.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
آمریکا اخلاق را باخته، نمی‌داند که هنوز نمی‌توان با کشتن انسان‌های مظلوم پیروزی را به دست آورد / آمریکا و رژیم صهیونیستی در حال نوشتن نسخه زوال خود هستند/ هیچ کس جرات جسارت به ملت ایران را ندارد ....(خبر)
(ادامه)
ویدیویی از فحاشی و درگیری، محمدجواد ساوری، مدیر کل میراث فرهنگی گردشگری گلستان با محیط‌بانان جزیره آشوراده ویدیو / فحاشی و درگیری مدیر کل گردشگری گلستان با محیط‌بانان
ویدیویی از فحاشی و درگیری، محمدجواد ساوری، مدیر کل میراث فرهنگی گردشگری گلستان با محیط‌بانان جزیره آشوراده(ادامه)
تصویر یکی از زیبایی‌های پایان‌ناپذیر شهر یزد
(ادامه)
ضرغامی گفت:مردم نیاز به این دارند که در کنار آنها باشیم و نواختن موسیقی آنها نیز ایرادی ندارد حتی اگر نوازنده خانم باشد هیچ کجا خلاف شرع نیست. وزیر میراث فرهنگی: نوازندگی خانم خلاف شرع نیست
ضرغامی گفت:مردم نیاز به این دارند که در کنار آنها باشیم و نواختن موسیقی آنها نیز ایرادی ندارد حتی اگر نوازنده خانم باشد هیچ کجا خلاف شرع نیست.(ادامه)
رژیم صهیونیستی ۶ میلیارد دلار از سرمایه‌گذاران بین‌المللی وام با سود بالا برای تامین هزینه‌های جنگ علیه غزه گرفته است. تل آویو برای ادامه جنگ غزه دست گدایی دراز کرد
رژیم صهیونیستی ۶ میلیارد دلار از سرمایه‌گذاران بین‌المللی وام با سود بالا برای تامین هزینه‌های جنگ علیه غزه گرفته است.(ادامه)
وزیر ارشاد در جمع خبرنگاران درباره تغییرات تقویم توضیح داد. آیا نام شب یلدا تغییر خواهد کرد؟
وزیر ارشاد در جمع خبرنگاران درباره تغییرات تقویم توضیح داد.(ادامه)
دهمین جشنواره انار اشرف در شهرستان بهشهر برگزار می شود. برگزاری جشنواره انار اشرف در بهشهر
دهمین جشنواره انار اشرف در شهرستان بهشهر برگزار می شود.(ادامه)
شمال نیوز : امروز حدود 18 ماه از صدور این حکم و تعیین مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های مازندران به‌عنوان متولی ساماندهی سواحل سپری شده است اما همگان و حتی استاندار  آگاهی دارند که هیچ اتفاق خاصی در سواحل نیافتاده است و سواحلی که حریم 60 متری آن با دستور رییس‌جمهوری آزاد شد، درحال حاضر به حال خود رها است . همه در انتظار سازمان عمران سواحل ! / گام اول در مازندران اشتباه بود
شمال نیوز : امروز حدود 18 ماه از صدور این حکم و تعیین مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های مازندران به‌عنوان متولی ساماندهی سواحل سپری شده است اما همگان و حتی استاندار آگاهی دارند که هیچ اتفاق خاصی در سواحل نیافتاده است و سواحلی که حریم 60 متری آن با دستور رییس‌جمهوری آزاد شد، درحال حاضر به حال خود رها است .(ادامه)
شمال نیوز :  مراسم اختتامیه جشنواره رسانه ای خزر با موضوع مدیریت شهری و گردشگری با حضور ، جمعی از مدیران شهرستانی و اهالی رسانه سه استان شمالی و برگزیدگان جشنواره در چالوس برگزار شد.

جشنواره رسانه ای خزر به صورت بین المللی ادامه می یابد / جشنواره رسانه ای خزر اقدام شایسته ای از سوی مازندران که هویت فرهنگی دارد / استقبال بی نظیر اهالی رسانه های شمال از جشنواره رسانه ای خزر / اهدای یکدستگاه خودروی آتش نشانی به شهرداری چالوس دستاورد بزرگ جشنواره برای مردم
شمال نیوز : مراسم اختتامیه جشنواره رسانه ای خزر با موضوع مدیریت شهری و گردشگری با حضور ، جمعی از مدیران شهرستانی و اهالی رسانه سه استان شمالی و برگزیدگان جشنواره در چالوس برگزار شد. (ادامه)
شمال نیوز : بازخوانی وقایع تاریخی خطه مازندران بیانگر سلحشوری و زیست مومنانه مردمان آن از زمان تشکیل حکومت شیعی تاکنون است که بهیچ وجه تحت تاثیر طواغیت و حاکمان جور تاریخ، دلدادگی ستودنی آنان به حریم اهل بیت(ع) و مظاهر دینی محو وکمرنگ نشده است ( یادداشت عقیل امامی ) هفته مازندران ، نماد پیشتازی دینی مردم علویان
شمال نیوز : بازخوانی وقایع تاریخی خطه مازندران بیانگر سلحشوری و زیست مومنانه مردمان آن از زمان تشکیل حکومت شیعی تاکنون است که بهیچ وجه تحت تاثیر طواغیت و حاکمان جور تاریخ، دلدادگی ستودنی آنان به حریم اهل بیت(ع) و مظاهر دینی محو وکمرنگ نشده است ( یادداشت عقیل امامی )(ادامه)
شمال نیوز : توصیه ما به استاندار مازندران این است که با توجه به مجموعه مشکلاتی که در حوزه کشاورزی استان دپو شده و ضرورت دارد این مشکلات با همکاری و همراهی نمایندگان، مدیران حوزه کشاورزی و شخص ایشان شناسایی و مرتفع شوند، کوتاه بیاید و از ادامه این روند خودداری نماید . آقای استاندار ؛ دیگر بس است ! کوتاه بیا !+ نظرات قابل تامل کاربران
شمال نیوز : توصیه ما به استاندار مازندران این است که با توجه به مجموعه مشکلاتی که در حوزه کشاورزی استان دپو شده و ضرورت دارد این مشکلات با همکاری و همراهی نمایندگان، مدیران حوزه کشاورزی و شخص ایشان شناسایی و مرتفع شوند، کوتاه بیاید و از ادامه این روند خودداری نماید .(ادامه)
شمال نیوز : لغو مراسم معارفه مدیرکل جدید میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران که قرار بود ظهر امروز ( یکشنبه ) با حضور معاون وزیر برگزار شود ، نشان داد که عزت الله ضرغامی  مانند وزیر جهاد کشاورزی بر روی گزینه خود پایفشاری نکرده و صحنه را به نفع حسینی پور خالی کرد .

لغو مراسم معارفه مدیرکل جدید میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران / بازهم استاندار مخالفت است !
شمال نیوز : لغو مراسم معارفه مدیرکل جدید میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران که قرار بود ظهر امروز ( یکشنبه ) با حضور معاون وزیر برگزار شود ، نشان داد که عزت الله ضرغامی مانند وزیر جهاد کشاورزی بر روی گزینه خود پایفشاری نکرده و صحنه را به نفع حسینی پور خالی کرد . (ادامه)
شمال نیوز:

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، رئیس جدید سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مازندران را منصوب کرد. تغییرات مدیریتی مازندران به اداره کل گردشگری رسید
شمال نیوز: وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، رئیس جدید سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مازندران را منصوب کرد.(ادامه)
وزیر امور خارجه ایران گفت: رفتار وحشیانه رژیم صهیونیستی در تجاوز و هتک حرمت ادیان الهی مشابه گروهک‌های تروریستی بدوی و داعش است. امیرعبداللهیان: رفتار وحشیانه رژیم صهیونیستی مشابه داعش است
وزیر امور خارجه ایران گفت: رفتار وحشیانه رژیم صهیونیستی در تجاوز و هتک حرمت ادیان الهی مشابه گروهک‌های تروریستی بدوی و داعش است.(ادامه)
سربازان نظام وظیفه در مازندران با رشته‌های صنایع‌دستی آشنا می‌شوند. آموزش صنایع‌دستی به سربازان
سربازان نظام وظیفه در مازندران با رشته‌های صنایع‌دستی آشنا می‌شوند.(ادامه)
نمایی از پاییز زیبا در کاخ موزه نیاوران
صفحه توئیتری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تصویری زیبا و پاییزی از کاخ موزه نیاوران را منتشر کرد(ادامه)
وزیر امور خارجه در حاشیه جلسه هیات دولت در رابطه با حاشیه های بازی فوتبال سپاهان و تیم عربستانی گفت: روابط تهران و ریاض در مسیر خودش پیش می رود و نباید اجازه دهیم این مسئله تبدیل به یک اهرم سیاسی شود. نباید اجازه دهیم ورزش تبدیل به یک اهرم سیاسی شود
وزیر امور خارجه در حاشیه جلسه هیات دولت در رابطه با حاشیه های بازی فوتبال سپاهان و تیم عربستانی گفت: روابط تهران و ریاض در مسیر خودش پیش می رود و نباید اجازه دهیم این مسئله تبدیل به یک اهرم سیاسی شود.(ادامه)
نمایشگاه صنایع‌ دستی به مناسبت هفته گردشگری در شهرستان جویبار برپا شد. برپایی نمایشگاه صنایع‌ دستی در جویبار
نمایشگاه صنایع‌ دستی به مناسبت هفته گردشگری در شهرستان جویبار برپا شد.(ادامه)
با اعلام وزیر میراث فرهنگی و گردشگری، طرح تسهیل تردد گردشگران خارجی بویژه عراقی‌ها با خودرو شخصی به ایران آغاز شد و نخستین خودرو از عراق و از مرز شلمچه وارد ایران شد.
سفر عراقی‌ها با خودرو شخصی به ایران مجاز شد
با اعلام وزیر میراث فرهنگی و گردشگری، طرح تسهیل تردد گردشگران خارجی بویژه عراقی‌ها با خودرو شخصی به ایران آغاز شد و نخستین خودرو از عراق و از مرز شلمچه وارد ایران شد. (ادامه)
یک شهروند دانمارکی تعدادی از اشیاء باارزش متعلق به ایران را به سفارت ایران در کپنهاگ تحویل داد. اقدام قابل تقدیر یک شهروند دانمارکی؛ اهدای اشیاء تاریخی ایرانی متعلق به مادربزرگش به سفارت ایران
یک شهروند دانمارکی تعدادی از اشیاء باارزش متعلق به ایران را به سفارت ایران در کپنهاگ تحویل داد.(ادامه)
دوره آموزشی تخصصی اصول کاربردی بازاریابی و فروش سفال و سرامیک در مازندران برگزار شد. برگزاری دوره آموزشی بازاریابی و فروش سفال و سرامیک
دوره آموزشی تخصصی اصول کاربردی بازاریابی و فروش سفال و سرامیک در مازندران برگزار شد.(ادامه)
ماجرای بازگشت اشیای تاریخی از موزه هگمتانه همدان به تهران این روزها در فضای مجازی و برخی رسانه ها بازتاب پیدا کرده است. ماجرای بازگشت اشیای تاریخی از موزه هگمتانه به تهران چه بود؟
ماجرای بازگشت اشیای تاریخی از موزه هگمتانه همدان به تهران این روزها در فضای مجازی و برخی رسانه ها بازتاب پیدا کرده است.(ادامه)
استقبال از زوار حسینی با قایق +عکس
(ادامه)
قرار است به همه اعضای کاروان تیم‌های عربستانی که به ایران می‌آیند سیمکارت‌ بدون فیلتر بدهند. دیگر لازم نیست رونالدو برای تماس با خانواده‌اش به دنبال تهیه فیلترشکن در ایران باشد! اهدای سیمکارت بدون فیلتر به رونالدو در ایران!
قرار است به همه اعضای کاروان تیم‌های عربستانی که به ایران می‌آیند سیمکارت‌ بدون فیلتر بدهند. دیگر لازم نیست رونالدو برای تماس با خانواده‌اش به دنبال تهیه فیلترشکن در ایران باشد!(ادامه)
ویدیوئی از اجرای کت‌واک یک شهروند در بازار وکیل شیراز پربازدید شده که موضوع پیگیری شد. فشن شو در بازار وکیل شیراز/ کدام سازمان مجوز داده است؟
ویدیوئی از اجرای کت‌واک یک شهروند در بازار وکیل شیراز پربازدید شده که موضوع پیگیری شد.(ادامه)
رئیس کمیسیون قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در مجلس شورای اسلامی گفت: ۹۹ درصد مفاد لایحه حجاب و عفاف، جنسیتی نیست و در آن اشاره به زن یا مرد بودن نشده بلکه فقط موارد خاصی مانند کشف حجاب برای زنان مطرح شده است. قانون حجاب از مهر امسال اجرایی می‌شود/ به‌حدی بازدارنده است که احتمالا پاییز امسال ساختارشکنی‌های حجاب برطرف خواهد شد/ حبس در موارد خاص دیده شده؛ مثلا اگر برای بیش از چهار بار، جرم تکرار شود یا ارتباط با خارجی ها داشته باشد(خبر)
رئیس کمیسیون قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در مجلس شورای اسلامی گفت: ۹۹ درصد مفاد لایحه حجاب و عفاف، جنسیتی نیست و در آن اشاره به زن یا مرد بودن نشده بلکه فقط موارد خاصی مانند کشف حجاب برای زنان مطرح شده است.(ادامه)
۱۷ گور متعلق به عصر مفرغ میانی و دوره آهن در دومین فصل کاوش محوطه باستانی ایزگام دشت شهرستان رامسر کشف شد. کشف گور‌های باستانی در رامسر
۱۷ گور متعلق به عصر مفرغ میانی و دوره آهن در دومین فصل کاوش محوطه باستانی ایزگام دشت شهرستان رامسر کشف شد.(ادامه)
مدیر مرکز همکاری‌های فرهنگی- اقتصادی ایتالیا و ایران گفت: می‌توانیم با مازندران یک قرارداد کاری در حوزه صنایع‌دستی و گردشگری انجام دهیم. ایجاد قرارداد کاری مازندران و ایتالیا در حوزه صنایع‌ دستی و گردشگری
مدیر مرکز همکاری‌های فرهنگی- اقتصادی ایتالیا و ایران گفت: می‌توانیم با مازندران یک قرارداد کاری در حوزه صنایع‌دستی و گردشگری انجام دهیم.(ادامه)
قابی دیدنی از تلفیق دریا و کویر
صفحه توئیتری اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان سیستان و بلوچستان تصویری دیدنی از درک، جایی که دریا و کویر به هم می رسند، را منتشر کرد.(ادامه)
 آقای وحیدی وزیر کشور، کار از همشهری بازی گذشته، اگر به حذف کردن نیروهای بومی توسط مدیران ارشد استان خاتمه ندهید، تخلف به گردن وزارت کشور می‌افتد ... هشدار تند یک نماینده درباره دوست بازی و همشهری بازی استاندار
آقای وحیدی وزیر کشور، کار از همشهری بازی گذشته، اگر به حذف کردن نیروهای بومی توسط مدیران ارشد استان خاتمه ندهید، تخلف به گردن وزارت کشور می‌افتد ...(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.229 seconds.