.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شرکت توسعه گردشگری مازندران افتتاح میگردد
(ادامه)
عدم برنامه ریزی اصولی و ناهماهنگی بین چند نهاد باعث ناراحتی خبرنگاران مازندرانی و ترک اجباری جلسه کلنگ زنی هتل هفت ستاره رامسر از سوی آنان شد . کلنگ اولین هتل 7ستاره ایران روی سرخبرنگاران فرود آمد
عدم برنامه ریزی اصولی و ناهماهنگی بین چند نهاد باعث ناراحتی خبرنگاران مازندرانی و ترک اجباری جلسه کلنگ زنی هتل هفت ستاره رامسر از سوی آنان شد .(ادامه)
خبرها حکایت از آن دارد که احمدی نژاد برای تغییر مشایی رئیس مازندرانی میراث فرهنگی و گردشگری جدی‌تر شده است.و شایعات اخیر مبنی بر حضور علی کردان در وزارت نفت نیز از سوی دوستان ... یک مازندرانی جانشین مازندرانی دیگر
خبرها حکایت از آن دارد که احمدی نژاد برای تغییر مشایی رئیس مازندرانی میراث فرهنگی و گردشگری جدی‌تر شده است.و شایعات اخیر مبنی بر حضور علی کردان در وزارت نفت نیز از سوی دوستان ...(ادامه)
ویلاهای خصوصی و خانه‌های استیجاری مازندران باید مجوز بگیرند
ویلاهای خصوصی و خانه‌های استیجاری مازندران در نوروز 86، باید با نام‌نویسی و درج اطلاعات خود در 120 مرکز رزرواسیون مجوز فعالیت گرفته و تحت نظارت کامل به فعالیت بپردازند.(ادامه)
مازندران پذیرای 3 میلیون مسافر نوروزی
مطالعات اولیه برای ایجاد موزه باستان شناسی و مردم شناسی در مازندران آغاز شده و پیش بینی می شود تا پایان برنامه چهارم توسعه ، 4 موزه باستان شناسی و مردم شناسی در استان ایجاد شود. (ادامه)
تعیین60 منطقه نمونه گردشگری گیلان
یات دولت در سفر به استان گیلان 60 منطقه طبیعی و تاریخی این استان را به عنوان مناطق نمونه گردشگری تصویب کردند.(ادامه)
در دو روز اخیر هر چه  فکر میکنیم  پازل غیر قانونی معرفی کردن و فیلتر شدن بازتاب را باید با کدام قطعه های عدالتخواهی و فرهنگ سازی رسانه ای کامل کنیم نمیفهمیم ....!! شاید ایراد از نوع  تفکر ماست ... میراث خواهی وزارت ارشاد با کدام سند برادری ؟!
در دو روز اخیر هر چه فکر میکنیم پازل غیر قانونی معرفی کردن و فیلتر شدن بازتاب را باید با کدام قطعه های عدالتخواهی و فرهنگ سازی رسانه ای کامل کنیم نمیفهمیم ....!! شاید ایراد از نوع تفکر ماست ...(ادامه)
عبدالرضا شيخ الاسلام- استاندار هرمزگان - به عنوان ریيس جديد دفتر رئيس جمهور از سوي محمود احمدي‌نژاد منصوب شد.وي اهل چالوس و پيش از اين مسئول دفتر محمود احمدي‌نژاد در دوران شهرداي تهران بود. و یکی از گزینه های مطرح استانداری... شیخ الاسلام جایگزین الهام
عبدالرضا شيخ الاسلام- استاندار هرمزگان - به عنوان ریيس جديد دفتر رئيس جمهور از سوي محمود احمدي‌نژاد منصوب شد.وي اهل چالوس و پيش از اين مسئول دفتر محمود احمدي‌نژاد در دوران شهرداي تهران بود. و یکی از گزینه های مطرح استانداری...(ادامه)
یک مازندرانی، رییس دفتر احمدی نژاد !!
هر چند رییس جمهور به وی اعتماد کامل دارد و از عملکرد مدیریتی او در سازمان ... راضی است ولی برای حفظ منافع کلان دولت احتمالاً فرد دیگری را به جای ایشان منصوب خواهد کرد ...(ادامه)
اولین جشنواره نشاط و گردشگری در مازندران
ثبت نام برای حضور در اولین جشنواره نشاط و گردشگری که با تلاش سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کشور و همکاری استانداری مازندران به مناسبت (ادامه)
مازندران باید قطب گردشگری جهان اسلام شود
مسئولان گردشگری استان مازندران باید زمینه ای را فراهم کنند تا گردشگران خارجی با هدف شناخت فرهنگ دینی ایران ، به خطه سر سبز شمال کشور سفر کنند.به گزارش شمال نیوز (ادامه)
یک مازندرانی معاون سازمان میراٍث فرهنگی شد
اسفندیار رحیم مشایی ، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی ، صنایع‌ دستی و گردشگری ، با صدور حکمی علی لیالی را به عنوان مدیرکل امور مجلس سازمان منصوب کرد.(ادامه)
آقای استاندار جلوی عزل نیروهای بسیجی را بگیرید
جناب استاندار سوالم از حضر تعالی به عنوان یک نیروی بسیجی که از متولیان دولت مهرورز در استان می باشید این است آیا می شود در دولتی که داعیه حمایت از نیروهای بسیجی و ارزشی را سرلوحه خدمات خویش قرار داده ،کارگزاران دست به قلع ...(ادامه)
چند روزی است که همزمان با اعدام صدام، و تحریم ایران و سرما و برف و یخبندان و قطع گاز در بسیاری ازنقاط سرد سیر کشور، و قربانی شدن وزیر دادگستری در تصادف جاده ای، قضیه حضور مشایی رئیس مازندرانی ... رقص خوب است یا بد؟!
چند روزی است که همزمان با اعدام صدام، و تحریم ایران و سرما و برف و یخبندان و قطع گاز در بسیاری ازنقاط سرد سیر کشور، و قربانی شدن وزیر دادگستری در تصادف جاده ای، قضیه حضور مشایی رئیس مازندرانی ...(ادامه)
احداث موزه منطقه ای دریای خزر در رامسر
پس از مطالعه و بررسی، موزه منطقه ای دریای خزر در رامسر احداث می شود.به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا،مسعود نصرتی مدیر کل موزه های ایران اظهار داشت: موزه منطقه دریای خزر در شهر رامسر احداث می شود و قرارداد مشاوره آن نیز منعقد شده و طرح مورد نظر در حال مطالعه است.(ادامه)
بیش از3هزار جاذبه تاریخی و طبیعی در مازندران
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: مازندران با بیش از 3 هزار جاذبه تاریخی و طبیعی سالانه پذیرای 15 میلیون گردشگر و مسافر است. به گزارش شمال نیوز به نقل مهر، رحمت عباس نژاد گفت: استان مازندران را یکی از محورهای اصلی توسعه گردشگری استانهای شمالی کشور دانست و (ادامه)
دلاور هم رفت !
دلاور بزرگ نیا رئیس سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری مازندران که بمدت 25 ماه سکاندار این سازمان بوده است ،قرار است صبح فردا با برگزاری آئین تودیع با ساختمان میراث واقع در خیابان ...(ادامه)
با تصویب هیئت دولت ،شمال کشور قطب گردشگری جهان اسلام میشود، شهر لاهیجان نیز شهرستان نمونه گردشگری،طبیعی، تاریخی و مرکز گردشگری جهان اسلام خواهد شد.
لاهیجان شهر نمونه گردشگری، طبیعی و تاریخی جهان اسلام خواهد شد
با تصویب هیئت دولت ،شمال کشور قطب گردشگری جهان اسلام میشود، شهر لاهیجان نیز شهرستان نمونه گردشگری،طبیعی، تاریخی و مرکز گردشگری جهان اسلام خواهد شد. (ادامه)
قبلي 1 ... 83 84 85 86 87 88

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.183 seconds.