.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مایلی كهن رضازاده راباخاك یكسان كرد!
(ادامه)
پشت پرده بانک خصوصی تات
(ادامه)
عضو هیات رئیسه فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در ورزش اقدامات اساسی برای تحقق اصل 44 انجام نگردید، گفت: دخالت دولت در امور ورزشی فقط باید در حد سیاست گذاری ، برنامه ریزی ، هدایت و ارزش یابی باشد و از کارهای اجرایی ، تیم داری و ... ضرورت توجه دولت به تحقق اصل 44 در ورزش
عضو هیات رئیسه فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در ورزش اقدامات اساسی برای تحقق اصل 44 انجام نگردید، گفت: دخالت دولت در امور ورزشی فقط باید در حد سیاست گذاری ، برنامه ریزی ، هدایت و ارزش یابی باشد و از کارهای اجرایی ، تیم داری و ...(ادامه)
درگیری در فوتسال جام رمضان شهر پل سفید
(ادامه)
شمارش معکوس برای برکناری مدیران فدراسیون فوتبال
(ادامه)
ورشکستگی در کمین میلیاردر ورزشی
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های صبح امروز
(ادامه)
چه کسانی پس از اعلام نتایج انتخابات بازداشت شده اند؟
(ادامه)
دنیزلی ، گزینه نخست پرسپولیس
(ادامه)
مایلی کهن در یک قدمی تیم ملی/حذف قطبی
(ادامه)
احمدی‌نژاد هم به قطبی تمایل داشت
(ادامه)
روزگاری ورزشگاه پیر وطنی را مملو از تماشاگر می‌کرد و همه عشق شوت‌های نادر دست‌نشان و یا دریبل‌های عزیز زارع بودند تا عبدالجلیل گل‌چشمه توپ‌های مرده را تبدیل به گل کند. امروز در ورزشگاهی گل ‌آلود و در حالیکه کمتر از هزار نفر به ورزشگاه آمده بودند، نساجی باز هم باخت تا این تیم همانند گوشت قربانی میان مدیران مازندرانی ... وقتی همه خواب بودند ...
روزگاری ورزشگاه پیر وطنی را مملو از تماشاگر می‌کرد و همه عشق شوت‌های نادر دست‌نشان و یا دریبل‌های عزیز زارع بودند تا عبدالجلیل گل‌چشمه توپ‌های مرده را تبدیل به گل کند. امروز در ورزشگاهی گل ‌آلود و در حالیکه کمتر از هزار نفر به ورزشگاه آمده بودند، نساجی باز هم باخت تا این تیم همانند گوشت قربانی میان مدیران مازندرانی ...(ادامه)
دکتر غلامعلی رنجبر برنامه نود، تضعیف یا تقویت(يادداشت)
دکتر غلامعلی رنجبر(ادامه)
برای اینکه ارزیابی مناسبی از عملکرد بنده داشته باشید می توانید از مردم مازندران درباره عملکردم سوال کنید یا آنکه سری به رسانه های این استان بزنید و خبرهای مرتبط با مراسم تودیع بنده و عکس العمل مدیران مازندران در این مراسم را ملاحظه کنید، آنگاه به عملکردم نمره بدهید...
گفتگوی اختصاصی سايت خلیج فارس با شفقت استاندار جديد بوشهر
برای اینکه ارزیابی مناسبی از عملکرد بنده داشته باشید می توانید از مردم مازندران درباره عملکردم سوال کنید یا آنکه سری به رسانه های این استان بزنید و خبرهای مرتبط با مراسم تودیع بنده و عکس العمل مدیران مازندران در این مراسم را ملاحظه کنید، آنگاه به عملکردم نمره بدهید... (ادامه)
حاشيه های ديدار تيم‌های پگاه و استقلال
(ادامه)
مازیران ساري میزبان مس سرچشمه کرمان
(ادامه)
بررسی کاندیداهای احتمالی شهرداری رشت
(ادامه)
بركناري سرمربی پگاه گيلان/دارکو سرمربی موقت
(ادامه)
10 فوتسالیست جوان مازندرانی در تیم ملی
اردوی نهایی تیم ملی فوتسال جوانان کشور طی سه مرحله با حضور 93 بازیکن از سراسر کشور در روزهای 16،15 و 18 اردیبهشت امسال در محل کمپ تیم های ملی برگزار می شود.(ادامه)
حاشیه های دیدارتیم های راه ساری و قا ئم گلوگاه
* جواد فهیمی داوربازی دوبارمتوالی هم درنیمه اول وهم درنیمه دوم صحنه بازی را ترک کرد و از ادامه بازی ممانعت ورزید.(ادامه)
علی عالی کردکلایی گفتگوی با آقای عصبانی(يادداشت)
علی عالی کردکلایی(ادامه)
قبلي 1 ... 19 20 21 22 23 24

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.113 seconds.