.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
آموزش و پرورش گیلان دستگاه برتر استان
(ادامه)
اقدام ارزشمند امام جمعه سابق رضوانشهر گیلان
حجت الاسلام میرحسینی اشکوری امام جمعه سابق رضوانشهر به تازگی به عنوان مدیر کل اوقاف استان گیلان منصوب شده اند.،در جلسه ای که جهت تودیع ایشان و معرفی امام جمعه جدید اين شهر ...(ادامه)
اشتباه داوری و شکست پگاه گيلان
(ادامه)
رئیس قوه قضائیه وارد استان گیلان شد
(ادامه)
در فاصله كمتر از شش ماه تا آغاز تبلیغات انتخاباتی مجلس هشتم ، مجمع مشورتی جبهه اصلاحات در جلسه اخیر خود مسوولین سازماندهی این جبهه در سراسر کشور را انتخاب کرد.یک منبع مطلع در مجمع مشورتی جبهه دوم خرداد به خبرنگار ... سازماندهی جبهه اصلاحات در استانهاي شمالي
در فاصله كمتر از شش ماه تا آغاز تبلیغات انتخاباتی مجلس هشتم ، مجمع مشورتی جبهه اصلاحات در جلسه اخیر خود مسوولین سازماندهی این جبهه در سراسر کشور را انتخاب کرد.یک منبع مطلع در مجمع مشورتی جبهه دوم خرداد به خبرنگار ...(ادامه)
سرمایه گذاری 5ميليون دلاری قزاقها در مازندران
(ادامه)
تغيير 5 فرماندار گيلان ،بدهي 40 ميليوني صدا و سيماي گيلان به شركت برق ، انتخاب غير قانوني اعضاي خانه احزاب گيلان ،توهين تاج زاده به احمدي نژاد در رشت و خبر هاي انتخاباتي مجلس هشتم و ... خبرهای در گوشي از استان گیلان !!
تغيير 5 فرماندار گيلان ،بدهي 40 ميليوني صدا و سيماي گيلان به شركت برق ، انتخاب غير قانوني اعضاي خانه احزاب گيلان ،توهين تاج زاده به احمدي نژاد در رشت و خبر هاي انتخاباتي مجلس هشتم و ...(ادامه)
جشن ازدواج شکوفه های ایثار در گیلان
(ادامه)
برخي دوستان نااهل اینجانب هم به خیال اینکه برای مجلس هشتم آماده میشوم به شایعاتی علیه من میزنند به زعم آنان ممکن است من برهم زننده ی برنامه ایشان وخراب کننده بازی انتخابات باشم جماعتی هم بی میل نیستند شغل فعلی را رهاکرده و کاندیداشوم تا شاید صابون بررسی صلاحیت ها بر تن آنان کف نکند ... حسن كربلائي:مطمئنآ من کاندید مجلس هشتم نيستم!
برخي دوستان نااهل اینجانب هم به خیال اینکه برای مجلس هشتم آماده میشوم به شایعاتی علیه من میزنند به زعم آنان ممکن است من برهم زننده ی برنامه ایشان وخراب کننده بازی انتخابات باشم جماعتی هم بی میل نیستند شغل فعلی را رهاکرده و کاندیداشوم تا شاید صابون بررسی صلاحیت ها بر تن آنان کف نکند ...(ادامه)
تدوین قانون مطالبات دانشجویان در شمال كشور
(ادامه)
مازندران به صدر جدول مدال ها صعود کرد
(ادامه)
گیلان قهرمان هاپکیدو کشور
(ادامه)
آتش سوزی در دانشکده علوم پایه دانشگاه گیلان
(ادامه)
90 درصد صیادان گيلاني زیر خط فقرند
(ادامه)
انتصاب سرپرست آموزش و پرورش گیلان
. (ادامه)
افتتاح اورژانس اجتماعی در گیلان
اورژانس اجتماعی خط تلفن 123 امروز با حضور موسوی مدیرکل دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی بهزیستی کشور در رشت افتتاح شد. به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه خزر خط تلفن 123 اورژانس صبح امروز با حضور سید حسن موسوی مدیر کل دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی بهزیستی کشور، ظهیری معاون برنامه ریزی استانداری گیلان، محمدی مسئول فوریت های گردشگری و کوچکی نژاد مدیر کل و جمعی از کارشناسان بهزیستی گیلان افتتاح شد. راد معاون امور اجتماعی بهزیستی گیلان در خصوص افتتاح خط تلفن ویژه اورژانس اجتماعی گفت: این اورژانس اجتماعی با هدف کمک رسانی آسان و سریع برای افراد در معرض آسیب و آسیب دیده اجتماعی در سطح استان افتتاح شده است. وی افزود: این اورژانس به کمک قوه قضاییه و نیروی انتظامی به افرادی که به شکل های مختلف در معرض آسیب قرار گرفته اند و نیاز به کمک سریع دارند با تماس تلفنی، تیم سیار را به محل اعزام می کند و در صورت لزوم یا به ارائه خدمات مشاوره ای می پردازد و یا فرد آسیب دیده را از خانواده جدا می سازد. راد در پایان گفت: در حال حاضر این اورژانس قادر به پاسخگوی به 30 خط است و از تیم 6 نفره شامل کارشناسان علوم اجتماعی، روانشناسی و تربیتی تشکیل شده و به زودی نیز به ماشین «ون» بنفش یاسی مجهز می شود.(ادامه)
حسینی سرپرست سازمان آموزش و پرورش گیلان
(ادامه)
بررسی فساد مالی عضو ارشد اتاق بازرگانی
(ادامه)
افزایش فعالیت حزب اعتماد ملی در گیلان
(ادامه)
در سفر هاشمی به گیلان چه گذشت؟
هاشمی رفسنجانی در جریان سفر اخیر خود به گیلان با فعالا ن سیاسی این استان دیدار کرد. در این دیدار مسئولان برخی گروه های اصلاح طلب در گیلان انتقادات زیادی به ...(ادامه)
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام که به گیلان سفر کرده است در جمع احزاب سیاسی این استان تاکید کرد تنها راهکار فعلی، برگزاری انتخابات است و اگر تمام جریان‌های وفادار به انقلاب و میهن با همه ... هاشمی: کمک می‌کنم تا انتخابات سالم برگزار شود
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام که به گیلان سفر کرده است در جمع احزاب سیاسی این استان تاکید کرد تنها راهکار فعلی، برگزاری انتخابات است و اگر تمام جریان‌های وفادار به انقلاب و میهن با همه ...(ادامه)
هدف سفر وي، كه طي يكسال گذشته براي دومين بار به گيلان است ، شركت و سخنراني در كنگره بزرگداشت آيت الله رباني‌املشي ...از ديگر برنامه‌هاي رييس مجمع تشخيص ... سفر آيت‌الله هاشمي رفسنجاني به گیلان
هدف سفر وي، كه طي يكسال گذشته براي دومين بار به گيلان است ، شركت و سخنراني در كنگره بزرگداشت آيت الله رباني‌املشي ...از ديگر برنامه‌هاي رييس مجمع تشخيص ...(ادامه)
تولد گوساله عجیب الخلقه در بخش خمام،۶هزار معتاد در گیلان ،افتتاح استادیوم سردار جنگل با دیدار پگاه ـ پرسپولیس،اعتصاب غذا در بیمارستان رازی رشت... خبرهای ویژه مرکز گیلان که گفته میشود!!
تولد گوساله عجیب الخلقه در بخش خمام،۶هزار معتاد در گیلان ،افتتاح استادیوم سردار جنگل با دیدار پگاه ـ پرسپولیس،اعتصاب غذا در بیمارستان رازی رشت...(ادامه)
اعتراض هواداران پگاه گیلان به فروش این تیم
(ادامه)
وی از کساني است که بيش از سه دهه وقت خود را صرف شناخت فرهنگ ايرانيان کرده و تاکنون به نتايج بسيار ارزنده اي رسيده است. او به خوبي با زبان فارسي آشنا است و از زماني که رساله دکتراي مردم شناسي خودش را درباره گيلان تهيه ... گيلاني ها به جهان عمودي نگاه مي کنند
وی از کساني است که بيش از سه دهه وقت خود را صرف شناخت فرهنگ ايرانيان کرده و تاکنون به نتايج بسيار ارزنده اي رسيده است. او به خوبي با زبان فارسي آشنا است و از زماني که رساله دکتراي مردم شناسي خودش را درباره گيلان تهيه ...(ادامه)
شنیده شده است......تعدادی از افراد شاغل در استانداری به اتهام تخلفات مالی در جریان تخصیص اعتبارات طرحهای زود بازده دستگیر شده اند.ظاهرا ... خبرهای ویژه استان گیلان که گفته می شوند!
شنیده شده است......تعدادی از افراد شاغل در استانداری به اتهام تخلفات مالی در جریان تخصیص اعتبارات طرحهای زود بازده دستگیر شده اند.ظاهرا ... (ادامه)
مرحله سوم تور شمال استارت خورد
(ادامه)
مهرداد ابراهیمی دریای مازندران (کاسپین) یا خزر؟ (ديدگاه)
مهرداد ابراهیمی(ادامه)
خبرهای ویژه رشت که گفته می شود
(ادامه)
سرانجام پس از ۹ روز از انتشار اولین خبر مبنی بر واگذاری ۱۲۰ هکتار از جنگل های گیلان به دستور وزیر جهاد کشاورزی و بر کناری مدیران ارشد سازمان جنگل ها ،وزیر جهاد کشاورزی دستور قبلی خود برای واگذاری جنگل را لغو ... دستور وزیر و پس گیری جنگل های گیلان
سرانجام پس از ۹ روز از انتشار اولین خبر مبنی بر واگذاری ۱۲۰ هکتار از جنگل های گیلان به دستور وزیر جهاد کشاورزی و بر کناری مدیران ارشد سازمان جنگل ها ،وزیر جهاد کشاورزی دستور قبلی خود برای واگذاری جنگل را لغو ...(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.276 seconds.