باشد و بر خلاف ...(ادامه)
معمولا جمع آوری خبرهای ویژه ای که گفته و شنیده می شوند مشکل است و چالش هایی نیز به همراه خواهد داشت(استانی شدن انتخابات،تغییر رئیس پارک و علم و فناوری ،حضور با هنر در گیلان ... خبرهای ویژه استان گیلان که گفته می شوند!
معمولا جمع آوری خبرهای ویژه ای که گفته و شنیده می شوند مشکل است و چالش هایی نیز به همراه خواهد داشت(استانی شدن انتخابات،تغییر رئیس پارک و علم و فناوری ،حضور با هنر در گیلان ...(ادامه)
گواهینامه ایزو برای استانداری گیلان
استانداري گيلان موفق به دريافت گواهي سيستم مديريت كيفيت ايزو ‪ ۹۰۰۱‬و ‪ ۲۰۰۰‬توسط شركت خارجي "‪ " mic‬شد. (ادامه)
ممنوعیت فروش كراوات و پاپيون در گیلان
رئيس پليس اطلاعات و امنيت عمومي گيلان گفت: از فروش علني كراوات و پاپيون جلوگيري مي‌شود و اين مسئله را به صنوف ابلاغ كرديم. (ادامه)
مسعود کیمیایی19 اردیبهشت در دانشگاه گیلان
مسعود کیمیایی 19 اردیبهشت در جلسه نقد و بررسی فیلم حکم در دانشکده کشاورزی دانشگاه گیلان حضور خواهد یافت. به گزارش ایسنا،جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه گیلان پخش و نقد و بررسی فیلم سینمایی حکم را با حضور کارگران برجسته سینمایی کشور مسعود کیمیایی، جواد طوسی منتقد سینما و تلویزیون و رضا یزدانی خواننده فیلم ساعت 16 چهارشنبه 19 اردیبهشت ماه در تالار شهید مطهری مجتمع دانشگاه گیلان برگزار خواهد کرد. گفتنی است مسعود کیمیایی برای اولین بار جهت نقد و بررسی به استان گیلان سفر می کند. در ضمن در این برنامه رضا یزدانی آخرین اجرای خود به نام«شمال» را در تالار اجرا خواهد کرد. تجلیل از اساتید گرانقدر سینما از دیگر برنامه های این مراسم خواهد بود.(ادامه)
مدتی است که در محافل غیر رسمی از کاندیداتوری محمدباقرنوبخت و الیاس حضرتی از رشت سخن می رود.  اصلاح طلبان گیلان برای هر کرسی لااقل 3تا4 چهره سرشناس را کاندیدا خواهند کرد .در این میان خانم ها هم بدون... اخبار کاندیداها از اردوگاه اصلاح طلبان گیلان
مدتی است که در محافل غیر رسمی از کاندیداتوری محمدباقرنوبخت و الیاس حضرتی از رشت سخن می رود. اصلاح طلبان گیلان برای هر کرسی لااقل 3تا4 چهره سرشناس را کاندیدا خواهند کرد .در این میان خانم ها هم بدون...(ادامه)
همايش بزرگ شوراها در استان گیلان
استاندار گيلان گفت: انتخاب شهردار كليدي ترين كار شوراها است و در اين راستا بايد با هماهنگي و انسجام اعضاي شوراها، افراد اجرايي و متخصص و كارآمد براي شهرداري برگزيده شوند.(ادامه)
رشت - ترافيك وطرحهاي عصر حجر!
از وقتي كه رئيس جمهور به گيلان آمده حدودا 2 ماه مي گذارد ،در اين مدت نه تنها دردي از گيلان دوا نشد بلكه دو چندان شد ، شهرهرروزدر ترافيك شديد قفل مي شود و هيچ كس نيست فكري به حال اين مردم بكند و هر روز بدتر از ...(ادامه)
پلی آف و تهدید پزشکیار باشگاه پگاه گیلان!
مؤسسه فرهنگی ـ ورزشی پگاه در نامه ای به فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی مطرح کرد: «در مورخه 18 فروردین ماه 86 تلفن همراه میثم علیپور، پزشکیار باشگاه پگاه به صدا درمی آید. در آن طرف گوشی مردی با صدای آرام و لحنی تهدیدآمیز می گوید که مقداری دارو به شما خواهیم (ادامه)
نامه حسن کربلایی به سردبیر روزنامه نسیم (گیلان)
با عرض تبریک سال نو با شعار وحدت ملی و انسجام اسلامی محضر مردم شریف گیلان و همه خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ،امیدوارم روش و منش آن نشریه در سال 1386 با گذشته متفاوت باشد و به جای طرح مسائل اختلافی ، همه قوت و همت شما مصروف وحدت شود .(ادامه)
سحر اخوان فرهنگ نام گذاری کودک در گيلان(ديدگاه)
سحر اخوان(ادامه)
شمال نیوز _ شنیده ها حاکی از آن است برخی از کاندیداهای احتمالی و مدعیان انتخابات مجلس هشتم همزمان با شروع سال جدید اقدام به برگزاری جلسات خانگی و رایزنی های گسترده در سطح شهرهای استان ... آغاز جلسات انتخاباتی مجلس هشتم در گیلان
شمال نیوز _ شنیده ها حاکی از آن است برخی از کاندیداهای احتمالی و مدعیان انتخابات مجلس هشتم همزمان با شروع سال جدید اقدام به برگزاری جلسات خانگی و رایزنی های گسترده در سطح شهرهای استان ...(ادامه)
پس از انتصاب شیخ الاسلام  و شاعری به سمتهای رئیس دفتر رئیس جمهور و معاون وزیر کشور ،بررسی های نهایی برای انتصاب زائری و انجم شعاع به سمت استانداران هرمزگان وگلستان..همچنین شنیده ها حاکیست وزارت کشور با نمایندگان استانهای جانشین چند استاندار مشخص میشود
پس از انتصاب شیخ الاسلام و شاعری به سمتهای رئیس دفتر رئیس جمهور و معاون وزیر کشور ،بررسی های نهایی برای انتصاب زائری و انجم شعاع به سمت استانداران هرمزگان وگلستان..همچنین شنیده ها حاکیست وزارت کشور با نمایندگان استانهای(ادامه)
سوءاستفاده رانندگان رشتی از بازار داغ عید!!!
اسفند ماه معمولا روزهاي پر جنب و جوش خريد و تحرك در بازار کشور و به طبع آن گیلان است ، امسال نيز مانند سالهاي اخير جنب و جوش براي شب عيد و رشد تقاضا زیاد است (ادامه)
بزرگترین کشتی دریای خزر در انزلی
بزرگترین کشتی دریای خزر دیروز دوشنبه در بندر انزلی به آب انداخته شد. به گزارش شمال نیوز،این کشتی امکان حمل شش هزار و 750 تن کالا را به کشورهای ساحلی دارد. (ادامه)
100 هزار واحد صنفي در استان گیلان
رئيس مجمع توليدي خدمات فني شهرستان رشت و نايب رئيس اول شوراي اصناف كشور گفت: گيلان 100 هزار واحد صنفي دارد كه در ايام نوروز 200 واحد صنفي در رشت فروش فوق العاده خواهند داشت. (ادامه)
727 افغاني از گیلان به كشورشان بازگشتند
مديرکل اتباع و مهاجرين خارجي استانداري گيلان با اشاره به اين كه تا کنون بيش از 700 نفر افغاني از استان گيلان به کشورشان بازگشته‌اند، گفت: طبق آمار طرح شناسايي 79-80 و طرح آمايش استان، 3 هزار و 285 نفر افغاني براي خروج داوطلبانه ثبت‌نام کرده‌اند که حدود يک هزار و 200 نفر از آنان از قبل مدرک اقامتي داشتند و بيش از يك‌هزار نفر نيز اقامت غيرمجاز داشته‌اند. (ادامه)
دستگیری 53 هزار نفر به خاطر روابط نامشروع
استان های شمالی کشور بیشترین تعداد دستگیر شدگان را دارا بوده است. جالب است که 74 درصد این افراد متاهل و دارای همسر بوده اند.(ادامه)
با تصویب هیات وزیران نام فرودگاه رشت به فرودگاه سردار جنگل تغییر کرد. به گزارش شمال نیوز ،این مصوبه  بنا به پیشنهاد وزارت راه و ترابری و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران با ... نام فرودگاه رشت به سردار جنگل تغییر یافت
با تصویب هیات وزیران نام فرودگاه رشت به فرودگاه سردار جنگل تغییر کرد. به گزارش شمال نیوز ،این مصوبه بنا به پیشنهاد وزارت راه و ترابری و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران با ...(ادامه)
يك گيلاني برنده جايزه عكس شادي فرانسه
مجموعه عكس‌هاي«شباب گلچين»از مراسم شادماني مردم ايران،مدال برنز سازمان فياپ و مدال ويژه عكاسي فرانسه را به خود اختصاص داد. (ادامه)
رمضان علی صادق‌زاده ضمن انتقاد از این اظهارات احمدی‌نژاد، افزود: ایشان مهمان ما در گیلان بوده‌اند، اما در چند ماه آینده اعتراضات خویش را به اطلاع مردم می‌رسانیم. اظهارات عجیب احمدی‌نژاد درباره زنان گیلانی
رمضان علی صادق‌زاده ضمن انتقاد از این اظهارات احمدی‌نژاد، افزود: ایشان مهمان ما در گیلان بوده‌اند، اما در چند ماه آینده اعتراضات خویش را به اطلاع مردم می‌رسانیم.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.292 seconds.