.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
حرف‌ اول: همه چيز با نگاه به يك عكس شروع شد؛ عكسي كه مادر شهيدي را نشان مي‌داد كه به همراه يكي ديگر، پيكر مطهر پسر شهيدش را غسل مي‌داد. با ديدن اين عكس، انقلابي در وجود آدم ايجاد مي‌شود و باورش كمي براي بعضي‌ها ... عجب صبري دارد اين مادر!
حرف‌ اول: همه چيز با نگاه به يك عكس شروع شد؛ عكسي كه مادر شهيدي را نشان مي‌داد كه به همراه يكي ديگر، پيكر مطهر پسر شهيدش را غسل مي‌داد. با ديدن اين عكس، انقلابي در وجود آدم ايجاد مي‌شود و باورش كمي براي بعضي‌ها ...(ادامه)
گفت‌و‌گو با سردار سوداگر
راز پيروزي‌ها و شكست‌ها در دفاع مقدس(گزارش)
گفت‌و‌گو با سردار سوداگر (ادامه)
حسين زكريايي عزيزي تأخیر جبران ناپذیر در معرفی رجال دفاع مقدس مازندران(يادداشت)
حسين زكريايي عزيزي (ادامه)
مازندران رتبه اول در پیشگیری از تصادفات جاده ای
استان مازندران در 6 ماهه اول سال جاری رتبه اول پیشگیری از تصادفات جاده ای را به خود اختصاص داد و منجر به کاهش 7 درصدی جرایم رانندگی گردید. به گزارش مهر در ساری ، فرمانده نیروی انتظامی استان مازندران امروز در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان ، افزود: در بخش سرقت ها و خصوصا سرقت موتورسیکلت و خودرو از افزایش نسبی در مقایسه با سال گذشته برخوردار بودیم. (ادامه)
تهديد جديد زمين‌هاي ميانكاله(گزارش)
(ادامه)
باحضور استاندار صبحگاه مشترك نيروهاي مسلح استان گلستان برگزار شد
همزمان با سومين روز از هفته دفاع مقدس، صبحگاه مشترك نيروهاي مسلح استان گلستان در پادگان لشگر ‪ ۳۰پياده گرگان برگزار شد. به گزارش شمال نیوز، در اين مراسم كه با حضور فرماندهان نيروهاي سه گانه مسلح استان گلستان برگزار شد، استاندار گلستان طي سخناني دفاع و مقاومت ملت ايران در هشت سال جنگ (ادامه)
استاندار مازندران:مدير سنتي و بي تحول در دولت جایگاهی نخواهد داشت
ابوطالب شفقت با اشاره به اينكه مديران بايد در برنامه هاي خود تحول ايجاد نمايند گفت: مدير سنتي و بي تحول در اين دولت جائي نخواهد داشت. به گزارش خبرنگار شمال نیوز ،استاندار مازندران عصر امروز در جلسه شوراي اداري استان مازندران گفت: هفته دفاع مقدس هفته ارج نهادن به همه (ادامه)
انتقاد خانه مطبوعات از نحوه برگزاري جشنواره
(ادامه)
رژه نيروهاي مسلح در ساري
همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس،رژه نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران مستقر در استان مازندران صبح امروز جمعه در ميدان امام حسين(ع) ساري برگزار شد. به گزارش شمال نیوز به نقل از ایرنا،استاندار مازندران درمراسم برگزاري اين رژه گفت:دفاع مقدس دوران ويژه‌اي از تاريخ و از افتخارات انقلاب اسلامي است. (ادامه)
در آستانه هفته دفاع مقدس چهارمين مراسم مشترك دانش‌آموختگي دانشگاههاي افسري ارتش جمهوري اسلامي ايران صبح چهارشنبه با حضور حضرت آيت‌الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي در محل دانشگاه علوم دريايي امام خميني نوشهر برگزار شد. حضور فرمانده معظم كل قوا در دانشگاه علوم دريايي امام خميني نوشهر
در آستانه هفته دفاع مقدس چهارمين مراسم مشترك دانش‌آموختگي دانشگاههاي افسري ارتش جمهوري اسلامي ايران صبح چهارشنبه با حضور حضرت آيت‌الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي در محل دانشگاه علوم دريايي امام خميني نوشهر برگزار شد. (ادامه)
داد وستد بيش از يك ميليون سهم در تالارساري
طي مبادلات امروز در تالار ساري، تعداد يك ميليون و 17 هزار و 888 سهم به ارزش بيش از 3 ميليارد و 294 ميليون ريال مورد داد و ستد قرار گرفت. به گزارش خبرنگار شمال نیوز ، در روز يك‌‏‌‏شنبه مورخ 26/6/85 ، تعداد 861 هزار و 95 سهم به ارزش 2 ميليارد و 471 ميليون ريال در تالار منطقه‏اي بورس اوراق بهادار مازندران خريداري و تعداد 156(ادامه)
در دنیای فرا مدرن امروز که جوانان کشورهای اسلامی سعی در بهره گرفتن از سنت نبوی و استفاده از فن آوریهای جدید دارند ،اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازنداران که خود از متولیان فرهنگی میباشد به  مجموعه ای تحت عنوان اسکار90  که در زمینه پیش بینی ... پیش بینی،مجوز ارشاد،کسب درآمد میلیونی
در دنیای فرا مدرن امروز که جوانان کشورهای اسلامی سعی در بهره گرفتن از سنت نبوی و استفاده از فن آوریهای جدید دارند ،اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازنداران که خود از متولیان فرهنگی میباشد به مجموعه ای تحت عنوان اسکار90 که در زمینه پیش بینی ...(ادامه)
طوفان با سرعت ‪ ۱۰۰‬كيلومتر در ساعت استان گيلان را در نورديد
طوفاني با سرعت يكصد كيلومتر در ساعت، روز يكشنبه همراه با ريزش شديد باران استان گيلان را در نورديد و زندگي روزمره مردم را به هم ريخت. (ادامه)
وزير كشور در ساری:منشاء فساد اداري از بالا است و نظام اداري زمينه ساز فساد مي‌باشد
وزير كشور با بيان اينكه منشاء و مبداء خلاف و فساد اداري از بالا است و نظام اداري زمينه ساز فساد مي‌باشد، گفت : تلاش دولت نهم در اين است تدابير و تصميمات ، فساد ساز نباشد. به گزارش شمال نیوز به نقل از ایرنا،حجت‌الاسلام " مصطفي پورمحمدي " روز پنجشنبه در جمع جامعه روحانيت استان مازندران در حسينيه عاشقان كربلاي ساري افزود : تلاش مي‌كنيم تا جلوي فساد از مبداء گرفته شود. (ادامه)
بارش باران تابستاني در شهرهای مازندران
مردم ساري پس از دو ماه چشم‌انتظاري امروز شاهد باران تابستاني بودند . اين باران كه بعد از برداشت برنج درمناطق مختلف استان مازندران باريدن گرفت موجب خوشحالي مردم‌, كشاورزان و دامداران شد. (ادامه)
مبادله بیش از یک میلیون سهم در بورس ساری
طي مبادلات امروز در تالار ساري، تعداد يك ميليون و 472 هزار و 299 سهم به ارزش بيش از 4 ميليارد و 11 ميليون ريال مورد داد و ستد قرار گرفت. به گزارش خبرنگار شمال نیوز، در روز سه‌‏‌‏شنبه مورخ 21/6/85 ، تعداد 512 هزار و 248 سهم به ارزش يك ميليارد و 613 ميليون ريال در تالار منطقه‏اي بورس (ادامه)
7 کشته در تصادف امروز محور جنگل گلستان
بر اثر برخورد دو دستگاه خودرو در مسير بوستان ملي گلستان واقع در بخش گاليكش شهرستان مينودشت هفت نفر كشته شدند. به گزارش خبرنگار ايرنا ، اين حادثه صبح امروز در بوستان ملي گلستان در اثر برخورد يك دستگاه پژوي ‪ ۴۰۵‬با يك دستگاه اتوبوس رخ داده است. (ادامه)
هفته گذشته؛ بيش از 60 ميليون سهم در تالار ساري داد و ستد شد
طي مبادلات امروز در تالار ساري ، تعداد 60 ميليون و 526 هزار و 667 سهم به ارزش بيش از 130 ميليارد و 769 ميليون ريال مورد داد و ستد قرار گرفت. به گزارش شمال نیوز به نقل از ايلنا ، در هفته گذشته ، تعداد 4 ميليون و 471 هزار و 876 سهم به ارزش 14 ميليارد و 600 ميليون ريال در تالار منطقه‏اي بورس اوراق بهادار مازندران خريداري و تعداد 56 ميليون و 54 هزار و 791 سهم به ارزش 116 ميليارد و 169 ميليون ريال در اين تالار به فروش رسيده است. ارزش ريالي معاملات در تالار بورس منطقه‌‏اي مازندران از ابتداي سال 85 تاكنون به بيش از 525 ميليارد و 347 ميليون ريال رسيده است. متوسط ارزش معاملات روزانه سهام از ابتداي سال 85 تاكنون , حدود 4 ميليارد و 691 ميليون ريال بوده است. در هفته گذشته , چهار شركت برتر از نظر ارزش معاملات در تالار بورس ساري ؛ سرمايه‌‏گذاري شاهد , هپكو , توسعه ملي , كمباين‌‏سازي ايران و سرمايه‌‏گذاري صندوق بازنشستگي بوده است. از كل سهام مبادله شده در اين تالار طي هفته گذشته, حدود 12 درصد مربوط به خريد و حدود 88 درصد مربوط به فروش سهام بوده است. (ادامه)
سایت فردا نیوز نوشت:در ادامه برخوردهاي سياسي و تصفيه حسابهاي جناحي در آموزش و پرورش مازندران و در يك اقدام عجيب ابلاغ آزاده دلاورسيد محمد هاشمي مسئول بازرسي آموزش و پرورش جويبار لغو گرديد ... معلم آزاده اي كه مزد حمايتش از دكتر احمدي نژاد را گرفت.
سایت فردا نیوز نوشت:در ادامه برخوردهاي سياسي و تصفيه حسابهاي جناحي در آموزش و پرورش مازندران و در يك اقدام عجيب ابلاغ آزاده دلاورسيد محمد هاشمي مسئول بازرسي آموزش و پرورش جويبار لغو گرديد ...(ادامه)
مسجد و ماهواره قابل تلاقي‌‌اند
نماينده سازمان ملي جوانان در استان مازندران، مسجد را كانون توحيد و ماهواره را مظهر فن‌آوري عنوان كرد و گفت: اگر اين دو، به شرط تهيه شدن ساز و كار فرهنگي، به تلاقي برسند، زيان‌بار نخواهد بود. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، عبدالوحيد فياضي امروز در همايش تجليل از جوانان برتر مازندران كه در سالن ارشاد ساري برگزار شد افزود: جوانان نسل سومي مورد (ادامه)
نماينده ساري و ترك جلسه علني بدون كارت زدن
حدادعادل اسامي نمايندگاني كه بدون كارت زدن جلسه علني را ترك كرده بودند اعلام كرد . به گزارش ايسنا، در پايان جلسه علني امروز (سه‌شنبه) حدادعادل رييس مجلس، بر اساس اعلامي كه در خلال بررسي طرح اصلاح حفظ كاربري اراضي زراعي و باغي‌ عنوان كرده بود، (ادامه)
تجمع ۱۵۰ نفری کارگران بازخرید شده کارخانه" ایران الکتریک" رشت از صبح سه شنبه در مقابل ساختمان مرکزی وزارت صنایع و معادن برگزار شد.  این تجمع برای روشن شدن وضعیت مطالبات کارگران ... تجمع کارگران کارخانه "ایران الکتریک" رشت
تجمع ۱۵۰ نفری کارگران بازخرید شده کارخانه" ایران الکتریک" رشت از صبح سه شنبه در مقابل ساختمان مرکزی وزارت صنایع و معادن برگزار شد. این تجمع برای روشن شدن وضعیت مطالبات کارگران ...(ادامه)
730 هزار جوان 15 تا 29 سال در مازندران
نماينده سازمان ملي جوانان در استان مازندران با بيان اين كه مازندران 730 هزار نفر جوان 15 تا 29 سال دارد ،اعلام كرد :اين تعداد جوانان تنها از برنامه هاي 39 تشكل مردم نهاد استفاده مي كنند . (ادامه)
سوانح بزرگ هوايي ايران از سال ‌‌١٣٥٩ تاكنون(بخوانيد)
(ادامه)
وقوع زمین لرزه 3/3 ریشتری در شهرستان نور
زمین لرزه ای به بزرگی 3/3 در مقیاس ریشتر ساعت 7 و 28 دقیقه امروز در منطقه چمستان از توابع شهرستان نور واقع در استان مازندران ، رخ داد. به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر در ساری ،رئیس ستاد حوادث و سوانح غیر مترقبه استان مازندران افزود: خوشبختانه این زمین لرزه خسارت جانی نداشت ولی خسارت احتمالی مادی این حادثه متعاقبا اعلام می شود.(ادامه)
معرفی دستگاههاي اجرايي برتر مازندران
دستگاههاي اجرايي و اداري برتر مازندران در نهمين جشنواره رجايي كه روز چهارشنبه درساري برگزار شد ، معرفي و تجليل شدند. (ادامه)
علي آبادي درگیلان: ريخت و پاش ممنوع
رييس سازمان تربيت بدني گفت : ريخت و پاش ممنوع و اجازه نمي دهيم پول ورزش در جاي ديگري خرج شود . (ادامه)
در مازندران با 10 حزب امکان تشکیل خانه احزاب وجود ندارد
یکی از وظایف مدیران دولت نهم پاسخگوئی است که در این خصوص باید مدیران ما نسبت به مطبوعات و رسانه ها ارتباط نزدیکی داشته باشند و پاسخگوی عملکرد دستگاهها باشند. (ادامه)
گيلاني‌‏ها امروز بيش از 386 هزار سهم مبادله كردند
(ادامه)
نماينده مجلس : مردم مازندران از تاخير سفر رييس جمهوري گله دارند
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.705 seconds.