.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
اعضاي شوراي اسلامي چند شهر استان گلستان
نتايج شمارش آراء انتخابات شوراهاي اسلامي چند شهر استان گلستان اعلام شد. سيدقاسم حسيني دبير ستاد انتخابات گلستان ظهر شنبه به خبرنگار ايرنا گفت : در پايان كار شمارش آراء، از ‪ ۱۵‬هزار و ‪ ۳۱۰‬راي ماخوذه در آق قلا پنج عضو (ادامه)
۱۴۱ ‬شعبه سيار اخذ راي در مازندران داير شد
رييس ستاد انتخابات مازندران تعداد شعب اخذ راي سيار را كه براي پوشش مناطق روستايي و صعب‌العبور استان در نظر گرفته شده‌است، ‪ ۱۴۱‬شعبه اعلام كرد. "جواد قناعت "روز جمعه در گفت و گو با ايرنا افزود: تمامي نيروهاي امنيتي ، ناظرين و بازرسين انتخابات از بامداد امروز با استقرارصندوق‌ها در محل حاضر هستند. وي روند حضور مردم درپاي صندوق راي را در حال افزايش دانست و گفت: مردم متدين و ولايتمدار مازندران، حضور در صحنه انتخابات را حماسه‌اي براي استان مي‌دانند. وي انتخابات را ضامن بقاي انقلاب اسلامي عنوان كرد و گفت:با توجه به‌اينكه انتخابات مجلس خبرگان رهبري، اهميت بسزايي براي مردم دارد حضور و مشاركت مردم مشهود است. رييس ستاد انتخابات مازندران اعلام كرد: سه هزار و ‪ ۴۵۳‬شعبه و شش هزارو ‪ ۷۶۵‬صندوق براي جمع‌آوري و دريافت آراي مردم اين استان در نظر گرفته شده است. قناعت گفت: از مجموع شعبات اخذ راي ‪ ۹۷۱‬شعبه در شهرهاي استان مستقراست ‪ ۲۳۴۱‬شعبه در روستا و ‪ ۱۴۱‬شعبه در كل استان ويژه انتخابات نمايندگان مجلس خبرگان رهبري است. وي تعداد صندوق‌هاي شهري را يك هزار و ‪ ۹۴۲‬وصندوق‌هاي مستقر در روستاهارا چهارهزار و ‪ ۶۸۲‬عدد اعلام كرد و افزود: ‪ ۱۴۱‬صندوق نيز ويژه جمع‌آوري آراي مربوط به نمايندگان مجلس خبرگان خواهد بود . از جمعيت دو ميليون ‪ ۸۲۰‬هزار نفري مازندران دو ميليون و ‪ ۱۵۸‬هزار نفر در استان واجد شرايط راي دادن هستند. قناعت تعداد نامزدهاي اين دوره از انتخابات شوراهاي شهر وروستا را ‪۱۶‬ هزار و ‪ ۶۰۵‬نفر و نمايندگان مجلس خبرگان رهبري را شش نفر اعلام كرد. (ادامه)
شمارش معكوس براي حضور پرشور ويكپارچه در پاي صندوق هاي راي آغاز شد... مردم هميشه در صحنه ايران اسلامي تا چند روز ديگر حماسه اي ديگر را خلق خواهند كرد... تلاش براي مطرح شدن وكسب راي بيشتر در اين روزهاي پاياني ... يكد ل و يك جهت تا روز انتخابات
شمارش معكوس براي حضور پرشور ويكپارچه در پاي صندوق هاي راي آغاز شد... مردم هميشه در صحنه ايران اسلامي تا چند روز ديگر حماسه اي ديگر را خلق خواهند كرد... تلاش براي مطرح شدن وكسب راي بيشتر در اين روزهاي پاياني ...(ادامه)
نگاهي به شعارهاي انتخاباتي نامزدهاي شوراهاي اسلامي در گرگان
باشروع تبليغات نامزدهاي انتخاباتي شوراهاي اسلامي، بسياري از اين افراد درصدد انتخاب شعارهايي براي خود هستند تا بتوانند با طرح آنها آراي مردم را كسب كنند. (ادامه)
دكتر غلامعلي رنجبر پايان وابستگي و آغاز تنفس در هواي تازه و برنامه هاي آينده(ديدگاه)
دكتر غلامعلي رنجبر (ادامه)
آقای رئیس جمهور! فردا خیلی دیر است!
رئیس جمهور در آمل گفت: بزودی درباره گرانی و عواملی که علاقه مندند اجازه ندهند ملت ایران حرکت توفنده خود را ادامه دهد با مردم صحبت خواهم کرد! و اما این صحبت ها چه تاثیری در ارزان و گران شدن مایحتاج عمومی خواهد داشت...(ادامه)
حاشيه هاي سفر رياست جمهوري به مازندران
علي عالي كردكلايي – خبر نگار اعزامي شمال نيوز(ادامه)
رييس جمهور چهارشنبه شب در جمع خانواده‌هاي شهدا و ايثارگران استان مازندران در ساري خدمت به خانواده شهدا، ايثارگران و جانبازان را افتخار همه ملت و مسوولان دانست و گفت: خدمت به ايثارگر با هيچ چيز قابل مقايسه نيست ... رمز پيروزي ملت ما روحيه ايثارگري است
رييس جمهور چهارشنبه شب در جمع خانواده‌هاي شهدا و ايثارگران استان مازندران در ساري خدمت به خانواده شهدا، ايثارگران و جانبازان را افتخار همه ملت و مسوولان دانست و گفت: خدمت به ايثارگر با هيچ چيز قابل مقايسه نيست ...(ادامه)
دکتر عماد افروغ اصول‌گرابودن كار آساني نيست (گزارش)
دکتر عماد افروغ(ادامه)
حل مشكل كمربندي تنكابن با اقدامي انقلابي
رئيس‌جمهور در جمع مردم تنكابن وعده داد با اقدامي انقلابي مشكل كمربندي تنكابن را حل مي‌كنيم. فارس، محمود احمدي‌نژاد رئيس‌جمهور، صبح امروز چهارشنبه در جمع مردم تنكابن حاضر شد و سال پيامبر را به معناي سال سازندگي، پيشرفت، مهرورزي و عزت دانست و با بيان اين كه در عالم قدرتي جز خدا نيست گفت:ملت ايران پرچمدار عبوديت خدا،صبر و عدالت است. (ادامه)
تجمع جمعی ازمردم مازندران براي ديدن رييس جمهوري مقابل استانداري
در حالي كه رييس جمهوري براي ديدار با مردم نكا دراين شهر به سر مي‌برد، عصر امروز شماري از مردم مازندران براي ديدن "محمود احمدي نژاد" مقابل ساختمان استانداري در ساري تجمع كردند. (ادامه)
اصولگرايي بدون كارآمدي ، كارآمدي بدون اصولگرايي .....(يادداشت)
(ادامه)
احمدي نژاد وارد ساري شد
دكتر "محمود احمدي نژاد" روز سه‌شنبه در اولين ديدار مردمي خود در استاديوم ورزشي شهيد متقي ساري افزود: امروز پيرامون سه موضوع "درس آموزي از پيامبر اسلام با نگاهي به شرايط امروز جهان"، "انتخابات اخير" و "سازندگي ايران بويژه سازندگي مازندران سرافراز" سخن خواهم گفت.(ادامه)
تجمع اعتراضی جمعی از كسبه ساري
شماري از مغازه داران و كسبه ساري در اعتراض به افزايش دست فروشها در پياده روها و ايجاد بازارهاي روزانه و هفتگي در شهر روز شنبه در مقابل ساختمان استانداري مازندران تجمع كردند. تجمع‌كنندگان كه تعدادشان به ‪ ۱۲۰‬نفر مي‌رسيد ، خواستار تحقق وعده‌هاي شهرداري ، شوراي شهر و مسوولان استاني در حل اين مشكل شدند. كسبه معترض معتقدند : دست فروش با بساط كردن انواع مايحتاج عمومي مانع كسب و كار مغازه داران كه بيشترين ماليات را پرداخت مي‌كنند ، مي‌شوند. به گفته آنان ، در اعتراض قبلي كه از طريق اصناف به شوراي شهر و شهردار ارائه شده بود مقرر بود تا با نظارت بيشتر مانع بساط كردن دست فروشان در پياده روها شوند ولي اين امر تحقق نيافت. كسبه همچنين به فرهنگ شدن بازارهاي هفتگي اعتراض كرده و اظهار داشتند: بازار روزها موجب كاهش درآمد كسبه و مغازه داران ماليات پرداز شده است. اين تجمع با حضور رييس شوراي اسلامي شهر ، شهردار ساري و همچنين مسوول امور شهري و روستايي استانداري مازندران و برگزاري نشستي مشترك براي حل مشكلات ، پس از دو ساعت مقارن ظهر امروز پايان يافت. شهرستان ساري مركز استان مازندران داراي نيم ميليون نفر جمعيت است. (ادامه)
ميرزا كوچك جنگلي از مفاخر ايران است
نماينده مردم رشت گفت: ميرزا كوچك جنگلي از مفاخر ايران و مايه مباهات مردم استان گيلان است. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ،هاجر نيك‌صفت امروز در كنگره دانش آموزي ميرزا كوچك خان جنگلي در سالن خاتم‌الانبياء رشت در آغاز بزرگداشت 85 (ادامه)
جايگاه شوراها در قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران(بخوانيد)
(ادامه)
راه اندازی مركزهنرمندان بسيجي درمازندران
مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران راه اندازي مركز هنرمندان بسيجي در مازندران را براي مقابله با ناتوي فرهنگي يك گام مهم در راستاي توسعه فرهنگي خواند. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ،محمد اسماعيل امام زاده امروز در آيين تجليل از بسجيان نمونه فرهنگ و ارشاد مازندران گفت: براي مقابله با ناتوي (ادامه)
پیکر 36 شهید سانحه سقوط هواپيمای حامل جمعی از پرسنل سپاه  با حضور ا قشار مختلف مردم در تهران تشییع شد و پیکر 5 شهید مازندرانی این حادثه فردا چهارشنبه در شهرهای مازندران تشییع می شود... مازندران در اندوه آلاله هاي سرخ
پیکر 36 شهید سانحه سقوط هواپيمای حامل جمعی از پرسنل سپاه با حضور ا قشار مختلف مردم در تهران تشییع شد و پیکر 5 شهید مازندرانی این حادثه فردا چهارشنبه در شهرهای مازندران تشییع می شود...(ادامه)
معرفی رئيس جدید دادگستري شهرستان بابلسر
حسين طالبي در جلسه توديع و معارفه رئيس دادگستري شهرستان بابلسر گفت: ميزان ورودي پرونده‌ها در دادسراها نيز در 6 ماهه اول سال جاري نسبت به سال قبل 15 درصد كاهش داشته و اين در حالي است كه مختومه‌هاي آن 3 درصد افزايش را نشان مي‌دهد‌. (ادامه)
آغاز ليگ شطرنج گيلان با حضور70تیم
دبير هيئت شطرنج گيلان از شروع ليگ‌هاي شطرنج استان با حضور بيش از 70 تيم از امروز در خانه شطرنج رشت خبر داد. به گزارش شمال نیوز يوسف آرين‌نژاد گفت: در اين رقابت‌ها در ليگ قهرمانان 10 تيم، در ليگ دسته يك 12 تيم، در ليگ دسته دو 10 تيم، در ليگ دسته سه به (ادامه)
معامله بيش از553 هزار سهم در تالار ساري
طي مبادلات امروز در تالار ساري، تعداد 553 هزار و 340 سهم به ارزش بيش از 3 ميليارد و 879 ميليون ريال مورد داد و ستد قرار گرفت. به گزارش شمال نیوز، در روز چهار‌‏‌‏شنبه مورخ 1/9/85 ، تعداد 269 هزار و 843 سهم به ارزش 2 ميليارد و 8 ميليون ريال در تالار (ادامه)
هشدار استاندار مازندران نسبت به آزادسازی سواحل خزر
شهرداران، آزاد‌سازي 60 متر از نوار ساحلي درياي خزر را پيگيري كنند . به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، استاندار مازندران با بيان اين كه مي‌خواهم با شهرداران نقادانه صحبت كنم گفت: با توجه به توافق انجام شده با وزارت مسكن و شهرسازي از شهرداران مي‌خواهيم آزاد سازي 60 متر از نوار ساحلي درياي خزر را پي‌گيري كنند.(ادامه)
اعدام همزمان 5 جنایتکار در شمال کشور
پنج مرد جوان که به جرم آدم ربایی و تجاوز به عنف به اشد مجازات محکوم شده بودند دیروز در ورزشگاه مینودشت- از توابع استان گلستان- اعدام شدند. رسیدگی به این پرونده از بیست و هشتم آبان 1384 به دنبال آدم ربایی و تجاوز به عنف در جنگل باقرآباد مینودشت در دستور کار پلیس استان گلستان قرار گرفت. (ادامه)
معامله بيش از 645 هزار سهم در تالار ساري
طي مبادلات امروز در تالار ساري، تعداد 645 هزار و 64 سهم به ارزش بيش از 4 ميليارد و 379 ميليون ريال مورد داد و ستد قرار گرفت. به گزارش شمال نیوز به نقل از ايلنا، در روز ‌‏‌‏شنبه مورخ 27/8/85 ، تعداد 355 هزار و 701 سهم به ارزش 2 ميليارد و 66 ميليون ريال در تالار منطقه‏اي(ادامه)
جشنواره بین المللی شهرداران و حضور سه شهردار
مراسم افتتاحيه جشنواره بین امللی شهرداران قرار بود صبح امروز پنجشنبه برگزار شود و بر اساس اعلام برگزاركنندگان ، تمامي شهرداران شهرهاي ايران در آن حضور مي‌داشتند ولي تنها سه شهردار شهرهاي ساري، جويبار و زيراب از استان مازندران در اين جشنواره حضور يافتند(ادامه)
310 پروژه آی تی روستایي در مازندران
مديركل دفتر طرح و برنامه استانداري مازندران اعلام كرد: در مازندران 310 روستا براي توسعه فن آوري اطلاعات و ارتباطات شناسايي شده‌اند كه از اين تعداد 75 روستا آماده بهره‌برداري هستند. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس،يدالله طهماسبي امروز در جلسه پرتال (ادامه)
کلنگ مجتمع پتروشيمي كود اوره در گلستان
معاون وزير نفت و مديرعامل پتروشيمي كشور گفت: كلنگ اولين مجتمع پتروشيمي كود اوره و آمونياك كشور در گلستان به زمين زده شد. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ،محمد نجابت امروز در حاشيه مراسم كلنگ‌زني افزود: مجتمع پتروشيمي گلستان در سال يك ميليون تن كود اوره توليد خواهد كرد.(ادامه)
ايجاد شهرك الكترونيكي در گيلان
رئيس سازمان صنايع و معادن گيلان از ايجاد شهرك الكترونيك نرم‌افزاري در گيلان خبر داد. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، بهزادا ظهيري امروز در همايش آشنايي با روند برخورداري از تسهيلات صندوق حمايت از تحقيقات و توسعه صنايع الكترونيك در (ادامه)
شکست شموشک نوشهر مقابل پگاه گیلان
دیدار تیم های پگاه گیلان و شموشک نوشهر در هفته ششم رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول باشگاههای کشور با برتری قاطع پگاه به پایان رسید. در این دیدار که عصر امروز در ورزشگاه شهید عضدی رشت برگزار شد تیم فوتبال پگاه گیلان با نتیجه 3 برصفر شموشک نوشهر را شکست داد. (ادامه)
گفت‌وگو با دکتر محسن رضايي چالش های جریان اصولگرایی(گزارش)
گفت‌وگو با دکتر محسن رضايي(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.674 seconds.