.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شوک بزرگ به فوتبال ایران/ تصمیم غیرمنتظره در فدراسیون فوتبال
بعد از حواشی جنجالی به وجود آمده، رئیس فدراسیون فوتبال به دنبال تغییر در ساختار مدیریتی هیات فوتبال تهران است.(ادامه)
سرمربی کنونی تیم فوتبال گل گهر سیرجان بعد از بازی امروز این تیم با نفت مسجد سلیمان رسماً به عنوان سرمربی تیم ملی معرفی می‌شود. قلعه نویی سرمربی تیم ملی شد/ نبی سرپرست می ماند
سرمربی کنونی تیم فوتبال گل گهر سیرجان بعد از بازی امروز این تیم با نفت مسجد سلیمان رسماً به عنوان سرمربی تیم ملی معرفی می‌شود.(ادامه)
فدراسیون فوتبال بین سه راهی/ فدراسیون فوتبال بین سه راهی
اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال اصرار دارند مدیران فدراسیون یک مذاکره رو در رو با امیر قلعه نویی داشته باشند و سوتفاهم های ایجاد شده در ماجرای برنامه خواستن از گزینه های ایرانی تیم ملی که موجب دلخوری شدید قلعه نویی شده بود را برطرف کنند.(ادامه)
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به انتقاد تند از مسئولان فدراسیون فوتبال پرداخت و گفت: داور مقصر نیست چرا که به او می گویند چطور قضاوت کند. او هم تابع اوامر است. حمله تند مدیرعامل پرسپولیس به فدراسیون فوتبال
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به انتقاد تند از مسئولان فدراسیون فوتبال پرداخت و گفت: داور مقصر نیست چرا که به او می گویند چطور قضاوت کند. او هم تابع اوامر است.(ادامه)
نشریه عرب زبان مدعی شده هکتور کوپر یکی از گزینه‌های جانشینی کارلوس کی روش است هکتور کوپر گزینه سرمربیگری تیم ملی ایران است
نشریه عرب زبان مدعی شده هکتور کوپر یکی از گزینه‌های جانشینی کارلوس کی روش است(ادامه)
نسترن مقیمی به اردوی تیم ملی فوتسال جهت شرکت در رقابت‌های کافا ۲۰۲۳ دعوت شد. بانوی مازندرانی در اردوی تیم ملی فوتسال بانوان
نسترن مقیمی به اردوی تیم ملی فوتسال جهت شرکت در رقابت‌های کافا ۲۰۲۳ دعوت شد.(ادامه)
حسن رجبی با انتخاب اعضای مجمع دو باره به عنوان رئیس هیات کاراته مازندران انتخاب شد. رجبی دوباره رئیس هیات کاراته مازندران شد
حسن رجبی با انتخاب اعضای مجمع دو باره به عنوان رئیس هیات کاراته مازندران انتخاب شد.(ادامه)
سرمربی بعدی تیم ملی نامشخص است و هر کسی دیدگاه مختلف خود را دارد اما کدام مربی با چه ویژگی‌هایی می‌تواند برای تیم ملی ایران اثرگذار باشد؟ سرمربی بعدی تیم ملی فوتبال چه کسی باشد؟
سرمربی بعدی تیم ملی نامشخص است و هر کسی دیدگاه مختلف خود را دارد اما کدام مربی با چه ویژگی‌هایی می‌تواند برای تیم ملی ایران اثرگذار باشد؟(ادامه)
فتح‌الله‌زاده تکلیف ساپینتو را مشخص کرد
مدیرعامل استقلال از سرمربی تیمش حمایت کرد.(ادامه)
دیدار امروز «آلومینیوم - گل‌گهر» ۲۴ ساعت به تعویق افتاد. دوئل امروز استقلالی ها به تعویق افتاد!
دیدار امروز «آلومینیوم - گل‌گهر» ۲۴ ساعت به تعویق افتاد.(ادامه)
قرعه کشی لیگ یک فوتبال پیشکسوتان مازندران
مسابقات فوتبال لیگ دسته اول فوتبال پیشکسوتان باشگاه‌های مازندران قرعه کشی شد.(ادامه)
شمال نیوز : خیزش تدریجی از مدارس تا مرز‌های کشور و مستطیل سبز فوتبال، پروژه‌ چند مرحله‌ای دشمن برای اجرای یک سیاست بود براندازی و تجزیه ایران .... نوبراندازان اجاره‌ای از ایران چه می‌خواهند؟ / دشمن در مدارس تحریک عواطف انسانی را نشانه گرفته بود/ مشت رسانه‌های معاند برای مخاطبانی که سواد رسانه‌ای دارند باز شده است
شمال نیوز : خیزش تدریجی از مدارس تا مرز‌های کشور و مستطیل سبز فوتبال، پروژه‌ چند مرحله‌ای دشمن برای اجرای یک سیاست بود براندازی و تجزیه ایران ....(ادامه)
کی روش از ایران می‌رود
زمان خروج کادرفنی تیم ملی فوتبال کشورمان از تهران مشخص شد.(ادامه)
پیروزی بانوان مازندرانی در لیگ برتر فوتسال کشور
تیم‌های هیات فوتبال آمل و رودگر نوشهر در هفته ششم مسابقات لیگ‌برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور پیروز شدند.(ادامه)
انتصاب سرپرست هیات فوتبال قائمشهر
محمدرضا بابایی به عنوان سرپرست هیات فوتبال قائمشهر انتخاب شد.(ادامه)
ایشان تحریم‌های ورزشی بعد از جنگ اوکراین را موجب رنگ باختن ادعاهای مستکبران و دنباله‌روهای آنها درباره دخالت ندادن سیاست در ورزش دانستند و گفتند: این قضیه نشان داد، هر جا منافع غربی‌ها اقتضا کند، به‌ راحتی از خطوط قرمز خود عبور می‌کنند. پایبندی ورزشکاران به مسائل دینی و فعالیت جهادی تأثیر معنوی و اجتماعی زیادی دارد / محروم شدن از مدال به علت مسابقه ندادن با فرستاده رژیم غاصب در واقع پیروزی است / ورزشکاران با مراقبت از رفتارشان در میدان و خارج از آن شرف خود و کشور را حفظ کنند(خبر)
ایشان تحریم‌های ورزشی بعد از جنگ اوکراین را موجب رنگ باختن ادعاهای مستکبران و دنباله‌روهای آنها درباره دخالت ندادن سیاست در ورزش دانستند و گفتند: این قضیه نشان داد، هر جا منافع غربی‌ها اقتضا کند، به‌ راحتی از خطوط قرمز خود عبور می‌کنند.(ادامه)
نوشهر میزبان کلاس مربیگری درجه C فوتبال آسیا
یک دوره کلاس مربیگری درجه C فوتبال آسیا به میزبانی هیات فوتبال نوشهر آغاز شد.(ادامه)
رئیس هیات فونبال مازندران از رفع شدن نواقص ورزشگاه شهید وطنی برای میزبانی بازی‌های نساجی خبر داد. رفع نواقص ورزشگاه شهید وطنی
رئیس هیات فونبال مازندران از رفع شدن نواقص ورزشگاه شهید وطنی برای میزبانی بازی‌های نساجی خبر داد.(ادامه)
فردا آغاز رقابت بانوان بهنمیر در لیگ فوتسال کشور
تیم بازار مبل بهنمیر از فردا در مرحله دوم مسابقات لیگ ۲ فوتسال باشگاه‌های کشور به مصاف حریفان خود می‌رود.(ادامه)
دختران مازندرانی در راه مسابقات جهانی اسکیت آلپاین
نایب رییس هیات اسکیت استان مازندران از قهرمانی تیم اسکیت آلپاین دختران این استان در مسابقات کشوری خبر داد و گفت : ۲ نفر از ورزشکاران استان با کسب مدال طلا در این رقابت ها به عضویت تیم ملی درآمدند و به مسابقات جهانی اعزام می شوند.(ادامه)
بابلی‌ها چشم انتظار خوش یٌمنی ورزشگاه هفت تیر 
بابلی ها در اولین بازی خانگی نماینده خود در لیگ دسته اول خواهان پیروزی هستند و امید دارند همانند فصل گذشته ورزشگاه هفت تیر بابل برای آنها خوش یٌمن باشد.(ادامه)
وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال ایران که از هدایت این تیم استعفا کرده بود، بعد از صحبت با رئیس جدید فدراسیون فوتبال، به کار خود بازگشت و ایران را در مسابقات قهرمانی آسیا هدایت می‌کند. استعفایی که زود پس گرفته شد
وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال ایران که از هدایت این تیم استعفا کرده بود، بعد از صحبت با رئیس جدید فدراسیون فوتبال، به کار خود بازگشت و ایران را در مسابقات قهرمانی آسیا هدایت می‌کند.(ادامه)
دو بازیکن تیم فوتبال نونهالان راه آهن تهران که برای اردوی آمادگی به میرود بابلسر آمده بودند طعمه امواج دریا شدند. غرق شدن دو فوتبالیست در دریای بابلسر
دو بازیکن تیم فوتبال نونهالان راه آهن تهران که برای اردوی آمادگی به میرود بابلسر آمده بودند طعمه امواج دریا شدند.(ادامه)
اجاره دادن تیم شهدای بابلسر به مالک سابق رایکا
تیم فوتبال شهدای بابلسر در قراردادی ۲ ساله به پیمان منیری، مالک سابق رایکا بابل اجاره داده شد.(ادامه)
اسامی نامزدهای انتخابات فدراسیون فوتبال که در روز هشتم شهریور برگزار می شود از سوی کمیته بدوی انتخابات اعلام شد. بازی‌های کشور‌های اسلامی / چهار تکواندو کار ایرانی راهی مرحله نیمه نهایی شدند
اسامی نامزدهای انتخابات فدراسیون فوتبال که در روز هشتم شهریور برگزار می شود از سوی کمیته بدوی انتخابات اعلام شد.(ادامه)
بازگشت اسکوچیچ به ایران تاخیر افتاد
بازگشت سرمربی تیم ملی فوتبال به ایران به تاخیر افتاد.(ادامه)
شهرداری قائمشهر قهرمان لیگ برتر فوتبال مازندران شد
شهرداری قائمشهر عنوان قهرمانی مسابقات لیگ برتر فوتبال بزرگسالان مازندران را کسب کرد.(ادامه)
رامین رضاییان، مدافع فصل گذشته پرسپولیس، برای انتخاب تیم جدید خود با مدیران باشگاه سپاهان وارد مذاکره شد و پس از توافق با این تیم طلایی‌پوش شد.

بمب مازنی در اصفهان منفجر شد/ رامین رضاییان در تور سپاهان
رامین رضاییان، مدافع فصل گذشته پرسپولیس، برای انتخاب تیم جدید خود با مدیران باشگاه سپاهان وارد مذاکره شد و پس از توافق با این تیم طلایی‌پوش شد. (ادامه)
رایکا می‌رود یا می‌ماند؟
در حالیکه مالک موج سواران نوشهر می‌گوید امتیاز رایکا را خریده است اداره ورزش بابل اعلام کرد رایکا اجازه خروج از بابل را ندارد.(ادامه)
حکم معاونت اجرایی باشگاه نساجی برای ابراهیمی
مجتبی ابراهیمی به عنوان معاون اجرایی باشگاه نساجی مازندران منصوب شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.155 seconds.